Volgens mij wint RTL. John heeft die sms'jes niet nodig en als het nog John zijn ding was zou er een fatsoenlijke geldprijs uitgaan ipv 25.000 euro. Eén week voor de finale! Wat een lachertje... aan het begin werd er al 50.000 weggeven...quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:08 schreef Lieve het volgende:
John wint. Tenzij je niet SMSt en een bankrekening open zet waarop mensen hun bijdrage kunnen storten.
Alleen dan heb je kans dat je een winnaar krijgt die niet van te voren vast stond.
Nu wint Brian. Omdat John dat wil. Voor zijn vriendje, de stiefvader van Brian.
Dat geld was voor braajen. Toen Nicolaas dwars lag kon hij het uitbetalen wel vergeten en werd hij snel weggepest. Door de redactie persoonlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:11 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Volgens mij wint RTL. John heeft die sms'jes niet nodig en als het nog John zijn ding was zou er een fatsoenlijke geldprijs uitgaan ipv 25.000 euro. Eén week voor de finale! Wat een lachertje... aan het begin werd er al 50.000 weggeven...
Triest, heel erg triestquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:08 schreef Lieve het volgende:
Nu wint Brian. Omdat John dat wil. Voor zijn vriendje, de stiefvader van Brian.
2x 50.000 zelfs in het begin.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:11 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Volgens mij wint RTL. John heeft die sms'jes niet nodig en als het nog John zijn ding was zou er een fatsoenlijke geldprijs uitgaan ipv 25.000 euro. Eén week voor de finale! Wat een lachertje... aan het begin werd er al 50.000 weggeven...
Ja, dat klopt ook?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:22 schreef akveor het volgende:
Sorry maar ik kom steeds op dit uit? Wat doe ik verkeerd?
[ afbeelding ]
In mijn ogen moet Huub dus 14% meer krijgen om gelijk te komen met Jaap.
En 3% meer dan Brian. En 13% meer dan Amanda.
Er is letterlijk gezegd dat de SMS-jes voor de helft meewegen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:01 schreef ItaloDancer het volgende:
De bewoners mochten in totaal 100 punten verdelen onder elkaar.
Er komen ook 100 punten van de "kijkers". Tenminste dat neem ik aan met het 50/50 principe (ook omdat 100% = 100 punten, dat is gemakkelijk).
Echter, Claire had de meeste punten: 30. Deze komen te vervallen.
In totaal zijn er dus slechts 70 punten verdeeld. Daarbij komen 100 punten van de sms'ers. Oftewel gemiddeld 25 punten per bewoner.
Uhh, welke van de twee je doet maakt natuurlijk niets uitquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:09 schreef Gert het volgende:
Maar dit is niet helemaal eerlijk, want: hoe hoger je aanvankelijke aantal punten, hoe meer je er extra bij krijgt.
De SMS'jes voor 70 punten tellen, is dus het eerlijkst.
Ok duidelijk, dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:01 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij zijn de punten van gisteren herberekend naar 100% zonder de punten van Claire, met andere woorden: 70 punten werd 100% en dan krijg je andere percentages.
Deze tellen voor 50% mee bij de einduitslag: Amanda heeft geroepen ze met die 23 punten 16% had en Brian had het erover dat zijn 13 punten 9% was en die 10 punten van Huub 7%
Ik heb niet de illusie dat Amanda of Brian "2 sterren sudoku" Kubatz zelf in staat is zulke berekeningen te maken dus ik ga er vanuit dat ze die cijfers achter te horen hebben gekregen.
Thnx, het grappige is hierdoor dat de B&A fans het slimst zouden zijn door op Amanda te stemmen... die heeft heeft met 30% van de SMSjes al vrijwel zeker de winst binnen....quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |