Bij Mikkie kwam er eentje vrij toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iemand nog een kamer in Nijmegen ?
Ojaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij Mikkie kwam er eentje vrij toch?
Oehquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij Mikkie kwam er eentje vrij toch?
Zou je het niet een keer willen uit proberen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:59 schreef -MyLove- het volgende:
Ik zoui ook weg willen uit Wijchen als ik er woonde het is niet voor niets dat er regelmatig mensen voor de trein springen. Je kan nog uit twee kanten kiezen ook om te springen.
Nee, serieus er springen daar regelmatig mensen. Tevens is Wijchen natuurlijk weinig ze kunnen er beter een lokale buurt van Nijmegen van maken. Nog een paar jaar en dan merk je het verschil niet meer tussen nijmegen en wijchen zo het in elkaar gegroeid is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zou je het niet een keer willen uit proberen?
Ik was ook heel serieus over dat proberen hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:26 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Nee, serieus er springen daar regelmatig mensen. Tevens is Wijchen natuurlijk weinig ze kunnen er beter een lokale buurt van Nijmegen van maken. Nog een paar jaar en dan merk je het verschil niet meer tussen nijmegen en wijchen zo het in elkaar gegroeid is.
Ik heb de stoptrein nog geprobeerd tegen te houden, maar ze toeterden zo hard dat ik toch maar opzij gingquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:59 schreef -MyLove- het volgende:
Ik zoui ook weg willen uit Wijchen als ik er woonde het is niet voor niets dat er regelmatig mensen voor de trein springen. Je kan nog uit twee kanten kiezen ook om te springen.
Stel je niet aan. Alleen die kutwijken buiten de kern moeten gebombardeerd worden. Springen voor de trein kunnen ze daar niet eens, dat is te ver wegquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:59 schreef -MyLove- het volgende:
Hmm laatste keer dat ik het zag was toch 2 jaar terug eerlijk gezegd... Zondagmorgen vroeg met kranten rondbrengenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:26 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Nee, serieus er springen daar regelmatig mensen. Tevens is Wijchen natuurlijk weinig ze kunnen er beter een lokale buurt van Nijmegen van maken. Nog een paar jaar en dan merk je het verschil niet meer tussen nijmegen en wijchen zo het in elkaar gegroeid is.
Uhm, Lent is het al, ik woon erquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lent, Weurt, Beuningen, Beek, Wijchen, Alverna, Malden, wordt allemaal Nijmegen binnen nu en 20 jaar
Als de huizen zij aan zij staan dan is er weinig meer te kiezen. Het is nu al moeilijk om nog een duidelijke grens te zien. En vanzelfsprekend zal het dan de naam Nijmegen krijgen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nijmegen zou willen dat ze Wijchen konden inlijven
Zag het niet direct... gelukkig. Trein hoorde ik al vol remmen, toen ik later aankwam was overgang al afgezet met linten enzquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lijkt me niet echt prettig om te zien..
Niets is vanzelfsprekend. Heb je de grens tussen elst en arnhem gezien? Die kun je ook bijna springenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Als de huizen zij aan zij staan dan is er weinig meer te kiezen. Het is nu al moeilijk om nog een duidelijke grens te zien. En vanzelfsprekend zal het dan de naam Nijmegen krijgen.
3 keer spugenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets is vanzelfsprekend. Heb je de grens tussen elst en arnhem gezien? Die kun je ook bijna springen
Als je maar niet tegen de wind in spuugtquote:
Postte Jesus al op fok toen? Die snelheid is er ook niet op vooruit gegaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |