abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59431487
Ik heb geneukt, vond ik toch aardig onverklaarbaar .
  maandag 16 juni 2008 @ 14:19:11 #77
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_59432067
fistfucken telt niet
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_59607131
-Toen ik 8 was voelde ik 2 handen op m'n schouders, ik dacht leuk hoor pap... keek ik om niemand. Half jankend naar beneden gerent.
-Ik zie regelmatig in dezelfde hoek van m'n kamer een witte langwerpige flits, ook uit m'n ooghoeken.
-En ook vaak van die deja vu's waarvan je zou zweren dat die dingen eerder zijn gebeurd en op de één of andere manier herinner je wat je dacht toen het voor het eerst gebeurde, en dan denk je weer precies hetzelfde tijdens de deja vu...
Het is nog vager om het te lezen dan om het mee te maken.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_59619370
Dromen die half uitkomen en deja vu's heb ik ook regelmatig.

Ook eens een week na een begrafenis van een familielid zat ik op een terrasje ergens in het buitenland. Kwam ineens vanuit het niets een man met een gitaar aanlopen, en gaat precies voor me staan en begint het nummer te spelen dat die week van tevoren op de begrafenis werd gedraaid. Was erg bizar.
pi_59774080
Ik maak zooooo vaak vreemde en onverklaarbare dingen mee... Voorgevoelens die bijna altijd juist zijn, dromen over een overleden familielid (maar dan niet zomaar "een" droom, maar er zit een patroon in en hij zwaait altijd naar me, of glimlacht naar me), etc.........
pi_59779883
ik droomde een paar dagen terug dat ik mezelf aan het pijpen was.
Dat was wel behoorlijk vreemd
Extremistisch gematigd.
  zondag 29 juni 2008 @ 21:39:57 #82
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_59779958
Ik heb de laatste tijd ontzettend veel dejavus

En ik krijg de laatste tijd ook wat ik verlang, maar wat ik nooit heb verteld aan iemand.
Ik had gister enorme zin in carpaccio, en ik was af bij een restaurant. En de kok vroeg ineens of ik carpaccio wilde. Without knowing dat ik het al de hele dag wilde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Electro-Worm op 29-06-2008 21:53:45 ]
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_59783963
k.

Ik gokte in een ver verleden iemand's naam goed.

Ik slaap met mn kussen onder het dakraam, als ik dan niet kan slapen kijk ik omhoog naar de sterren. Opzich wel tof, totdat ik ineens een soort van (het leek op een meteoor oid) ovale vorm met vuur eromheen eerst langzaam voortbewoog, zoals een vliegtuig, en daarnaa ineens keihard weg schoot de wolken in. Nooit geweten wat dat is geweest. Heel raar. Het moment beleef je dan gewoon en je denkt er niets raars bij, maar achteraf denk je van WTF was dat?

Het geluid hier op de TV. Ging ineens super hard, gewoon max volume toen ik met een maat hier zat. Helaas werkt "met een afstandsbediening buiten gaan staan" hier niet, ik zit op zolder. De afstandsbediening lag gewoon op het tafeltje. Nuchter als ik ben denk ik gewoon dat op 1 of andere manier die knop is ingedrukt waardoor die harder bleef gaan.

Soms is het in mn kamer zo, dat het lijkt dat er met een platte hand keihard op de vloerbedekking geslagen wordt, zo klinkt het. Het is altijd in een hoek. Ik denk dat het een leiding is ofzo onder de vloer die zn spanning waaronder die eens in de zoveel tijd staat, los laat. Zo klinkt het niet echt, maar dat is de enige verklaring die ik zou kunnen geven.

Een maat van mij gokte hier ooit een keer een serial number goed voor Xara Webstyle, het grafische programma. Ga die kans maar ns uitrekenen.

M'n pa kwam een keer thuis terwijl het snoeihard regende, echt hozen. Z'n vest was ook helemaal nat. Stapt de kamer binnen voor een biertje, loopt naar de achter deur, schijnt het zonnetje... verder kurk droog overal.

Als me nog iets te binnenschiet zal ik het posten.
Lambo of Rekt
pi_59784610
Ja bijna iedere dag. Ik ben hoogsensitief en voel dus vaak dingen aan. Zo ben ik al paar keer door mezelf van me leven gered.

Een keer was in de winter paar jaar terug, het was nacht, het sneeuwde, guur kutweer. Ik fietste met vriendin van mij die samen met mij in zelfde bedrijf werkte naar huis. En naderde een kruising, een kruising die bekend staat om de vele dodelijke ongelukken die er jaarlijks weer plaatsvinden. We reden behoorlijk door want het was koud en we wilde vanzelfsprekend snel thuis zijn. Opeens voelde ik een soort van druk tegen me aan, iets wat mij er van weerhield om door te trappen, dus ik zij tegen mijn vriendin dat ze even rustig aan moest fietsen. We stonden toen dus nog geen 3 meter van die kruising af. Van rechts kwam een auto met enorm harde muziek aan langs geraced, veel te hard en door de sneeuw zou ie nooit op tijd kunnen stoppen voor ons. Als we dus hadden doorgefietst op het tempo wat we reden, waren we waarschijnlijk dood.

Ook bij sterven van mijn oma dat op het moment dat ze stierf ik een hard of arm om me heen voelde, weet even niet meer wat het was. Het was iig iets kouds om me heen, en dat was gelijk met de seconde waarop me oma stierf. Ik stond buiten op de gang want me ouders vonden dat ik er niet bij mocht zijn, ik was toen jaar of 5/6.
pi_59880720
een decennia geleden tijdens een middelbare schoolklas zat een klasgenoot en ik achterin de klas
een beetje te ouwehoeren en niet op te letten.
De leraar zei dat hij straks 3 mensen naar de bord zou roepen om de antwoorden op te schrijven

dus ik zei tegen mijn vriend dus: die die en die
3 minuten later zei mijn leraar exact hetzelfde namen en in dezelfde volgorde.
moest toendetijd wel hard lachen met mijn vriend...,maar nu is het wel een beetje freaky
we zaten met ongeveer 32 leerlingen in de klas dus het was een behoorlijk kleine kans
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:01:06 #86
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59883870
oke ik heb nog een hele freaky voor jullie.. ook al vaker gepost en het enige onverklaarbare wat ik ooit heb meegemaakt.

Wij hadden met vrienden (5 jaar geleden ofzo) altijd een stacaravan waar we vaak in het weekend een biertje gingen drinken. Deze caravan stond op een vakantie park in de bossen van de Veluwe, Een van mijn vrienden woonde daar ook met zijn ouders. zoals elke vrijdag avond ging ik er op mijn fietsje heen om even gezellig met vrienden een paar biertjes te doen. het was eind januari dus het was flink koud buiten en het had gesneeuwd. Van mijn huis is het ongeveer 7 km fietsen en ik was al bijna bij mijn eindbestemming. dit gedeelte is altijd een beetje tricky want de laatste 2 km is over een verharde weg door bebost gebied waar geen lantarenpalen meer staan. gelukkig voor mij had het gesneeuwd omdat mijn fietslamp het niet deed en het anders echt aarde donker kan zijn.. maar donkere bomen tegen witte sneeuw valt gelukkig goed op. ik schat dat ik nog anderhalve kilometer van mijn eindbestemming verwijdert was tot ik iemand langs de kant van de weg zag staan. opzich niets bijzonders want er wonen daar toch nog wat meer mensen (niet veel want ik geloof dat 95% van die mensen er alleen zomers woont) en die moeten ook de hond uitlaten, alleen deze knakker had zon dagobert duck hoed op en een lange donkere jas. Hij deed me denken aan de spion van stratego

Ik vond hem nogal kansloos zeg maar....
terwijl ik dichter bij kom rijden viel het me op dat deze knakker vrij groot was (minimaal 2.00 maar eerder richting de 2.10) en het verwachte hondje zag ik nergens.
toen ik op 4 meter genaderd was draaide de beste man zich om (tot op heden zag ik alleen zijn achterkant) en zag ik 2 "lichtgevende" gele ogen.

ik heb nog nooit zo hard door gefietst en ben savonds ook niet meer terug gegaan.
tot op de dag van vandaag weet ik niet wat het is geweest.
reflecterende lenzen was mijn eerste gedachte maar dat kon niet aangezien ik geen licht op mijn fiets had.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:58:31 #87
64781 bonke
pipo koeie
pi_59885588
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oke ik heb nog een hele freaky voor jullie.. ook al vaker gepost en het enige onverklaarbare wat ik ooit heb meegemaakt.

en lang verhaal
whehe en er is iemand die op elk feesie verteld dat ie nog nooit iemand zo hard heeft zien fietsen
pies on joe toe
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:04:56 #88
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59885781
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:58 schreef bonke het volgende:

[..]

whehe en er is iemand die op elk feesie verteld dat ie nog nooit iemand zo hard heeft zien fietsen
ghehehee nee dat was zeker 1km van het eerste beste huisje vandaan. en er komen daar savonds zo weinig mensen dat je wel eens voor 2 uur in -5 kan staan wachten op niets... als het nou ergens was waar veel mensen komen kan ik het me nog voorstellen.
stay frosty
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:10:58 #89
64781 bonke
pipo koeie
pi_59885961
het was dus een volhouder
pies on joe toe
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:17:25 #90
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_59886120
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:

Wij hadden met vrienden (5 jaar geleden ofzo) altijd een stacaravan waar we vaak in het weekend een biertje gingen drinken. Deze caravan stond op een vakantie park in de bossen van de Veluwe, Een van mijn vrienden woonde daar ook met zijn ouders. zoals elke vrijdag avond ging ik er op mijn fietsje heen om even gezellig met vrienden een paar biertjes te doen. het was eind januari dus het was flink koud buiten en het had gesneeuwd. Van mijn huis is het ongeveer 7 km fietsen en ik was al bijna bij mijn eindbestemming. dit gedeelte is altijd een beetje tricky want de laatste 2 km is over een verharde weg door bebost gebied waar geen lantarenpalen meer staan. gelukkig voor mij had het gesneeuwd omdat mijn fietslamp het niet deed en het anders echt aarde donker kan zijn.. maar donkere bomen tegen witte sneeuw valt gelukkig goed op. ik schat dat ik nog anderhalve kilometer van mijn eindbestemming verwijdert was tot ik iemand langs de kant van de weg zag staan. opzich niets bijzonders want er wonen daar toch nog wat meer mensen (niet veel want ik geloof dat 95% van die mensen er alleen zomers woont) en die moeten ook de hond uitlaten, alleen deze knakker had zon dagobert duck hoed op en een lange donkere jas. Hij deed me denken aan de spion van stratego
[ afbeelding ]
Ik vond hem nogal kansloos zeg maar....
terwijl ik dichter bij kom rijden viel het me op dat deze knakker vrij groot was (minimaal 2.00 maar eerder richting de 2.10) en het verwachte hondje zag ik nergens.
toen ik op 4 meter genaderd was draaide de beste man zich om (tot op heden zag ik alleen zijn achterkant) en zag ik 2 "lichtgevende" gele ogen.

ik heb nog nooit zo hard door gefietst en ben savonds ook niet meer terug gegaan.
tot op de dag van vandaag weet ik niet wat het is geweest.
reflecterende lenzen was mijn eerste gedachte maar dat kon niet aangezien ik geen licht op mijn fiets had.
Bizar verhaal man!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_59888826
brrrr lijkt me echt eng om mee te maken.
  maandag 7 juli 2008 @ 10:22:13 #92
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59942672
Ik weet alleen nog steeds niet wat het was.
verklaarbaar... geen idee. echt ik sta ervoor open!
onverklaarbaar... echt geen idee, ik sta er voor open!
stay frosty
pi_59948877
Ik.. wil.. dat echt een keer meemaken Serieus, dan stap je toch direct af om te onderzoeken wat het is? Hoe kan je die drang weerstaan?
pi_59949374
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:07 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik.. wil.. dat echt een keer meemaken Serieus, dan stap je toch direct af om te onderzoeken wat het is? Hoe kan je die drang weerstaan?
lol en voor je het weet is jouw licht uit en word je wakker in een martel kamer
Lambo of Rekt
  maandag 7 juli 2008 @ 16:40:50 #95
64781 bonke
pipo koeie
pi_59950939
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

lol en voor je het weet is jouw licht uit en word je wakker in een martel kamer
maar dan is et wel weer verklaarbaar
pies on joe toe
pi_59950966
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:40 schreef bonke het volgende:

[..]

maar dan is et wel weer verklaarbaar
ik denk niet dat je er op dat moment op zit te wachten dat iets "verklaarbaar" is
Lambo of Rekt
pi_59951309
Als ik in bed lig kan ik de trap zien dus ook wie er naar boven komt etc. Laatst lag ik dus in bed, iedereen in dit huis sliep behalve ik dus en opeens hoor ik het knopje van een lamp beneden klikken, alsof die aanging... wat hij niet ging overigens, opeens hoor ik allemaal gekraak op de trap want onze trap die kraakt ernstig dus ook al komt er iemand naar boven dan hoor je t zo. Ik blijf dus aldoor kijken naar de trap of er iemand is, trap blijft kraken maar er is niemand.. opeens hoor ik het lampje weer klikken en toen was het gekraak ook weg.. heel vreemd..
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 7 juli 2008 @ 17:30:51 #98
191838 mrfool
Why so serious?
pi_59952116
Meeste dingen kunnen mensen beter voorzich zelf houden, En niet delen met anderen! herrineringen oproepen is vaak weer iets aantrekken van iets, Maar ook goede unieke dingen niet delen, want je zal het nooit of nimmer niet meer zien of voelen!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:33:10 #99
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59966467
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:07 schreef Blue-eagle het volgende:
de schrik, achteraf denk je ook van "al had ik maar gewoon goedenavond ofzo gezegd" maar op dat moment denk ja alleen maar "What the fuck is dat! FIETSEN!"
stay frosty
  donderdag 10 juli 2008 @ 13:40:24 #100
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_60018387
Lag een keer s'avonds op bed. muis stil, en donker, toen ineens de deur van me slaapkamer uit zichelf open ging. Ben nog wezen kijken in de andere slaapkamers, en op zolder of er iets open stond, maar alle ramen waren dicht, en het was windstil. Kreeg er kippevel van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')