Ik kan heel goed kaartlezen plus schijn een vrij hoog IQ te hebben. Sorryquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:02 schreef Ooster het volgende:
[..]
Ik zou, lekker ouderwets, ook graag een bovengrens zien eigenlijk. Van vrouwen met een IQ boven de 130 word ik een beetje zenuwachtig. Een vrouw moet ook ergens iets knulligs/liefs/onhandigs hebben. Je moet als man in ieder geval het gevoel krijgen dat je ergens nuttig bent.
Daarnaast, een vrouw die OOK kan kaartlezen, hoe gênant is dat! Kaartlezen is het domein van de man! Een man die zijn vriendin/vrouw laat kaartlezen is op zoek naar avontuur en dat is mooi.
Oké, afknapper is dus: "Een vrouw die kan kaartlezen".
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:02 schreef Ooster het volgende:
Oké, afknapper is dus: "Een vrouw die kan kaartlezen".
Je hebt het niet begrepen... sorry voor jou dus Principessaquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik kan heel goed kaartlezen plus schijn een vrij hoog IQ te hebben. Sorry![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]Kan ik ook, so?
![]()
Daar heb ik een keer bonje om gehad...![]()
Ik wist wel de weg en hij niet....was een hele rare situatie, vooral omdat hij zich ergerde.
Ik had zoiets van: We komen toch thuis?![]()
En dan zeggen dat vrouwen ingewikkelde wezen zijn...![]()
Nog een afknapper:
Mensen die weten dat ze ongelijk hebben en dan blijven spartelen....
vrouwen die kunnen kaartlezen prima..quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]Kan ik ook, so?
![]()
Ik wist wel de weg en hij niet....was een hele rare situatie, vooral omdat hij zich ergerde.
Nog een afknapper:
Mensen die weten dat ze ongelijk hebben en dan blijven spartelen....
Ja natuurlijk, je kan als man natuurlijk niet zeggen "schat, wat heerlijk dat je de verkeerde afslag hebt uitgekozen". Dat zou je als vrouw ook een beetje vreemd voorkomen neem ik aan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]Kan ik ook, so?
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:53 schreef Ooster het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je kan als man natuurlijk niet zeggen "schat, wat heerlijk dat je de verkeerde afslag hebt uitgekozen". Dat zou je als vrouw ook een beetje vreemd voorkomen neem ik aan.
Ondertussen denkt de man, ik tenminste, wat heerlijk dat dingen niet lopen zoals je ze van te voren hebt uitgedacht. Avontuur!
Succes in real life!quote:
* Ooster is sinds kort keihard op zoek naar een nieuwe vriendin maar gebruikt FOK! daar niet voor en is derhalve niet teleurgesteld.
Ook niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
vrouwen die kunnen kaartlezen prima..
als ik de volgende dag maar de boom in de tuin kan omhakken..
Jouw punten zijn ook goed.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:21 schreef Sapstengel het volgende:
- (te) dik
- ordinair (gouden naamketting, luipaardstring boven de broek uit etc.)
- vrouwen zonder schaamte (boeren, schreeuwen op straat...)
- stijlloze vrouwen die niet weten wat etiquette is (type "dames in de dop")
- vrouwen die geen aandacht besteden aan hun kleding (ook al zijn die er gelukkig niet heel veel)
- vrouwen die niet van uitgaan houden, maar liever elke avond gezellig op de bank een film gaan kijken.
- vrouwen met aids.
- vrouwen met kort haar.
- misplaatste arrogantie vind ik ook een goede, wat Tommeke zegt, al vind ik arrogante vrouwen altijd wel leuk, mits ze het kunnen rechtvaardigen.
jullie hebben geen boom in de tuin? (zoiets doe je ook op een zondag ofzo, niet op een werkdag)quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ook niet.![]()
Manlief is hard aan het werken voor de centen...![]()
Kijk, ik vind het niet erg dat ik een paar mannelijke inzichten heb, zolang hij ze dan maar niet heeft, dat botst!
Nu is het minimaal.
En hij is weer veel beter in andere dingen.![]()
Nog een afknapper: Binnensmonds smakken...
Ja idd. En als het verwaandheid is omdat ze zeker van zichzelf is, niet van die meisjes die arrogant doen omdat ze eigenlijk onzeker zijn over hun eigen uiterlijk ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:01 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Een tikje uit de hoogte, wat gezonde verwaandheid is leuk. Ben ik zelf ook en bij meisjes vind ik het wel schattig. Maar het moet niet enorme proporties aannemen.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
jullie hebben geen boom in de tuin? (zoiets doe je ook op een zondag ofzo, niet op een werkdag)
en jij werkt nu niet en hangt de profiterende, geld over de balk smijtende vrouw uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |