Negen bewoners strijden om één luxe villa in Eemnes. Wie blijft er over, de treiteraar of degene met de dikste huid? De einddatum is onbekend. Wat we wél weten, is dat we allemaal weer ongezouten onze mening geven. Let the games begin!
Het maakt me niet uit zei Jaap met een zucht Dan ben ik maar dik en zie ik maar pips Ik haat jullie allemaal voor mij zijn jullie lucht! Doe me nog maar een bord spare-ribs !
Met een programmeerboek in zijn tas Kwam Jaap in de kleuterklas. Jaap dacht aan zijn favoriete priemgetallen, zijn vrienden aan elftallen. Wereldvreemd en toch nooit alleen, wiskundige formules tolde om Jaap heen. Maar Jaap werd verkeerd begrepen, door het systeem uitgeknepen.
Ik ben Briaaen, ik laat me graag paaien, kan heel goed de waarheid verdraaien en veel spullen bij elkaar graaien met mijn tampeloeris kan ik goed naaien het liefst tussen Manny d'r aarsmaaien
Ik ben in Amanda d'r poeperd gekomen Ik heb Lieke vet op d'r bek genomen en ondanks dat het niet stonk naar mest voelt de piemol van Fries toch het best !
Tangen is mijn lust en leven als ik een uur niet getangd heb begin ik te beven Gelukkig heb ik een pruik reserve en die draag ik dag en nacht, met verve
Zij was de donkere diva, een dame van stand Zij kwam en regeerde de miljonairs met strakke hand En als je haar tegensprak dan werd ze zowat blauw Ging hoog op haar benen en schreeuwde dan KOM DAN KOM DAN IK LUST JE RAUW !!!
Ach hij had moeite met klaarkomen, Hij had moeite met zijn gitaar, zingen, maar totaal niet met zijn zin afdwingen. De gevangenis daar mag je van dromen.
Ik zag je op Internet, op de streams van de kooi Mijn god wat was jij lief, en oh wat was jij mooi Jij bent voor mij echt de enige Dame Oh Palma wanneer lap je nou eens MIJN ramen ?