Avril livequote:Op donderdag 15 mei 2008 21:33 schreef Glacier het volgende:
OMG, wat voor een drama cover laat Michiel nu horen?
AUW! Heb zelfs mijn koptelefoon afgezet....AUWquote:
Ik ben vooral geschokt door het cultuurbarabarisme...quote:
Gisteren en de afgelopen week.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo zag het vondelpark er vandaag niet uit, of wel?
Maandag zag het er iig wel zo uit
Heer-lij-ke plaat!quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:54 schreef Litton-Lane het volgende:
En nu (weer) de The Seed 2.0
Ik mis de Gerard : "Rock `n Roll" Jingle...
Ik geloof dat ik hem heb gemist en/of niet snapquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Michiel: "Gefeliciteerd jonge!"
Eric: "Jij ook trouwens, heel erg!"
Michiel: "Ja, 't is al goed"
RTL Boulevard meldde dat Michiel's vrouw zwanger is..quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik geloof dat ik hem heb gemist en/of niet snap
Giel`s teletubie jingle: "ohooooh"quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef Glacier het volgende:
[..]
RTL Boulevard meldde dat Michiel's vrouw zwanger is..
Klopt !quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Hans zal wel in Groningen bij Hit Me TV staan, die beginnen om 21.30 uur LIVE te spelen via http://www.3voor12.vpro.nl/3voor12ce/videogrid/ (videokeuze Groningen).
Oh, dat is een leuke gast ! Zou wel eens een top uitzending kunnen worden want Humberto is geen verkeerde gozer.quote:
Als vervanger van Evers vind ik 'em best oké.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, dat is een leuke gast ! Zou wel eens een top uitzending kunnen worden want Humberto is geen verkeerde gozer.
Over een half uur staat GEM op het podium en dat is denk ik ook wel ok.
Jup, leuke nieuwe single ook en misschien wel de nieuwe Megahit. Het zou zomaar kunnen..quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Leuk bandje dat Voicst.
(Op paaspop vielen ze mij ook al op...)
Toch blijf ik die eerste cd veel leuker vinden, energieker en spontaner. Nog steeds leuk, maar een beetje overgeproduceerd. Live rocken ze echter nog steeds de pan uit!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Leuk bandje dat Voicst.
(Op paaspop vielen ze mij ook al op...)
Ik dacht dat ze nieuw warenquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Toch blijf ik die eerste cd veel leuker vinden, energieker en spontaner. Nog steeds leuk, maar een beetje overgeproduceerd. Live rocken ze echter nog steeds de pan uit!
dit kwam destijds over:quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Niet?
Dan zit ik denk ik verkeerd
Ik zou mij zo geen angstaanjagende lucht weten te herinneren...
Hij bleef weer goed hangen inderdaad.quote:
die van mij ook.... weltrustenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij bleef weer goed hangen inderdaad.
Ik zit ook op 3voor12.vpro.nl te kijken, maar het lijkt alsof de oogjes van Corton steeds kleiner worden....
Er valt hier een vreemde vloeibare substantie uit de lucht, al ruim een week niet meer gezien!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:48 schreef cosmick het volgende:
[..]. Jammer dat het niet zo zonnig wordt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:03 schreef Sirolf het volgende:
Er valt hier een vreemde vloeibare substantie uit de lucht, al ruim een week niet meer gezien!
Mogge!
Die heeft het straks veel te druk met de kleine (als het waar is..).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:20 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Giels TV-show gaat Factor Giel heten.
Krijgen we dan weer Veenstra in de Freaknacht?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:43 schreef -Hans- het volgende:
Moi Roel ! alles kids in het mooie Maastricht?
Limburg is okay! Veel te lang geleden dat ik daar ben geweest. Misschien binnenkort maar eens een bezoekje aan Limburg brengen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:. Wel bewolkt, maar goed, Maastricht is zelfs dan nog mooi
.
Same here, net als gisteren. Maar ja, met wijn en sigaretten achter de pc gaan zitten 's avonds is altijd gezelligquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Klein katertje
Hej !quote:
Ik denk toch meer aan Minnie of Katrien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:22 schreef borisz het volgende:
Als Michiel een dochter krijgt gaat het Daisy heten![]()
De tweede cd is leuk met die blazers enzo vind ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:44 schreef cosmick het volgende:
Toch blijf ik die eerste cd veel leuker vinden, energieker en spontaner. Nog steeds leuk, maar een beetje overgeproduceerd. Live rocken ze echter nog steeds de pan uit!
quote:Humberto Tan in Ekstra Weekend
(15-05-08) - Bij voorgaande bezoekjes aan de 3FM studio op vrijdagavond danste Humberto Tan door 't pand. In Ekstra Weekend weer?
Het voetbal komt terug naar de Publieke Omroep en dat betekent dat Humberto Tan op zoek kan naar een ander programma. Om alvast zijn draai te vinden maakte hij onlangs het programma: Help! Mijn man kan niet dansen, maar dat was helaas geen lang leven beschoren.
Hard onder de riem steken
Gerard en Michiel steken de Best Geklede Nederlander van 1999 een hart onder de riem en verwelkomen hem met alle egards in Ekstra Weekend. Hapjes, drankjes en opbeurende woorden.
En natuurlijk gaan ze hem ALLES vragen over voetbal! Er staat per slot van rekening een belangrijk voetbalweekend én een EK voor de boeg.
Had je 'm van je broertje van 10 geleend???quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:54 schreef on_air het volgende:
Had deze Timbaland net ook op den mp3spelert toen ik in den regen op den busch stond te wachten.
Voetbal in Ekstra Weekend? Ekstra houden toch helemaal niet van voetbal?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://restyle.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/263458
[..]
Neen, die staat er uit histerische nostalgische redenen op. Van die jaren '90 herinneringen die alleen nog maar bij de gratie van kudtmuziek bestaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Had je 'm van je broertje van 10 geleend???
Tan doet aan dansen tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Voetbal in Ekstra Weekend? Ekstra houden toch helemaal niet van voetbal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |