't Zal me benieuwen.. Met Bak Nielsen en Popov hebben we nog 2 potentiële basisspelers/verdedigers in de lappenmand..quote:Toch geen operatie voor Daryl Janmaat
24 september 2008
Daryl Janmaat wordt niet geopereerd om van zijn chronische liesklachten af te komen. Dat is dinsdagmiddag besloten na overleg met cluborthopeed dokter Mencke. Janmaat zijn voorkeur ging aanvankelijk uit naar een operatie, maar op advies van de arts volgt er geen ingreep. ,,Er wordt nu gekozen voor een conservatief beleid,’’ aldus fysiotherapeut Erik ten Voorde. Hoe lang Janmaat uit de roulatie is, is niet duidelijk, maar de verdediger mist in ieder geval de komende wedstrijden tegen NAC Breda en Vitoria Setubal.
Dat heeft Reddiablo geregeld natuurlijk, als ADO-fan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef FireFox1 het volgende:
Volgens FM09 is het een van de grootste talenten uit Nederland.
Viel me ook al op...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef FireFox1 het volgende:
Volgens FM09 is het een van de grootste talenten uit Nederland.
quote:Janmaat: 'Ik moet nu mijn kans pakken'
Door Leon Voskamp
Maandag, 27 april 2009, 19:06
Daryl Janmaat kreeg zaterdag de lastige taak om Eljero Elia uit te schakelen. Door de blessure van Michel Breuer kreeg hij het vertrouwen van Trond Sollied en voerde zijn taken naar behoren uit.
Janmaat is mede door blessureleed bezig aan een wisselvallig seizoen in Friesland. De verdediger voelt echter dat hij stappen aan het maken is. "Het gaat lekker de laatste tijd. De trainer laat regelmatig blijken dat ik goed bezig ben. Dat is fijn om te horen."
Janmaat hoopt dit seizoen op meer basisplaatsen. Zoals zondag tegen zijn oude ploeg ADO Den Haag. "Ja, tegen ADO wil ik zeker spelen. Het seizoen is door mijn blessure niet geworden wat ik er van verwacht had, maar ik moet nu mijn kansen pakken. Ik heb vanavond bewezen dat ik een goede vervanger ben van Michel. Die lijn moet ik doortrekken."
quote:Janmaat: "Dit jaar moet mijn doorbraak worden"
Darryl Janmaat speelde afgelopen seizoen tien competitieduels voor sc Heerenveen. Te weinig voor de verdediger, zo vindt hij zelf. Dit jaar moet het jaar van zijn doorbraak worden, terwijl ook Geert-Arend Roorda hoopt op meer speelminuten.
"Ik wil niet nog een jaar op de bank zitten. Dit moet het jaar van mijn doorbraak worden: ik moet spelen", zei Janmaat na het oefenduel met AA Gent. Over de afgelopen trainingsweek is de voormalig ADO Den Haag-speler in ieder geval te spreken. "Het is een nuttige week waarin ik mijn conditie weer helemaal op pijl probeer te brengen."
Roorda speelde afgelopen seizoen vooral weinig door blessureleed. Komend jaar hoopt ook hij op speelminuten, hoewel hij weet dat de concurrentie groot is. "Er zijn veel jongens die strijden voor een plek op het middenveld. Maar concurrentie is goed; dat zal mijn niveau ook zeker omhoog brengen."
Gelukkig hebben we er nu wel plezier vanquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zal wel wat zeggen over zijn kwaliteiten.
Spelers worden tegenwoordig te snel opgehemeld. Zal hetzelfde zijn met deze koekebakker.
Ha!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zal wel wat zeggen over zijn kwaliteiten.
Spelers worden tegenwoordig te snel opgehemeld. Zal hetzelfde zijn met deze koekebakker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |