Dan post je ze en gaan we niet zaniken over bronnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:27 schreef Oversight het volgende:
[..]
heb ik, maar niks dat verifieerbaar genoeg is om hier neer te zetten zonder oeverloos gezanik over bronnen...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, ben het er niet mee eens. De één levert en de ander neemt de goederen af.
Dus er hoeft helemaal niets anders aan de hand te zijn.
Dus jij denkt dat er meer is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
als dat het enige was, zou je gelijk hebben.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:28 schreef Dragorius het volgende:
Dan post je ze en gaan we niet zaniken over bronnen.
Dit lijkt gewoon op kruistebestuiving?quote:Op maandag 7 september 2009 13:38 schreef Oversight het volgende:![]()
Contamination by genetically modified maize in Mexico much worse than feared
* Contamination has been found in cornfields in the states of Chihuahua, Morelos, Durango, Mexico State, Puebla, Oaxaca, San Luis Potosí, Tlaxcala and Veracruz
* Analyses show contamination with the genetically modified (GM) variety Starlink, prohibited for human consumption in the United States
* Some plants found to show presence of two, three and four different GM types, all patented by transnational biotechnology corporations
* Mexican indigenous and farming communities demand a halt to corn imports, continuation of the moratorium on sowing GM maize, and rejection of the Bill on Biosafety currently before the Mexican Congress.
quote:Op maandag 7 september 2009 18:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dit lijkt gewoon op kruistebestuiving?
Slecht dat ze het niet onder controle kunnen houden maar niet echt evil, of mis ik een link tussen beiden?
hiervandaan? SPONSOR AGENCY: CSREESquote:Op maandag 7 september 2009 20:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
allemaal bijzaak,,,,
Waar komt dat geld vandaan, en waarom staat het nergens in de boeken ?
quote:Op maandag 7 september 2009 20:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
hiervandaan? SPONSOR AGENCY: CSREES
staat boven die n/a grants
Dat begrijp ik, maar volgens mij betekent dat dus dat het onderzoek bekostigd is door wat ik postte, en niet door middel van een beurs. In Nederland worden ook sommige onderzoeken bekostigd dmv beurzen, andere vanuit bedrijven etc.quote:Op maandag 7 september 2009 20:44 schreef Oversight het volgende:
[..]
http://www.reeis.usda.gov
grant staat voor "beurs" en is n/a Not Available Niet beschikbaar.......
quote:Op maandag 7 september 2009 20:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar volgens mij betekent dat dus dat het onderzoek bekostigd is door wat ik postte, en niet door middel van een beurs. In Nederland worden ook sommige onderzoeken bekostigd dmv beurzen, andere vanuit bedrijven etc.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:56 schreef Ludacriss het volgende:
Gepownt... zit gewoon echt ijzer in Kellogs.
En in je spinazie ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:56 schreef Ludacriss het volgende:
Gepownt... zit gewoon echt ijzer in Kellogs.
Dan gaat mijn rfid-chip kapot, gekquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
Heb je er al een magneet boven gehouden?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan gaat mijn rfid-chip kapot, gek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |