abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 maart 2002 @ 22:36:58 #1
9829 BlackDevil
Care? Does anyone care? I dont
pi_3431861
Een van eiland's oudste gebouwen, Het Kloosternr.12 op kaart is na maanden verbouwing eindelijk omgetoverd naar een prachtig kasteel

Het zwaar bewaakte klooster/kasteel staat hoog in de bergen van het eiland en word gecamoufleerd door de prachtige bomen van het bos

Het Kasteel word beschermd door een paar van de gevaarlijkste rassen van de onderwereld

Iedere vriend is hier van harte welkom, voor de rest wees gewaarschuwd

Hoera eindelijk plaatjes gevonden !

Your advertisement here.
pi_3431886
Cool
pi_3447442
Wat een lieve beessies heb je BlackDevil

Gaaf kasteel hoor, En heb je dat allemaal betaald van het loon dat je bij mij verdiend?
Damn, ik denk echt dat ik je teveel betaal dan

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
  zondag 10 maart 2002 @ 17:13:32 #4
9829 BlackDevil
pi_3447709
Nee hoor, ik heb ook nog bij Atrimars smederij "gewerkt"
Your advertisement here.
  zondag 10 maart 2002 @ 22:31:54 #5
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3451244
* Dagobert komt aangeredn bi jhet kasteel van BlackDevil. Hij klopt aan.

* Klop* *Klop*

Laat me er in, ik ben goed volk

* Een schuifje op de deur gaat open en een grot oog kijkt naar buiten. Hij bestudeerd e vreemdeling en dan gaat langzaam de deur open. En grote groene gestalte met een bijl verschijnt achter de deur.

Wat komt U doenbromt een lage stem.

Ik zoek onderdak voor de nacht, ik ben uit mijn huis gejaagd.

* Treedt U nader, de kasteelheer zal U ontvangen.

*Dagobert loopt onder begeleiding door de gangen van het kasteel en ziet uiteindelijk in een grote zaal BlackDevil op een troon zitten.

Heb jij onderdak voor mij?

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  zondag 10 maart 2002 @ 22:35:29 #6
23401 filth
ik ben een meisje....
pi_3451295
hmm mag ik zo vrij zijn? het bevalt me allemaal wel
welcome back... gods of metal... Metallica 4 life....
  maandag 11 maart 2002 @ 20:02:40 #7
9829 BlackDevil
pi_3459165
Welkom in mijn kasteel. Een kamer he? tuurlijk, wil je één van onze prachtige dames uit proberen?

Maar die kamer he, ik neem aan dat je iets moderns wilt, ik zal wel kijken wat ik voor je kan doen. Loop maar me met die dienaar

* Knipt met zijn vingers en een dienaar loopt weg en neemt Dagobert mee naar de gastverblijfen

[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 11-03-2002 20:12]

Your advertisement here.
  maandag 11 maart 2002 @ 21:19:16 #8
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3459821
Ow wat fijn, hier kan ik me ongestoord voorbereiden op mijn benoeming tot magiër. Ik vole dat als ik het boek uit heb, dat ik dan gezegend kan worden na een korte cursus op het vaste land.
  dinsdag 12 maart 2002 @ 20:43:38 #9
9829 BlackDevil
pi_3467958
Dit klooster is verbouwd tot een kasteel, volgens mij had het klooster ook een bibliotheek in de kelders zitten, gevuld met dat soort boeken
Your advertisement here.
  dinsdag 12 maart 2002 @ 21:06:03 #10
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3468144
Ow, dat is fijn. Ik heb dit boek al uit en veel meer dan Hocus Pocus lukt me nog niet.

* Dagobert loopt naar de kelder en verdiept zich verder in de boeken der magie.

woensdag 13 maart 2002 @ 20:32:42 #11
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3477059
* rebel rijd al uren rond op Vincent door de regen.
ze was van plan een stukje te gaan rijden maar blijkt nu hopeloos verdwaalt.
plots doemt er een kasteel voor haar op.
de schemering is reeds gevallen en het lijkt haar een goed idee ergens te overnachten.
rebel_girl rijdt de poort binnen en klopt op de deur.
alerta, alerta, alerta antifascista
  woensdag 13 maart 2002 @ 20:43:21 #12
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_3477189
* Dagen loopt Anthraxx te dwalen. Dagobert is ontvlucht van zijn moordaanslag maar dat neemt niet weg dat Anthraxx hem laat gaan.

De stemmen in zijn hoofd wijzen Anthraxx een beetje op weg, maar na een paar dagen komt hij pas aan bij het kasteel waar Dagobert vermoedelijk zit.

Anthraxx tuurt de brug over, en ziet twee wachters staan. Hij pakt zijn zwaard stevig beet en rent erop af...

woensdag 13 maart 2002 @ 20:43:54 #13
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3477192
* Dagobert hoort een zware dreun op de deur. Hij kijkt verschrikt op en besluit op te staan om de deur te openen.

Als het een verdwaald persoon is die het koud heeft zal ik het mezelf nooit vergeven als ik die zou laten staan in de kou.

* Dagobert loopt naar de deur en kijkt door het raampje. Hij ziet Anthraxx op de wachters naast de deur afstormen. Hij maakt een sprong opzij en slaat het gevecht gade door een raampje naast de deur.

woensdag 13 maart 2002 @ 20:52:39 #14
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3477302
* rebel ziet hoe anthraxx op de wachters af stormt en trekt haar zwaard.
blijkbaar heeft anthraxx niet veel goeds in de zin, ze heeft geen idee waarom hij deze mannen aanvalt
ze twijfelt wie ze moet helpen, maar aangezien ze anthraxx beter kent dan de twee wachters besluit ze hem een helpende hand toe te steken.
ze springt van haar paard en rent op het gevecht af.

al bij de eerste zwaardslag raakt ze een van de mannen vol in zijn arm, maar deze wezens zijn blijkbaar erg sterk en het lijkt hem niet echt te deren dat zijn linkerarm voledig afgehakt is.

woensdag 13 maart 2002 @ 20:59:03 #15
13783 Anthraxx
pi_3477403
* Het geluid van het staal dat op staal afketst is tot ver in de wijde omtrek te horen. Het zwaard dat Anthraxx in zijn handen heeft zit onder het bloed en Anthraxx zit onder bloedspetters en zweet. Nog nooit heeft hij zulke taaie wezens gezien, misschien dat ze daarom maar wachters werden?

1 keer raakt Anthraxx het wezen, wat hij ongeveer vergelijkt met een half-orc of iets in die richting, in zijn been maar zelfs dat deert het niet.

Hij moet iets anders proberen...

Dan opeens, van achter zijn rug, komt Rebelgirl aanrennen en begint mee te vechten. Eerst kijkt Anthraxx nog ongelovig maar dan moet hij bukken en heeft geen tijd meer om op Rebelgirl te letten: Een zwaard komt op Anthraxx afgevlogen.

Als een volleerde vechter duikt Anthraxx weg en probeert een tegenaanval te doen. Hij ziet zijn kans om dwars door de gestrekte arm heen te slaan maar het is al te laat. Rebelgirl maakt een diepe wond in de arm, nog voordat Anthraxx zijn zwaard optilde.

Dan ziet Anthraxx vanuit zijn ooghoek de andere bewaker op Rebelgirl afstormen. Hij aarzelt geen moment een gooit zijn zwaard richting de bewaker, die met een gelukstreffer hem vol in zijn borst raakt. De bewaker zakt in elkaar.

Anthraxx springt op en rent naar het lichaam toe. Daar trekt hij het zwaard uit het karkas...

woensdag 13 maart 2002 @ 21:04:18 #16
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3477473
* Dagobert opent het raampje en schreeuwt tegen de vechtende rebel:

Rebel! Stop niet doen! Ze zijn van de goeden.

Anthraxx is op moord uit, hij had me bijna te pakken. Hierbinnen ben je veilig! Kom dan doe ik de deur open.

woensdag 13 maart 2002 @ 21:04:23 #17
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3477475
* rebel ziet toe hoe de wachter in elkaar zakt en komt tot de conclusie dat deze wezens alleen door een steek in het hart gedood kunnen worden.

dan ziet ze dagobert van achter het raam.
de woorden die hij schreeuwt komen enkele seconden later pas door.
zij zijn de goeien?? owja en jou kan ik vertrouwen!
je hebt me verlaten en nooit meer iets van je laten horen!

met veel agressie heft ze haar zwaard om de tweede wachter te vellen maar ziet dan achter hem tientallen andere wezens in cordon op hun afkomen.

ze spreekt een korte bezwering uit over anthraxx en haarzelf ter bescherming en bereid zich dan voor op het bloedige gevecht wat komen gaat.

woensdag 13 maart 2002 @ 21:11:22 #18
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3477575
Rebel! Je zal het niet overleven als je ze aanvalt! Vlucht hierheen of het wordt je dood.

* Dagobert kijkt angstvallig naar het gevecht en wacht wat er gebeuren gaat.

woensdag 13 maart 2002 @ 21:15:52 #19
13783 Anthraxx
pi_3477631
* Steeds feller haalt Anthraxx uit alsof zijn leven er vanaf hangt. In de verte hoort hij Dagobert schreeuwen.

"Wacht jij maar! Ik kom je halen!!!!!!!!!!!!" schreeuwt Anthraxx terug en hakt weer een orc in puin.

Rebelgirl staat naast hem, en hakt "gezellig" mee (de ironie ). Lichamen stapelen zich op voor hun voeten, de stank van de dode en rottende orcs verdrijft menig leven maar ze blijven moedig stand houden. Er lijkt geen eind aan te komen.

Dan ziet Anthraxx zijn kans. Zodra de nieuwe cordon's naar buiten marcheren rent hij naar voren, om zich heen slaande met zijn zwaard. "Rebelgirl! Volg me! Dit is onze kans ..." roept Anthraxx vlug en trekt Rebelgirl mee...

woensdag 13 maart 2002 @ 21:23:33 #20
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3477760
* Dagobert ziet de razende Anthraxx op de deur afstormen en beseft dat hij zijn leven niet meer zeker is. Hij duwt een dikke balk voor de deur en rent met het boek onder zijn arm de wenteltrap op. Richting de torenkamer.

* Dagobert is nog maar halverwege als hi jde deur hoort breken. Een zwaar gehijg klinkt door de gangen en met grote passen stapt Anthraxx de gang door. Dagobert sluipt ongehoord de trap op en nesteld zich boven in een stoel.

Nu maar hopen dat hij me niet vindt.

woensdag 13 maart 2002 @ 21:30:47 #21
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3477893
* anthraxx loopt met een ferme pas door de gangen, rebel_girl nog steeds meesleurend.
rebel trekt haar pols uit anthraxx klemende hand en kijkt enigzins ge-irriteerd in het rond.

ze wil vragen wat er gaande is, maar bedenkt zich.
waar hebben al die jaren van aan de goeie kant staan haar gebracht? nergens!
haar verloofde verliet haar, haar stam werd afgeslacht.
nee vanaf nu af aan houdt ze de touwtjes in eigen handen.

plotseling stormt anthraxx de wenteltrap op als een hond die zojuist een vos geroken heeft.
rebel rent er achteraan met haar zwaard geheven en geniet in volle teugen van de adrealine die door haar lichaam raast.

woensdag 13 maart 2002 @ 21:33:56 #22
13783 Anthraxx
pi_3477954
* Anthraxx rent naar boven, steeds sneller bewegend. Zijn uithoudingsvermogen schijnt nogal goed te zijn, aangezien deze trap meer trede heeft dan hij gedacht had.

Ondertussen trekt hij zijn zwaard en bereid zich voor op het ergste. Dan merkt hij dat Rebelgirl hem nog steeds volgt. Anthraxx stopt.

"Ehmm... Rebelgirl, ik weet niet wat jou redenen zijn om mee te lopen enzo. Maar ik neem aan dat jij echt niet je "ex" vermoord zien worden?" zegt Anthraxx, leunend op zijn zwaard.

woensdag 13 maart 2002 @ 21:38:32 #23
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3478040
ach die klootzak!
en trouwens ik heb wel zin in een goed gevecht, detijd van alijd maar lief en aardig zijn is over!
vanaf nu af aan neem ik wat ik wil en doe ik waarin zin in heb.

en nu heb ik gewoon zin in een goed gevecht!
trouwens als je hem echt wil verslaan heb je me wel nodig, ik zag dathij een boek over witte magie in zn handen heeft, waarschijnlijk is het niets meer dan een interrese maar je weet maar nooit.
je zal iemand nodig hebben die verstand heeft van dat soort zaken.

woensdag 13 maart 2002 @ 21:39:21 #24
9829 BlackDevil
pi_3478058
* Als Antraxx hoger de toren oploopt passeert hij een raam[. niet wetend dat daar geen secondes later een van de elitebeschermeenheden van het kasteel doorbreekt

om Anthraxx en Rebel_Girl "onschadelijk" te maken

Your advertisement here.
  woensdag 13 maart 2002 @ 21:41:59 #25
13783 Anthraxx
pi_3478102
* Anthraxx knikt en zegt: "Okee dan. Ik vind het best hoor." en draait zich weer om en loopt verder.

Op een gegeven moment komen ze een houten deur tegen die naar alle waarschijnlijkheid gebarriceerd is. Dan draait Anthraxx zich om en kijkt Rebelgirl aan: "Doe je voorzichtig?"

Met een sprong springt Anthraxx opeens tegen de deur, die inderdaad vast blijkt te zitten, maar hij lijkt mee te geven. Na nog een stoot gegeven te hebben barst hij open.

Anthraxx stapt er doorheen, Rebelgirl volgt hem en Anthraxx staat dan opeens oog in oog met Dagobert. Voor de Tweede keer...

woensdag 13 maart 2002 @ 21:49:22 #26
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3478226
zoo dagobert, hoe is het ermee?
je had wel erg veel tijd nodig om na te denken niet?

* rebel_girl tikt met een soepele beweging van haar zwaard het boek uit zijn handen.

zo kijk aan, meneer leest over magie!
misschien moest je eens een bezwering uitspreken om die rotkop van je op te kalevateren.

* rebel_girl leunt grijnsend op haar zwaard, haar haren omlijsten verwildert haar gezicht en haar cape die zojuist nog gescheurt was is nu door middel van een ingewikkelde bezwering weer als nieuw.

niet persoonlijk bedoelt uiteraard dago!

[Dit bericht is gewijzigd door rebel_girl op 13-03-2002 21:51]

woensdag 13 maart 2002 @ 21:50:00 #27
9829 BlackDevil
pi_3478241
* De "Blademaster"hoor dat de voetstappen gestopt zijn en staat even stil. Hij neemt kleine pasjes im Rebel en Antraxx te besluipen.

Als de Blademaster het doelwit in zicht ziet zet hij zijn zwaard in de rug van Antraxx en een dolk in de nek van Rebel_Girl en zegt:

Kasteelheer BlackDevil wilt u nu spreken, Dagobert komt u ook maar mee

Your advertisement here.
  woensdag 13 maart 2002 @ 21:54:48 #28
13783 Anthraxx
pi_3478334
* Verstijfd blijft Anthraxx staan. "En? Had jij rekening gehouden met magie?" grijnst Anthraxx en kijkt naar Rebelgirl.

Op dat moment verschijnen op de plek waar Rebelgirl ooit stond een paar miljoen atoompjes, die een normaal mens als een stofwolk ziet. Anthraxx glimlacht. De bewaker snapt er nu helemaal niets meer van.

Dan draait Anthraxx zich langzaam om en zegt: "Houd er rekening mee dat er mensen kunnen toveren hier, en niet goochelen zoals hij daar doet." glimlacht hij weer en gooit zijn zwaard naar Rebelgirl toe.

"Ok ok, laat hem los!" grijnst Rebelgirl en prikt de bewaker in zijn rug...

woensdag 13 maart 2002 @ 21:59:30 #29
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3478426
* rebel_girl verzamelt al haar krachten en concentreerd zich tot het uiterste.
plotseling tot ieders verbazing staat ze achter de wachter.
ze grijpt een van de fakkels van de muur en slaat hem daarmee flink op zijn botte kop.
het wezen begint te tollen op zijn benen, en rebel pakt anthraxx bij zijn arm en sleurt hem de trap af.

er zitten hier teveel bewakers op dit moment, ik vrees dat we die dagobert een andere keer maar moeten pakken.

* rebel_girl rent de trap af en de deur uit, buiten springt ze op haar paard en sleurt anthraxx achterop om in volle vaart het bos in te verdwijnen.

woensdag 13 maart 2002 @ 22:04:35 #30
9829 BlackDevil
pi_3478520
Dit duurta al veels te lang, ze zouden hier al moeten zijn

* Teleporteert Dagobert met een handomdraai in z'n troonzaal

Geef me eerst je verklaring voor dat ik je ga beschermen.

[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 13-03-2002 22:06]

Your advertisement here.
  woensdag 13 maart 2002 @ 22:05:09 #31
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3478527
* Dagobert kan nog net zijn waardevolle boek meenemen en schrikt zich dan het leplazerus dat hij plots verdwijnt. Als hij er weer is staat hij in de troonzaal.

Ze wilden me vermoorden, allebei. Ze zijn gek!
Jullie gaan er toch wel achteraan? * vraagt hij de bewakerToch?

woensdag 13 maart 2002 @ 22:13:59 #32
9829 BlackDevil
pi_3478690
Ik laat ze dit keer gaan, ze zijn waarschijnlijk nu al weg. . . . .Maar "gek" noem ik geen verklaring. Dagobert ik wil je met alleplezier beschermen maar leg me eerst uit waarom??
Your advertisement here.
  woensdag 13 maart 2002 @ 22:20:37 #33
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3478787
Ja gek, hij is helemaal doorgedraait. ZOnder een of andere reden zittie achter me aan en wil hij me vermoorden. En dan krijgt hij RebelGirl zo gek om hem te geloven, ze is echt maf dat mens. ()
  woensdag 13 maart 2002 @ 22:27:11 #34
9829 BlackDevil
pi_3478908
Gek. . . . . .gewoon helemaal gestoord dus...Dan stuur ik nu meteen een verkenning groep

Eindelijk wat actie in dit godvervloekte eiland

Your advertisement here.
  woensdag 13 maart 2002 @ 22:33:09 #35
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3479004
Ah, fijn. Dat lucht op. Die Anthraxx moet je hebben, spaar rebel, zij meent het niet. Ze heeft zichzelf niet in de hand, ze is in de macht van Anthraxx.

* Dagobert ziet een selecte groep streke mannen vertrekken en voelt zich opgelucht.

woensdag 13 maart 2002 @ 22:39:11 #36
9829 BlackDevil
pi_3479130
Sparen. . . . .

* Grijnst

Ik zal mijn best doen Dagobert. . .

Your advertisement here.
  woensdag 13 maart 2002 @ 22:42:48 #37
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3479213
Mijn dank is groot meneer.

* Dagobert neemt zijn hoed af, maakt een buiging en verlaat de troonzal op weg naar zijn kamer. Daar neemt hij een douche en kruipt zijn bed in.

woensdag 13 maart 2002 @ 23:08:17 #38
9829 BlackDevil
pi_3479654
Al deze actieviteit heeft Kasteelheer tot het uiterste gedreven

Ik ben het zeker verleert, rustig *** eiland

* Gaat op zijn troon zitten en krijgt een blackout

[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 14-03-2002 16:01]

Your advertisement here.
  donderdag 14 maart 2002 @ 16:15:28 #39
9829 BlackDevil
pi_3487640
* Word langzaam wakker in zijn troon. Als hij zijn ogen opendoet ziet hij een tafel staan met updates van de jach. Hij bladert door een paar vellen en krijgt een ge-irriteerde blik in zijn ogen

GODVERDOMME! hoeveel achterlijke soldaten heb je nodig om een paar voortvluchtige op te pakken?! Tijd om wat groffer geweld te gebruiken

* Loopt naar de kerkers om met zijn strategisten te praten, om de zoektocht af te blazen en de kooi te openen

Your advertisement here.
  donderdag 14 maart 2002 @ 17:25:39 #40
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3488797
* Dagobert zit diep in de boeken in de bibliotheek. Hij sluit zich volledig af van alles wat er om hem heen gebeurd en probeerd zo snel mogelijk de magie in zijn vingers te krijgen. Hij zwaait wat met een stukje en brabbeld wat vreemde zinnen, maar er gebeurd verder niet veel.
pi_3491739
* Op een zwart paard komt LD aan bij het kasteel van BD. Hij stijgt af en loopt rustig naar de poort toe, het is te zien dat hier pas geleden nog gevechten hebben plaatsgevonden. Het is redelijk schoongemaakt maar niet alles is te verbergen voor een geoefend oog.

Hij klopt aan bij de poort en verwacht binnen gelaten te worden.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 14 maart 2002 @ 21:01:17 #42
9829 BlackDevil
pi_3491842
* Het geklop word gehoord door de poortwachters. meteen word er luid geschreeuwd door het kasteel in een taal onverstaanbaar voor mensen. De deuren worden opengedaan

* BlckDevil staat nu voor Lord Dreamer, vergezeld door een aantal wachters

Goede Avond Lord Dreamer, welkom in mijn kasteel. wou u ergens anders praten, of in de buitenlucht?

Your advertisement here.
pi_3492015
* LD kijkt naar de kasteel heer en z'n wachters en glimlacht.

Ach laten we maar binnen verder babbelen he ..

Jij moest zonodig een muur laten slopen van mijn kasteel , dus ik kom gewoon even kijken wie je bent en wat je wil.

Dus vertel maar. wat is er zo dringend dat je een figgur dwars door m'n muur moest sturen

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  donderdag 14 maart 2002 @ 21:24:45 #44
9829 BlackDevil
pi_3492261
* Loopt samen met LD het kasteel in. via de velen gangen van het kasteel komen ze uit in een kamer, In het midden van de kamer staat een grote tafel verlicht door enkel een grote kaars in het midden

Laat een bediende 2 glazen wijn halen

ik kom meteen wel terzake

Gaat u even zitten. . . . . .wat er zo'n haast haast, dat is simpel uit te leggen. Er zijn meerdere redenen waarvoor ik u nodig heb, ik zit namelijk met het probleem met 2 voortvluchtige moordenaren misschien kent u ze, Antraxx en Rebel_Girl. Het is tot nu toe nog niet gelukt om een van hen te vangen. Deze 2 misdadigers hebben ingebroken in het kasteel 13 wachters vermoord en mijn gast Dagobert bedreigd. Het zou vestandig zijn om een tijdelijk bondgenootschap te sluiten totdat deze moordenaren nog meer onschuldige van het leven berooft

[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 14-03-2002 21:59]

Your advertisement here.
pi_3493038
* hmmm Rebel_Girl de kunstenares ?? en Antraxx de postbode ???? , dat kan ik me nauwelijks voorstellen.
Maar een verbond. hmm daar moet ik eens over denken. maar pas maar op met het jagen op de postbode en de kunstenares, het zou je dood wel eens kunnen zijn.

LD staat dan op .. spreekt een paar woorden en verdwijnt in het niets...

vrijdag 15 maart 2002 @ 12:19:53 #46
13783 Anthraxx
pi_3498574
* Anthraxx wordt ruw neergegooid, zijn botten doen overal pijn. Herinneringen schieten door zijn hoofd. Anthraxx grijnst lichtelijk als de herinnering van de wachters te boven komt.

Voor hem zit de heer van dit kasteel. Anthraxx is zijn naam kwijt. Hij kijkt hem aan. De blik van de heer is niet zo gunstig.

Anthraxx probeert op te staan maar hij wordt meteen teruggeduwd op zijn plek. "Goed goed, ik blijf wel weer zitten..." mompelt Anthraxx "Niet echt gastvrij voor een heer. Vertel op, wat wil je van me weten?"

vrijdag 15 maart 2002 @ 14:22:12 #47
9829 BlackDevil
pi_3500270
* Staat op uit zijn stoel en laat de wachters weggaan

Ik zal direct ter zake komen. Waarom slacht jij je weg naar binnen om Dagobert te vermoorden, dat is alles wat ik wil weten.

* Als Antraxx niet antwoord wilt geven loopt BlackDevil naar de kast en doet een stalen handschoen aan. Hij loopt naar Anthraxx En legt zijn hand op zijn schouder

Je kan vrijwillig antwoorden of je zal niet meer kunnen antwoorden, ik geeft je 5 minuten de tijd.

* Loopt de kamer uit

Your advertisement here.
  vrijdag 15 maart 2002 @ 14:27:40 #48
13783 Anthraxx
pi_3500339
* Dit wordt steeds moeilijker. De bewaker staat nog steeds achter hem. Verder ziet hij een raam, en een zooi boekenkasten.

"Hmz.. eerst maar eens die bewaker lozen" denkt Anthraxx en draait zich om. De bewaker kijkt naar hem en steekt zijn hand uit om Anthraxx vast te pakken. Dan springt Anthraxx overeind en trekt tegelijkertijd een mes, die hij verborgen had bij zijn been. Dan steekt hij in 1 klap het mes door het hart van de bewaker, die neervalt.

Dan loopt Anthraxx zachtjes naar het raam en kijkt. "De diepte overleef ik wel alleen die kudde orcs worden moeilijk maar dat is ook geen probleem. Dan verbleekt Anthraxx. Zijn zwaard ligt nog in het bos.

Moedeloos draait Anthraxx zich om en ziet het zwaard liggen van de bewaker. Anthraxx pakt het op. "Het is niet te licht en ook niet te zwaar" mompelt hij "Precies goed dus!"

Hij loopt weer naar het raam en klimt op de vensterbank. Dan hoort hij het gekraak van de deur. BlackDevil komt naar binnen lopen en spreekt: "Anthraxx! Je tijd is om!"

"Dacht het niet" roept Anthraxx terug.

Het enige wat BlackDevil nog ziet is dat Anthraxx uit het raam naar beneden springt...

vrijdag 15 maart 2002 @ 14:36:24 #49
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3500449
* Dagobert loopt op deze heerlijke dag rond in de bossen bij het kasteel. Anthraxx zit veilig binnen en dus kan hij gaan en staanw aar hij wil. De wind waait door zijn haren en de zon beschijnt zijn gezicht. De wereld lijkt in perfecte harmonie als hij de eerste crocussen ziet bloeien en er zelfs al een enkele vlinder vliegt.

* Plots wordt de rust wreed verstoord, vanuit het kasteel klinkt gerinkel van glas en met een groot zwaard in zijn handen komt Anthraxx aanlopen. Dagobert duikt de bossen in en vanuit zijn schuilplaats spreekt hij een bezwering uit.

Grah-hafa el pasi grihombla

* Vanuit het niets ontstaat een enorm struikgewas recht op het pad voor Anthraxx.

vrijdag 15 maart 2002 @ 14:39:38 #50
13783 Anthraxx
pi_3500499
* Plotseling rijst er een enorme haag voor Anthraxx. Kappen is onmogelijk. "Ik vervloek de eikel die dit toverde!" schreeuwt hij.

Dan slaat hij zichzelf voor zijn kop. De orcs hebben hem gezien op dit moment. Hij verwacht een aanval maar het enige wat ze doen is WEGlopen.

"Huh? Durven ze niet meer te vechten?" mompelt Anthraxx "Maar goed, dit is mijn kans..."

Anthraxx draait zich om en met lange stappen rent hij het bos weer in. Zijn vrijheid is terug...

vrijdag 15 maart 2002 @ 15:00:42 #51
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3500816
* Dagobert kijkt tussen de takjes door en ziet Anthraxx verdwijnen in het bos. Hij staat op en gaat snel weer naar binnen.

Ik ben niet meer veilig buiten

vrijdag 15 maart 2002 @ 15:14:00 #52
18913 DOMINIUM
_= METELBELGIER =_
pi_3501015

*Wat Anthraxx niet gezien had was dat er een centaur kwam aanrennen vanuit het 'bos'.

Hell is from here to eternity
  vrijdag 15 maart 2002 @ 15:37:29 #53
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3501302
* Dagobert zit te lezen in zijn kamer als hij plots een centaur buiten ziet staan. Bij de haag die hij net getoverd heeft staat het beest geduldig te wachten.

* Dagobert loopt naar beneden en stuurt een paar wachters neer het beest toe en vraagt ze om hem mee naar binnen te brengen.

Is goed meneer

* Even later staat de Centaur voor Dagobert.

Goeiemiddag wat brengt U hier?

pi_3514807
* Quantarianth komt aanvliegen en cirkelt rond het kasteel van heer Black Devil, zorgdragend dat niemand de strafexpeditie op een of andere manier kan hinderen.

* De engineers bouwen de katapult op en laten ze richten op een van de torens van het kasteel. Dan roept de hoofd engineer het verlossende woord.

Vuur !!!!!!!!

* Op dat moment laten de katapulten hun vernietigende lading los op de toren. de toren beeft onder de inslagen en langzaam brokkelen er grote stukken af. dan met luid geraas stort de toren in.

Een groot gejuig klinkt vanaf de katapulten en vanuit de groep strijders die meegekomen zijn.

De engineers breken de katapulten weer af en de strijdmacht gaat weer terug naar het kasteel van Lord Dreamer. De plaats waar ooit een toren stond is nu veranderd in een rokende ruïne en herstelwerken zullen maanden van intensieve arbeid kosten.

Als afscheid laat Quantarianth een gigantische brul horen en keert samen met de troepen terug.

"Drakes claim to be Dragons - until the Dragons show up"
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:35:06 #55
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3546322
* Dagobert zit lekker te lezen en te oefenen als hij plots na het uitspreken van wat woorden een van de andere torens van het kasteel ziet instorten. De grond trilt en alles wat over blijft si een berg puin.

Owjee, wat heb ik nu gedaan

* Dagobert spreekt zijn spreuk achterste voren weer uit, maar er gebeurd niks. Er is niks te horen in de rust van de avond en de toren lijkt niet van plan zichzelf weer op te bouwen. Dagobert besluit het eerst zo te laten en morgen verslag te doen bij BlackDevil. Hij legt zijn boek weg en kruipt in bed.

dinsdag 19 maart 2002 @ 22:53:56 #56
9829 BlackDevil
pi_3546747
* Zuchtend kijkt BD uit zijn raam, starend naar een hoopje stenen wat 2 dagen geleden nog een prachtige toren was.

Hier gaat iemand voor boeten, maakt niet uit wie. . . , zoveel mogelijkheden op dit eiland. zoveel slachtoffers

[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 19-03-2002 23:06]

Your advertisement here.
  woensdag 15 mei 2002 @ 17:12:03 #57
9829 BlackDevil
pi_4205986
Na iets minder dan 2 maanden herbouwing is het Kasteel eindelijk gerepareerd

* Kijkt uit zijn raam, eindelijk gemaakt denk hij. BD fluit en meteen komt er een bediende aangerend

Dit moet zo snel mogelijk gebeuren. Verklein het 2e en 3e Defensie leger voor de helft en voeg ze toe aan het 1e Offensie leger. Stuur ze daarna naar het trainings center. raporteer terug als het geregeld is.

* Begint te lachen en pakt een paar kaarten.

[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 15-05-2002 17:22]

Your advertisement here.
  dinsdag 28 mei 2002 @ 16:39:31 #58
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_4363125
* Rebel_Girl en Dagobert komen aan bij het kasteel van BlackDevil. Met drie ferme kloppen op de poort laat dagobert weten dat er bezoek is. Een wachter doet open.
Waar komen jullie voor?
We komen voor BlackDevil
Allemaal?
Nee, twee mensen naar binnen lijkt me genoeg
Ok, ik zal mijn meester vertellen dat jullie er zijn
* Dagobert loopt met Rebel door de poort en wacht daar op verder instruties.

Jullie wachten voor de poort, als je een lcihtbal boven het kasteel zien is er onraad en komen jullie naar binnen. Begrepen?

* Het leger knikt instemmend en wacht rustig af.

woensdag 5 juni 2002 @ 19:41:59 #59
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_4465024
* rebel_girl schud BD ff door elkaar, wakker worden...
  donderdag 13 juni 2002 @ 11:12:35 #60
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_4571814
* Een paar dagen later komen Dagobert en Reble het kasteel weer uit en staat hun leger nog steeds netjes op ze te wachten.

Dat wordt niks, die man wil overal overhandelen met als enige doel er zelf beter van te worden, we moeten directe actie hebben.

* Dagobert gaat zitten en staat al snel weer op om wat heen en weer te ijsberen.

Dat is weer iemand minder in de strijd voor de overwinning.

* Dagobert loopt verder en verder en verder en dan plots stopt hij.

Eureka! Ik heb het, laatst is er een nieuwe Burcht gebouw door Mythu, zij kan ons vast helpen. Ze is nieuw en beïnvloedbaar.

donderdag 13 juni 2002 @ 15:03:53 #61
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_4575349
* rebel_girl wrijft tevreden in haar handen.

laten we gaan dan!

jippie ik heb weer internet!!!

donderdag 13 juni 2002 @ 15:09:32 #62
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_4575435
* Dagobert wenkt de manschappen. De hele stoet komt in beweging, op weg naar Mythu's Burcht
  vrijdag 21 juni 2002 @ 20:42:41 #63
30696 Freakjuh
GRASMAAIER!
pi_4693673
* Freakjuh sneakt om de gevaarlijke bloedstollende gevechten heen
* Freakjuh loopt naar de deur *slikt* klopt aan
* Freakjuh bibbert
* Freakjuh wacht tot de deur open gaat
* Freakjuh verwacht een groot eng groen kwijlend monster
* Freakjuh shakes
Jesus coming, look busy!
pi_4867613
* Quantarianth maakt een rondje om het kasteel en vindt het er verlaten uitzien. dan vliegt hij verder, het bidderende eenzame figuurtje dat voor de deur staat achter zich latend
"Drakes claim to be Dragons - until the Dragons show up"
  maandag 22 juli 2002 @ 05:14:23 #65
30696 Freakjuh
GRASMAAIER!
pi_5106536
* Freakjuh ziet wat over zich heen vliegen en haalt haar schouders op
* Freakjuh weegt ongeveer een ons nu en vind dat ze wel genoeg heeft gestaan
* Freakjuh loopt in het bos op zoek naar wat lekkere bessen
Jesus coming, look busy!
  donderdag 15 augustus 2002 @ 21:32:54 #66
9829 BlackDevil
pi_5396074
* De oude kasteelheer komt terug, terug van een reis....een reis die vele doden heeft gekost en vele het leven heeft gered. een traumatische reis die zelfs de grootste sadistische persoon niet verdient. Hij loopt door de bossen van het eiland, op zoek naar zijn oude kasteel.

Als hij eindelijk terugkomt klopt hij op de poort, een onheilspellende stilte is het. Hij klopt nogmaal ditmaal harder en die poort gaat vanzelf open. Zijn ergste nachtmerrie is waargekomen. lijken lichen overall, orcs die tevergeefs geprobeerd zichtzelf te verdedigen, in het midden van het pleintje staan 5 spiesen, allen hebben een lijk erop, het zijn de 5 kasteel generaals te herkenner aan hun pantser. Het kasteel is totaal verlaten en in een totale duisternis door de donderwolken eromheen. Na een enkele spreuk gaan de donderwolken weg en is de schade te zien, het halve kasteel is kapot, er zitten gaten in de grond er vanuit de geur te herkennen komen die rechtstreeks uit de brandende hell. Hij voelt zich verloren en heeft niemand die meer om hem geeft, niemand die hem nog hulp aanbiedt aangezien hij in de geschiedenis op dit eiland niet altijd de beste bedoeling had

[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 15-08-2002 21:54]

Your advertisement here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')