Ah zouden daarom de bussen niet via de bloemstraat en smetiusstraat terug naar boven mogen.. of was daar iets anders aan de hand anyone? Was ik maar wel via het station naar huis gegaan danquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:05 schreef swarmahoer het volgende:
als iemand sensatie zoekt... de krakers worden er momenteel uitgezet
ja daarom was dat zo dusquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah zouden daarom de bussen niet via de bloemstraat en smetiusstraat terug naar boven mogen.. of was daar iets anders aan de hand anyone? Was ik maar wel via het station naar huis gegaan dan
Jah maar ze pakte wel dat straatje wat op dat zelfde pleintje uit komt daar voor het kolpinghuis dus dan snap ik het nog niet..quote:
quote:NIJMEGEN - De ontruiming van het voormalige postkantoor in Nijmegen levert mogelijk de hele dag hinder op voor het busvervoer. Het nabijgelegen busstation is afgesloten.
Na twee dagen staken rijden de bussen weer, maar door de ontruiming kunnen de bussen niet hun volledige route afleggen en doen ze niet alle haltes aan. Mensen van Novio begeleiden de passagiers naar andere opstapplekken.
De ontruiming heeft geen gevolgen voor het treinverkeer van en naar Arnhem. Weliswaar is het naastgelegen perron 1 dicht, maar de treinen gebruiken andere perrons.
Ik heb er toen allemaal niet veel van meegekregen maar als het al een keer ontruimd is hoezo zitten ze er dan weer?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij de vorige ontruiming hadden de krakers wekenlang in zakjes gepist, die ze op moment supreme naar de ME gooiden.
De vorige ontruiming in 't algemeen, geen idee of t' dat pand was (lijkt me niet)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb er toen allemaal niet veel van meegekregen maar als het al een keer ontruimd is hoezo zitten ze er dan weer?
Nee, ik combineer bronnenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:38 schreef swarmahoer het volgende:
ben je er live pietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |