Nog steeds, en ik vond Fable 1 ook geweldig. Maar ik hou me ver van de hype van Peter, want als je die gelooft kan het spel straks alleen maar tegenvallen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:15 schreef Chocobo het volgende:
@ Strol,.... ook jij was redelijk enthousiast een paar weken geleden toch
Jaaaa Gijs,.. die eerste,.. WTF danquote:
Mee eens,... maar NG2, Banjo Kazooie, Fable 2, MGS4, GoW2, FFXIII etc. etc. zijn echt van mij als ze uitkomenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:17 schreef Bastard het volgende:
Ik ben trouwens niet meer te hypen, heb alles wat mn hartje op gamegebied begeert
Misschien nog eens een goeie platformer als die eens uitkomt?
http://www.insidegamer.nl(...)lts/impressies/20775quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:17 schreef Bastard het volgende:
Misschien nog eens een goeie platformer als die eens uitkomt?
Je vergeet Force Unleashed en Left4Dead.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:21 schreef Chocobo het volgende:
Mee eens,... maar NG2, Banjo Kazooie, Fable 2, MGS4, GoW2, FFXIII etc. etc. zijn echt van mij als ze uitkomen
Neequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je vergeet Force Unleashed en Left4Dead.
Tis inderdaad een heerlijk spel.. die shit die je allemaal kan doen is gewoon ongekend.. en het is echt tof om te spelen ook.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mee eens,... maar NG2, Banjo Kazooie, Fable 2, MGS4, GoW2, FFXIII etc. etc. zijn echt van mij als ze uitkomen
GTA4 overigens,... blijf me verbazen over dat spel,.... het enige jammere,.... maar dan ook echt het enige is de frequentie van de (gay)dates,.... ! Voor de rest,.... Potver zeg,.... zelden zulke speelsessies meegemaakt in een spel
OW!!! eens even gaan lezen danquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl(...)lts/impressies/20775
Mario Owner
[ afbeelding ]
en dan zet je een paar auto's op je parkeerplek en dan zijn se zoms na een paar saves alsnog wegquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis inderdaad een heerlijk spel.. die shit die je allemaal kan doen is gewoon ongekend.. en het is echt tof om te spelen ook.
Nadeel vind ik zelf wel een beetje de besturing van Nico, werkt niet echt lekker vanuit cover vind ik. Maar hoe het verder speelt is echt subliem.. ik merk dat ik heel zuinig de SP speel, om het maar zo lang mogelijk te kunnen rekkenAls ik het verhaal uit heb wil ik opnieuw spelen denk ik ook, om het dan wel allemaal achter elkaar te kunnen doen!
Mis ook wel de garage.. dat je auto's in de garage hebt zoals in Saints Row.. PLOP volgende gepimpte auto gekozen.
2 auto's per plek he... als je dan een derde neerzet met zn wielen op het gele en dan saved zal 1 van de 2 auto's die er al stonden weg gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:06 schreef Magneet het volgende:
[..]
en dan zet je een paar auto's op je parkeerplek en dan zijn se zoms na een paar saves alsnog weg
Het ziet er zeker goed uit, stijl is heerlijk. Maar als ik gameplayfilmpjes bekijk (bijv http://www.gametrailers.com/player/33905.html) dan zie ik toch echt teveel gedoe met voertuigen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:10 schreef Bastard het volgende:
Hmm, als de platform king het zegt moet het wel kut zijn...
Het ziet er wel leuk uit moet ik zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |