Nog steeds, en ik vond Fable 1 ook geweldig. Maar ik hou me ver van de hype van Peter, want als je die gelooft kan het spel straks alleen maar tegenvallen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:15 schreef Chocobo het volgende:
@ Strol,.... ook jij was redelijk enthousiast een paar weken geleden toch
Jaaaa Gijs,.. die eerste,.. WTF danquote:
Mee eens,... maar NG2, Banjo Kazooie, Fable 2, MGS4, GoW2, FFXIII etc. etc. zijn echt van mij als ze uitkomenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:17 schreef Bastard het volgende:
Ik ben trouwens niet meer te hypen, heb alles wat mn hartje op gamegebied begeert
Misschien nog eens een goeie platformer als die eens uitkomt?
http://www.insidegamer.nl(...)lts/impressies/20775quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:17 schreef Bastard het volgende:
Misschien nog eens een goeie platformer als die eens uitkomt?
Je vergeet Force Unleashed en Left4Dead.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:21 schreef Chocobo het volgende:
Mee eens,... maar NG2, Banjo Kazooie, Fable 2, MGS4, GoW2, FFXIII etc. etc. zijn echt van mij als ze uitkomen
Neequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je vergeet Force Unleashed en Left4Dead.
Tis inderdaad een heerlijk spel.. die shit die je allemaal kan doen is gewoon ongekend.. en het is echt tof om te spelen ook.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mee eens,... maar NG2, Banjo Kazooie, Fable 2, MGS4, GoW2, FFXIII etc. etc. zijn echt van mij als ze uitkomen
GTA4 overigens,... blijf me verbazen over dat spel,.... het enige jammere,.... maar dan ook echt het enige is de frequentie van de (gay)dates,.... ! Voor de rest,.... Potver zeg,.... zelden zulke speelsessies meegemaakt in een spel
OW!!! eens even gaan lezen danquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl(...)lts/impressies/20775
Mario Owner
[ afbeelding ]
en dan zet je een paar auto's op je parkeerplek en dan zijn se zoms na een paar saves alsnog wegquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis inderdaad een heerlijk spel.. die shit die je allemaal kan doen is gewoon ongekend.. en het is echt tof om te spelen ook.
Nadeel vind ik zelf wel een beetje de besturing van Nico, werkt niet echt lekker vanuit cover vind ik. Maar hoe het verder speelt is echt subliem.. ik merk dat ik heel zuinig de SP speel, om het maar zo lang mogelijk te kunnen rekkenAls ik het verhaal uit heb wil ik opnieuw spelen denk ik ook, om het dan wel allemaal achter elkaar te kunnen doen!
Mis ook wel de garage.. dat je auto's in de garage hebt zoals in Saints Row.. PLOP volgende gepimpte auto gekozen.
2 auto's per plek he... als je dan een derde neerzet met zn wielen op het gele en dan saved zal 1 van de 2 auto's die er al stonden weg gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:06 schreef Magneet het volgende:
[..]
en dan zet je een paar auto's op je parkeerplek en dan zijn se zoms na een paar saves alsnog weg
Het ziet er zeker goed uit, stijl is heerlijk. Maar als ik gameplayfilmpjes bekijk (bijv http://www.gametrailers.com/player/33905.html) dan zie ik toch echt teveel gedoe met voertuigen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:10 schreef Bastard het volgende:
Hmm, als de platform king het zegt moet het wel kut zijn...
Het ziet er wel leuk uit moet ik zeggen!
Wel vreemd dat een hoop gamers stoppen met Mario Galaxy voordat die uitgespeeld is. Had zelf de zin niet meer door te gaan. En tja,... het is echt een persoonlijke smaak kwestie. Ik vond Banjo Kazooie op de N64 ook een stuk beter en leuker dan Mario 64.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Banjo? Nee Sjo, echt nietTis een meer een racegame waarbij je jouw eigen voertuigen mag gaan zitten maken. Dat is geen platformer meer.
Mario OwnerSerieus
Dat is je goed recht. Iedereen een eigen mening.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wel vreemd dat een hoop gamers stoppen met Mario Galaxy voordat die uitgespeeld is. Had zelf de zin niet meer door te gaan. En tja,... het is echt een persoonlijke smaak kwestie. Ik vond Banjo Kazooie op de N64 ook een stuk beter en leuker dan Mario 64.
Ik hoop dat je gelijk hebt, Banjo stond hoog op mn wanted lijstje, maar na al die beelden staat ie er niet meer op. Ik zie het gewoon niet zitten om elke keer voor een opdracht een voertuig te moeten maken, dan ga ik liever rode muntjes verzamelen in een level.quote:Zag je reactie bij Insidegamer, maar ik denk dat je te snel zegt dat het niks wordt. Platformen blijft de main game bij Banjo, en het bouwen van voertuigen moet je er meer als 'er bij' zien. De preview van Insidegamer na een gespeelde sessie laat een andere mening zien dan de jouwe,.... het lijkt mij ook cool!
Mmmm,... dat zie ik nu ook in de dev commentary,.... hoop ook dat de nadruk niet op de voertuigen gelegd wordt,.... heb het misschien verkeerd begrepen denk ik. Ik krijg een depressief gevoel van 'godver' over me heen om eerlijk te zijn. Zou Rare Banjo nu dan echt verneuken en zichzelf om zeep brengen na 3 matige releases?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is je goed recht. Iedereen een eigen mening.
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, Banjo stond hoog op mn wanted lijstje, maar na al die beelden staat ie er niet meer op. Ik zie het gewoon niet zitten om elke keer voor een opdracht een voertuig te moeten maken, dan ga ik liever rode muntjes verzamelen in een level.
Het blijft afwachten, maar ik vrees het ergste...quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mmmm,... dat zie ik nu ook in de dev commentary,.... hoop ook dat de nadruk niet op de voertuigen gelegd wordt,.... heb het misschien verkeerd begrepen denk ik. Ik krijg een depressief gevoel van 'godver' over me heen om eerlijk te zijn. Zou Rare Banjo nu dan echt verneuken en zichzelf om zeep brengen na 3 matige releases?
Langzaam Gijs, langzaam. Weinig tijd om te gamen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:03 schreef Chocobo het volgende:
@ Strol,.... hoe staat het leven met GTA Gijs,.....?
Lees net 80% voertuigen en 20% platforming,... en alle Banjo moves verwijderd,......... daaag Banjoquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het blijft afwachten, maar ik vrees het ergste...
Das gewoon nog erger dan ik dachtquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lees net 80% voertuigen en 20% platforming,... en alle Banjo moves verwijderd,......... daaag Banjo
Rare
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lees net 80% voertuigen en 20% platforming,... en alle Banjo moves verwijderd,......... daaag Banjo
Rare
quote:Huidige status van de garantie
Apparaat: Xbox360 Hardware
Serienummer: 5********************
Status van de garantie: Valt niet meer onder de garantie
Type garantie: Standaard
Begin van de garantie:
Verlopen van de garantie: 4/5/2008 7:59:59 PM
Alleen RRoD is 3 jaar, de rest twee jaar.quote:
Er zijn standaard voertuigen beschikbaar voor (alle?) missies. Dus in principe zou je het hele spel kunnen spelen zonder zelf een voertuig te bouwen. Maar dat is toch leuker lijkt mequote:Op donderdag 15 mei 2008 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt, Banjo stond hoog op mn wanted lijstje, maar na al die beelden staat ie er niet meer op. Ik zie het gewoon niet zitten om elke keer voor een opdracht een voertuig te moeten maken, dan ga ik liever rode muntjes verzamelen in een level.
Geweldadig mannetje.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:13 schreef kepler het volgende:
Fable 2 wordt mijn volgende grote spel
GTAIV is ook fantastisch hoorTijdens achtervolgingen gebeuren ook de tofste dingen: een bocht niet halen en een voetganger pletten tegen de muur die vervolgens blijft plakken, een andere wagen zijwaarts raken en een flink aantal keer over kop gaan terwijl ik voetgangers dood rij
Of snipen vanaf die hogen toren, het slachoffer in zijn benen raken en zien dat hij alsnog probeert weg te kruipen... Toen vond ik het toch wel erg realistisch/gewelddadig
Welke is DIE hoge toren?quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:13 schreef kepler het volgende:
Fable 2 wordt mijn volgende grote spel
GTAIV is ook fantastisch hoorTijdens achtervolgingen gebeuren ook de tofste dingen: een bocht niet halen en een voetganger pletten tegen de muur die vervolgens blijft plakken, een andere wagen zijwaarts raken en een flink aantal keer over kop gaan terwijl ik voetgangers dood rij
Of snipen vanaf die hogen toren, het slachoffer in zijn benen raken en zien dat hij alsnog probeert weg te kruipen... Toen vond ik het toch wel erg realistisch/gewelddadig
ja, op het eiland waar je begint staat een flinke hoge torenquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welke is DIE hoge toren?
En ik krijg die auto's dus gewoon niet aan het rollen heHelemaal in het begin 1x een rol gemaakt, en verder niet meer .
Had net wel een coole achtervolgingsmissie ook.. had hem al een keer geprobeerd, nu maar een snelle bak gepakt
Moeilijk snelle achtervolging, beide door het verkeer net aan niks raken, bochten snijden en onderwijl schieten...auto's ontwijken, containers om je oren... vond hem heel erg tof om te doen, lekker snel!
Voor die achievement dat je 5x rolt moet je op het vliegveld zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik krijg die auto's dus gewoon niet aan het rollen heHelemaal in het begin 1x een rol gemaakt, en verder niet meer .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |