ik heb niet zoveel onverklaarbaars meegemaakt maar er zijn toch wel een paar dingen die me zijn bijgebleven.:
Toen we net verhuist waren. Ik was alleen thuis en zat rustig muziek te luisteren..Ik hoorde beneden een geluid wat leek alsof de deur zachtjes dicht werd gedaan , Had toen me muziek even uit gedaan omdat ik wou horen wie er binnenkwam.Toen ik hoorde dat er iemand de trap opkwam dacht ik dat het me broer zou zijn die me wou laten schrikken. Omdat de voetstappe heel langzaam en zwaar klonken. (alsof een oud persoon de trap op klom) Ik ging toen achter de deur staan om me broer te laten schrikken inplaats van hij mij. Toen de voetstappen ophielden sprong ik tevoorschijn , en zag dat er niemand was.
Ook gingen ik en nog een meisje is glaasje draaien , zij had het vaker gedaan dus wist wel hoe het moest.
Toen we bezig waren begon me hond oppeens heel hard te piepen en te huilen terwijl hij op de grond lag. Wij schrokken natuurlijk gelijk gestopt toen we gestopt waren sprong me hond op met zijn haren overeind en ging blaffen tegen het raam. Alsof daar iemand stond. Wat niet kon want we waren boven.
Heb later gehoord dat er de vorige bewoner zich heeft opgehangen dus dat verklaarde voor mij die voetstappen wel.