Was.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een vaste groep kijkers.
Maar ik moet nog een was wassen en dit leek mij een goeie note to self, bemoeial!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ian, uitzendingenn00b, er zijn t/m 31 mei uitzendingen, er worden dan ook nog steeds dagelijks topics geopend.
IS [ afbeelding ]!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:14 schreef markvanrinsum het volgende:BeeQueen
![]()
Mazaru
![]()
leandra
![]()
Disana
![]()
akveor
![]()
neemmijnnietsirieus
![]()
noekje
![]()
sira
![]()
HiDiHo
![]()
gert
![]()
yvonne
![]()
kissa
![]()
Dieenebart
![]()
DGK-Eric
Dat is lastig in te schatten. Sommigen hier zijn al hersendood, anderen zijn nog aardig fit....quote:Op maandag 26 mei 2008 10:12 schreef Jappie het volgende:
Wanneer sterft deze zooi eik definitief af ?
Jij hebt één keer een wel heel erg onaardige posting over mij geplaatst (een maand of vier-vijf geleden denk ik), die ik tot op de dag van vandaag nog niet vergeten ben.....Ik heb er nooit op gereageerd, maar het raakte mij wel...... Vooral omdat je beter had kunnen weten en ik hem van jou niet had verwacht.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan had ik het in eerste instantie alleen over het hersendode![]()
![]()
Moeten we nog in therapie?![]()
ik ben me van geen kwaad bewust, of gaat dit over de herberg en mijn visie op jou visie over huwelijk en vrouwen??
Mehehe, huiliequote:Op maandag 26 mei 2008 11:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt één keer een wel heel erg onaardige posting over mij geplaatst (een maand of vier-vijf geleden denk ik),
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:24 schreef Lobasca het volgende:
De bekende namen zijn nu wel genoemd, ik geef graag een pluim aan Dementor, Charmanian, Rooie, Ziet, Borga, Kissa, Achter, Humberto Tan, Donnie 29, John Berra, El Castle, Miesy, Urqheart, Kaat, Smash-It, Jeeetje, Guuskeee, Tipsch, Cindy en al die andere lieverds die hun best hebben gedaan, voor dit subforum!![]()
Bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |