ehm, zoiets.quote:
Yepquote:
*aai*quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:50 schreef uppie83 het volgende:
[..]
YepVandaar dat mijn single leven ook niet zo interessant is.
Had ik ook. Eerst helemaal los gegaan ook maar de laatste tijd ga ik er wel anders mee om. Het is trouwens pas echt veranderd toen ik me besefte dat ik nu eigenlijk veel gelukkiger ben dan ik ooit in relaties was.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ehm, zoiets.
Ik ben een beetje een losbol als ik vrijgezel ben. Dat was ik voordat ik mijn ex leerde kennen en nu ben ik twee maanden echt vrijgezel (in mijn hoofd al een jaar ofzo) en merk ik dat ik geen steek veranderd ben wat dat betreft.
maar misschien wordt dat minder als het wat langer duurt.
Je hebt nu wel kinderen, heeft dat je niet veranderd ?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ehm, zoiets.
Ik ben een beetje een losbol als ik vrijgezel ben. Dat was ik voordat ik mijn ex leerde kennen en nu ben ik twee maanden echt vrijgezel (in mijn hoofd al een jaar ofzo) en merk ik dat ik geen steek veranderd ben wat dat betreft.
quote:
Ik denk dat jij pas echt vrijgezel bent als je met je koffers in de hand de deur achter je dichttrekt. Waarschijnlijk ga je dan ook pas écht los.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ehm, zoiets.
Sex met oudere vrouwen, deel 5 Hier dusquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ben ik eens nieuwsgierig, zie ik dat hele topic niet
Hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ehm, zoiets.
Dat dusquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
je valt nu mogelijk wel in de milf categorie voor velen natuurlijk![]()
![]()
Sounds familiar.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:42 schreef uppie83 het volgende:
Ik zelf zit meer met het probleem dat ik niet verder kom dan / afzak naar de vriendenzone. Zo ga ik wel redelijk vaak om met dames, maar er gebeurt nooit iets.
Jawel, natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt nu wel kinderen, heeft dat je niet veranderd ?
je valt nu mogelijk wel in de milf categorie voor velen natuurlijk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Sex met oudere vrouwen, deel 5 Hier dus
Ik voel me al erg vrijgezel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij pas echt vrijgezel bent als je met je koffers in de hand de deur achter je dichttrekt. Waarschijnlijk ga je dan ook pas écht los.
Nee nee, juist heel heldere gevoelens... Kan er alleen niet zo gemakkelijk naar toe dat is wat er ff mis gaat nuquote:
En posten hèquote:
wat moet ik vongens jou posten dan?quote:
Je was er wel benieuwd naar dus wie weet wat je straks daar kan schrijvenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
wat moet ik vongens jou posten dan?
Ik heb geen ervaring met jongere jongens/mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |