Het zwaar bewaakte klooster/kasteel staat hoog in de bergen van het eiland en word gecamoufleerd door de prachtige bomen van het bos
Het Kasteel word beschermd door een paar van de gevaarlijkste rassen van de onderwereld
Iedere vriend is hier van harte welkom, voor de rest wees gewaarschuwd
Hoera eindelijk plaatjes gevonden
!
Gaaf kasteel hoor, En heb je dat allemaal betaald van het loon dat je bij mij verdiend?
Damn, ik denk echt dat ik je teveel betaal dan
* Klop* *Klop*
Laat me er in, ik ben goed volk
* Een schuifje op de deur gaat open en een grot oog kijkt naar buiten. Hij bestudeerd e vreemdeling en dan gaat langzaam de deur open. En grote groene gestalte met een bijl verschijnt achter de deur. Wat komt U doenbromt een lage stem.
Ik zoek onderdak voor de nacht, ik ben uit mijn huis gejaagd.
* Treedt U nader, de kasteelheer zal U ontvangen.
*Dagobert loopt onder begeleiding door de gangen van het kasteel en ziet uiteindelijk in een grote zaal BlackDevil op een troon zitten.
Heb jij onderdak voor mij?
Maar die kamer he, ik neem aan dat je iets moderns wilt, ik zal wel kijken wat ik voor je kan doen. Loop maar me met die dienaar
* Knipt met zijn vingers en een dienaar loopt weg en neemt Dagobert mee naar de gastverblijfen
[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 11-03-2002 20:12]
* Dagobert loopt naar de kelder en verdiept zich verder in de boeken der magie.
De stemmen in zijn hoofd wijzen Anthraxx een beetje op weg, maar na een paar dagen komt hij pas aan bij het kasteel waar Dagobert vermoedelijk zit.
Anthraxx tuurt de brug over, en ziet twee wachters staan. Hij pakt zijn zwaard stevig beet en rent erop af...
Als het een verdwaald persoon is die het koud heeft zal ik het mezelf nooit vergeven als ik die zou laten staan in de kou.
* Dagobert loopt naar de deur en kijkt door het raampje. Hij ziet Anthraxx op de wachters naast de deur afstormen. Hij maakt een sprong opzij en slaat het gevecht gade door een raampje naast de deur.
al bij de eerste zwaardslag raakt ze een van de mannen vol in zijn arm, maar deze wezens zijn blijkbaar erg sterk en het lijkt hem niet echt te deren dat zijn linkerarm voledig afgehakt is.
1 keer raakt Anthraxx het wezen, wat hij ongeveer vergelijkt met een half-orc of iets in die richting, in zijn been maar zelfs dat deert het niet.
Hij moet iets anders proberen...
Dan opeens, van achter zijn rug, komt Rebelgirl aanrennen en begint mee te vechten. Eerst kijkt Anthraxx nog ongelovig maar dan moet hij bukken en heeft geen tijd meer om op Rebelgirl te letten: Een zwaard komt op Anthraxx afgevlogen.
Als een volleerde vechter duikt Anthraxx weg en probeert een tegenaanval te doen. Hij ziet zijn kans om dwars door de gestrekte arm heen te slaan maar het is al te laat. Rebelgirl maakt een diepe wond in de arm, nog voordat Anthraxx zijn zwaard optilde.
Dan ziet Anthraxx vanuit zijn ooghoek de andere bewaker op Rebelgirl afstormen. Hij aarzelt geen moment een gooit zijn zwaard richting de bewaker, die met een gelukstreffer hem vol in zijn borst raakt. De bewaker zakt in elkaar.
Anthraxx springt op en rent naar het lichaam toe. Daar trekt hij het zwaard uit het karkas...
Rebel! Stop niet doen! Ze zijn van de goeden.
Anthraxx is op moord uit, hij had me bijna te pakken. Hierbinnen ben je veilig! Kom dan doe ik de deur open.
dan ziet ze dagobert van achter het raam.
de woorden die hij schreeuwt komen enkele seconden later pas door.
zij zijn de goeien?? owja en jou kan ik vertrouwen!
je hebt me verlaten en nooit meer iets van je laten horen!
met veel agressie heft ze haar zwaard om de tweede wachter te vellen maar ziet dan achter hem tientallen andere wezens in cordon op hun afkomen.
ze spreekt een korte bezwering uit over anthraxx en haarzelf ter bescherming en bereid zich dan voor op het bloedige gevecht wat komen gaat.
* Dagobert kijkt angstvallig naar het gevecht en wacht wat er gebeuren gaat.
"Wacht jij maar! Ik kom je halen!!!!!!!!!!!!" schreeuwt Anthraxx terug en hakt weer een orc in puin.
Rebelgirl staat naast hem, en hakt "gezellig" mee (de ironie ). Lichamen stapelen zich op voor hun voeten, de stank van de dode en rottende orcs verdrijft menig leven maar ze blijven moedig stand houden. Er lijkt geen eind aan te komen.
Dan ziet Anthraxx zijn kans. Zodra de nieuwe cordon's naar buiten marcheren rent hij naar voren, om zich heen slaande met zijn zwaard. "Rebelgirl! Volg me! Dit is onze kans ..." roept Anthraxx vlug en trekt Rebelgirl mee...
* Dagobert is nog maar halverwege als hi jde deur hoort breken. Een zwaar gehijg klinkt door de gangen en met grote passen stapt Anthraxx de gang door. Dagobert sluipt ongehoord de trap op en nesteld zich boven in een stoel.
Nu maar hopen dat hij me niet vindt.
ze wil vragen wat er gaande is, maar bedenkt zich.
waar hebben al die jaren van aan de goeie kant staan haar gebracht? nergens!
haar verloofde verliet haar, haar stam werd afgeslacht.
nee vanaf nu af aan houdt ze de touwtjes in eigen handen.
plotseling stormt anthraxx de wenteltrap op als een hond die zojuist een vos geroken heeft.
rebel rent er achteraan met haar zwaard geheven en geniet in volle teugen van de adrealine die door haar lichaam raast.
Ondertussen trekt hij zijn zwaard en bereid zich voor op het ergste. Dan merkt hij dat Rebelgirl hem nog steeds volgt. Anthraxx stopt.
"Ehmm... Rebelgirl, ik weet niet wat jou redenen zijn om mee te lopen enzo. Maar ik neem aan dat jij echt niet je "ex" vermoord zien worden?" zegt Anthraxx, leunend op zijn zwaard.
en nu heb ik gewoon zin in een goed gevecht!
trouwens als je hem echt wil verslaan heb je me wel nodig, ik zag dathij een boek over witte magie in zn handen heeft, waarschijnlijk is het niets meer dan een interrese maar je weet maar nooit.
je zal iemand nodig hebben die verstand heeft van dat soort zaken.
om Anthraxx en Rebel_Girl "onschadelijk" te maken
Op een gegeven moment komen ze een houten deur tegen die naar alle waarschijnlijkheid gebarriceerd is. Dan draait Anthraxx zich om en kijkt Rebelgirl aan: "Doe je voorzichtig?"
Met een sprong springt Anthraxx opeens tegen de deur, die inderdaad vast blijkt te zitten, maar hij lijkt mee te geven. Na nog een stoot gegeven te hebben barst hij open.
Anthraxx stapt er doorheen, Rebelgirl volgt hem en Anthraxx staat dan opeens oog in oog met Dagobert. Voor de Tweede keer...
* rebel_girl tikt met een soepele beweging van haar zwaard het boek uit zijn handen.
zo kijk aan, meneer leest over magie!
misschien moest je eens een bezwering uitspreken om die rotkop van je op te kalevateren.
* rebel_girl leunt grijnsend op haar zwaard, haar haren omlijsten verwildert haar gezicht en haar cape die zojuist nog gescheurt was is nu door middel van een ingewikkelde bezwering weer als nieuw.
niet persoonlijk bedoelt uiteraard dago!
[Dit bericht is gewijzigd door rebel_girl op 13-03-2002 21:51]
Als de Blademaster het doelwit in zicht ziet zet hij zijn zwaard in de rug van Antraxx en een dolk in de nek van Rebel_Girl en zegt:
Kasteelheer BlackDevil wilt u nu spreken, Dagobert komt u ook maar mee
Op dat moment verschijnen op de plek waar Rebelgirl ooit stond een paar miljoen atoompjes, die een normaal mens als een stofwolk ziet. Anthraxx glimlacht. De bewaker snapt er nu helemaal niets meer van.
Dan draait Anthraxx zich langzaam om en zegt: "Houd er rekening mee dat er mensen kunnen toveren hier, en niet goochelen zoals hij daar doet." glimlacht hij weer en gooit zijn zwaard naar Rebelgirl toe.
"Ok ok, laat hem los!" grijnst Rebelgirl en prikt de bewaker in zijn rug...
er zitten hier teveel bewakers op dit moment, ik vrees dat we die dagobert een andere keer maar moeten pakken.
* rebel_girl rent de trap af en de deur uit, buiten springt ze op haar paard en sleurt anthraxx achterop om in volle vaart het bos in te verdwijnen.
* Teleporteert Dagobert met een handomdraai in z'n troonzaal
Geef me eerst je verklaring voor dat ik je ga beschermen.
[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 13-03-2002 22:06]
Ze wilden me vermoorden, allebei. Ze zijn gek!
Jullie gaan er toch wel achteraan? * vraagt hij de bewakerToch?
Eindelijk wat actie in dit godvervloekte eiland
* Dagobert ziet een selecte groep streke mannen vertrekken en voelt zich opgelucht.
* Dagobert neemt zijn hoed af, maakt een buiging en verlaat de troonzal op weg naar zijn kamer. Daar neemt hij een douche en kruipt zijn bed in.
Ik ben het zeker verleert, rustig *** eiland
* Gaat op zijn troon zitten en krijgt een blackout
[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 14-03-2002 16:01]
GODVERDOMME! hoeveel achterlijke soldaten heb je nodig om een paar voortvluchtige op te pakken?! Tijd om wat groffer geweld te gebruiken
* Loopt naar de kerkers om met zijn strategisten te praten, om de zoektocht af te blazen en de kooi te openen
Hij klopt aan bij de poort en verwacht binnen gelaten te worden.
* BlckDevil staat nu voor Lord Dreamer, vergezeld door een aantal wachters
Goede Avond Lord Dreamer, welkom in mijn kasteel. wou u ergens anders praten, of in de buitenlucht?
Ach laten we maar binnen verder babbelen he ..
Jij moest zonodig een muur laten slopen van mijn kasteel , dus ik kom gewoon even kijken wie je bent en wat je wil.
Dus vertel maar. wat is er zo dringend dat je een figgur dwars door m'n muur moest sturen
Laat een bediende 2 glazen wijn halen
ik kom meteen wel terzake
Gaat u even zitten. . . . . .wat er zo'n haast haast, dat is simpel uit te leggen. Er zijn meerdere redenen waarvoor ik u nodig heb, ik zit namelijk met het probleem met 2 voortvluchtige moordenaren misschien kent u ze, Antraxx en Rebel_Girl. Het is tot nu toe nog niet gelukt om een van hen te vangen. Deze 2 misdadigers hebben ingebroken in het kasteel 13 wachters vermoord en mijn gast Dagobert bedreigd. Het zou vestandig zijn om een tijdelijk bondgenootschap te sluiten totdat deze moordenaren nog meer onschuldige van het leven berooft
[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 14-03-2002 21:59]
LD staat dan op .. spreekt een paar woorden en verdwijnt in het niets...
Voor hem zit de heer van dit kasteel. Anthraxx is zijn naam kwijt. Hij kijkt hem aan. De blik van de heer is niet zo gunstig.
Anthraxx probeert op te staan maar hij wordt meteen teruggeduwd op zijn plek. "Goed goed, ik blijf wel weer zitten..." mompelt Anthraxx "Niet echt gastvrij voor een heer. Vertel op, wat wil je van me weten?"
Ik zal direct ter zake komen. Waarom slacht jij je weg naar binnen om Dagobert te vermoorden, dat is alles wat ik wil weten.
* Als Antraxx niet antwoord wilt geven loopt BlackDevil naar de kast en doet een stalen handschoen aan. Hij loopt naar Anthraxx En legt zijn hand op zijn schouder
Je kan vrijwillig antwoorden of je zal niet meer kunnen antwoorden, ik geeft je 5 minuten de tijd.
* Loopt de kamer uit
"Hmz.. eerst maar eens die bewaker lozen" denkt Anthraxx en draait zich om. De bewaker kijkt naar hem en steekt zijn hand uit om Anthraxx vast te pakken. Dan springt Anthraxx overeind en trekt tegelijkertijd een mes, die hij verborgen had bij zijn been. Dan steekt hij in 1 klap het mes door het hart van de bewaker, die neervalt.
Dan loopt Anthraxx zachtjes naar het raam en kijkt. "De diepte overleef ik wel alleen die kudde orcs worden moeilijk maar dat is ook geen probleem. Dan verbleekt Anthraxx. Zijn zwaard ligt nog in het bos.
Moedeloos draait Anthraxx zich om en ziet het zwaard liggen van de bewaker. Anthraxx pakt het op. "Het is niet te licht en ook niet te zwaar" mompelt hij "Precies goed dus!"
Hij loopt weer naar het raam en klimt op de vensterbank. Dan hoort hij het gekraak van de deur. BlackDevil komt naar binnen lopen en spreekt: "Anthraxx! Je tijd is om!"
"Dacht het niet" roept Anthraxx terug.
Het enige wat BlackDevil nog ziet is dat Anthraxx uit het raam naar beneden springt...
* Plots wordt de rust wreed verstoord, vanuit het kasteel klinkt gerinkel van glas en met een groot zwaard in zijn handen komt Anthraxx aanlopen. Dagobert duikt de bossen in en vanuit zijn schuilplaats spreekt hij een bezwering uit.
Grah-hafa el pasi grihombla
* Vanuit het niets ontstaat een enorm struikgewas recht op het pad voor Anthraxx.
Dan slaat hij zichzelf voor zijn kop. De orcs hebben hem gezien op dit moment. Hij verwacht een aanval maar het enige wat ze doen is WEGlopen.
"Huh? Durven ze niet meer te vechten?" mompelt Anthraxx "Maar goed, dit is mijn kans..."
Anthraxx draait zich om en met lange stappen rent hij het bos weer in. Zijn vrijheid is terug...
Ik ben niet meer veilig buiten
*Wat Anthraxx niet gezien had was dat er een centaur kwam aanrennen vanuit het 'bos'.
* Dagobert loopt naar beneden en stuurt een paar wachters neer het beest toe en vraagt ze om hem mee naar binnen te brengen.
Is goed meneer
* Even later staat de Centaur voor Dagobert.
Goeiemiddag wat brengt U hier?
* De engineers bouwen de katapult op en laten ze richten op een van de torens van het kasteel. Dan roept de hoofd engineer het verlossende woord.
Vuur !!!!!!!!
* Op dat moment laten de katapulten hun vernietigende lading los op de toren. de toren beeft onder de inslagen en langzaam brokkelen er grote stukken af. dan met luid geraas stort de toren in. Een groot gejuig klinkt vanaf de katapulten en vanuit de groep strijders die meegekomen zijn. De engineers breken de katapulten weer af en de strijdmacht gaat weer terug naar het kasteel van Lord Dreamer. De plaats waar ooit een toren stond is nu veranderd in een rokende ruïne en herstelwerken zullen maanden van intensieve arbeid kosten.
Als afscheid laat Quantarianth een gigantische brul horen en keert samen met de troepen terug.
Owjee, wat heb ik nu gedaan
* Dagobert spreekt zijn spreuk achterste voren weer uit, maar er gebeurd niks. Er is niks te horen in de rust van de avond en de toren lijkt niet van plan zichzelf weer op te bouwen. Dagobert besluit het eerst zo te laten en morgen verslag te doen bij BlackDevil. Hij legt zijn boek weg en kruipt in bed.
Hier gaat iemand voor boeten, maakt niet uit wie. . . , zoveel mogelijkheden op dit eiland. zoveel slachtoffers
[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 19-03-2002 23:06]
* Kijkt uit zijn raam, eindelijk gemaakt denk hij. BD fluit en meteen komt er een bediende aangerend
Dit moet zo snel mogelijk gebeuren. Verklein het 2e en 3e Defensie leger voor de helft en voeg ze toe aan het 1e Offensie leger. Stuur ze daarna naar het trainings center. raporteer terug als het geregeld is.
* Begint te lachen en pakt een paar kaarten.
[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 15-05-2002 17:22]
Jullie wachten voor de poort, als je een lcihtbal boven het kasteel zien is er onraad en komen jullie naar binnen. Begrepen?
* Het leger knikt instemmend en wacht rustig af.
Dat wordt niks, die man wil overal overhandelen met als enige doel er zelf beter van te worden, we moeten directe actie hebben.
* Dagobert gaat zitten en staat al snel weer op om wat heen en weer te ijsberen.
Dat is weer iemand minder in de strijd voor de overwinning.
* Dagobert loopt verder en verder en verder en dan plots stopt hij.
Eureka! Ik heb het, laatst is er een nieuwe Burcht gebouw door Mythu, zij kan ons vast helpen. Ze is nieuw en beïnvloedbaar.
laten we gaan dan!
jippie ik heb weer internet!!!
Als hij eindelijk terugkomt klopt hij op de poort, een onheilspellende stilte is het. Hij klopt nogmaal ditmaal harder en die poort gaat vanzelf open. Zijn ergste nachtmerrie is waargekomen. lijken lichen overall, orcs die tevergeefs geprobeerd zichtzelf te verdedigen, in het midden van het pleintje staan 5 spiesen, allen hebben een lijk erop, het zijn de 5 kasteel generaals te herkenner aan hun pantser. Het kasteel is totaal verlaten en in een totale duisternis door de donderwolken eromheen. Na een enkele spreuk gaan de donderwolken weg en is de schade te zien, het halve kasteel is kapot, er zitten gaten in de grond er vanuit de geur te herkennen komen die rechtstreeks uit de brandende hell. Hij voelt zich verloren en heeft niemand die meer om hem geeft, niemand die hem nog hulp aanbiedt aangezien hij in de geschiedenis op dit eiland niet altijd de beste bedoeling had
[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 15-08-2002 21:54]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |