Hmm...ja ik zat ook al te denken aan niet voldoende of neit voldaan maar bij een onvoldoende komt dit cijfer er normaal te staan. Het gaat over een tentamen dat ik al 2 x herkanst hebquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:41 schreef swarmahoer het volgende:
niet vol doende ?
O thanks...ik kon het op Google niet vindenquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:47 schreef freiss het volgende:
Google:
NVD: dit vermeldt Osiris wanneer het gewogen eindcijfer een voldoende zou zijn maar voor één
of meer deeltoetsen niet het minimumcijfer zoals bepaald in de cursusbeschrijving is gehaald.
Zo te zien studeer je in Utrecht![]()
Ga ergens anders spelenquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:48 schreef DonJuanDeMarco het volgende:
Gezien je taalfout in de topictitel zou het ook Niet Van Doepassing kunnen betekenen..
Ik was er gewoon en heb hem ook gemaakt..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk niet voldaan (niet komen opdagen, niet ingeleverd etc.) aangezien er wel gewoon een 1 staat.
Dan zou ik maar eens serieus gaan informeren naar de oorzaakquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:51 schreef Trusten het volgende:
Ik was er gewoon en heb hem ook gemaakt..
Ik denk dat het betekend dat ik het voor dit jaar niet heb gehaald...volgend jaar opnieuw herkansenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan zou ik maar eens serieus gaan informeren naar de oorzaak.
Je baalt er wel erg van..... je was cker wel erg gemotiveerd?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:08 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik denk dat het betekend dat ik het voor dit jaar niet heb gehaald...volgend jaar opnieuw herkansen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |