Dat is onderdeel van het script zeg ik je.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:53 schreef BarryK het volgende:
Spannend...... FOK ligt nu al steeds plat
Zul je net zien dat de bliksem in slaat tijdens de liveshow(?)...quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:53 schreef BarryK het volgende:
Spannend...... FOK ligt nu al steeds plat
Ik denk dat Bwian zijn haar al geföhnd heeft hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:54 schreef ruby het volgende:
Hebben jullie je galakleding al aangetrokken?
Mooie OPquote:
*zucht* wat is ie toch knapquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik denk dat Bwian zijn haar al geföhnd heeft hoor![]()
[ afbeelding ]
Echt waar? Ik loop in mijn blote tetten door het huis in een ongewassen string.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of ineens op tv :quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:55 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Zul je net zien dat de bliksem in slaat tijdens de liveshow(?)...
Ooooh Cricky.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat was ook slaapverwekkendquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, ik zit er klaar voor: met verse koffie en energiedrankjes (één van mijn vele verslavingen).
Tijdens het huwelijk van Huub was ik in slaap gevallen op de bank, dat overkomt me geen tweede keer.
Wij hopen op Hidiho!quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:00 schreef Marrije het volgende:
weet iemand waar je online de halve finale kunt kijken?
op kanalenkiezer zit rtl 5 niet?
Volgens mij nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:00 schreef Marrije het volgende:
weet iemand waar je online de halve finale kunt kijken?
op kanalenkiezer zit rtl 5 niet?
OMG, zou zomaar kunnen dat er plotseling iemand gaat grasmaaien.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:55 schreef cobain94 het volgende:
Zul je net zien dat de bliksem in slaat tijdens de liveshow(?)...
Oeh das pas saxay!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar? Ik loop in mijn blote tetten door het huis in een ongewassen string.
Ik doe niks! Ik blijf gewoon op mijn stoeltje zitten! Hoewel... als Brain of Amandel eruit moeten dan heb ik nog wel wat rotte tomaten liggen en dan ga ik wel even naar de kooi!quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG, zou zomaar kunnen dat er plotseling iemand gaat grasmaaien.
Larisje en Trettie....niet grasmaaien svp.
Chronisch Onhoudbare Schriktoestand.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+1quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Chronisch Onhoudbare Schriktoestand.![]()
Top OP Disana.
Ik had dat filmpje bij versie 11 gezetquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL, kijk nog eens.
Mooie streams ook... eindelijk
En op ned1 is nog wel Twinsz de finale... Je mist wat...quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:08 schreef Py het volgende:
minder dan een half uur nog .. bloedstollend ...
... fok niet bereikbaar... tv van de kast gepleurd van de stress ... arghhhh
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:10 schreef cobain94 het volgende:
[..]
En op ned1 is nog wel Twinsz de finale... Je mist wat...
You got mailquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh dat zou wel heeeeeeeel erg fijn zijn, want ik kan geen tv kijken![]()
Migraine, komt goed.quote:
kenikniequote:Op donderdag 15 mei 2008 21:10 schreef cobain94 het volgende:
[..]
En op ned1 is nog wel Twinsz de finale... Je mist wat...
Als het goed is om 22:30 uurquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:12 schreef BarryK het volgende:
18 minuten en dan begint de uitzending... COS veranderd in een COU (uitzending, geen users)
Hoe laat gaan de streams weer aan?
quote:
Lukt het niet skattie? Ik weet niet hoe het werkt, maar via de pc van mijn imkertje kijk ik gewoon naar RTL 5.quote:
FEBO maakt nog eens duidelijk, wat wij hier allemaal al lang weten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:13 schreef Taurus het volgende:
Waarom zit die freggle op een troon en Huub en Claire op zo'n simpel leunstoeltje?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:12 schreef RSie het volgende:
Ook hier zitten we er klaar voor, vette friet en frikandellen zijn achter de kiezen, bakje espresso is zojuist voor mijn neus verschenen en mevrouw RSie staat om in de stemming te komen klaar in de douche om afgetuigd te worden.
Ik heb er zin an,.. en het kan me verrekte weinig schelen of het gescript is!
sterker nog...zit op het moment een slaatje te eten!quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie nog een hapje door je keel kunnen krijgen?
Ik ben er klaar voor [ afbeelding ]
Misschien had LS nog een vinger in de pap.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:13 schreef Taurus het volgende:
Waarom zit die freggle op een troon en Huub en Claire op zo'n simpel leunstoeltje?
Het liefst fluister ik het persoonlijk in haar oor.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:15 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
Arme Smash-it, zo fanatiek en juist op 1 van de moment supreme´s heeft ze een afspraak gepland!
maar ik neem aan dat jij een gedetailleerd verslag van de avond voor haar gaat typen
Die melding kreeg ik net op Fok!quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lukt het niet skattie? Ik weet niet hoe het werkt, maar via de pc van mijn imkertje kijk ik gewoon naar RTL 5.
Heb ik gedaan,.. ze kon helaas niks terugzeggen maar zat letterlijk met d'r bek vol tanden (gelijk een tandartsafspraak gemaakt).quote:
D... d... dankjewel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:08 schreef Larisje het volgende:
Mooie op Disana!
Een flinke borrel wil wel eens helpenquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
D... d... dankjewel.
Ik besterf het hier
oeh Yolanthequote:Op donderdag 15 mei 2008 21:18 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Yolanthe wel, de show is een slap aftreksel van idols,etc.. alleen nu met twins..
met haar pruik?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:18 schreef RSie het volgende:
[..]
Heb ik gedaan,.. ze kon helaas niks terugzeggen maar zat letterlijk met d'r bek vol tanden (gelijk een tandartsafspraak gemaakt).
ze zwaaide wel
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:19 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Brian al weg is, ik hoor namelijk gitaargetokkel bij mij in de buurt.
Wat dacht je van mij! Ik ben benieuwd hoe erg ik loop te schelden over een uurtje.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
D... d... dankjewel.
Ik besterf het hier
Zie mijn sig... IkWeetNiets stelt voor zulke gevallen al heel lang een prachtig forum beschikbaar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:21 schreef Varen het volgende:
Waar gaan we heen als Fok plat gaat?
Op Nowlive mogen ze geen smiley's gebruiken, om de boel niet extra te belasten, is dat ook een idee voor Fok?
In geval van nood gaan we vaak hierheen http://fokjoe.multiforum.nl/quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:21 schreef Varen het volgende:
Waar gaan we heen als Fok plat gaat?
Op Nowlive mogen ze geen smiley's gebruiken, om de boel niet extra te belasten, is dat ook een idee voor Fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |