Die ene buitenlander is de meest waardevolle aankoop ooit.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:33 schreef Beschouw het volgende:
Verdorie, was lastig. Nog maar één buitenlander over en slechts vier aankopen. Wat een juwelen heeft de opleiding voortgebracht.
Ja, van Arnold wist ik het wel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:00 schreef RayMania het volgende:
Gerrie Mühren kwam van RKSV Volendam, Daggla.
Idd. En Neeskens kwam van RCH, destijds een tweede divisieclub.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:00 schreef RayMania het volgende:
Gerrie Mühren kwam van RKSV Volendam, Daggla.
poule 2 en 3 bevatten 5 spelers.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:51 schreef _Mike_ het volgende:
Poule 1:
Cristian Chivu
Edgar Davids
Danny Blind
John Heitinga
Poule 2:
Frank Rijkaard
Johan Cruijff
Rinus Michels
Piet Keizer
Jari Litmanen
Poule 3:
Piet Schrijvers
Rafael van der Vaart
Sjaak Swart
Edwin van der Sar
John van 't Schip
Poule 4:
Marc Overmars
Frank de Boer
Dennis Bergkamp
Marco van Basten
Vooral gestemd op de spelers die ik zelf heb zien spelen, poule 4 is echt kut
Nog eentje: op 7 van de 32 na speelden ze allemaal pas ná 1973 bij Ajax.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:18 schreef RayMania het volgende:
Leuk feitje; slechts acht van de 32 spelers in deze ronde hebben geen Europese prijs met Ajax gepakt. En alle 32 hebben met Ajax serieuze prijzen gepakt (landstitels, Europa Cups, etc).
Whoops aangepastquote:
Vergeet Danny Blind niet hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:14 schreef golfer het volgende:
Pfoe, daar zaten een paar lastige keuzes tussen.
Uiteindelijk zal het natuurlijk wel gaan tussen Sjaak Swart, Johan Cruijff, Marco van Basten en Dennis Bergkamp met als outsider Jari Litmanen, verwacht ik.
Maar er is maar 1 echte Mister Ajax: Sjakie Swart.
Er staat favoriete Ajacied in de TT, niet beste.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:15 schreef Robar het volgende:
Als Neeskens, Cruijff of Bergkamp maar wint, dan vind ik het best
Pettersonquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er staat favoriete Ajacied in de TT, niet beste.
Na Petterson hoop ik op Richard Witschge.
Wie zegt, dat dat niet mijn favorieten zijn?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat die opmerking pas sense maakt op het moment dat het om de beste ging.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Wie zegt, dat dat niet mijn favorieten zijn?
Blind moet winnen!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blind is geen Ajacied, dat is en blijft een Spartaan.quote:
Eenschquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:56 schreef RayMania het volgende:
Ja, want je kan geen Ajacied worden als je bij een andere club hebt gespeeld.
Blind is wel een Ajacied. Dikke vette punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |