abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58696059
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 23:52 schreef Californium het volgende:

[..]
ga er dan gewoon niet naar toe...Probleem opgelost...
Wie zegt dat er een probleem is ... ik neem deze kans waar om men ongenoegen te uiten. Dat is gezond om dat zo nu en dan te doen.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_58696310

Het station in Nijmegen is ook in één woord samenvatten: kut. Het heeft ook totaal geen uitstraling, je krijgt altijd de indruk dat je zojuist bent aangekomen op Kamp Westerbork. Die klok op de toren loopt nooit gelijk, ergelijk gewoon. Het ergste blijft echter dat het altijd kou lijden is op dit station. Wie heeft ooit het idee gekregen om het station op een plateau te bouwen, de fucking de fucking wind waait gewoon door het ganse station heen. Je staat te klaper tanden gewoon, ben altijd bang dat men tanden er uit zullen gaan vliegen. De glinsteringen, de glinsteringen ... op een s'zomers dag naar rechts kijken is verblindt worden. Al die glinsteringen zijn gewoon om argressief van te worden. Wie heeft dat in vredensnaam verzonnen, eerder was dat beter, En altijd die hekken, die hekken die altijd om dat plein staan opgesteld.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:10:17 #78
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_58696364
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:08 schreef -MyLove- het volgende:
[ afbeelding ]

Het station in Nijmegen is ook in één woord samenvatten: kut. Het heeft ook totaal geen uitstraling, je krijgt altijd de indruk dat je zojuist bent aangekomen op Kamp Westerbork. Die klok op de toren loopt nooit gelijk, ergelijk gewoon. Het ergste blijft echter dat het altijd kou lijden is op dit station. Wie heeft ooit het idee gekregen om het station op een plateau te bouwen, de fucking de fucking wind waait gewoon door het ganse station heen. Je staat te klaper tanden gewoon, ben altijd bang dat men tanden er uit zullen gaan vliegen. De glinsteringen, de glinsteringen ... op een s'zomers dag naar rechts kijken is verblindt worden. Al die glinsteringen zijn gewoon om argressief van te worden. Wie heeft dat in vredensnaam verzonnen, eerder was dat beter, En altijd die hekken, die hekken die altijd om dat plein staan opgesteld.
Heey lekkerding, ga gewoon weg
pi_58696465
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:10 schreef J-heronimus het volgende:

[..]
Heey lekkerding
Dank je, zullen we morgen daten? De terminalkamer op de eerste verdieping, aan het eind van de middag dan is het lekker rustig. Je weet, dan zal ik zeggen your so sweet en jouw zal zeggen how many licks does it take till I get to shop.
pi_58696647
De chaffeurs in Nijmegen zijn ook onbeschoft, letterlijk vloekend achter het stuur. Niet normaal zeg, stap je daar in zeg je keurig netjes goedemiddag. Wat krijg je als respons verdomme nog aan toe stap eens snel in, en vervolgens een gemompel aan scheldwoorden. Ik heb er nog over nagedacht om een klacht in te gaan dienen.
pi_58696728
Nu ik er nog eens over nadenk eigenlijk had ik chaffeur aan moeten spreken dergelijk gedrag. Net als Jezus de wereld een betere plaats willen maken.
pi_58696957
Die krakers bij het station, weer zon uiting van anarchisme in Nijmegen. Het kijk ons eens links en alternatief zijn.
pi_58697056
Zal God dan ook daadwerkelijk Nijmegen verlaten hebben?
pi_58697269
Maar goed ik zal maar eens gaan slapen moet morgen weer naar Nijmegen.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 01:19:07 #85
191163 J-heronimus
pi_58697398
Hoe heet dit ook alweer.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 01:20:11 #86
191163 J-heronimus
pi_58697418
O,ja schizofrenie
pi_58697441
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 01:20 schreef J-heronimus het volgende:

O,ja schizofrenie
Ben je er morgen nog?
  vrijdag 16 mei 2008 @ 01:38:28 #88
191163 J-heronimus
pi_58697614
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 01:21 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Ben je er morgen nog?
Ja wij gaan meeten

Maar wil je dat wel met een Nijmegenaar, want eigenlijk is alles in en wat uit Nijmegen komt toch bagger
pi_58697926
kansloos figuur..
was niet druk in de stad ik hoefde niet eens te werken,, maarja za beter
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_58698382
Ja hee stond ik even voor lul in van buren!!
Ik dacht ik doe eens stoer ik ga je gedag zeggen.. maar toen was er alleen een DJ.. dus toen vroeg ik "Hee, heb je niet normaal iemand die de lichten doet?" Hij: "Huh? Wat?" Ik: "Is er normaal niet iemand die de lichten doet?" Hij: "Nee! "

Ben ik nou gepwnd door jullie of was het gewoon een stuk chagrijn?
Maar ben ik stoer of wat? Dat ik gewoon even gedag kwam zeggen
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_58699698
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 05:26 schreef LastRequest het volgende:
Ja hee stond ik even voor lul in van buren!!
Ik dacht ik doe eens stoer ik ga je gedag zeggen.. maar toen was er alleen een DJ.. dus toen vroeg ik "Hee, heb je niet normaal iemand die de lichten doet?" Hij: "Huh? Wat?" Ik: "Is er normaal niet iemand die de lichten doet?" Hij: "Nee! "

Ben ik nou gepwnd door jullie of was het gewoon een stuk chagrijn?
Maar ben ik stoer of wat? Dat ik gewoon even gedag kwam zeggen
idd een stuk chagerijn..
hoelaat was je er? want ik was 2 uur ofzo al naarhuis
swarma spam hoer
pi_58700013
Goedemorgen
  vrijdag 16 mei 2008 @ 09:43:58 #93
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_58700121
Mogguh!
pi_58700139
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 01:21 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Ben je er morgen nog?
Jij hopelijk niet meer
pi_58700453
Goeiemorgen!

Kutweer
Ik ben een meisje =)
pi_58700690
Ik ga ondanks dat kutweer toch maar de bus pakken.. moet gewoon beetje vroeg thuis zijn anders verneuk ik weer de hele dag om te leren
pi_58700713
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 10:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga ondanks dat kutweer toch maar de bus pakken.. moet gewoon beetje vroeg thuis zijn anders verneuk ik weer de hele dag om te leren
Mja ik mag straks over de brug fietsen met een gitaar die niet op mn rug kan (hoes heeft geen rugbanden), lekker handig allemaal.
Ik ben een meisje =)
pi_58701136
Mogguh

Nieuwe lost
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_58701786
als iemand sensatie zoekt... de krakers worden er momenteel uitgezet
swarma spam hoer
pi_58701892
Bij CS daar? Cool , kennis van m'n moeder zit bij de ME en die kijkt er al 2 maanden naar uit (ze zouden 't eerst na NEC - Vitesse doen omdat ze toen mankracht zat hadden, helaas geen toestemming). Eindelijk weer vrijuit rossen met de wapenstok .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')