oke ik heb nog een hele freaky voor jullie.. ook al vaker gepost en het enige onverklaarbare wat ik ooit heb meegemaakt.
Wij hadden met vrienden (5 jaar geleden ofzo) altijd een stacaravan waar we vaak in het weekend een biertje gingen drinken. Deze caravan stond op een vakantie park in de bossen van de Veluwe, Een van mijn vrienden woonde daar ook met zijn ouders. zoals elke vrijdag avond ging ik er op mijn fietsje heen om even gezellig met vrienden een paar biertjes te doen. het was eind januari dus het was flink koud buiten en het had gesneeuwd. Van mijn huis is het ongeveer 7 km fietsen en ik was al bijna bij mijn eindbestemming. dit gedeelte is altijd een beetje tricky want de laatste 2 km is over een verharde weg door bebost gebied waar geen lantarenpalen meer staan. gelukkig voor mij had het gesneeuwd omdat mijn fietslamp het niet deed en het anders echt aarde donker kan zijn.. maar donkere bomen tegen witte sneeuw valt gelukkig goed op. ik schat dat ik nog anderhalve kilometer van mijn eindbestemming verwijdert was tot ik iemand langs de kant van de weg zag staan. opzich niets bijzonders want er wonen daar toch nog wat meer mensen (niet veel want ik geloof dat 95% van die mensen er alleen zomers woont) en die moeten ook de hond uitlaten, alleen deze knakker had zon dagobert duck hoed op en een lange donkere jas. Hij deed me denken aan de spion van stratego

![]()
Ik vond hem nogal kansloos zeg maar....
terwijl ik dichter bij kom rijden viel het me op dat deze knakker vrij groot was (minimaal 2.00 maar eerder richting de 2.10) en het verwachte hondje zag ik nergens.
toen ik op 4 meter genaderd was draaide de beste man zich om (tot op heden zag ik alleen zijn achterkant) en zag ik 2 "lichtgevende" gele ogen.
ik heb nog nooit zo hard door gefietst en ben savonds ook niet meer terug gegaan.
tot op de dag van vandaag weet ik niet wat het is geweest.
reflecterende lenzen was mijn eerste gedachte maar dat kon niet aangezien ik geen licht op mijn fiets had.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty