Toen ik naar het station liep kwam ik er langsquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan danWel handig maar die hebben we al
En je hebt echt gekeken?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toen ik naar het station liep kwam ik er langs![]()
Duh, zo gek ben ik welquote:
Alvast een goede avond.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:00 schreef Leinonlein het volgende:
Ja hoi nog een goedemorgen, was nog niet voorbij gekomen vandaag. En ja, ik heb het druk.. BRR
How say you in correct English that a text free translated is from the Dutch to the Enslish?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hoe zeg je in correct engels dat een text vrij vertaald is van het nederlands naar het engels?
alleen dan niet in steenkoolengels...quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
How say you in correct English that a text free translated is from the Dutch to the Enslish?
this text is freely translated from Dutch to English?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alleen dan niet in steenkoolengels...
quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:37 schreef nicomart het volgende:
iedereen weg?
Ja, veel te traag dat forum.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:37 schreef nicomart het volgende:
iedereen weg?
Mja, heb je hè, rond deze tijdquote:
Danke dir! Ik ben nog even aan het door bikkelen, moet nog wat dingen af maken *puf puf puf*. Maar straks lekker uit eten met vrienden uit Nederlandquote:
Vanavond even lekker niks doen. De afgelopen dagen heb ik al te weinig geslapen (ik was gisteren uit eten, eergisteren naar Paradiso) en morgen wil ik toch echt even wat uurtjes gaan werken. Even wat slaap in halen zo vlak voor het weekend.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Danke dir! Ik ben nog even aan het door bikkelen, moet nog wat dingen af maken *puf puf puf*. Maar straks lekker uit eten met vrienden uit Nederland. En jij nog plannen?
Sinds ik hier woon slaap ik al te weinig, ga het steeds slechter trekken en het liefst scheur ik zo gelijk mijn bed in maar ja, kan ik ook niet maken haha. Wat was er in Paradiso? Iquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vanavond even lekker niks doen. De afgelopen dagen heb ik al te weinig geslapen (ik was gisteren uit eten, eergisteren naar Paradiso) en morgen wil ik toch echt even wat uurtjes gaan werken. Even wat slaap in halen zo vlak voor het weekend.
Veel plezier vanavond, klinkt gezellig. Waar gaan jullie eten?
Als jullie dat maar weten bitchesquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Alleen Houniet zat volgens mij in de echte oude garde..
Ik was naar de Hotel Cafe Tour. Een stuk of 5 of 6 singer-songwriters die samen touren, waaronder Tom McRae. Een show waarin ze samen elkaars muziek spelen en elkaar steeds afwisselen. Veel interactie met het publiek (er stonden tafels en stoelen in Paradiso, echt een café), op een gegeven moment stonden ze in de zaal, pal voor me te spelen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Sinds ik hier woon slaap ik al te weinig, ga het steeds slechter trekken en het liefst scheur ik zo gelijk mijn bed in maar ja, kan ik ook niet maken haha. Wat was er in Paradiso? IParadiso!!
En niet te veel drinken, daar is al een tekort aan hoorde ik zojuist op het journaal. Maar voor lekker eten moet je wel de tijd nemen. Eten ze daar sowieso niet al aanzienlijk later dan in Nederland gebruikelijk is?quote:We gaan denk ik ergens in de haven op een terrasje eten of ergens in de oude binnenstad, even kijken. Zitten genoeg leuke restaurantjes iig hier dus dat komt wel goed. Hopelijk ook niet te laat maken want ik wil morgen weer bikkelen!
Destep ken ik niet, SWOT is saai, maar kan wel eens nuttig zijn.quote:Heb vandaag wel lekker aan mijn DESTEP en SWOT gewerkt, interessant joh.
ik ben je bitch nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |