abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59527070
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:39 schreef Bilfred_eendereed het volgende:

[..]

dat is er een uit deze catagorie;

[ afbeelding ][ afbeelding ]
nope die horten heeft echt bestaan
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 19 juni 2008 @ 19:56:09 #202
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59527455
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

nope die horten heeft echt bestaan
Hij bestaat zelfs nog steeds. Al zijn ze niet bepaald in vliegwaardige conditie.
pi_59527783
is alleen nooit in dienst genomen
  donderdag 19 juni 2008 @ 20:20:37 #204
137831 RPD
'Forget about it'
pi_59528214
min of meer de meeste straalvliegtuigen uit ww2 zijn niet meer in actie gekomen in de oorlog, alleen aan het einde hooguit... neemt niet weg dat de duitsers oog voor detail hadden
'Who the fuck am I? Who am I? I'm a, a spoke on a wheel. And so was he, and so are you.
"His Excellency, President for Life"
pi_59536463
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 20:20 schreef RPD het volgende:
min of meer de meeste straalvliegtuigen uit ww2 zijn niet meer in actie gekomen in de oorlog, alleen aan het einde hooguit... neemt niet weg dat de duitsers oog voor detail hadden
En dat terwijl de straalturbine een Engelse uitvinding is. Alleen was de Britse legerleiding er niet over te spreken omdat dat een zootje incompetente, conservatieve nietsnutten was.
pi_59541095
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:39 schreef Bilfred_eendereed het volgende:

[..]

dat is er een uit deze catagorie;

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die rechtse foto. Is dat zo'n starwars ding?
Leuke phososhop dan.
History became legend, legend became myth.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:56:35 #207
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_59543018
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:07 schreef LSS het volgende:

[..]

En dat terwijl de straalturbine een Engelse uitvinding is. Alleen was de Britse legerleiding er niet over te spreken omdat dat een zootje incompetente, conservatieve nietsnutten was.
Niet helemaal. Whittle stond wel aan de wieg van de straalmotor, en kreeg zelfs patent op het idee, maar hij slaagde er niet in om het idee ook als eerste ten uitvoer te brengen. De axiale straalturbine was een Duitse uitvinding, en de Duitsers vlogen al in 1939 met een BMW aangedreven straalvliegtuig (de Heinkel He-178). De straalmotor van Sir Frank Whittle draaide in een proefopstelling pas een maand na de Duitse vlucht, vloog in een experimentele Gloster E28/39 pas in 1941, en werkt met centrifugaalkrachten. Dat concept is ook de reden waarom dergelijke motoren niet meer gemaakt worden: omdat de luchtstroom een paar keer haaks de bocht om moet verlies je veel kracht aan het draaiend houden van de motor. In een turbine gaat de lucht in een min of meer rechte lijn door de motor, die daardoor veel efficiënter is.

Zelfs bij de eerste straaljagers liepen de Duitsers voor: de Me-262 vloog voor het eerst (onder jet-power) in 1942, de Gloster Meteor vloog pas negen maanden later.
Maar Duitsland was dus voor Whittle.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  vrijdag 20 juni 2008 @ 18:05:02 #208
137831 RPD
'Forget about it'
pi_59555751
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 07:57 schreef valek het volgende:

[..]

Die rechtse foto. Is dat zo'n starwars ding?
Leuke phososhop dan.
nee joh, das de panzer laufer IV
'Who the fuck am I? Who am I? I'm a, a spoke on a wheel. And so was he, and so are you.
"His Excellency, President for Life"
pi_59558956
De panzer laufer IV, ook beomoth genoemd was één van de zogenaamde geheime wapens ontwikkeld in de laatste maanden van het derde rijk. Slechts één exemplaar werd gebouwd omdat de legerleiding vond dat er te veel productie capaciteit verloren ging aan het project.

De Beomoth werd eind april 1945 ingezet bij het plaatsje Bruñsov in tsjechoslowakije tegen het 6e garde tankleger. Na enkele dagen van gecombineerde artillerie en luchtaanvallen werd het loopmechanisme dusdanig beschadigd dat de Beomoth zich niet langer kon verplaatsen.

Pas in 1957 zag de duitse bemanning zich genoodzaakt te capituleren, mede door vitamine c gebrek
Het bekenste bemanningslid van de laufer IV is de geweldig succesvolle Oostenrijkse rock artiest Falco, die in 1998 onder verdachte omstandigheden om het leven kwam in de Dominicaanse republiek.



Falco
pi_59559231
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 juni 2008 @ 21:09:16 #211
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_59560563
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 20 juni 2008 @ 21:12:24 #212
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_59560668

The Focke-Wulf Fw 190 Würger ("shrike"), also called Butcher-bird.
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
  zaterdag 21 juni 2008 @ 00:13:42 #213
211797 Esses
Splendide mendax
pi_59567725
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 20:13 schreef Bilfred_eendereed het volgende:
De panzer laufer IV, ook beomoth genoemd was één van de zogenaamde geheime wapens ontwikkeld in de laatste maanden van het derde rijk. Slechts één exemplaar werd gebouwd omdat de legerleiding vond dat er te veel productie capaciteit verloren ging aan het project.

De Beomoth werd eind april 1945 ingezet bij het plaatsje Bruñsov in tsjechoslowakije tegen het 6e garde tankleger. Na enkele dagen van gecombineerde artillerie en luchtaanvallen werd het loopmechanisme dusdanig beschadigd dat de Beomoth zich niet langer kon verplaatsen.

Pas in 1957 zag de duitse bemanning zich genoodzaakt te capituleren, mede door vitamine c gebrek
Het bekenste bemanningslid van de laufer IV is de geweldig succesvolle Oostenrijkse rock artiest Falco, die in 1998 onder verdachte omstandigheden om het leven kwam in de Dominicaanse republiek.

[ afbeelding ]

Falco
Opzich best geloofwaardig verhaal (lol) als je maar even achterwege laat dat Falco pas geboren werd in 1957. Vraag me dus af of er ook vrouwen aanboord waren. Waarvan een een drieling baart waarvan 1 het overleeft en toevallig ook nog in wenen?

Sorry (L) Falco :-)

Mvg,

Privé falco fanclub
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  zaterdag 21 juni 2008 @ 10:03:00 #214
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_59572401
Ontopic:

Dit was natuurlijk ook een technisch wondertje:
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:36:23 #215
137831 RPD
'Forget about it'
pi_59579697
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 20:13 schreef Bilfred_eendereed het volgende:
De panzer laufer IV, (...)
ik ga stuk
'Who the fuck am I? Who am I? I'm a, a spoke on a wheel. And so was he, and so are you.
"His Excellency, President for Life"
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:39:10 #216
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_59579756


De MIG 29 Fulcrum.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 19:50:07 #217
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_59584213
Zo, even lekker efficient doen

3 mooie kisten in 1 pic:



(VLNR: Tornado F3, EF-2000, SU-30MKI)
"Go Ahead, Make My Day !!"
  zondag 22 juni 2008 @ 12:58:47 #218
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_59601357
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:39 schreef Megumi het volgende:
[ afbeelding ]

De MIG 29 Fulcrum.
qua figuur 1 van de mooiste
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 22 juni 2008 @ 13:02:04 #219
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_59601454
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 19:50 schreef Lone_Gunman het volgende:
Zo, even lekker efficient doen

3 mooie kisten in 1 pic:

[ afbeelding ]

(VLNR: Tornado F3, EF-2000, SU-30MKI)
duitse kisten denk ik he
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 22 juni 2008 @ 14:27:54 #220
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_59603339
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

duitse kisten denk ik he
Misschien heb je te veel gefocused op het woord 'efficient'

Maar nee het zijn geen duitse toestellen. De Tornado en Tyfoon zijn Brits en de Sukhoi is Indiaas
"Go Ahead, Make My Day !!"
  zondag 22 juni 2008 @ 14:33:10 #221
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_59603430
quote:
Op zondag 22 juni 2008 14:27 schreef Lone_Gunman het volgende:

[..]

Misschien heb je te veel gefocused op het woord 'efficient'

Maar nee het zijn geen duitse toestellen. De Tornado en Tyfoon zijn Brits en de Sukhoi is Indiaas
Ik dacht dat omdat duitsland het enige land is wat alle drie de kisten heeft
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 22 juni 2008 @ 14:36:26 #222
137831 RPD
'Forget about it'
pi_59603509
ff puntje Lone_Gunman, maar de Tornado is een samenwerking van duitse, engelse en italiaanse fabrieken... en de typhoon zelfs een frans engels duitse produktie...
en de laatste is gewoon een gepimpte mig...

tenzij je het natuurlijk hebt over de landen die er daar mee vliegen maar dat kan ik niet zien...
'Who the fuck am I? Who am I? I'm a, a spoke on a wheel. And so was he, and so are you.
"His Excellency, President for Life"
  zondag 22 juni 2008 @ 14:53:50 #223
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59603812
quote:
Op zondag 22 juni 2008 14:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik dacht dat omdat duitsland het enige land is wat alle drie de kisten heeft
Duitsland heeft Mig 29's gehad, geen SU's. Die Migs hebben ze inmiddels ook al verkocht aan Polen. Sunde.
Ik ga naar huis.
  FOK!Fotograaf zondag 22 juni 2008 @ 16:11:56 #225
145146 Andyy
pi_59605028
quote:
Op zondag 22 juni 2008 14:36 schreef RPD het volgende:
ff puntje Lone_Gunman, maar de Tornado is een samenwerking van duitse, engelse en italiaanse fabrieken... en de typhoon zelfs een frans engels duitse produktie...
en de laatste is gewoon een gepimpte mig...
die laatste is een Sukhoi, geen mig.
en je ziet overduidelijk de indiase vlag ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')