Van beiden heb ik een paar wedstrijden gezien. Douglas vind ik toch wel een degelijke verdediger. Echt niet minder dan BMI, Vlaar, Veltman e.d.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand kijkt naar Douglas of Van Dijk. Ik snap echt niet waarom Nederland schreeuwt om die twee. Zal vast de ''oh ze spelen in het buitenland dus ze zijn wel goed'' hype zijn.
Cruyff is op leeftijd meneer. Als hij 30 jaar was, waarom niet?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Cruyff was in het verleden ook een goede speler, heeft hij wel bewezen. Ook maar oproepen?
Afellay heeft al jaren niks meer gepresteerd.
Het gaat om wie er nu goed is en nu in vorm is. Verleden koop je niets voor.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:41 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Cruyff is op leeftijd meneer. Als hij 30 jaar was, waarom niet?
Als je een Nederlander bent, dan verwijder je beter je UI. Je moet trots zijn op Nederland en Nederlandse vlag gebruiken als UI. Ik zie geen Amerikaan of Israelier even de Nederlandse vlag gebruiken als UI. Als je niet Nederlander bent dan heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van beiden heb ik een paar wedstrijden gezien. Douglas vind ik toch wel een degelijke verdediger. Echt niet minder dan BMI, Vlaar, Veltman e.d.
Van Dijk is afwachten hoe die het doet in een sterkere competitie. De competitie van Schotland is niet echt serieus te nemen en Celtic eigenlijk ook niet meer.
Waarom dan een Bacuna, die het gewoon prima heeft gedaan in de PL, geen kans krijgt, is mij een raadsel.
Of.... je bemoeit je gewoon ff lekker met je eigen zaken, is maar een idee hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 09:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Als je een Nederlander bent, dan verwijder je beter je UI. Je moet trots zijn op Nederland en Nederlandse vlag gebruiken als UI. Ik zie geen Amerikaan of Israelier even de Nederlandse vlag gebruiken als UI. Als je niet Nederlander bent dan heb ik niets gezegd.
Wat heeft dat allemaal met Douglas, van Dijk en Janmaat te maken?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Als je een Nederlander bent, dan verwijder je beter je UI. Je moet trots zijn op Nederland en Nederlandse vlag gebruiken als UI. Ik zie geen Amerikaan of Israelier even de Nederlandse vlag gebruiken als UI. Als je niet Nederlander bent dan heb ik niets gezegd.
quote:Op woensdag 10 september 2014 09:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Niets maar ik vind het gewoon raar dat iemand met de Nederlandse Nationaliteit zoveel adoratie heeft tegenover verwegistan landen. Dit vind ik ook over Nederlandse jongeren die met palestina vlag zwaaien(voordat je dat als argument gebruikt).quote:Op woensdag 10 september 2014 09:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat heeft dat allemaal met Douglas, van Dijk en Janmaat te maken?
Bespreek dat lekker via de DM of zo.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:45 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Niets maar ik vind het gewoon raar dat iemand met de Nederlandse Nationaliteit zoveel adoratie heeft tegenover verwegistan landen. Dit vind ik ook over Nederlandse jongeren die met palestina vlag zwaaien(voordat je dat als alrgument gebruikt).
Wie is dat in je UI?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bespreek dat lekker via de DM of zo.
In een discussie over Douglas, Van Dijk en Janmaat gebruik ik doorgaans weinig argumenten die te maken hebben met de vlag van Palestina.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:45 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Niets maar ik vind het gewoon raar dat iemand met de Nederlandse Nationaliteit zoveel adoratie heeft tegenover verwegistan landen. Dit vind ik ook over Nederlandse jongeren die met palestina vlag zwaaien(voordat je dat als argument gebruikt).
Nee dat wilde ik niet zeggen daarom zei ik het nietquote:Op woensdag 10 september 2014 07:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw username niet sneu wil je zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |