abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60413742
Lucky you Daryl.

Ome Hans zou trots op je zijn geweest
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:11:31 #52
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60416313
Iedere middenmatige speler krijgt voortaan zijn eigen topic? Er is toch ook geen Gregoor van Dijk topic?
pi_60416363
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:11 schreef leolinedance het volgende:
Iedere middenmatige speler krijgt voortaan zijn eigen topic? Er is toch ook geen Gregoor van Dijk topic?
Deze jongen heeft potentie

Van Dijk heeft enkel een kutkop
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60416457
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:11 schreef leolinedance het volgende:
De Beste Rechtsback Van Nederland (c) Derksen verdient toch zeker wel een eigen topic? Ga dan klagen in het Jeroen Zoet-topic!
pi_60416471
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:16 schreef MaxPower het volgende:

[..]

De Beste Rechtsback Van Nederland (c) Derksen verdient toch zeker wel een eigen topic? Ga dan klagen in het Jeroen Zoet-topic!
Bruno SIlva
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60416600
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:16 schreef denthemen het volgende:

[..]

Bruno SIlva
Silva is sowieso verdedigend geen haar beter dan Boakye, maar het gaat hier over Janmaat.

Die woorden dat Derksen hem het grooste talent op RB van Nederland vindt zeggen me niet zoveel, volgens mij heeft Derksen ook vaak genoeg aangegeven geen eerste divisie te volgen. Pas na de PO-wedstrijden van ADO begon Derksen deze jongen helemaal de hemel in te prijzen.

Ik moet het nog eerst zien, die jongen heeft nog geen wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld en moet het allemaal nog maar gaan bewijzen. Leuk dat je in de eerste divisie 1 van de betere opkomende rechtsbacks bent, maar dat wil niet direct zeggen dat hij een meerwaarde voor Heerenveen is.
pi_60417422
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:21 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik moet het nog eerst zien, die jongen heeft nog geen wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld en moet het allemaal nog maar gaan bewijzen. Leuk dat je in de eerste divisie 1 van de betere opkomende rechtsbacks bent, maar dat wil niet direct zeggen dat hij een meerwaarde voor Heerenveen is.
pi_60417535
transfersom?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:14:10 #59
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_60417792
Noemde Johan Derksen ook niet Sepp de Roover een tijdje geleden (één van) de beste rechtsback(s) van Nederland? Toen die nog bij Sparta speelde.
pi_60418187
Kan me nog niet voorstellen dat er de hoofdprijs voor is betaald. De top 3 heeft gigantisch liggen slapen vermoed ik.
Het is gewoon afwachten of hij zich in de basis weet te spelen dit seizoen, of nog een jaartje het moet doen met invalbeurten.
Ik vermoed dat hij bij Heerenveen is gehaald als back-up/wissel voor Breuer. Dus de hoofdprijs zal er niet voor betaald zijn.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:30:06 #61
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60418193
Hij heeft pas 25 wedstrijden op Eerste Divisie-niveau in de benen, eerst maar eens kijken hoe die zich verder ontwikkeld bij Heerenveen.

Maar dat hij de potentie heeft om uit te groeien tot een hele goeie, aanvallend ingestelde back lijkt me duidelijk.
wat een inkoppertje
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_60418483
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:21 schreef Blawh het volgende:

Helemaal mee eens. Maar Heerenveen scout doorgaans wel aardig, bovendien is er vast niet de hoofdprijs betaald en hebben we wel geld om ook eens een misser aan te kopen. Maar de sterren gaan goed en ik heb er een prima gevoel over.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:43:17 #63
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_60418527
Nooit van gehoord.
pi_60418755
Goed dat ze hem toch naar Heerenveen hebben gehaald. Vast voor iets meer dan de bedoeling was, maar Heerenveen heeft wat te besteden.
That's all folks!
  woensdag 30 juli 2008 @ 23:08:20 #65
159022 AminBen
El Maestro
pi_60455592
PSV had hem moeten halen.
pi_60455782
als Johan Derksen hem niet elke week zou noemen als "beste back van Nederland" had hij nu nog gewoon in anonimiteit bij ADO gezeten. ben benieuwd wat hij gaat presteren aankomend seizoen.
pi_60455854
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
als Johan Derksen hem niet elke week zou noemen als "beste back van Nederland" had hij nu nog gewoon in anonimiteit bij ADO gezeten. ben benieuwd wat hij gaat presteren aankomend seizoen.
Dat is echt onzin. Derksen ontdekte hem pas, hoe triest dat ook moge zijn, in de wedstrijden tegen VVV in de play-offs. Sinds zijn debuut heeft hij het fantastisch gedaan bij Ado en was hij een van de weinige spelers die zich het hele seizoen staande hield. Met zijn aanvallende instelling viel hij ook echt heel erg op en werd hij vanaf de winterstop al uitgebreid gescout en gevolgd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60456415
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat is echt onzin. Derksen ontdekte hem pas, hoe triest dat ook moge zijn, in de wedstrijden tegen VVV in de play-offs. Sinds zijn debuut heeft hij het fantastisch gedaan bij Ado en was hij een van de weinige spelers die zich het hele seizoen staande hield. Met zijn aanvallende instelling viel hij ook echt heel erg op en werd hij vanaf de winterstop al uitgebreid gescout en gevolgd.
zijn daar ook nieuwsberichten van? voor de play-offs heb ik z'n naam nergens voorbij zien komen en achteraf talenten claimen is erg flauw (Piet de Visser bijv.)
pi_60456645
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:45 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

zijn daar ook nieuwsberichten van? voor de play-offs heb ik z'n naam nergens voorbij zien komen en achteraf talenten claimen is erg flauw (Piet de Visser bijv.)
Die moeten er zeker zijn. Ik schrijf zelf al een jaar lang wedstrijdverslagen voor alle eerste divisiewedstrijden en hij viel gewoon echt steeds op. Dat de scouts er waren weet ik zeker, of er toen meteen al aanbiedingen zijn geweest betwijfel ik, aangezien hij er toen echt pas net in stond. Weet nog dat hij tegen ons (TOP) ook meteen scoorde..dat was zijn eerste basisplaats ofzo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60458690
Heerenveen had hem naar eigen zeggen al veel langer in de picture. Hij viel echter op bij het grote publiek toen hij uitstekend presteerde in de playoffs. Vanaf dat moment werd hij dan ook gehyped door Derksen. Door zijn prestaties in de playoffs en de hype eromheen zal hij wel wat duurder zijn geweest voor Heerenveen want om eerlijk te zijn is 2,5 miljoen voor een speler die nog geen duel in de eredivisie heeft gespeeld nogal wat. Ik ben echter wel postief hoor, hij kan zich hier rustig verder ontwikkelen richting een topper (op Eredivisie niveau welteverstaan).
pi_60460310
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:45 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

scouts gooien natuurlijk ook meteen in de media naar welke spelers ze kijken...
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:15:07 #72
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60465365
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:43 schreef Zwansen het volgende:
Nooit van gehoord.
pi_60465661
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 08:56 schreef MaxPower het volgende:

[..]

scouts gooien natuurlijk ook meteen in de media naar welke spelers ze kijken...
waarom zouden scouts dat zelf doen?

als er interesse in een speler is komt dat meestal wel op een manier in de media. "scouts bekeken Janmaat" of iets dergelijks. ik vond het te makkelijk dat scouts nu credits krijgen voor een JD hype. maargoed, Tim86 zit er dicht op dus dat geloof ik dan maar.
pi_60474564
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die moeten er zeker zijn. Ik schrijf zelf al een jaar lang wedstrijdverslagen voor alle eerste divisiewedstrijden en hij viel gewoon echt steeds op. Dat de scouts er waren weet ik zeker, of er toen meteen al aanbiedingen zijn geweest betwijfel ik, aangezien hij er toen echt pas net in stond. Weet nog dat hij tegen ons (TOP) ook meteen scoorde..dat was zijn eerste basisplaats ofzo.
idd, iemand die het een beetje volgde zag dat die jongen steeds uitblonk bij ADO
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:34:19 #75
223492 einnojS
Lang leve de lol !
pi_60517482
Hm ik vraag me alleen wel af of hij niet te vlug naar Heereveen is vertrokken.
Had hij niet nog een jaartje bij ADO moeten blijven om van de eredivisie te proeven..?
Nouja we zien het wel, ik heb trouwens nog bij hem op school gezeten best aardige gozer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')