Nog steeds, en ik vond Fable 1 ook geweldig. Maar ik hou me ver van de hype van Peter, want als je die gelooft kan het spel straks alleen maar tegenvallen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:15 schreef Chocobo het volgende:
@ Strol,.... ook jij was redelijk enthousiast een paar weken geleden toch
Jaaaa Gijs,.. die eerste,.. WTF danquote:
Mee eens,... maar NG2, Banjo Kazooie, Fable 2, MGS4, GoW2, FFXIII etc. etc. zijn echt van mij als ze uitkomenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:17 schreef Bastard het volgende:
Ik ben trouwens niet meer te hypen, heb alles wat mn hartje op gamegebied begeert
Misschien nog eens een goeie platformer als die eens uitkomt?
http://www.insidegamer.nl(...)lts/impressies/20775quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:17 schreef Bastard het volgende:
Misschien nog eens een goeie platformer als die eens uitkomt?
Je vergeet Force Unleashed en Left4Dead.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:21 schreef Chocobo het volgende:
Mee eens,... maar NG2, Banjo Kazooie, Fable 2, MGS4, GoW2, FFXIII etc. etc. zijn echt van mij als ze uitkomen
Neequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je vergeet Force Unleashed en Left4Dead.
Tis inderdaad een heerlijk spel.. die shit die je allemaal kan doen is gewoon ongekend.. en het is echt tof om te spelen ook.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mee eens,... maar NG2, Banjo Kazooie, Fable 2, MGS4, GoW2, FFXIII etc. etc. zijn echt van mij als ze uitkomen
GTA4 overigens,... blijf me verbazen over dat spel,.... het enige jammere,.... maar dan ook echt het enige is de frequentie van de (gay)dates,.... ! Voor de rest,.... Potver zeg,.... zelden zulke speelsessies meegemaakt in een spel
OW!!! eens even gaan lezen danquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl(...)lts/impressies/20775
Mario Owner
[ afbeelding ]
en dan zet je een paar auto's op je parkeerplek en dan zijn se zoms na een paar saves alsnog wegquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis inderdaad een heerlijk spel.. die shit die je allemaal kan doen is gewoon ongekend.. en het is echt tof om te spelen ook.
Nadeel vind ik zelf wel een beetje de besturing van Nico, werkt niet echt lekker vanuit cover vind ik. Maar hoe het verder speelt is echt subliem.. ik merk dat ik heel zuinig de SP speel, om het maar zo lang mogelijk te kunnen rekkenAls ik het verhaal uit heb wil ik opnieuw spelen denk ik ook, om het dan wel allemaal achter elkaar te kunnen doen!
Mis ook wel de garage.. dat je auto's in de garage hebt zoals in Saints Row.. PLOP volgende gepimpte auto gekozen.
2 auto's per plek he... als je dan een derde neerzet met zn wielen op het gele en dan saved zal 1 van de 2 auto's die er al stonden weg gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:06 schreef Magneet het volgende:
[..]
en dan zet je een paar auto's op je parkeerplek en dan zijn se zoms na een paar saves alsnog weg
Het ziet er zeker goed uit, stijl is heerlijk. Maar als ik gameplayfilmpjes bekijk (bijv http://www.gametrailers.com/player/33905.html) dan zie ik toch echt teveel gedoe met voertuigen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:10 schreef Bastard het volgende:
Hmm, als de platform king het zegt moet het wel kut zijn...
Het ziet er wel leuk uit moet ik zeggen!
Wel vreemd dat een hoop gamers stoppen met Mario Galaxy voordat die uitgespeeld is. Had zelf de zin niet meer door te gaan. En tja,... het is echt een persoonlijke smaak kwestie. Ik vond Banjo Kazooie op de N64 ook een stuk beter en leuker dan Mario 64.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Banjo? Nee Sjo, echt nietTis een meer een racegame waarbij je jouw eigen voertuigen mag gaan zitten maken. Dat is geen platformer meer.
Mario OwnerSerieus
Dat is je goed recht. Iedereen een eigen mening.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wel vreemd dat een hoop gamers stoppen met Mario Galaxy voordat die uitgespeeld is. Had zelf de zin niet meer door te gaan. En tja,... het is echt een persoonlijke smaak kwestie. Ik vond Banjo Kazooie op de N64 ook een stuk beter en leuker dan Mario 64.
Ik hoop dat je gelijk hebt, Banjo stond hoog op mn wanted lijstje, maar na al die beelden staat ie er niet meer op. Ik zie het gewoon niet zitten om elke keer voor een opdracht een voertuig te moeten maken, dan ga ik liever rode muntjes verzamelen in een level.quote:Zag je reactie bij Insidegamer, maar ik denk dat je te snel zegt dat het niks wordt. Platformen blijft de main game bij Banjo, en het bouwen van voertuigen moet je er meer als 'er bij' zien. De preview van Insidegamer na een gespeelde sessie laat een andere mening zien dan de jouwe,.... het lijkt mij ook cool!
Mmmm,... dat zie ik nu ook in de dev commentary,.... hoop ook dat de nadruk niet op de voertuigen gelegd wordt,.... heb het misschien verkeerd begrepen denk ik. Ik krijg een depressief gevoel van 'godver' over me heen om eerlijk te zijn. Zou Rare Banjo nu dan echt verneuken en zichzelf om zeep brengen na 3 matige releases?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is je goed recht. Iedereen een eigen mening.
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, Banjo stond hoog op mn wanted lijstje, maar na al die beelden staat ie er niet meer op. Ik zie het gewoon niet zitten om elke keer voor een opdracht een voertuig te moeten maken, dan ga ik liever rode muntjes verzamelen in een level.
Het blijft afwachten, maar ik vrees het ergste...quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mmmm,... dat zie ik nu ook in de dev commentary,.... hoop ook dat de nadruk niet op de voertuigen gelegd wordt,.... heb het misschien verkeerd begrepen denk ik. Ik krijg een depressief gevoel van 'godver' over me heen om eerlijk te zijn. Zou Rare Banjo nu dan echt verneuken en zichzelf om zeep brengen na 3 matige releases?
Langzaam Gijs, langzaam. Weinig tijd om te gamen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:03 schreef Chocobo het volgende:
@ Strol,.... hoe staat het leven met GTA Gijs,.....?
Lees net 80% voertuigen en 20% platforming,... en alle Banjo moves verwijderd,......... daaag Banjoquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het blijft afwachten, maar ik vrees het ergste...
Das gewoon nog erger dan ik dachtquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lees net 80% voertuigen en 20% platforming,... en alle Banjo moves verwijderd,......... daaag Banjo
Rare
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lees net 80% voertuigen en 20% platforming,... en alle Banjo moves verwijderd,......... daaag Banjo
Rare
quote:Huidige status van de garantie
Apparaat: Xbox360 Hardware
Serienummer: 5********************
Status van de garantie: Valt niet meer onder de garantie
Type garantie: Standaard
Begin van de garantie:
Verlopen van de garantie: 4/5/2008 7:59:59 PM
Alleen RRoD is 3 jaar, de rest twee jaar.quote:
Er zijn standaard voertuigen beschikbaar voor (alle?) missies. Dus in principe zou je het hele spel kunnen spelen zonder zelf een voertuig te bouwen. Maar dat is toch leuker lijkt mequote:Op donderdag 15 mei 2008 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt, Banjo stond hoog op mn wanted lijstje, maar na al die beelden staat ie er niet meer op. Ik zie het gewoon niet zitten om elke keer voor een opdracht een voertuig te moeten maken, dan ga ik liever rode muntjes verzamelen in een level.
Geweldadig mannetje.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:13 schreef kepler het volgende:
Fable 2 wordt mijn volgende grote spel
GTAIV is ook fantastisch hoorTijdens achtervolgingen gebeuren ook de tofste dingen: een bocht niet halen en een voetganger pletten tegen de muur die vervolgens blijft plakken, een andere wagen zijwaarts raken en een flink aantal keer over kop gaan terwijl ik voetgangers dood rij
Of snipen vanaf die hogen toren, het slachoffer in zijn benen raken en zien dat hij alsnog probeert weg te kruipen... Toen vond ik het toch wel erg realistisch/gewelddadig
Welke is DIE hoge toren?quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:13 schreef kepler het volgende:
Fable 2 wordt mijn volgende grote spel
GTAIV is ook fantastisch hoorTijdens achtervolgingen gebeuren ook de tofste dingen: een bocht niet halen en een voetganger pletten tegen de muur die vervolgens blijft plakken, een andere wagen zijwaarts raken en een flink aantal keer over kop gaan terwijl ik voetgangers dood rij
Of snipen vanaf die hogen toren, het slachoffer in zijn benen raken en zien dat hij alsnog probeert weg te kruipen... Toen vond ik het toch wel erg realistisch/gewelddadig
ja, op het eiland waar je begint staat een flinke hoge torenquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welke is DIE hoge toren?
En ik krijg die auto's dus gewoon niet aan het rollen heHelemaal in het begin 1x een rol gemaakt, en verder niet meer .
Had net wel een coole achtervolgingsmissie ook.. had hem al een keer geprobeerd, nu maar een snelle bak gepakt
Moeilijk snelle achtervolging, beide door het verkeer net aan niks raken, bochten snijden en onderwijl schieten...auto's ontwijken, containers om je oren... vond hem heel erg tof om te doen, lekker snel!
Voor die achievement dat je 5x rolt moet je op het vliegveld zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik krijg die auto's dus gewoon niet aan het rollen heHelemaal in het begin 1x een rol gemaakt, en verder niet meer .
Tgaat me niet om de achievement maar het rollen van de auto, wil wel eens een zwaar autoongeluk hebbenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Voor die archievement dat je 5x rolt moet je op het vliegveld zijn.
Sja als je halve dagen werkt en geen kinderen hebt kun je wel wat doen inderdaadquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:36 schreef gijsje79 het volgende:
Zal vanavond weer es met me vrienden op pad.
Olaf heeft hem nu al voor de 2e keer uitgespeeld.
2e keer alleen de hoofdlijn gespeeld was ie rond de 28 uur bezig.
Die gast heeft tijd over.
RPG gebruiken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja als je halve dagen werkt en geen kinderen hebt kun je wel wat doen inderdaad
Ik plan niet meer wat ik ga doen, komt toch niks van
Oh ja gisteren een wanted missie met een politiewagen, moet je een stel motorrijders omleggen... lukt me niet!
Ik krijg het ook niet voor elkaar,.... gisteren wel weer geweldige missies gedaan. Zo heerlijk cool,.... het enige wat ik niet doe,... en wat ik nooit in GTA gedaan zijn die straatraces,.... te frustrerendquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Voor die achievement dat je 5x rolt moet je op het vliegveld zijn.
Dat vind ik de ergste missies,.... rijden en schieten gaat gewoon niet,... had ook een auto-lock op moeten zitten,... het werkt echt alleen op een heel lang recht stuk,.... maar dan nog.... verkeer enzoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja als je halve dagen werkt en geen kinderen hebt kun je wel wat doen inderdaad
Ik plan niet meer wat ik ga doen, komt toch niks van
Oh ja gisteren een wanted missie met een politiewagen, moet je een stel motorrijders omleggen... lukt me niet!
Die straat races zijn goed te doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik krijg het ook niet voor elkaar,.... gisteren wel weer geweldige missies gedaan. Zo heerlijk cool,.... het enige wat ik niet doe,... en wat ik nooit in GTA gedaan zijn die straatraces,.... te frustrerend![]()
@B. Heb ook al geprobeerd om mijn auto te laten kantelen,... max 1x dus he,.... ik slingeren, handrem gebruiken,... dwars proberen te komen,.. maar nope
Mja het gaat wel, maar je moet echt geluk hebben dat je iemand door zn kop schiet, dan is het zo klaar..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat vind ik de ergste missies,.... rijden en schieten gaat gewoon niet,... had ook een auto-lock op moeten zitten,... het werkt echt alleen op een heel lang recht stuk,.... maar dan nog.... verkeer enzo
Zat net te kijken op youtube.. je moet inderdaad op het vliegveld zijn, en dan een aantal keer een klein schansje pakken bij de startbaan, de keren dat de auto tolt worden opgeteld en als je het 5x doet heb je de achievement.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik krijg het ook niet voor elkaar,.... gisteren wel weer geweldige missies gedaan. Zo heerlijk cool,.... het enige wat ik niet doe,... en wat ik nooit in GTA gedaan zijn die straatraces,.... te frustrerend![]()
@B. Heb ook al geprobeerd om mijn auto te laten kantelen,... max 1x dus he,.... ik slingeren, handrem gebruiken,... dwars proberen te komen,.. maar nope
Ik heb er 1 gedaan, zijn inderdaad niet moeilijk.. neem een snelle auto een Banshee of een Porche dan ben je altijd sneller. Dan is het een kwestie van leer de bochten kennen en dan is het vrij makkelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die straat races zijn goed te doen.
Ff goed opletten in de bochten.
Je ziet vaak dat je tegenstanders door rijden of vast komen te zitten in een bocht.
Geniaaaal,.. whahahahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gedaan, zijn inderdaad niet moeilijk.. neem een snelle auto een Banshee of een Porche dan ben je altijd sneller. Dan is het een kwestie van leer de bochten kennen en dan is het vrij makkelijk.
Eerste keer dat ik speelde lag ik ver op kop, ik wil slippend over de finish... druk ik op de knop om uit de auto te springen... je raad het al.. ik val er uit, auto over de finish, iedereen komt me voorbij terwijl ik naar de finish ren
en metro? Die vond ik echt zoioooo moeilijk, echt 6 keer gedaan ofzoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geniaaaal,.. whahahahaha
Jullie ook al die 'Heat' film achtige missie gedaan. (Bank)
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:11 schreef Chocobo het volgende:
Fable 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee nog niet, schijnt de beste te zijn hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geniaaaal,.. whahahahaha
Jullie ook al die 'Heat' film achtige missie gedaan. (Bank)
Die jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
en metro? Die vond ik echt zoioooo moeilijk, echt 6 keer gedaan ofzo
Ik schiet hele bendes overhoop maar een homohater in het park op zijn scooter krijg ik NIET,.... maar dan ook NIET doodquote:
Je hebt hem nog niet he. Moest nog aan je denken. Je mist toch het hype moment als je straks gaat spelen. Tis geen ramp, maar Jezus Gijs die 15 euro,............. krijg je het spel uberhaubt wel? Ik zou als klant zijnde nu echt op mijn poten gaan staan en het spel niet accepteren,... gewoon nu naar de Dixons rijden en het spel halen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die ga ik dus maar niet meer bij GameHubs bestellen. Fuck die 15 euro lagere prijs. Je had gelijk!
Tis 25 zelfs bedenk ik me nu en bij RSV2 had ik m binnen 7 dagen. Ik heb alleen nu een verkeerde postcode ingevuld XYAB ipv ABXYquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt hem nog niet he. Moest nog aan je denken. Je mist toch het hype moment als je straks gaat spelen. Tis geen ramp, maar Jezus Gijs die 15 euro,............. krijg je het spel uberhaubt wel? Ik zou als klant zijnde nu echt op mijn poten gaan staan en het spel niet accepteren,... gewoon nu naar de Dixons rijden en het spel halen.
Je krijgt hem toch gesealed Gijs,... zou dan spel proberen te verkopen voor 35 euroquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis 25 zelfs bedenk ik me nu en bij RSV2 had ik m binnen 7 dagen. Ik heb alleen nu een verkeerde postcode ingevuld XYAB ipv ABXYDubbel fucked dus en voor het grootste deel mijn eigen schuld.
Euh ja metro in denk ik.. pak de metro kunnen ze niks doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:49 schreef Chocobo het volgende:
Ga vanavond de helicopter shit eens proberen. Tours doen? Alleen op het 2e eiland toch,... heb er al 3 gedaan dacht ik. En dan de bruggen shit ook eens proberen.
Tevens wil ik het gaan proberen om 5 minuten te overleven met 6 sterren,... tips mensen? Metro in?
Oh ja dat is ook moooi danquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:45 schreef Chocobo het volgende:
Had laatst ook echt eenmoment,........ hele bende na een crash met de auto uitgeschakelt,.... krijg ik een klap van een vrouw van achteren,.... dood,... na 10 minuten zweten
Tis maar de GOTY hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis 25 zelfs bedenk ik me nu en bij RSV2 had ik m binnen 7 dagen. Ik heb alleen nu een verkeerde postcode ingevuld XYAB ipv ABXYDubbel fucked dus en voor het grootste deel mijn eigen schuld.
Heli pakken en over verboden gebied vliegen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:49 schreef Chocobo het volgende:
Ga vanavond de helicopter shit eens proberen. Tours doen? Alleen op het 2e eiland toch,... heb er al 3 gedaan dacht ik. En dan de bruggen shit ook eens proberen.
Tevens wil ik het gaan proberen om 5 minuten te overleven met 6 sterren,... tips mensen? Metro in?
Euh, het hoeft niet lopendquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heli pakken en over verboden gebied vliegen.
4 sterren en deze kwijt te raken lopend.
Ga naar 2e eiland links boven central park, waar ook de metro langs gaat.
Zorg dat je 4 sterren krijgt, tunnel in springen en door de tunnels lopen.
Ok, ja ik heb hem al vond hem niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh, het hoeft niet lopend![]()
Gewoon vliegveld oprijden, 4 sterren krijgen en dan door een uitgang naar buiten rijden een soort van park in .
Heb er vanochtend een filmpje van gezien op youtube
+9 surfgedragquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:12 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Verkocht voor $15 mln. Japan.
http://tomopop.com/post.phtml?pk=4526&un=Colette+Bennett
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
+9 surfgedrag
God wat zou ik graag jouw historie willen bekijken
Geen fuck-up, maar wel mooi: Ik was een beetje aan het rijden met mn motor, raak een stoeprandje terwijl ik de bocht om ga. Mn achterwiel zwiept omhoog en ik draai rond en tik zo een dikke gast tegen zijn hoofdquote:
Klinkt echt tofquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:45 schreef Chocobo het volgende:
Geweldig,....
Sony has confirmed that developers can now integrate YouTube functionality in upcoming or existing PS3 games. Specifically this will allow you to capture and upload footage recorded while playing, according to the announcement on API. The deal was made this week, and Sony has offered the development software to studios across all regions.
Helemaal mee eens,.... sommige momenten in het spel MOET je delen inderdaad,... en direct-feed,... niet via een cam ofzo. Ik maak elke avond wel zo'n WTF moment meequote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:56 schreef kepler het volgende:
[..]
Klinkt echt tofZoiets was met Halo 3 en GTAIV echt geweldig geweest
Vooral GTAIV zou een replay-functie moeten hebben trouwens, dan was het helemaal tof geweest!
Lukt mij regelmatigquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:16 schreef Chocobo het volgende:
De vierpunttoets heeft wapens assigned,.... hou een richting in en je krijgt vanzelf de handpistolen, de gooi wapens,.... etc. etc.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:11 schreef kepler het volgende:
pff, het wisselen van wapens is wel irritant
Eer dat ik mn granaat heb gevonden ben ik al mol geschoten
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:35 schreef Chocobo het volgende:
Weet iemand goede merchandising van Spirited Away?
nou, dat werkt dus niet als je gewoon stil staatquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De vierpunttoets heeft wapens assigned,.... hou een richting in en je krijgt vanzelf de handpistolen, de gooi wapens,.... etc. etc.
Nee kan het mij voorstellenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:29 schreef kepler het volgende:
[..]
Geen fuck-up, maar wel mooi: Ik was een beetje aan het rijden met mn motor, raak een stoeprandje terwijl ik de bocht om ga. Mn achterwiel zwiept omhoog en ik draai rond en tik zo een dikke gast tegen zijn hoofd
Ik denk dat je erbij had moeten zijn
Shotgun is naar beneden inhouden dacht ik,... of naar rechts,.... werkt prima,... maar meestal selecteer ik het wapen voordat ik mijn missie start,... of vanuit coverquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:56 schreef kepler het volgende:
[..]
nou, dat werkt dus niet als je gewoon stil staatAls ik al mn honkbalknuppel pak dan wordt ik gelijk overhoop geschoten
Tegen de tijd dat ik bij mn shotgun ben dan ben ik dood
OMGquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe screenshots MGS4
[ afbeelding ]
http://www.gpara.com/comingsoon/mgs4/20080516/index.php
Teeering,.... dat wordt cooler en cooler,... herfst toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Little Big Planet Developer Walkthrough
Ik zag hem op Play staan. Maar 117 euro gaat me toch iets te ver voor een LE.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OMGDit spel wordt zo groot,... zag laatst ook een speelbare flashback van Shadow Mozes island,.... het begin van de PSX versie
Ik ga toch proberen een LE te bemachtigen,..... !
Neh,... ik vond de PSP versie wel leuk, maar trek de FPS versie niet denk ik. Het doet het niet voor me. Deze Rambo film doet het echter wel voor me,...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Killzone 2
Ziet er cool uit, wel een hoog CoD4 gehalte. Ik weet het (nog) niet.
Spanneund!!!!!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neh,... ik vond de PSP versie wel leuk, maar trek de FPS versie niet denk ik. Het doet het niet voor me. Deze Rambo film doet het echter wel voor me,...Zien ze in Turkije geen Hollywood films ofzo
http://www.break.com/index/turkish-rambo.html
Niet eens grappigquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe screenshots MGS4
[ afbeelding ]
http://www.gpara.com/comingsoon/mgs4/20080516/index.php
Hey, er is er ook eentje in Hoofddorp. Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:17 schreef gijsje79 het volgende:
Zo straks es ff kijken bij Saturn, schijnen ze leuke aanbiedingen te hebben.
http://www.saturn.nl/
Kost geen drol daar.
Ik probeer er tegen 14u te zijn ja, B schijnt iets eerder er al rond te huppelen. Gewoon afspreken bij Annie's lijkt mequote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:10 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen gaat nog door trouwens? 14:00 uur toch?
Leukquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik probeer er tegen 14u te zijn ja, B schijnt iets eerder er al rond te huppelen. Gewoon afspreken bij Annie's lijkt me
Dat wist ie nog niet, hij gaat misschien klussen bij zn moederquote:
Ben om uur of 12 in leidenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik probeer er tegen 14u te zijn ja, B schijnt iets eerder er al rond te huppelen. Gewoon afspreken bij Annie's lijkt me
Het is zondag wa? Ik weet niet of de winkels open zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben om uur of 12 in leiden
Ff rondlopen, leuke winkelstraat.. je hebt mn mobiele nummer he.. bel me maar als je er bent, zie ik je bij annie's.. of ik ben al aan het bier dat kan ook
hard genoeg rijden / varen / vliegenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:22 schreef Strolie75 het volgende:
Tering...hoe raak ik in godsnaam 3 sterren kwijt???
Nee ik ben er niet bij. Moet inderdaad een afdakje klussen bij mijn moeder in de tuinquote:
Hard rijden, heli pakken, ga over het spoor rijden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:22 schreef Strolie75 het volgende:
Tering...hoe raak ik in godsnaam 3 sterren kwijt???
wanneer was hij van plan geweest om af te zeggen dan?quote:Op zondag 18 mei 2008 09:03 schreef Quinny het volgende:
Sjo komt niet, want die zit met zijn werk in Limburg. Waarschijnlijk nu met een fikse kater, brak aan de ontbijttafel
Heeft hij zich ooit aangemeld dan?quote:Op zondag 18 mei 2008 10:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
wanneer was hij van plan geweest om af te zeggen dan?
quote:Op zondag 18 mei 2008 10:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
volgens mij kwam de datum zelfs van hem af
Zat er laatst nog aan te denken om gewoon eens s' avonds een keer een bakkie bij je te komen doenquote:Op zondag 18 mei 2008 20:50 schreef Strolie75 het volgende:
Nee, was meer een middag-meet. Lekker in Leiden in de zon op een terras gezeten en biertjes gedronken. Er was nog een Live band dus dat was erg leuk.
Ik kon me al niet herineren dat je had gezegd dat je zou komen. Lijkt me wel leuk om je weer eens te zien.
Foto's?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:50 schreef Strolie75 het volgende:
Nee, was meer een middag-meet. Lekker in Leiden in de zon op een terras gezeten en biertjes gedronken. Er was nog een Live band dus dat was erg leuk.
Ik kon me al niet herineren dat je had gezegd dat je zou komen. Lijkt me wel leuk om je weer eens te zien.
Je bent altijd welkom Gijsquote:Op zondag 18 mei 2008 21:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zat er laatst nog aan te denken om gewoon eens s' avonds een keer een bakkie bij je te komen doen
Foto.quote:
Gisteren zwaar aan het daten geweest,.... moest echt eens gebeuren!quote:Op maandag 19 mei 2008 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Zit nu in één van de laatste missions in GTA.
Daar ga ik ook eens mee beginnen.quote:Op maandag 19 mei 2008 08:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gisteren zwaar aan het daten geweest,.... moest echt eens gebeuren!
Moeten we idd vaker doen. Hoeft niet lang te duren, hoeft geen halve dag te kosten. Gewoon gezellig een paar biertjes.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:39 schreef Bastard het volgende:
Was lachen om jullie weer eens te zien
2 Jaar is echt te lang he!
Ja Gijs, dat was erg coolquote:Op maandag 19 mei 2008 10:41 schreef Bastard het volgende:
Hebben jullie meteen mn 2 dochters eens live gezien.
Och.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:41 schreef Bastard het volgende:
Voor Magneet wel een eind rijden voor een paar biertjes
Schatjes Gijs.quote:Hebben jullie meteen mn 2 dochters eens live gezien.
nee langs een grote granaatquote:Op maandag 19 mei 2008 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Och.
Die rijd ook helemaal naar België om een foto van Yvonne in een grote kuil te maken begreep ik.
[..]
Schatjes Gijs.
Pc werkt weer.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo he he dan eindelijk
*Katten* trouwens.
Ik ben voorquote:Op maandag 19 mei 2008 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moeten we idd vaker doen. Hoeft niet lang te duren, hoeft geen halve dag te kosten. Gewoon gezellig een paar biertjes.
ik hoef geen reviews te lezen, ik ga hem gewoon zienquote:Op maandag 19 mei 2008 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste Indiana Jones reviews staan online.
http://www.aintitcool.com
Heerlijk!quote:
Ik haal hem waarschijnlijk niet bij de release. Ik geniet nog teveel van GTA IV.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:23 schreef Chocobo het volgende:
Heerlijk!
Beginnen de MGS kriebels al een beetje,.... gaat nu toch gebeuren he binnen 2 a 3 wekenDit keer moet ik de prijs betalen,... ga 2 dagen na de release op vakantie
Nee vandaag komt iemand van Dell support voor reparatie, zit nu op een tijdelijke laptop.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee vandaag komt iemand van Dell support voor reparatie, zit nu op een tijdelijke laptop.
Remklauw vast, dus je remde altijd een beetje dan zeg maarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok.
De auto is weer klaar remblokjes waren totaal af.
Remklauw zat ook vast ff in de bankschroef gedaan.
Wist niet dat ie ook stuurbekrachtiging had, vloeistof was zo goed als leeg.
Verder complete onderhoud, auto is weer in top staat.
Grote beurt 175,-quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Remklauw vast, dus je remde altijd een beetje dan zeg maar![]()
Stuurbekrachtiging vond ik juist lekker aan die auto, ervoor een 440 zonder gehad, merkte daar goed verschil van hoor!
Dus auto rijdt zeker weer een jaar... je lacht je toch 3x in de rondte met zo'n auto, kost geen drol.
Ja ik zat daar ook aan te denken,.... gisteren weer een heerlijke sessie gehad. Eindelijk mijn rolled over achievement gehaaldquote:Op dinsdag 20 mei 2008 06:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik haal hem waarschijnlijk niet bij de release. Ik geniet nog teveel van GTA IV.
Ga eens naar Tw@quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb in de metro gezeten, en gedart, en sex gehad met Michelle, en ik ben door de autowasstraat geweest![]()
WTF he
Ik ben nog niet wezen dartenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb in de metro gezeten, en gedart, en sex gehad met Michelle, en ik ben door de autowasstraat geweest![]()
WTF he
Saai?,... ik heb best wel wat tijd al in pool zitten,... erg coole minigame! Bowlen vind ik het coolst!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:48 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ben nog niet wezen dartenWel wezen poolen en biljarten, beetje saai eigenlijk
tijdens het biljarten bedacht ik me dat ik ook kon rondracen door de stad, mensen overvallen en de politie ontlopenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Saai?,... ik heb best wel wat tijd al in pool zitten,... erg coole minigame! Bowlen vind ik het coolst!
Hier hadden ze van de week een premium + 2 games voor 170,- of 180,-quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Disc Read Errors
Ik ga komend weekend een nieuwe 360 halen en deze inleveren
weet je wat het mooiste is? Saturn is van hetzelfde bedrijf als MediaMarktquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:46 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hier hadden ze van de week een premium + 2 games voor 170,- of 180,-
Bij de Saturn.
Ik zegtegen de Mediamarkt, voordeel is natuurlijk wel de concurrentie.
ow, en die heb ik ook af en toe. In 12 uur gamen ongeveer 3-4 keer meegemaakt (alleen met GTAIV)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Disc Read Errors
Ik ga komend weekend een nieuwe 360 halen en deze inleveren
Ik nu twee keer. In 3 uur ofzo. Maar ik ben al weer wat gekalmeerd, ik had net mijn game gesaved, enkel Michelle gebeld en daar heen gereden sinds die save. Schade valt mee dusquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:58 schreef kepler het volgende:
[..]
ow, en die heb ik ook af en toe. In 12 uur gamen ongeveer 3-4 keer meegemaakt (alleen met GTAIV)
ik had wel een keer een hele rare DREquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik nu twee keer. In 3 uur ofzo. Maar ik ben al weer wat gekalmeerd, ik had net mijn game gesaved, enkel Michelle gebeld en daar heen gereden sinds die save. Schade valt mee dus
Precies. Door voor zichzelf een concurrent te creeeren schrikt de MM andere bedrijven af.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:57 schreef kepler het volgende:
weet je wat het mooiste is? Saturn is van hetzelfde bedrijf als MediaMarkt
Ik zal je eens laten schrikken!quote:Op woensdag 21 mei 2008 07:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies. Door voor zichzelf een concurrent te creeeren schrikt de MM andere bedrijven af.
Idem hier,.... weinig tot geen pop-up en nog geen een DRE. Draait als een zonnetje!quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:02 schreef Bastard het volgende:
Ik heb nog helemaal geen problemen gehad in GTA, naast het behalen van missies dan. Zit geloof ik op een uur of 50.
Vanavond is het vrouwtje werken, dus dan ga ik weer gamen.. GTA en COD denk ik.
Dat is bijna hetzelfde als zeggen dat je stopt met gamen. Dat zie ik mezelf niet 1, 2, 3 doen. Vind gamen echt zo heerlijk. Met releases als Fable 2 en GoW2 in het vooruitzicht zie ik mezelf zeker nog wel een 360 halen. Helemaal voor die 180 Euro.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:18 schreef Bastard het volgende:
Right.. ok.. nee die heb ik nog niet.
En als ie kapot is en het valt niet meer onder garantie weet ik niet of ik er nog 1 koop.
Camera schijnt niet zo goed te werken. Maar fuck it, ik heb er vertrouwen in.quote:Op woensdag 21 mei 2008 07:51 schreef Chocobo het volgende:
Gijs wat is dat stuk wat je postte in het PS3 topic over NG2. Geruchten over slechte reviews? Hoe de fuck zou DAT dan kunnen?
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:18 schreef Bastard het volgende:
Right.. ok.. nee die heb ik nog niet.
En als ie kapot is en het valt niet meer onder garantie weet ik niet of ik er nog 1 koop.
Eerst het huisje inrichten en gedeeltelijk opknappen, daarna zien we wel weer verder hoorquote:
Een 360 neerzetten is toch ook inrichten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eerst het huisje inrichten en gedeeltelijk opknappen, daarna zien we wel weer verder hoor
nou ja zegquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idem hier,.... weinig tot geen pop-up en nog geen een DRE. Draait als een zonnetje!
Veel mogelijkheden wel online met GTA.. dat is wel tof.quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:15 schreef gijsje79 het volgende:
Ben nu bij de laatste mission.
Daarna kan ik weer opnieuw.
Vind het online gedeelte maar weining aan.
Grid is wel een aardige demo, niet dat ik hem ga aanschaffen.
Nog dik een maandje voor UT3.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij zo weinig tijd had om te gamen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:03 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens wel een uurlang die demo gespeeld van Grid.... en nog niet eens online
Mn vrouw had haar 2 wekelijkse avonddienst ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo weinig tijd had om te gamen.
Gister eindelijk Snow Storm gehaald.
Dat lijkt die gast uit Gears wel. Space Marinesquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:15 schreef gijsje79 het volgende:
Ben nu bij de laatste mission.
Daarna kan ik weer opnieuw.
Vind het online gedeelte maar weining aan.
Grid is wel een aardige demo, niet dat ik hem ga aanschaffen.
Nog dik een maandje voor UT3.
[ afbeelding ]
Gisteren die ingame beelden van GoW2 zitten kijken, zag er goed uit.. beetje GoW 1.5 vlgs mijquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat lijkt die gast uit Gears wel. Space Marines
Eens,... zie ook geen vernieuwing maar aangezien het eerste deel echt een geweldig spel was zal ik deze wel gaan halen. De SP coop doet het hem voor mij. En deze setting lijkt me eerlijk gezegd nog iets beter dan de eerste. Ik verwacht alleen geen nieuwe dingen,... op wat special moves en verbeterde graphics na!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gisteren die ingame beelden van GoW2 zitten kijken, zag er goed uit.. beetje GoW 1.5 vlgs mij
Als de basis goed is hoeven er niet veel nieuwe dingen in, dingetje hier, dingetje daar en ik ben tevree. Vernieuwing is leuk, maar niet ten koste van je core-game (ja, ik kijk jou aan Banjoquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... zie ook geen vernieuwing maar aangezien het eerste deel echt een geweldig spel was zal ik deze wel gaan halen. De SP coop doet het hem voor mij. En deze setting lijkt me eerlijk gezegd nog iets beter dan de eerste. Ik verwacht alleen geen nieuwe dingen,... op wat special moves en verbeterde graphics na!
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als de basis goed is hoeven er niet veel nieuwe dingen in, dingetje hier, dingetje daar en ik ben tevree. Vernieuwing is leuk, maar niet ten koste van je core-game (ja, ik kijk jou aan Banjo)
Banjo,..... God het doet nog pijnquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als de basis goed is hoeven er niet veel nieuwe dingen in, dingetje hier, dingetje daar en ik ben tevree. Vernieuwing is leuk, maar niet ten koste van je core-game (ja, ik kijk jou aan Banjo)
Ach, misschien dat ze Viva Pinata Kart uit kunnen gaan brengen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Banjo,..... God het doet nog pijnSnap gewoon niet hoe ze dit kunnen doen,... overigens zien de levels er ook nog eens vreselijk koud en kaal uit,.... Rare is dood,.... ik zeg het je. Gek dat niemand ziet dat ze de ervaring en potentie hebben of een van de betere platformers ooit op de markt te zetten,.... maar nee,........
Hoe dan ook,.... dit gaan ze voelen!
werk jij thuis vandaag?quote:
Nee ben de presentatie van gisteravond aan het doornemen met een kop koffie. Ga zo naar het werk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
werk jij thuis vandaag?
Hier net weer eens fijne reanimatie examen gehad
Mooiste game tot nu toe! Ik heb trouwens de intro gezien, die is echt geniaal in elkaar gezet! Stukje spelen, stukje FMV met credits, stukje spelen, stukje FMV, geweldigquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:19 schreef Chocobo het volgende:
Godver,......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zie ik je vanmiddagquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ben de presentatie van gisteravond aan het doornemen met een kop koffie. Ga zo naar het werk.
Ik heb mezelf onthouden van beelden, maar als ik je zo hoor wordt dat dus weer gillen,.... tja,.. heb nog geen ene MGS game gezien zonder die hoge productie waarde. Deel 3 is mijn favoriet tot nu toe. Dat vrijen met die chick in die grot,..... het begraven van zijn leidinggevende,..... die snipe battle,.... ooohhhhquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooiste game tot nu toe! Ik heb trouwens de intro gezien, die is echt geniaal in elkaar gezet! Stukje spelen, stukje FMV met credits, stukje spelen, stukje FMV, geweldigKwaliteitsproductie hoor
Ja, nu praat je hovus-pocus, heb zelf nog nooit een MGS game gespeeldquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb mezelf onthouden van beelden, maar als ik je zo hoor wordt dat dus weer gillen,.... tja,.. heb nog geen ene MGS game gezien zonder die hoge productie waarde. Deel 3 is mijn favoriet tot nu toe. Dat vrijen met die chick in die grot,..... het begraven van zijn leidinggevende,..... die snipe battle,.... ooohhhhDie muziek,....
Ik ben zo vreselijk benieuwd,... las ook iets van een zwart wit flashback speelbaar stuk over Shadow Mozes
,.............................................................................................................................................................................quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, nu praat je hovus-pocus, heb zelf nog nooit een MGS game gespeeld
Whahaha, wat een sukkelquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:47 schreef Chocobo het volgende:
Proesthttp://www.dumpalink.com/videos/Rastafarian_vs_gate-g1i1.html
Misschien moet je het echt een kans gaan geven. MGS is absoluut niet zoals Splinter Cell,.... het is meer tactical espionage action in een productie die met de beste films mee kan draaien!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whahaha, wat een sukkel![]()
Metal Gear lijkt me gewoon niets. Teveel sluipen en te trage gameplay. Splinter Cell kon ik ook al niet.
Maar je moet toch gewoon sluipen? Dat kan ik nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien moet je het echt een kans gaan geven. MGS is absoluut niet zoals Splinter Cell,.... het is meer tactical espionage action in een productie die met de beste films mee kan draaien!
Er zitten sluip elementen in, maar daar draait MGS niet om of op. Het is zoveel groter en meer dan dat. Maar,... het sneak effect moet je inderdaad wel liggen ja. Straks kan je aan de gameplay reviews vast wel zien of lezen of het was is voor je.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je moet toch gewoon sluipen? Dat kan ik niet
Ik zal ns kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er zitten sluip elementen in, maar daar draait MGS niet om of op. Het is zoveel groter en meer dan dat. Maar,... het sneak effect moet je inderdaad wel liggen ja. Straks kan je aan de gameplay reviews vast wel zien of lezen of het was is voor je.
GTA heeft met zijn kleine GPS implementatie je ook over de streep gehaald. Leg je Wii-mote nou eens neer en geef het een kans
quote:
Respect voor het checken!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IGN Videoreview MGS3 gezien, is geen game voor mij.
MGS2 op de PS2,.... we checkten toen al die filmpjes op KS weet je nogquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:07 schreef Bastard het volgende:
Ik vond MGS geweldig en kreeg een slappe van Splinter Cell, veel meer balancing van verhaal en actie.
Inderdaad, voortborduren op een goede SP ervaring, niets mis mee. Coop was geweldig in ieder geval, voor het oog soieso. Toch vond ik veel stukken wel frustrerend, maar dat lag meer aan mijzelf waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... zie ook geen vernieuwing maar aangezien het eerste deel echt een geweldig spel was zal ik deze wel gaan halen. De SP coop doet het hem voor mij. En deze setting lijkt me eerlijk gezegd nog iets beter dan de eerste. Ik verwacht alleen geen nieuwe dingen,... op wat special moves en verbeterde graphics na!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:11 schreef Bastard het volgende:
Of straks Unreal.... mijn god... die snelheid, dat fraggen... ongekend hardcore!!!
Hoewel ik van het spel genoten heb... het was eigenlijk best een kut spel. althans qua omgeving zat er niet veel verandering in. MGS 1 is toch de beste... en die heb ik notabene zwart/wit gespeeld op mn PS1quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
MGS2 op de PS2,.... we checkten toen al die filmpjes op KS weet je nogWe gilden toen echt! Poepten op PC games,.... wat we nog steeds doen overigens!
Daarom gilde ik van deel 3,.... zoveel verschil in lokaties,... net weer als deel 1. In zwart wit ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoewel ik van het spel genoten heb... het was eigenlijk best een kut spel. althans qua omgeving zat er niet veel verandering in. MGS 1 is toch de beste... en die heb ik notabene zwart/wit gespeeld op mn PS1
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:11 schreef Bastard het volgende:
Of straks Unreal.... mijn god... die snelheid, dat fraggen... ongekend hardcore!!!
Zocht op harcore gamingquote:
Als ik zo oud word zit ik ook nog zoquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zocht op harcore gamingKreeg ik dat
Met je Wiimote verkeerd om?quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik zo oud word zit ik ook nog zo
Proestquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:21 schreef Strolie75 het volgende:
He lekker...belastingsaanslag van 931 euro.
Als je in dit land bruto meer gaat verdienen krijg je meteen minder terug en mag je meer belasting gaan betalen zodat je er netto nauwelijks op vooruit gaat.
Nederland.
Gewoon even heerlijk om je eerlijkheid te lezen,....quote:
MGS4 Gijs....hype?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:31 schreef Chocobo het volgende:
Gewoon even heerlijk om je eerlijkheid te lezen,....
Heb onze avonturen in m'n blog gezetquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:02 schreef kepler het volgende:
vliegen met de helicopter in GTA is echt heel tof
Dat uitzicht
Insta Gib.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:11 schreef Bastard het volgende:
In Maart kreeg ik te horen dat ik 150 euro moest betalen, gisteren kreeg ik te horen van een andere accountant dat ik dik 600 terug krijgquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:21 schreef Strolie75 het volgende:
He lekker...belastingsaanslag van 931 euro.
Als je in dit land bruto meer gaat verdienen krijg je meteen minder terug en mag je meer belasting gaan betalen zodat je er netto nauwelijks op vooruit gaat.
Nederland.
Bij mij klopt het wel. Voorlopige teruggave wordt elk jaar automatisch verlengd, maar die had ik dus moeten verlagen. Ik heb hem nu maar helemaal stopgezet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:55 schreef Bastard het volgende:
In Maart kreeg ik te horen dat ik 150 euro moest betalen, gisteren kreeg ik te horen van een andere accountant dat ik dik 600 terug krijg
Kan niet wachten op volgend jaar
Altijd leuk! Waar ga je heen?quote:Denk dat we naar Frankrijk gaan.
Ik zag niks van InstaGib in de review maar kan me niet voorstellen dat ze dat er uit hebben gehaald. Maar dit is wel meteen de snelste shooter op de 360quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Insta Gib.
Volgens mij het enige spel waar dit goed werkt.
Nog een dikke maand.
[ afbeelding ]
PS3 Review
Dat naait het rijk je aan de andere kant wel.. geef het gewoon een andere naam en je kan dubbel betalenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij mij klopt het wel. Voorlopige teruggave wordt elk jaar automatisch verlengd, maar die had ik dus moeten verlagen. Ik heb hem nu maar helemaal stopgezet.
Nee nee, ik bedoel dat ik het een keer per jaar achteraf terugvraag, in plaats van elke maand vooraf.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:00 schreef Bastard het volgende:
Dat naait het rijk je aan de andere kant wel.. geef het gewoon een andere naam en je kan dubbel betalen
Maar ... we moeten positiever zijn zeggen ze
Oh ok, ja dat kan best lekker zijn denk ik... maar ik trek dat niet, moet wel mn teruggave meteen hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee nee, ik bedoel dat ik het een keer per jaar achteraf terugvraag, in plaats van elke maand vooraf.
Ik hoop dat JP de tyfus krijgt en sterft. Zo, word ik nu ook met 10 man opgepakt?
Insta Gib zit er wel in.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag niks van InstaGib in de review maar kan me niet voorstellen dat ze dat er uit hebben gehaald. Maar dit is wel meteen de snelste shooter op de 360
Als ik er een beetje op let trek ik het gelukkig wel. Liever wat meer betalen en later wat terug dan achteraf een bak geld moeten ophoesten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:12 schreef Bastard het volgende:
Oh ok, ja dat kan best lekker zijn denk ik... maar ik trek dat niet, moet wel mn teruggave meteen hebben.
quote:Inbreng Wilders Kamerdebat Verantwoordingsdag
gisteren, 18:08, 158 x bekeken
donderdag 22 mei 2008
Voorzitter, maandag zijn de eindexamens begonnen. De Partij voor de Vrijheid wenst alle scholieren enorm veel succes. Sommigen hebben al een cijfer gekregen. Dit kabinet bijvoorbeeld. Vorige maand gaven meer dan 41.000 lezers van de Telegraaf dit kabinet een cijfer. Een vier min. En uit een recent onderzoek van de Universiteit Twente blijkt dat slechts 13 procent van de Nederlanders tevreden is over dit beleid. Het laagste percentage sinds 1971!
Al die mensen hebben groot gelijk. Dit kabinet faalt namelijk aan alle kanten, heeft geen enkele uitstraling, lost geen enkel probleem voor de burgers op, en hangt alleen nog aan elkaar door enorm verlies in de peilingen en angst voor verkiezingen. Dit kabinet zorgt er voor dat het leven voor de mensen steeds duurder wordt – terwijl het kabinet zonder enige schaamte wel haar eigen zakken vult door de salarissen voor ministers en staatssecretarissen met maar liefst 10 procent te verhogen.
Volgens de Algemene Rekenkamer zijn de doelen van het kabinet over 2007 “weinig specifiek, inconsistent en onhaalbaar”. In normaal Nederlands: het is vaak een zooitje. De Kamer kan dus onvoldoende controleren of de voorafgestelde doelen – voor zover die al helder zijn – wel zijn bereikt. In de verantwoordingsbrief van de minister-president staan evenmin concrete resultaten. Het is een brief van niks. De minister-president heeft niks te melden. Dat is logisch, want er is weinig tot niets gedaan.
Voorzitter, dit is het kabinet van de achteruitgang en premier Balkenende is de premier van de achteruitgang. In 2007 stond ons land er in financieel opzicht weliswaar redelijk goed voor, maar dat lag niet aan dit kabinet. Dat kwam door de harde inspanningen van de burgers en bedrijven. Zij waren het die door hard te werken, te consumeren en te investeren zorgden voor zo’n 4 miljard euro aan extra belastinginkomsten. Maar die burger werd door dit kabinet beloond met een ware stortvloed aan lastenverzwaringen. Van hogere accijnzen op diesel, lpg en alcohol tot de vliegtaks, de verpakkingstaks, de slurptaks, de komende btw-verhoging en ga zo maar door.
Ondertussen kalft de economische groei gestaag af. Ten opzichte van een kwartaal eerder groeide de economie in het eerste kwartaal van dit jaar nog maar met 0,2 procent, de laagste groei sinds begin 2005. Het consumentenvertrouwen bereikte vorige maand het laagste punt in vijf jaar. De president van de Nederlandsche Bank, de heer Wellink, geeft aan dat in Nederland de inflatie nu al oploopt en in 2009 mede door de BTW-verhoging verder dreigt te stijgen en dat de koopkracht een deuk zal oplopen. Dus minder te besteden. In plaats dat het kabinet deze problemen inziet, verstandig beleid voert en de lasten verlaagt, gooit ze olie op het vuur en komen Balkenende en Bos met schaamteloze lastenverzwaringen. Ik zei het al, dit kabinet biedt geen vooruitgang maar achteruitgang, geen lastenverlichting, maar lastenverzwaring.
Voorzitter, de Partij voor de Vrijheid is de partij voor de gewone man en vrouw. De mensen voor wie de PVV opkomt krijgen niets cadeau. Ze werken hard voor hun geld en hopen op een betere toekomst voor hun kinderen. En voor al die hardwerkende mensen wil de PVV de belasting verlagen.
Lagere belastingen, voorzitter, zorgen ervoor dat de mensen meer te besteden krijgen. Meer in hun portemonnee hebben. Om dat te bereiken moet je als politicus, politieke partij en kabinet keuzes maken. Stoppen dus met de nutteloze ontwikkelingshulp, de afdrachten aan Brussel, de Vogelaar-wijken, het kolossale ambtenarenapparaat, de peperdure adviseurs, het pesten van automobilisten en het mislukte multiculturele experiment. In 2007 ging er veel te veel geld naar de linkse hobby’s en veel te weinig geld naar de gewone mensen in Nederland.
Ondanks dat zij keihard gewerkt hebben in 2007, moeten de burgers van Nederland nu nóg meer belasting gaan betalen vanwege ook het milieufundamentalisme van dit linkse kabinet zoals de verpakkingstaks, de slurptaks en een onzinnige vliegtaks. Maatregelen die het voor gewone mensen duurder maken op vakantie te gaan omdat wereldvreemde milieufreaks er van overtuigd zijn dat de aarde opwarmt als je met je gezin naar Kreta vliegt. De mensen zijn het spuugzat, meneer Balkenende. Niet de aarde warmt op door het vliegverkeer; nee, de Nederlandse burgers worden witheet van dit kabinet.
Voorzitter, dit kabinet knijpt de burger niet alleen uit, het tast ook onze vrijheid op een ongekende wijze aan. Het bestrijdt niet alleen het sigaretje in de kroeg en de koopzondagen, maar het laat zelfs onderzoeken of een film op voorhand verboden kan worden. En een cartoonist wordt om zijn tekeningen door tien agenten in een politiecel gezet. Onze vrijheid is bij dit kabinet in uitermate slechte handen. Dit kabinet verdedigt niet de vrijheid, maar is een gevaar voor de vrijheid en zou zich daarvoor diep moeten schamen.
Voorzitter, dit kabinet zat in 2007 gevangen in besluiteloosheid, eindeloos overleg en bureaucratie. De belastingdienst met al zijn tienduizend regels en formulieren is inmiddels ook volledig vastgelopen. Nederlanders worden daar gek van. En ook het doel van 25 procent minder administratieve lasten voor het bedrijfsleven zal, als het kabinet zo doorgaat, in 2011 niet worden gehaald. De bureaucratie loopt de spuigaten uit. Ook is het aantal ambtenaren alleen maar meer geworden en is het aantal externe adviseurs geëxplodeerd. Om de drukte bij de koffieautomaten op de ministeries te verminderen is de PVV van mening dat we het makkelijk af kunnen met 15 procent minder ambtenaren. Dat zegt het kabinet ook te willen, alleen gebeurt het niet.
Dan de Antillen. Voorzitter, de PVV is het zat, net als de burgers van Nederland. Het grotendeels corrupte boevennest dat al decennialang teert op de zakken van hardwerkende Nederlanders omdat zij inmiddels geheel failliet zijn, krijgt over een totaal van vier jaar 2,2 miljard keiharde euro’s uitgekeerd. In 2007 werd er al 410 miljoen euro voor de schuldsanering van de Antillen gereserveerd. Sinterklaas weet de schurkeneilanden dus nog steeds te vinden. De PVV is helder: investeer dat geld in Nederlands, bijvoorbeeld in de zorg om te voorkomen dat we hier in Nederland derde-wereldpraktijken krijgen.
Het jaar 2007 was ook het jaar van het generaal pardon. Het idiote generaal pardon is een kostenpost van honderden miljoenen euro’s. De kosten voor opvang zijn gigantisch, om over alle bijstandsuitkeringen – ook voor leugenaars en criminelen – nog maar te zwijgen.
Het generaal pardon is dus ook een financiële ramp, die dagelijks voelbaar is. Zo krijg ik emails van mensen die al jaren op een wachtlijst staan voor een woning en nu nog langer moeten wachten omdat ‘pardonners’ voorrang krijgen op de woningmarkt .
En dit multiculti kabinet houdt de sluizen open. De gezinsmigratie uit landen als Turkije en Marokko gaat gewoon door, maar er is ook een forse immigratiestroom uit Midden- en Oost-Europa, vooral uit Polen. Dat betekent problemen met huisvesting, extra overlast en banen die worden ingepikt door Oost-Europeanen. Toen de PVV in 2006 en 2007 waarschuwde voor een oncontroleerbare stroom Oost-Europeanen, zei het kabinet dat er hooguit 50 tot 60.000 zouden komen. Een paar maanden later bleek dat al sprake was van het dubbele! Het kabinet sluit zijn ogen voor de werkelijkheid.
Dan integratie, ook in 2007 weer een rampdossier. Nog steeds een bodemloze put. Henk en Truus die blijven betalen voor Achmed en Ali. Het kabinet investeert honderden miljoenen euro’s in integratie, terwijl de inburgeringsklassen leeg zijn. De afgelopen dagen mochten we weer leren dat het grotendeels weggegooid geld is. Vandaag werd bekend dat schilderijen van een kunstenares uit het gemeentehuis te Huizen zijn verwijderd omdat moslimmannen klaagden vanwege het bloot op de schilderijen. En de gemeente Huize capituleerde lafhartig. De schilderijen werden uit het gemeentehuis weggehaald. En toen de mussen van de hitte van het dak vielen enige weken geleden, deden enkele bouwvakkers in Almere hun werk in korte broek en t-shirt. Maar ook dat leverde klachten op van moslims die aanstoot namen aan die schaamteloze naaktloperij. Dat is Nederland anno 2008. We verkwanselen langzaam maar zeker onze cultuur en onze vrijheden. Ik vraag mij trouwens af waarom die moslims thuis zaten, terwijl de bouwvakkers buiten aan het werk waren. Moesten zij niet naar een inburgeringscursus of gewoon naar het werk? En Balkenende staat erbij en kijkt ernaar en doet helemaal niks.
Voorzitter, dit kabinet is het kabinet van de stilstand. Kijk maar naar de files. De filedruk is in 2007 met maar liefst 11 procent toegenomen. Het trieste is dat de ambities van CDA-minister Eurlings zelfs zo laag zijn dat een nog verdere toename van de files voor de komende jaren wordt verwacht. Triest is ook dat er in 2007 nagenoeg geen kilometer snelweg bij gekomen is. De burger is het zat en de totale economische schade loopt in de miljarden per jaar.
Voorzitter, in de zorg is het niet veel beter. De feiten liegen er niet om. Driekwart van de ouderen in verzorgingshuizen loopt ernstig risico op ondervoeding. Een oudere in ons land heeft driekeer zo veel kans op doorligwonden als Duitse ouderen. Hoogbejaarden krijgen zelfs doorzitwonden omdat ze hun dagen moeten doorbrengen op aftandse rolstoelen. Vaste thuiszorghulpen worden afgepakt en in verpleeghuizen zijn pyjamadagen en toiletrondes nog steeds aan de orde van dag. Ouderen lopen bevuild rond, een land als Nederland onwaardig.
Aan de zorgmedewerkers ligt het niet. Zij werken keihard, maar hebben te weinig collega’s. Een probleem dat alleen maar erger zal worden de komende jaren. De PVV heeft een oplossing: Luister naar de noodkreet van de zorgmedewerkers, die de slechte zorg zelf ook helemaal zat zijn en zowat smeken om meer collega’s, minder managers en minder bureaucratie. De regie moet terug naar de mensen óp de werkvloer. Verminder het aantal managers in de zorg met een derde, zodat we meer handen aan het bed krijgen en het zorgpersoneel wellicht ook wat meer salaris.
De aardgasbaten lopen door de hoge olieprijs gigantisch op. Dit jaar ruim 9 miljard en volgende jaar wordt zelfs ruim 10 miljard voorspeld. 2 miljard gaat naar het FES-fonds, de rest naar de staatsschuld. De PVV vindt dat we voor 2009 een deel van de aardgasbaten naast verdere staatsschuldreductie moeten besteden aan lagere lasten voor de burgers door de accijnzen op brandstof te verlagen. Dan hoeven we minder te betalen aan de pomp. De Nederlandse burger betaalt zich scheel aan de pomp, de benzineprijs stijgt sneller dan de PvdA daalt in de peilingen. De files zijn alleen maar langer geworden. Vice-premier Bos heeft de arrogantie te zeggen dat Nederlanders maar moeten wennen aan de hoge benzineprijs. Terwijl het door zijn partij van de burgers gestolen kwartje van Kok nog steeds niet heeft teruggegeven. De PVV wil dat de benzineprijs daalt en dat kan door lagere accijnzen te financieren uit een deel van de aardgasbaten. Terug dat kwartje van Kok.
De PVV kiest anders dan dit kabinet niet voor achteruitgang maar vooruitgang. Voor belastingverlaging. Dat kan als het kabinet betere keuzes maakt. Geen immigratiestop, het door inburgeraars zelf betalen van inburgeringscursussen, geen geld naar de Antillen, geen geld naar de knettergekke Vogelaar-wijken, veel minder ontwikkelingshulp, veel minder bijdragen aan de Europese Unie en ga zo maar door. Geef de Nederlanders de lucht en de vrijheid over hun eigen geld te beschikken. Dat is vrijheid. En wij kiezen voor die vrijheid.
Voorzitter, in Nederland regeert de angst, onwil en onkunde. Niet het kabinet Balkenende IV. Minister-president, u bent geen leider. Laten we eerlijk zijn, de puf is er bij u uit. Het lukt u niet en het gaat niet meer met uw kabinet. Het was niets, het is niets en het zal nooit iets worden. Meneer Balkenende, pak die telefoon. Bel het paleis. En zeg: “Majesteit, ik zie het niet meer zitten. Het lukt me niet. Zoek maar iemand anders.”
Af en toe es langs rijden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:14 schreef Bastard het volgende:
Eerst nog maar ff lekker GTAén![]()
Komen die andere heli's voor de heli tours ook nog een keer daar te staan eigenlijk?
Gisteren stats ff gechecked, zit op 52 missies behaald, bijna 50% van het spel, dus ik zit op de helft dan, geweldig!
quote:In het verantwoordingsdebat in de Tweede Kamer heeft politica Marianne Thieme ervoor gepleit om de naam 'gehaktdag' af te schaffen. Zij wil dat de bijnaam van de derde woensdag in mei wordt vervangen door een meer plantaardige naam.
De naam 'Gehaktdag' heeft een te hoog vleesgehalte, volgens Thieme. Traditioneel blikt het kabinet op de gehaktdag terug op het beleid van het afgelopen jaar.
Echt hoor mensen blaten maar wat, niet gehinderd door enige vorm van respect voor onze cultuur. 'Gehaktdag' komt uit grootmoederstijd, moeten we er nou ineens halaldag van maken omdat er een stel thuiswerkende moslims er aanstoot aan nemen zeker?quote:
Sja het ligt niet echt op de route natuurlijk, maar pak er wel eens 1 om rond te vliegen naar missiesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Af en toe es langs rijden.
Als je blijft wachten kan je lang wachten.
Zitten iets van 90 missions in.
Vanavond het spel es uitspelen.
Zou me niks verbazen. Die christenen liften lekker mee op de rug van moslimverontwaardiging.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:50 schreef Bastard het volgende:
moeten we er nou ineens halaldag van maken omdat er een stel thuiswerkende moslims er aanstoot aan nemen zeker?
FOKgames heb ik nooit getrokken als gamesite,.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
Net beetje zitten lezen op www.gamert.nl Die site begint wel op fok games te poepen. Prettige layout, leuke nieuwsberichten en een wat volwassenere feel.
Toen het in opbouw was, was het erg leuk. Gemotiveerde mensen die er echt een kwalitatieve site van wilde maken. Nu zit er een stel luie talentloze pubers die alleen streven naar meer views door nieuwsberichten met semi-grappige titels te plaatsenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:25 schreef Bastard het volgende:
FOKgames heb ik nooit getrokken als gamesite,.
Insidegamer richt zich naar mijn idee op jongeren, maar gek genoeg geniet ik onwijs van hun video-features. Ook bezoeken ze regelmatig verre landen om op een leuke manier shows bij te wonen en te laten zien. FOK!games is leuk, maar niet meer dan dat,... een verzamel site van nieuws die vaak achter de feiten aan loopt. Copy paste akties van nieuws-submits,... meestal gecreerd door FOK! gebruikers.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
Net beetje zitten lezen op www.gamert.nl Die site begint wel op fok games te poepen. Prettige layout, leuke nieuwsberichten en een wat volwassenere feel.
Geweeeeldigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:01 schreef Bastard het volgende:
http://www.luckytv.nl/video_untergang.html
Traaaaanen gelachen![]()
![]()
![]()
We gaan bowlen godverdomme!!
![]()
Ik ben het er mee eens dat FOK!games stil staat en dus achteruit loopt, maar gamert? No wai. Ik trek die geen stijl shit nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een PvdA-achtige oplossingquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:24 schreef Bastard het volgende:
Of gewoon van alles wat he.. tis niet dat je een abbonnement hebt op een site dat je verplicht bent te lezen
Als het gratis is mag je geen eisen stellen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:24 schreef Bastard het volgende:
Of gewoon van alles wat he.. tis niet dat je een abbonnement hebt op een site dat je verplicht bent te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |