abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:01:44 #101
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_58975697
Als iemand mij nog een pluim wil geven dan kan dat nu nog!!!
(later ook maar dat is toch anders....)
Er kan er maar één de domste zijn
pi_58975739
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 23:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
Als iemand mij nog een pluim wil geven dan kan dat nu nog!!!
(later ook maar dat is toch anders....)
God, hoe kon ik jou vergeten!
Tevens Deissy
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:43:37 #103
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_58977023
Ik vond jou ook altijd heel tof totdat ik je op de radio hoorde over de ongewassen gleuf van Amanda.
Dat was zo onsmakelijk. Daardoor heb je voorgoed voor mij afgedaan (op de radio althans).

(Wil iedereen die ik vergeten ben zich even melden)
Er kan er maar één de domste zijn
pi_58977935
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 23:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik vond jou ook altijd heel tof totdat ik je op de radio hoorde over de ongewassen gleuf van Amanda.
Dat was zo onsmakelijk. Daardoor heb je voorgoed voor mij afgedaan (op de radio althans).

(Wil iedereen die ik vergeten ben zich even melden)
Sinds je die huishoudster hebt (heeft zij ook een pluim, of plumeau?), ben je helemaal niet lief meer, stommie!
Dolf is de baas
Insaantje
  Moderator donderdag 29 mei 2008 @ 01:08:25 #105
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58978911
Een pluim voor IkWeetNiets omdat hij de trotse uitspraak van Amanda wereldkundig maakte, na Brian's aktie met Fries:

:"Zelfs mijn moeder heeft nog nooit sex met dieren gehad. Ken je nagaan jonguh!"
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_58983641
Pluim voor Ikweetniets omdat ik erg moest lachen om het Richard Hammond grapje.
Go hard or go home
pi_59001411
NMNS Ik heb dit geschreven MNS Super kerel ondanks je vrouw onvriendelijk gedoe.. Maar ja het gezamelijk bootjes en varen liefde maakt een hoop goed .. Kijk en luister nog regelmatig... Toen ik terug las was ik niet zo blij. Ik ben geen mens van veel woorden maar dat ga ik nu hopelijk goedmaken. Ik vind je steekjes (posts) super. Toen ik inde smiezen kreeg dat je in de COS aan het posten was dat ook de reden dat ik daar weer ging lezen.
Je prikken zijn briljant.
Daar ben je goed in. En een goed hart heb je iig wel op de juiste plaats .
Maar Super Kerel blijf je wel
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59494821
* geeft deze nog maar even een schop naar boven
pi_59497141
Nou,

Ik denk dat wij in dit Subforum hebben laten zien dat wij een prachtig stel users met elkaar zijn! Mooie momenten, minder mooie momenten, maar dat hoort er nu een keer bij.

Ik wil in het bijzonder de (ex)mods bedanken en natuurlijk de admins die hier zo nu en dan voorbij zijn gekomen om de boel een beetje op te ruimen.

Ik wil alle vaste posters bedanken voor de leuke posts, plaatjes, gifjes, gedichtjes, alles. Op de een of andere manier waren jullie er altijd en dat geeft blijk van jullie inzet voor dit forum!

Ik wil ook alle minder vaste posters bedanken voor hun input in dit forum, zonder jullie was het hier lang niet zo leuk geweest!

Op naar DGK 2 AKA Can You Buy Me Your Love (Ik moet erg wennen aan die naam) en laten we hopen dat het dan net zn feest wordt als voorheen.

Leuk detail: het DGK forum is groter als het forum waar we heen verhuizen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')