Het was dus zowiezo een van de 4:
- Prince
- Kerstin
- Karen
- Jantien
Hun stemgedrag:
- Prince -> Karen
- Kerstin -> Karen
- Jantien -> Ellen
- Karen -> Jantien
Ik denk dat Prince, Kerstin, John en Harry allemaal heel dicht bij de afgrond lagen, omdat ze allemaal op Karen hebben gestemd.
De volgende keer maakt Ellen ook een kans om er uit te vliegen, gezien de vliegtuig-act die ze moet opvoeren.
Karen is de mol dus niet naar alle waarschijnlijkheid.
Jantien en Ellen maken nu dus nog zeker kans voor de titel.
John (die deze aflevering trouwens wel heel erg was) blijft er waarschijnlijk ook in zitten omdat volgende week waarschijnlijk geen schapenopdracht is. Tenminste dat hoop ik.
En het zou me niets verbazen als hij de Mol is... wie vergeet nu z'n pal van de trekker te halen bij paintballen...
Harry was me te fanatiek bezig met het liedjesraden om de mol te zijn. George lette me te veel op Jantien en was heel enthousiast toen iedereen het goed raadde.
Tja en verder weet ik het eigenlijk niet.
quote:I couldn't agree more!!! Die ziet er echt niet uit. Wat een zoutzak joh! En dat haar toen ze net uit bed kwam!
Op vrijdag 08 maart 2002 22:42 schreef Marble het volgende:
Okee Karen is dus niet de mol. Wat ze wél is, is een total fashion disaster!!! Een hawaii-bloes onder een gestreepte trui?!?
Ik denk ook dat Karen de mol niet is omdat haar dagboekstukje op de site van wieisdemol een totaal andere schrijfstijl heeft dan de stukjes van de mol (al weten wij natuurlijk niet hoever ze die verbouwen.....)
quote:Je bewijslast stoot hier echter op een probleem. Prince zei ook dat hij eigenlijk wel wist dat er twee sleutels waren omdat John dat gezegd had. En Ellen en Harry wisten het ook, maar die vergeten dat soort dingen heel snel.
Op vrijdag 08 maart 2002 22:38 schreef DrMarten het volgende:
Hij pakte de telefoon bij de ontvoering van Kerstin waardoor de boodschap dat er twee sleutels nodig waren misschien niet goed is overgekomen. Voor zover mijn bewijslast.
Paintballen was wel heel verdacht. Vond ik ook... als hij nou gehoopt had dat meer mensen op hem hadden gestemd dan was dit natuurlijk een mooie mollestreek om de boel te verkloten.
Nou, als-ie de mol is, dan is-ie wel de lekkerste mol ooit...
* sorry kon het even niet laten die laatste opmerking *zucht*
Opdr 1a
George en Jantien moeten een band 4 Nederlandse nummers laten spelen en de andere 6 kandidaten moeten die dan raden. Het gaat om 5000 Euro De nummers zijn:
- Tulpen uit Amsterdam
- Sinds een dag of
- Een beetje verliefd
- Even aan mijn moeder vragen
Ze raadden het allemaal goed
Het viel me op dat Jantien erg de leiding nam en dat George daar maar een beetje zat van: nou ja, doe dat dan maar, jij zal het wel weten. Hij zei later dat hij expres bij jantien wou, omdat hij haar verdenkt, maar dan ga je juist toch tegen iemand in?
Opdr 1b
In 2 pools wordt gepaintballed, de winnaar krijgt een vrijstelling. Gaat om 10.000 euro. Ook moet de winnaar worden voorspeld, als de meesten de goede winnaar voorspellen, krijgen ze dus dat geld
Pool 1: Karen, Kerstin & Prince
Pool 2: John, Ellen & Harry
Wie wint volgens wie:
Kerstin: Prince
Karen: Prince
Prince: John
Ellen: Prince
John: was me niet helemaal duidelijk, d8 hij nou dat hij zelf zou winnen?
Harry: Prince
karen vs. kerstin: Kerstin is af
Karen vs. Prince: Karen is af
Ellen vs. John: John is af
Ellen vs. Harry: Harry is af
Ellen vs. Prince: Ellen wint
Ellen heeft dus een vrijstelling gewonnen.
Het viel me op dat Harry alweer benadrukte dat hij vooral geen vrijstelling wou. Waarom niet? Ook zat Karen veel op te scheppen dat ze Prince expres had laten winnen. Jaja, dat zag ik er weinig van af.
Opdracht 2
Kerstin is 'ontvoerd'. De andere 7 moeten haar voor 12.00 uur weer vinden. Dat kunnen ze doen m.b.v 2 clues in hun hotel. Clue 1 is een foto van Kerstin met een dagblad, Clue 2 is een ansichtkaart van een groot hotel in Luso. De groep wordt opgesplitst in 2 teams, nml:
Team 1. John, Prince, George en Karen
Team 2. Harry, Ellen en Jantien
Met telefoon enzo moest Kerstin bevrijd worden. Jantien kletste ontzettend veel aan de telefoon, iets wat ze vaak doet en Kerstin (een overbodige opmerking, maja) zei eerst dat ze 10 min. omhoog ging, en tegen het andere team zei ze dat ze 10 min. omlaag ging. Mollenstreek, maar 'mijn' mol is nu dus exit.
Executie
Kerstin: Karen
Prince: Karen, 2e mol is Ellen
John: Karen
Jantien: Ellen
Harry: Karen
George: Jantien of prince, eigenlijk geen idee
Karen: Jantien of kerstin
Ellen: vrijstelling
Als eerste werd karen ingetypt, daarna George en als 3e Kerstin en die is nu exit.
volgende week:
- een hal met een heleboel foto's, daar moesten ze iemand/iets tussen zoeken
- een kerk vol met schedels
- ellen op het vliegtuig (ellen exit?)
quote:Hee, dat ligt niet aan Karen, maar aan die leipo's die uit alle spullen wat in die 2 grote tassen hebben gepropt bovenop die stuwdam.
Op vrijdag 08 maart 2002 22:42 schreef Marble het volgende:
Okee Karen is dus niet de mol. Wat ze wél is, is een total fashion disaster!!! Een hawaii-bloes onder een gestreepte trui?!?
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 08-03-2002 22:51]
quote:Wedden dat de Mol dat shirt er in heeft gestopt om Karen te pesten?
Op vrijdag 08 maart 2002 22:48 schreef beelzebub het volgende:[..]
Hee, dat ligt niet aan Karen, maar aan die leipo's die uit alle spullen wat in die 2 grote tassen hebben gepropt bovenop die stuwdam.
quote:Zou goed kunnen, ik zat toen even niet goed op te letten. Maar toch, als ik nu terug denk kan ik geen opdracht verzinnen warin John zich overmatig heeft ingespannen om het geld binnen te halen. Erg veel van zijn acties waren wel enigszins dubieus.
Op vrijdag 08 maart 2002 22:45 schreef CJ het volgende:[..]
Je bewijslast stoot hier echter op een probleem. Prince zei ook dat hij eigenlijk wel wist dat er twee sleutels waren omdat John dat gezegd had. En Ellen en Harry wisten het ook, maar die vergeten dat soort dingen heel snel.
quote:hehehe, jah!
Op vrijdag 08 maart 2002 22:51 schreef CJ het volgende:
Wedden dat de Mol dat shirt er in heeft gestopt om Karen te pesten?
Ik hoop ook dat Harry eruit gaat, irriterend figuur. Maar bij volgende week zag ik niets over een auto en harry. Helaas.
quote:Klopt. Op de website staat dit voorval trouwens wel als tip.
Op vrijdag 08 maart 2002 22:52 schreef DrMarten het volgende:[..]
Zou goed kunnen, ik zat toen even niet goed op te letten. Maar toch, als ik nu terug denk kan ik geen opdracht verzinnen warin John zich overmatig heeft ingespannen om het geld binnen te halen. Erg veel van zijn acties waren wel enigszins dubieus.
quote:Ja he
Op vrijdag 08 maart 2002 22:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Coole ondertitel Marble!
quote:Er staat toch ook geen Allyson?
is t trouwens niet Allyson (zo vertalen ze t)
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 22:54 schreef Marble het volgende:
Er staat toch ook geen Allyson?
En die Ellen... die heeft de winnaar zo maar in één klap ¤ 20.000 door de neus geboord!
quote:Nee, het is Allison. De y wordt in samenstellingen een i.
Op vrijdag 08 maart 2002 22:55 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nee er staat Allison. Maar ik bedoel dus of het allyson is, omdat dat er altijd staat bij de vertalingen
quote:OK, dat klopt wel ja. Dan vertalen ze het dus mooi fout daar.
Op vrijdag 08 maart 2002 22:56 schreef Marble het volgende:
Nee, het is Allison. De y wordt in samenstellingen een i.
quote:Volgens mij ging Yvonne een sabattical houden en in dat jaar een wereldreis maken om te zien of ze nog wel verder wilde in het leger. Zij was in die serie iig mijn favoriet om te mogen winnen.
Op vrijdag 08 maart 2002 22:59 schreef Marble het volgende:
Ik mis Yvonne.Hoe zou het met haar gaan? Zou ze nog in het leger zitten?
Kerstin kan trouwens bij lange na niet tippen aan Yvonne, Tom.
quote:els is denk ik Kerstin's vriendin. Of zou ze Els Borst bedoelen
Op vrijdag 08 maart 2002 23:01 schreef CJ het volgende:
Wie is eigenlijk Els? Angela zei dat ze de groeten moest doen aan Els?
quote:Ja Yvonne was leuk! De foute pony vergeven we haar wel toch?
Op vrijdag 08 maart 2002 22:59 schreef Marble het volgende:
Ik mis Yvonne.Hoe zou het met haar gaan? Zou ze nog in het leger zitten?
quote:Nee, natuurlijk niet, maar ik denk ook dat ze gecast is om het Yvonne-succes te evenaren. helaas pindakaas is dat dus wel mislukt. Maar wel een mannelijke, lompe vrouw dus.
Op vrijdag 08 maart 2002 23:02 schreef Marble het volgende:
Kerstin kan trouwens bij lange na niet tippen aan Yvonne, Tom.
quote:las ik net ook samen met nog een andere aanwijzing van mij.
Op vrijdag 08 maart 2002 22:54 schreef CJ het volgende:[..]
Klopt. Op de website staat dit voorval trouwens wel als tip.
quote:Duidelijke Mol-actie, toch? Ellen it is.
Op vrijdag 08 maart 2002 22:56 schreef Marble het volgende:
Ellen... die heeft de winnaar zo maar in één klap ¤ 20.000 door de neus geboord!
quote:Helemaal mee eens!! Nu zij eruit is hoef ik het ook niet meer zo nodig te zien
Op vrijdag 08 maart 2002 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik was voor Paméla, zo schattig met dat beugeltje
Maar ik vind ze allemaal leuk, behalve Harry en Prince.
Kijk eens naar het plaatje op z'n website:
Wie zien we daar op een fiets? John!
Ze draaiden de omgekeerde Mission Impossible theme. John daalde omgekeerd af (gezicht naar beneden) en als ik me niet vergis daalde dingetje uhm... Tom Cruise ook zo naar beneden af in een bepaalde scene...
Verder draaiden ze aflevering 2 dus Bicycle Race van Queen... wordt daar ook niet over een John gezongen en kwam John toen niet aanzetten met een wiel?
Aflevering 3 draaiden ze het weer... en er werd bij gezegd dat dit geen toeval was... En wie was teamleider met tegenvallende prestaties... John...
Dit zijn dus enkele bewijzen voor John ...
quote:Moet je morgenmiddag na de herhaling weer terugkomen. Is het weer druk.
Op vrijdag 08 maart 2002 23:32 schreef CJ het volgende:
Hallo? Is er niemand meer hier?Sjonge... een uur na de uitzending en het is hier doodstil...
quote:* zwaait terug, maar verwacht nog een reactie op z'n laatste uiteenzetting...
Op vrijdag 08 maart 2002 23:33 schreef Marble het volgende:
* zwaait naar CJ
Somebody... iemand... anybody?
Ik denk ook dat iedereen het veel te ver zoekt. In een interview van Angela met Schiffers zei zij ook dat ze enorm moest lachen over hoe de kijkers dingen uit hun verband rukten.
Maar ja.. er zijn wel echte aanwijzingen natuurlijk. Maar welke dit zijn is aan ons...
Ik begin George steeds leuker te vinden. Heb even gedacht dat hij de Mol was, maar heeft daar te weinig voor verpest. Nu hoop ik maar dat hij wint.
Ellen maakte zich ook wel weer heel verdacht in deze uitzending, maar ik had haar eigenlijk al geschrapt omdat Erik in afl. 1 op haar gestemd had. Hmmm, we zullen zien...
Maar ook Karen maakt zichzelf weer eens vreselijk verdacht, met de nadruk op vreselijk want wat is ze raar zeg. En wat had ze van mij een klappen gehad, ze schreeuwt telkens overal doorheen, Prince reageerde wel geirriteerd toen hij Kerstin aan de telefoon had maar er werd later niet meer over gesproken, jammer...
En dan hebben we Prince. Hoe kan het dat zo'n jonge jongen een geheugen als een zeef heeft, het ene moment heeft hij Kerstin aan de telefoon en twee seconden later weet hij niet meer wat ze gezegd heeft. Vaag.
En zou het niet kunnen dat Prince zich expres heeft laten neerschieten door Ellen bij het paintballen, twee vliegen in een klap: Ellen verdacht, 20.000 euro minder in de pot. Ik denk zelf dat dit logischer is, wat winnen is moeilijker dan verliezen...
Harry, die man valt zo weinig op, ik kan zo even geen mollenstreken bedenken bij hem, iemand anders?
Misschien betekent dat wel dat hij de Mol is...
George, de Mol voor iedereen in mijn omgeving. Hmm, hij hielp niet echt bij de opdracht om de Nederlandse muziek te promoten in Portugal (haha, wat maakten die studenten onze liedjes af en toe belachelijk). Maar hij kon ook weinig doen om het tegen te gaan, Jantien was op dreef. Op de een of andere manier kan ik hem niet zien als de Mol, hij speelt zo het domme typetje, maar stel dat hij de Mol is dan feliciteer ik opnieuw de mensen die de kandidaten geselecteerd hebben.
En dan hebben we Jantien nog, zij was vanavond teveel haar best aan het doen, ze is voor mij ook nooit de mol geweest.
Iemand anders nog duidelijke beschuldigingen aan een bepaald adres?
quote:Ik zit al vanaf aflevering 1 aan Prince als Mol te denken. En bovenstaande vind ik wel een Molactie, ik vond het zelfs een beetje opvallend eigenlijk, maar het blijkt wel uit de reacties, dat als je iemand als Mol verdenkt, dat je misschien een beetje verblind word door de acties van je "eigen Mol" en je de acties van anderen niet zo goed ziet.
Op zaterdag 09 maart 2002 09:13 schreef sjak het volgende:
En dan hebben we Prince. Hoe kan het dat zo'n jonge jongen een geheugen als een zeef heeft, het ene moment heeft hij Kerstin aan de telefoon en twee seconden later weet hij niet meer wat ze gezegd heeft. Vaag.
En zou het niet kunnen dat Prince zich expres heeft laten neerschieten door Ellen bij het paintballen, twee vliegen in een klap: Ellen verdacht, 20.000 euro minder in de pot. Ik denk zelf dat dit logischer is, wat winnen is moeilijker dan verliezen...
quote:Je kunt wel PROBEREN om iemand te verslaan, maar je kunt iemand niet EXPRES verslaan met paintballen
Op zaterdag 09 maart 2002 10:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ellen is de mol. Ik weet het zeker. ZE heeft gister expres Prince met het paintballen verslagen, omdat er dan én minder geld in de pot kwam én de vrijstelling naar haar zou gaan. Ze kent haar medeMolgenoten nu wel goed genoeg om te weten dat de meesten Prince zouden kiezen. Ook het Ellen op de weg, en dat Ellen heel vaak verdwijnt en dan later weer terugkomt vind ik heel verdacht. Ja, Ellen is weer mijn Mol
quote:Net zoals je zeker wist dat Kerstin de mol was?
Op zaterdag 09 maart 2002 10:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ellen is de mol. Ik weet het zeker.
quote:De geschiedenis heeft geleerd dat de personen die het meest opzichtig te werk gaan in het verpesten van opdrachten niet de mol zijn. Al die aanwijzingen in de richting van Ellen zijn in mijn ogen gewoon te duidelijk.
Op zaterdag 09 maart 2002 09:14 schreef Kimmie het volgende:
Ellen is de Mol.Is dat nou zo moeilijk
quote:Naja ik zie Ellen al een tijdje als Mol en gister viel het wel heel erg op ja
Op zaterdag 09 maart 2002 13:17 schreef DrMarten het volgende:[..]
De geschiedenis heeft geleerd dat de personen die het meest opzichtig te werk gaan in het verpesten van opdrachten niet de mol zijn. Al die aanwijzingen in de richting van Ellen zijn in mijn ogen gewoon te duidelijk.
Maar ik kan Karen helaas echt niet als de Mol zien... Jammer!
quote:Ik heb John nog steeds bovenaan mijn lijstje staan, maar begin ook steeds meer aan Prince te denken, dit mede aan de hand van een reactie op het forum van Wie is de mol. Daar zei iemandtamelijk logisch dat de mol moet proberen zo min mogelijk geld binnen te halen en zich zo min mogelijk verdacht moet maken. Uit de statistieken blijkt dat Prince van alle kandidaten het minste geld heeft binnengebracht en hij wordt toch veel minder verdacht dan veel andere kandidaten.
Op zaterdag 09 maart 2002 10:26 schreef easy-going het volgende:[..]
Ik zit al vanaf aflevering 1 aan Prince als Mol te denken. En bovenstaande vind ik wel een Molactie, ik vond het zelfs een beetje opvallend eigenlijk, maar het blijkt wel uit de reacties, dat als je iemand als Mol verdenkt, dat je misschien een beetje verblind word door de acties van je "eigen Mol" en je de acties van anderen niet zo goed ziet.
Ik bedoel dus eigenlijk dat als je John of Ellen of wie dan ook als Mol verdenkt, je op hen gaat zitten letten, en als er dan iets mis gaat denk je 'zie je wel, dus toch'.
Ik had dat vorig jaar met Sigrid, en nu dus met Prince, het vervelende (of juist het leuke) is dan dat degenen die ik verdenk er meestal nogal lang inblijven zodat je steeds op het verkeerde (of misschien juist nu wel het goede)spoor blijft.
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 13:04 schreef CJ het volgende:
Net zoals je zeker wist dat Kerstin de mol was?![]()
code:* Dick vertelde niet op wie hij in afl. 3 gestemd had, maar in zijn exit-filmpje zei hij dat hij 3x op een vrouw had gestemd en 3x op een andere. Vandaar dat het Jantien of Kerstin moet zijn geweest.Naam Afl. 1 Afl. 2 Afl.3 Afl.4 Afl.5 John Karen Karen Karen Karen Karen
Harry Karen Karen Karen Karen Karen
Prince Karen George Ellen Ellen Karen
Karen Erik Jantien Jantien Jantien Jantien
Jantien Ellen Ellen Ellen Ellen Ellen
Ellen John John John John VRIJST.
George John Kar./Ell. Kar./Jan. Jan./Pri. Jan./Pri.
Kerstin Karen Karen Karen Karen Karen(exit)
Dick Ellen Karen Jan./Ker.(exit)*
Paméla Joh/Pri. ?(exit)
Erik Ell.(exit)
Vorige week kreeg iemand vrijstelling die eigenlijk alle vragen fout had gemaakt (althans, dat doet Angela ons geloven). Deze week had Ellen een vrijstelling en ze hoeft géén vragenlijst in te vullen?? Dus als zij alle vragen fout had beantwoord dan was zij als slechtste uit de vragenlijst gekomen en had ze die vrijstelling zeker nodig gehad.
Eerder was dit ook al het geval, die persoon (een vrouw als het goed is) had een vrijstelling, maar moest wel de vragen beantwoorden. Zij werd als eerste gekozen om te controleren of zij als slechtste er uit kwam. Dit was niet het geval waarna Angela verder ging met de rest van de groep.
Mocht iemadn het niet begrijpen, jammer dan
Let me try to explain:
Een vrijstelling betekent normaal gesproken dat je niet hoeft deel te nemen aan de stemronde. Precies zoals gisteren bij Ellen gebeurde dus, want die hebben we ook niet achter de computer gezien. Ellen was immers al zeker van de volgende ronde, dus ging het erom wie van de andere kandidaten het slechtste scoorde.
Bij de eerdere vrijstellingen ging het een beetje anders.
Aflevering 3 - Kerstin vangt de bal
Ja, hier verdiende Kerstin een vrijstelling, maar pas nadat er al gestemd was. Ze had dus alleen wat aan die vrijstelling als bleek dat ze degene was die de avond ervoor de meeste fouten had gemaakt. Het was derhalve wel nodig om Kerstin's naam te checken op Angela's pc.
Helaas voor Dick had hij de test echter nog slechter gemaakt.
Aflevering 4 - Vrijstellingen door mollenstreek
In aflevering 4 zijn waarschijnlijk een aantal vrijstellingen uitgedeeld, alleen is aan ons en de kandidaten niet bekend gemaakt wie een vrijstelling verdiend hadden. Slechts één kandidaat heeft echter baat gehad bij de vrijstelling die hij/zij gekregen had, namelijk degene die de vragen het slechtst had gemaakt.
Gevolg hiervan is dat ook de kandidaten niet hebben geweten voor wie de vrijstelling voordelig is geweest.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 09-03-2002 20:35]
quote:Nou bij mij rijzen precies dezelfde gedachten..... Hoewel ik ook niet meer 100% zeker bn.
Op zaterdag 09 maart 2002 01:34 schreef Jane het volgende:
Ik ben ook weer helemaal terug bij John als Mol.
Inderdaad, hij had Ellen in het vizier, maar was 'vergeten' de veiligheidspal te verwijderen. Ja ja...Ik begin George steeds leuker te vinden. Heb even gedacht dat hij de Mol was, maar heeft daar te weinig voor verpest. Nu hoop ik maar dat hij wint.
Ellen maakte zich ook wel weer heel verdacht in deze uitzending, maar ik had haar eigenlijk al geschrapt omdat Erik in afl. 1 op haar gestemd had. Hmmm, we zullen zien...
Het valt me op dat velen van jullie Harry zo vreselijk vinden. Ik heb dat juist niet. Vind hem errrrrg droog en leuk. Als hij de mol is dan doet hij het verdomde goed. Ik vind ook Ellen en Prince steeds verdachter worden, maar John is en blijft bij mij met stip op 1 als mol!
opmerkelijk: john en harry die dachten dat george er uit zou gaan, omdat hij niet 'een vaste mol verdachte had'.
hoe weten ze dit?
dacht eerst ook aan de symboliek van kerstin die gekidnapt was 'en in een soort natuurlijke mol omgeving' zat maar dat kan niet meer.
joh, die vergat de 'pen' om te zetten met paintballen, terwijl hij mij een type lijkt die dit veel vaker gedaan heeft.
Denk Jantien definitief niet. George verdacht haar, maar heeft een hele dag geobserveerd en Jantien deed niets verdacht. Is overigens ook moeilijk als je met zijn tweeen de hele dag zo zit. Kun je bijna niet mee misgaan.
Karen zeker niet. George niet. Jantien niet. Harry, misschien. Te onopvallend.
Zodra het met de telefoon communiceren wordt gaat het met John en Prince steeds fout. Ook nu weer.
En Ellen, koos voor de vrijstelling terwijl ze bijna kon gokken dat iedereen op een man cq prince of john gekozen zou hebben.
Dus of john of prince of ellen.
De meeste verdachting op ellen of john.
Anderzijds, John had beter wel kunnen winnen van Ellen om daarna prince te verslaan. als mol had hij dan meer in dehand om de opdracht te laten mislukken. Nu lag dat inhanden van ellen. Dus dat pleit weer niet voor hem als mol.
Dan toch prince of ellen?
KORTOM IK WORD GEK
quote:Ik moet ook wel lachen om Harry!
Op zaterdag 09 maart 2002 23:39 schreef Ollie het volgende:Het valt me op dat velen van jullie Harry zo vreselijk vinden. Ik heb dat juist niet. Vind hem errrrrg droog en leuk.
Die opmerking tegen John in de auto:
H: Ik heb nog 3 weken om te rijden.
[stilte]
J: Dus jij bent de Mol?
H: Ja!
ROFLOL!
Of die nep-imitatie van James Bond toen hij ging bellen:
H: Hallo met Harry
[lange stilte]
H: Ik wacht op nadere instructies...
quote:Ja, dat bellen. daar zal men ook nog verder op terug moeten komen. En wie heeft er nu niet gebeld? George in ieder geval.
Op zondag 10 maart 2002 01:25 schreef Jane het volgende:
[lange stilte]
quote:Ow, kijk. Dank je. Ben ik ook weer wat wijzer
Op zaterdag 09 maart 2002 20:33 schreef Jane het volgende:
Ik begrijp je wel Weazle.Let me try to explain:
Bij de eerdere vrijstellingen ging het een beetje anders.
Aflevering 3 - Kerstin vangt de bal
Ja, hier verdiende Kerstin een vrijstelling, maar pas nadat er al gestemd was. Ze had dus alleen wat aan die vrijstelling als bleek dat ze degene was die de avond ervoor de meeste fouten had gemaakt. Het was derhalve wel nodig om Kerstin's naam te checken op Angela's pc.
Helaas voor Dick had hij de test echter nog slechter gemaakt.
quote:Ik vind de uitspraken van George altijd wel grappig, en het is nog een lekker ventje ook!
Op zondag 10 maart 2002 01:25 schreef Jane het volgende:[..]
Ik moet ook wel lachen om Harry!
Die opmerking tegen John in de auto:
H: Ik heb nog 3 weken om te rijden.
[stilte]
J: Dus jij bent de Mol?
H: Ja!ROFLOL!
![]()
[lange stilte]
quote:Tuurlijk kan Ellen erop gokken dat Prince als meeste genoemd is en dus ervoor kiest om hem te laten winnen, echter het blijft gokken. Zeker weten doet ze dit niet.
Op zondag 10 maart 2002 00:41 schreef evert het volgende:
Dus of john of prince of ellen.
De meeste verdachting op ellen of john.
Anderzijds, John had beter wel kunnen winnen van Ellen om daarna prince te verslaan. als mol had hij dan meer in dehand om de opdracht te laten mislukken. Nu lag dat inhanden van ellen. Dus dat pleit weer niet voor hem als mol.
Dan toch prince of ellen?KORTOM IK WORD GEK
Waarom zou je dan niet voor jezelf kiezen (want iedereen wil toch winnen, dat is toch het belangrijkste.. niet die pot vullen ten koste van ALLES..), en dus gaan voor een vrijstelling. Vindt dit nu niet zo gek gedaan van haar (...lijkt mij logisch als je verder wilt komen in het spel..).
Dat Prince hier een mollenstreek uithaalt door te verliezen lijkt logischer. Hij zal ook wel weten dat er het meest op hem gestemd is
[/quote]
He hint eerste liedje Mission Impossebel ( of hoe je het schrijven mag ) James Bond, Harry is de mol
quote:He hint eerste liedje Mission Impossebel ( of hoe je het schrijven mag
Op zondag 10 maart 2002 18:24 schreef jessie het volgende:
[lange stilte]
Sorry hoor... maar wat heeft James Bond met Mission Impossible te maken (.. of mis ik iets.. ?).
quote:Sorry hoor... maar wat heeft James Bond met Mission Impossible te maken (.. of mis ik iets.. ?).
Op zondag 10 maart 2002 19:43 schreef LOST het volgende:[..]
He hint eerste liedje Mission Impossebel ( of hoe je het schrijven mag
) James Bond, Harry is de mol
Inderdaad. Dat dacht ik ook.
Ik dacht hierbij meer aan alle mensen die bij het abseilen met hun gezicht naar beneden hingen. Want zo hing Tom Cruise toch ook aan een lijntje?
Dat zou betekenen dat of Ellen of Harry of John of Prince de mol is...
quote:Gefietsd hebben Harry en Ellen (waterfiets toch?).
Op zondag 10 maart 2002 22:29 schreef CJ het volgende:
Inderdaad. Dat dacht ik ook.Ik dacht hierbij meer aan alle mensen die bij het abseilen met hun gezicht naar beneden hingen. Want zo hing Tom Cruise toch ook aan een lijntje?
Dat zou betekenen dat of Ellen of Harry of John of Prince de mol is...
Wie heeft het liedje geraden wat de laatste hint was (van Schiffers), dus wie kwam als eerste met een regel uit het lied?
[Dit bericht is gewijzigd door Weazle op 10-03-2002 22:41]
quote:Nee, gefietst hebben John en Ellen...
Op zondag 10 maart 2002 22:36 schreef Weazle het volgende:[..]
Gefietsd hebben Harry en Ellen (waterfiets toch?).Wie heeft het liedje geraden wat de laatste hint was (van Schiffers), dus wie kwam als eerste met een regel uit het lied?
De tweede muzikale hint was Bicycle Race van Queen. Daarin hebben ze het ook over een John geloof ik... En John kwam met een fietswiel aanzetten toen ze eigenlijk een fiets moesten hebben...
En op z'n website zit John op een fiets (zie vorige pagina voor foto)... en tijdens de bergrace was John teamleider van zijn fietsploeg...
John is dus voorlopig mijn mol.
* CJ heeft nu trouwens een nieuwe avatar speciaal voor Wie Is De Mol?
quote:
Op zondag 10 maart 2002 22:40 schreef CJ het volgende:[..]
* CJ heeft nu trouwens een nieuwe avatar speciaal voor Wie Is De Mol?
Ja, John en Ellen hadden gewaterfietst. Daarmee was John ook zo traag, net als op de fiets!!
John is dus zeker een goede Mol-kandidaat
De regisseur van Mission Impossible II (van het omgekeerd abseilen) is John Woo.
In Queen speelt John Deacon.
Ik vindt John wel verdacht, maar anderen ook. Dus, ik kijk en twijfel lekker verder. Geweldige serie weer!
quote:Harry's commentaar ('ik denk niet dat ik de vrijstelling had gebruikt') in dezelfde aflevering is ook dubbel gebruikt.
Op maandag 11 maart 2002 17:11 schreef hollyhobbie het volgende:
even iets anders, misschen is het al eerder genoemd, maar is het iemand opgevallen dat het commentaar van prince (na de paintball) al een keer eerder is geweest, na de bal-vang-opdracht, ik heb het gechecked op de video en het is precies hetzelfde. Ik heb alleen geen idee wat het kan betekenen, lijkt me niet dat ze gebrek hadden aan materiaal...
Vreemde opmerking overigens, alsof de keuze aan jou is om een gewonnen vrijstelling te gebruiken.
V.
quote:Nou Tom_Tom, ik wist het ook niet, maar dankzij iemand op wieisdemol.com weet ik nu dat het 'Robin The Hooded Man' van Clannad is. En, zo werd gemeld, het komt van hun LP 'Legend' uit 1984, waar o.a. ook de hit 'Theme from Harry's game' op staat.
Op maandag 11 maart 2002 18:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar weet iemand het?
Zou Harry dan toch....
quote:Aaah kijk. Robin Hood. Steelt geld van de rijken/slechten voor de armen. Is er misschien een kandidaat met een strafblad?
Op maandag 11 maart 2002 20:08 schreef Jane het volgende:
Nou Tom_Tom, ik wist het ook niet, maar dankzij iemand op wieisdemol.com weet ik nu dat het 'Robin The Hooded Man' van Clannad is. En, zo werd gemeld, het komt van hun LP 'Legend' uit 1984, waar o.a. ook de hit 'Theme from Harry's game' op staat.Zou Harry dan toch....
quote:Sorry hoor... maar wat heeft James Bond met Mission Impossible te maken (.. of mis ik iets.. ?).
Op zondag 10 maart 2002 19:43 schreef LOST het volgende:[..]
He hint eerste liedje Mission Impossebel ( of hoe je het schrijven mag
) James Bond, Harry is de mol
Hahaha ik dacht dat dat dus een James Bond film was. Hou ook helemaal niet van die films, maar vond het er wel een titel voor
Harry geen mol dus
Tijdens de test in aflevering 2 is het iedereen opgevallen dat, toen Kerstin antwoordde op de vraag Wie Is De Mol?, de naam van Dick oplichtte. Tevens is het een aantal mensen ook hier opgevallen dat de volgorde van de namen bij Kerstin bij deze vraag alfabetisch gerangschikt was, terwijl deze bij Prince bij dezelfde vraag anders was.
Bij Prince waren de namen als volgt in beeld:
code:De theorie is nu dat je hieruit de volgorde kunt bepalen waarin de kandidaten gaan afvallen, namelijk door linksonder bij Paméla te beginnen en dan zigzaggend door de lijst te gaan.Prince George
Harry John
Ellen Jantien
Karen Kerstin
Paméla Dick
Nou, we zullen zien of Karen a.s. vrijdag afvalt, anders kan deze theorie gelijk weer de prullenbak in.
quote:Interessante theorie. Dit gecombineerd met 'Harry's game' geeft steeds meer richting.
Op maandag 11 maart 2002 22:45 schreef Jane het volgende:
Harry, George en Prince zouden dan de finale gaan spelen. De theorieën over wie dan de Mol zou zijn lopen uiteen, al wordt Harry wel het meest getipt als verliezer.Nou, we zullen zien of Karen a.s. vrijdag afvalt, anders kan deze theorie gelijk weer de prullenbak in.
En zou de vrijstelling niet gebruiken, omdat de mol geen vrijstelling nodig heeft?!
quote:en de associatie: Queen - Prince
Op dinsdag 12 maart 2002 07:57 schreef Jane het volgende:
Denk ook even aan: Robin Hood, Prince of thieves!
Dus wij gaan van het John-spoor af?
Probleem is dat hij nauwelijks op molacties te betrappen is. Hij heeft wel weer bedroevend weinig bijgedragen aan de pot, maar ja, hij lijkt zo z'n best te doen, he...
quote:Van anderhalve week terug, ja.
Op dinsdag 12 maart 2002 13:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
O w8 ff, in het beginfilmpje van Karen roept ze wat door een walkietalkie, is dat dan van vorige week?
V.
quote:OK, dan zou het dus idd kunnen kloppen dat ze eruit moet. Ze twijfelde tussen Jantien en Kerstin de afgelopen keer. Als ze dan dus voor Jantien zou gaan zou die de mol niet zijn, en die zou er dan de volgende keer uitgaan. Jantien heeft deze keer op Ellen gestemd.
Op dinsdag 12 maart 2002 13:59 schreef Verbal het volgende:
Van anderhalve week terug, ja.V.
quote:Of Prince is de mol (hij steelt van de rijken, dus uit de pot) om door te gaan op je prince of thieves theorie
Op dinsdag 12 maart 2002 12:23 schreef Spuuglokje het volgende:
Hmm, die laatste zigzagtheorie lijkt me wel wat! Ik denk nog steeds dat John de mol is, maar volgens deze theorie is George de mol, gaat Prince er met het geld vandoor (Robin Hood, Prince of thieves) en verliest Harry dus in de finale. We wachten vrijdag wel af. Als Karen eruit vliegt (en dat hoop ik natuurlijk, want ze is zooo irritant), ga ik hier serieuzer over denken. Maar George als mol? Dat lijkt me niet
quote:Maar wie zegt dat degene die bovenaan staat de mol is?
Op dinsdag 12 maart 2002 17:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar met zigzaggen staat niet Prince bovenaan, maar George.
Hier staat 'ie:
quote:Mozes mina. dus nu weer op jantien gokken?
Op woensdag 13 maart 2002 20:51 schreef Jane het volgende:
Jongens, het exit-filmpje van Kerstin staat nu ook online. Hierin geeft ze antwoord op een aantal vragen. Ze vertelt o.a. dat ze tijdens de geldwagenopdracht wel is gebeld door Jantien, maar dat die alleen zei dat ze op haar plek moest blijven en niet mocht terugbellen. Daarna is ze 'vergeten'.Hier staat 'ie:
mms://media.omroep.nl/avro/widm/interviewmetkerstin.wmv
quote:Nou, zover ga ík in ieder geval niet.
Op donderdag 14 maart 2002 10:19 schreef evert het volgende:[..]
Mozes mina. dus nu weer op jantien gokken?
Hier staat trouwens ook nog het filmpje van Angela van vorige week:
quote:Nog een kleine 3 kwartier..
Op donderdag 14 maart 2002 17:12 schreef Ollie het volgende:
Kan bijna niet wachten tot het vrijdagavond is....
haha iedereen in de war
-Zigzagtheorie klopt tot nu toe
-Niemand (behalve Ellen (waar zij op stemde weet ik niet)) had de goede mol (vertrouwend erop dat Karen de meeste vragen goed had beantwoord en dat ze stemde op Ellen)...
Nog iets:
De volgorde van de laatste drie bij die zigzagzooi (Harry, Prince, George) zou net als bij vorige jaren verliezer, mol, winnaar kunnen zijn. Bij de eerste serie was dat zo bij de aftiteling (maar dan omgedraaid; winnaar, mol, verliezer) en vorig jaar was bij de laatste "executie" (dat was het toen niet, twas de bekendmaking van de winnaar) de volgorde van de namen intypen: Yvonne (verliezer) en Nico (mol)...
Dus zou Prince dan toch de mol zijn???
[Dit bericht is gewijzigd door Verfokker op 15-03-2002 22:36]
Het enige dat ik nu kan melden is dat Tom_Tom- toch maar even hard moet gaan nadenken over die zigzag-theorie, want Karen is toch echt foetsie!
Weet eigenlijk niet of ik het wel leuk vind als het blijkt te kloppen. Dan is er toch wat spanning weg...
In principe Jantien, maar doordat Ellen in rood op de weg stond waar ze overheen moesten fietsen, ben ik ontzettend aan het twijfelen. Ook dat rugzakken verbranden waar ze laten zo verdacht over deden leidt de weg naar Ellen (of ze hebben dat ering gestopt speciaal om mij in verwarring te brengen).
Verder let ik op beroepen. Jantien is journalist, dat zou best kunnen, zodat ze later over haar ervaring als mol zou kunnen schrijven. Maar Ellen is directeur van Mamma Cash (toko speciaal voor vrouwen die geld willen lenen om een eigen bedrijf op te zetten enzo), kweenie of je dan gewoon voor de fun meedoet aan zo'n programma. Lijkt me eerder dat je door je management achtergrond een leukere uitdaging in het spelen van de mol vindt. Bovendien is het een kouwe kikker van hier tot tokyo.
Maar elke keer twijfel ik weer over vanalles en nogwat
zucht
[Dit bericht is gewijzigd door GRAZ op 15-03-2002 22:35]
quote:Zigzagtheorie begin ik te geloven nu, zou jammer zijn
Op vrijdag 15 maart 2002 22:29 schreef Verfokker het volgende:
Karen weg:-Zigzagtheorie klopt tot nu toe
-Niemand (behalve Ellen (waar zij op stemde weet ik niet)) had de goede mol (vertrouwend erop dat Karen de meeste vragen goed had beantwoord en dat ze stemde op Ellen)...
En George stemde niet op Karen, heeft hij gezegd op het laatst.
En in begin te vermoeden dat Prince's voorfilmpje is gewijzigd, maar ik heb geen videobeelden van de vorige 3 afleveringen dus kan het niet met zekerheid zeggen.
<-----------
Dus volgende week exit, een van deze 4:
- Prince
- Ellen
- Jantien
- John
Maar John kan er niet uit. Hij mag er niet uit. Hij is de Mol.
Misschien is Harry ook wel de Mol. Hij is toch wel heel verdacht bezig met bepaalde uitspraken enzo.
of prince argh
[Dit bericht is gewijzigd door NiNi op 15-03-2002 22:39]
quote:Hij zat nog steeds in die kano, dus volgens mij is er niets veranderd.
Op vrijdag 15 maart 2002 22:33 schreef Weazle het volgende:[..]
Zigzagtheorie begin ik te geloven nu, zou jammer zijn
En George stemde niet op Karen, heeft hij gezegd op het laatst.
En in begin te vermoeden dat Prince's voorfilmpje is gewijzigd, maar ik heb geen videobeelden van de vorige 3 afleveringen dus kan het niet met zekerheid zeggen.
[Dit bericht is gewijzigd door LOST op 15-03-2002 22:46]
En wat te denken van het zoekgeraakte geld?
Inderdaad, Prince miste de W. Maar toch, al heb ik Prince sterk in het vizier als mol, het missen van één lettertje is toch geen garantie dat zo'n woord niet geraden wordt?
Bij nader inzien, al had hij geweigerd dan hadden ze het nog gehaald.... De Mol had beter een verkeerde letter kunnen noemen, al was dat misschien weer teveel opgevallen.
quote:John.
Op vrijdag 15 maart 2002 22:38 schreef Marble het volgende:
Prince is de mol.
No doubt. Die Prince is fake.
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 15-03-2002 22:49]
Maar eigenlijk ben ik helemaal de draad kwijt qua Mol. Wat Jantien zei, dat Ellen een zeer goede mol zou zijn, daar ben ik het roerend mee eens. En als ze het is doet ze het goed. Ondanks dat blijf ik toch enorm twijfelen. Ellen heeft ontzettend veel mollenstreken, maar ze toont ook onmols gedrag. Ze raadde het woord Waaghals meteen. Zou een mol dat doen? Maar ze was ook weer de enige die echt rustig reageerde op Karen's vertrek. Terwijl ze zelf twijfelde tussen John en Karen (althans, dat zei ze)
Ook begin ik Prince steeds verdachter te vinden. Waarom lieten ze bij Prince wel de letter zien die hij hij (zogenaamd?) niet had gezien (de W) en bij de anderen niet?
Nog even het stemgedrag van vandaag:
code:Naam Mol volgorde van intypen
John Karen 4e
Harry Karen 5e
Ellen John/Karen niet
Prince Karen (ellen) 1e
Jantien Ellen 2e
George Jantien/Ellen 3e
Karen ???? 6e
quote:Ik wil niet flauw doen maar ik zie daar dus echt geeeeeen knipoog in he.
Op vrijdag 15 maart 2002 22:46 schreef Dave het volgende:
[afbeelding] wordt [afbeelding]en
[afbeelding] wordt [afbeelding]
En John is de enige die knipoogt...
Ook viel het me op dat, terwijl Karen druk zat te zoeken naar lichaamsdelen en foto's, George heel schaapachtig stond te lachen en een beetje afkeurend knikte.
quote:Zelfs niet als je op de site kijkt...?
Op vrijdag 15 maart 2002 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik wil niet flauw doen maar ik zie daar dus echt geeeeeen knipoog in he.
quote:Lullig ja
Op vrijdag 15 maart 2002 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Trouwens:
Harry houdt t geld bij en er was €5000 foetsie???
quote:mhaw george heeft er ook enkele gevonden (o.a. die van john)
Trouwens:
Harry houdt t geld bij en er was 5000 foetsie???Ook viel het me op dat, terwijl Karen druk zat te zoeken naar lichaamsdelen en foto's, George heel schaapachtig stond te lachen en een beetje afkeurend knikte.
quote:Dat geld was in de bar gebeurd, dus daar kan ook een ander ermee hebben lopen stoeien. Was het trouwens George niet die in een vorige opdracht met de geldauto ook al geld in zijn zak stopte ?
Trouwens:
Harry houdt t geld bij en er was €5000 foetsie???Ook viel het me op dat, terwijl Karen druk zat te zoeken naar lichaamsdelen en foto's, George heel schaapachtig stond te lachen en een beetje afkeurend knikte.
Hij zou trouwens een verassende goede mol zijn, maar voor zover ik het kan zien doet ie over het algemeen weinig fout (... maar das net de kracht van de mol natuurlijk...)
quote:Omdat Prince de enige was die een letter miste misschien? Zelfs Jantien die alles moest doen om niet in paniek te raken wegens haar hoogtevrees zag haar letter.
Op vrijdag 15 maart 2002 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook begin ik Prince steeds verdachter te vinden. Waarom lieten ze bij Prince wel de letter zien die hij hij (zogenaamd?) niet had gezien (de W) en bij de anderen niet?
Het gaat om het te raden woord van vandaag:
Wie is de Mol niet:
HArry
KAren
George
JoHn
JAntien
ELlen
S
En over blijft dus Prince (en de letter S )
Het is ver gedacht, ik weet het
quote:Het kan natuurlijk een afleidingsmanoeuvre zijn.
Op vrijdag 15 maart 2002 22:55 schreef Marble het volgende:
Z'n ene oog zit anders potdicht hoor Tom. Dat van die knipoog moet ik je nageven Dave, maar toch is Prince de mol.
quote:De vette zinnen wijzen Ellen aan als mol. Ze liep met die portugese man door de stad, glipte regelmatig weg om alleen te zijn, was stil na de executie en zat bij het vliegtuigje.
Wat is Portugal toch een schitterend land. Met mooie steden. Alles lijkt zo authentiek. En als je al die dingen over Évora hoort.die Portugezen konden er wat van hoor. Maar genoeg over Portugal. Het gaat hier om de mol. Om mij dus. Gelukkig verliezen mijn medekandidaten dat nooit uit het oog. Nou ja, gelukkig. Het is best lastig hoor om voortdurend zo op je lip te worden gezeten. Zo vond ik de ontknoping van de rondleiding een best benauwde aangelegenheid. Daar in die krappe hotelkamer.
Over dat vliegtuigje kan ik kort zijn: spec-ta-cu-lair. Vooral met dat sacrale kerkje als tegenhanger. Portugal op z'n mooist. Als je in de buurt bent moet je daar ook eens gaan kijken. En ik? Ik ben weer lekker bezig geweest, maar dat ben ik eigenlijk de hele tijd al, dus dat is niks nieuws.
Minpuntje is wel dat ik m'n grootste medestander ben kwijtgeraakt. Ik geloof dat bijna iedereen op zoek moet naar een nieuwe mol. Vandaar dat de executie vandaag ook wat lacherig verliep. Ha, het lachen zal ze nog wel vergaan.
quote:Karen stemde op Ellen. Die is de Mol dus hoogstwaarschijnlijk niet.
Op vrijdag 15 maart 2002 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nog even het stemgedrag van vandaag:code:Naam Mol volgorde van intypen
John Karen 4e
Harry Karen 5e
Ellen John/Karen niet
Prince Karen (ellen) 1e
Jantien Ellen 2e
George Jantien/Ellen 3e
Karen ???? 6e
quote:argh karen was juist overdreven vermoeiend tiep
Op vrijdag 15 maart 2002 22:58 schreef Marble het volgende:
Ik vind het best jammer dat Karen eruit is. Ze wast toch best sympathiek, ondanks haar afgrijselijke smaak qua kleding.
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 22:57 schreef Weazle het volgende:
Een theorie die ik net heb bedacht, maar ik kom er neit helemaal uit: (het kan dus een spoiler zijn, maar goed wie ben ik om dat te bepalen)
Het gaat om het te raden woord van vandaag:
Wie is de Mol niet:
HArry
KAren
George
JoHn
JAntien
ELlen
SEn over blijft dus Prince (en de letter S
)
Het is ver gedacht, ik weet het
quote:Ha, eindelijk iemand waar ik het mee eens kan zijn!
Op vrijdag 15 maart 2002 23:00 schreef NiNi het volgende:[..]
argh karen was juist overdreven vermoeiend tiep
quote:nou hoe opvallend zij deed!
Op vrijdag 15 maart 2002 23:07 schreef Weazle het volgende:[..]
Ha, eindelijk iemand waar ik het mee eens kan zijn!
M'n vader en zusje vonden haar 'wel aardig'en ik snapte niet hoe men haar als mol kon bestempelen (maar goed, dit is eigenlijk weer achteraf praat..)
quote:ik hou hem ook in mn achterhoofd..
Op vrijdag 15 maart 2002 23:12 schreef Marble het volgende:
Ben ik nou de enige hier die ziet dat Prince (heel slecht) zit te acteren?
heeft hij nou het minste geld in pot gebracht?
quote:Ik irriteerde me vooralsnog het meeste aan eht fragment van Karen waar ze 'ik ga er uit, dan maar geen mol' wat dan weer herhaald werd.
Op vrijdag 15 maart 2002 23:09 schreef NiNi het volgende:[..]
nou hoe opvallend zij deed!
ik kon me er zo aan irriteren dat niemand (in het spel) het doorhad!
Even wat interessante dignen die ik van wieisdemol.com haal: van de overgebleven personen is op Prince en Harry tot nu toe nog niet gestemd. Dus dat het duidelijk is gezegd in de aflevering.
Ellen bleef tot vandaag steevast op John stemmen (als mol zijnde altijd goed om je op 1 persoon te richten ). Jantien blijft steevast bij Ellen.
Andere personen bleven iedere keer op Karen stemmen of wisselden, maar 1 van deze 2 zou wle eens de Mol goed kunnen hebben (vrouwelijke intuïtie enzo.. )
quote:Hij had toch ook kunnen zeggen dat het een M was. Op verkeerde been brengen, zonder te opvallend te zijn.
Op vrijdag 15 maart 2002 22:35 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb maar een echte mogelijke mollenstreek kunnen ontdekken deze week, namelijk dat Prince de W miste en daarmee de beginletter van het woord. Mijn theorie dat John de mol is wordt enigszins opzij gezet aangezien hij erg makkelijk had kunnen zeggen dat hij als kind nergens last van had gehad.
quote:er was mee gestrooid in de bar????
Trouwens:
Harry houdt t geld bij en er was €5000 foetsie???Ook viel het me op dat, terwijl Karen druk zat te zoeken naar lichaamsdelen en foto's, George heel schaapachtig stond te lachen en een beetje afkeurend knikte.
quote:Ik heb de opname nog maar er is niets te zien van het strooien met geld. De enigste keer dat je het geld ziet is al Harry het zit te tellen terwijl de rest staat de dansen
Op zaterdag 16 maart 2002 01:00 schreef evert het volgende:[..]
er was mee gestrooid in de bar????
wie o wie heeft nog de opname van die aflevering????
quote:Nou.
Op vrijdag 15 maart 2002 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dagboek van de mol:
[..]De vette zinnen wijzen Ellen aan als mol. Ze liep met die portugese man door de stad, glipte regelmatig weg om alleen te zijn, was stil na de executie en zat bij het vliegtuigje.
Harry is de mol, george de winnaar.
Minpuntje is wel dat ik m'n grootste medestander ben kwijtgeraakt. Ik geloof dat bijna iedereen op zoek moet naar een nieuwe mol. Vandaar dat de executie vandaag ook
wat lacherig verliep. Ha, het lachen zal ze nog wel vergaan.
----
Wie was de grootste medestander van Karen?
George, omdat ze al eerder samen opdrachten hadden gedaan?
Of Jantien of Ellen?
Of zien wij iemand over het hoofd.
Het dagboek van de mol leest:
((Over dat vliegtuigje kan ik kort zijn: spec-ta-cu-lair. Vooral met dat sacrale kerkje als tegenhanger. ))
Karin en George riepen: "Kijk, da's Harry!" Maar het was Jantien die op het vliegtuigje stond/zat. Mijns inziens is de mol dus George (Karin exit) Jantien of Harry, met als voorkeur Jantien, dat zou een barre tegenvaller zijn zeg, die koele, lieve doch sociale meid. Wat een geweldig programma. Harry is te zelfverzekerd, George te timide; Jantien is de perfecte mol; je hecht je aan haar, ze is zo lief en behulpzaam, maar ondertussen. Zij is mijn mol.
quote:Ik begrijp je niet. Eerst geef je aan dat George de mol is. verderop Jantien?
Op zaterdag 16 maart 2002 01:29 schreef Roache_ het volgende:
Karin en George waren in de kerk.Het dagboek van de mol leest:
((Over dat vliegtuigje kan ik kort zijn: spec-ta-cu-lair. Vooral met dat sacrale kerkje als tegenhanger. ))
Karin en George riepen: "Kijk, da's Harry!" Maar het was Jantien die op het vliegtuigje stond/zat. Mijns inziens is de mol dus George (Karin exit) Jantien of Harry, met als voorkeur Jantien, dat zou een barre tegenvaller zijn zeg, die koele, lieve doch sociale meid. Wat een geweldig programma. Harry is te zelfverzekerd, George te timide; Jantien is de perfecte mol; je hecht je aan haar, ze is zo lief en behulpzaam, maar ondertussen. Zij is mijn mol.
Verder is die actie van John met die geldwagen oook blijven hangen. Jeetje wat deed hij toen sloom.
quote:Ja dat had ik ook gehoord! Zou jij de mol zijn?
Op vrijdag 15 maart 2002 23:45 schreef Marble het volgende:
Hoorden jullie die gids trouwens het woordje "marble" zeggen? Grappig.
Wel leuk, allemaal met hun bek vol tanden.
Voor mij is het Prince of Jantien.
Over die letter die PRince gemist had. Je moet wel bedenken dat er een crew naast het vliegtuigje vloog die de boel filmde. Dus die konden makkelijk nog die letter filmen zonder dat hij hem gezien had. Ik neem tenminste aan de de crew in een ander vliegtuig filmde. Hetzelfde gebeurde in dat kerkje met die foto's. De cameraman/vrouw zoomde op die foto van John voordat Karen en George hem gevonden hadden.
Leuke aflevering!!
Nou duurt het weer een week, bummer!
Haha, ik heb het gevonden !!
En dat is erg dom van Jantien om dat zo op haar website te zetten !
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 11:59 schreef Blue-eyes het volgende:
Kijk maar op www.jantien.org
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 11:59 schreef Blue-eyes het volgende:
ONTKNOPING:
Ik weet wie de mol is: GEORGE !!!! De website van Jantien heeft het verraden !!!!
Kijk maar op www.jantien.org en klik op Links.
Als je kijkt naar de eigenschappen van de link naar George,s website (dat rozige vakje) dan zie je daar "molgeorgelink" staan.Haha, ik heb het gevonden !!
En dat is erg dom van Jantien om dat zo op haar website te zetten !
Maar leuke aflevering gisteren. Dat laatste stukje van Prince was idd een beetje geacteerd, maar ik denk niet dat hij de mol is.
Het bijna-hysterische gelach toen Karen weg moest was ook erg vermakelijk. Nu moet bijna iedereen opnieuw een mol kiezen en dat kon wel eens onverwachte slachtoffers opleveren.
quote:Nee, ik schrijf: George, Harry of Jantien (Karin is exit), met een voorkeur voor Jantien.
Op zaterdag 16 maart 2002 01:38 schreef evert het volgende:[..]
Ik begrijp je niet. Eerst geef je aan dat George de mol is. verderop Jantien?
quote:Ze wisten het woord al toen Prince de lucht nog in moest, ze hadden alleen nog een W en een A nodig. Voor de rest hadden ze alle letters. Al het woord goed zou zijn wisten ze dus dat iedereen zijn of haar letter(s) gevonden had.
Op zaterdag 16 maart 2002 00:55 schreef evert het volgende:[..]
maar de rest kon niet weten of zij wellicht een letter gemist hadden.
Zelfs toen hij zei dat hij een zwakke maag had. Toen dacht ik meteen: jaja, dat komt omdat het wel heel erg zou opvallen als je zou zeggen dat het niet klopte.
Via de site jantien.org (Jantien, je leest vast mee, als je een fok!-link op je eigen site zet....), kwam ik op deze site terecht:
http://www.cornelia-k.com/mol/mysteries.htm
Vooral het eerste mysterie vind ik heel raadselachtig: het gaat over de groepsfoto. Daar is een heel raar handje bij Prince te zien. Ik heb even op de officiele website gekeken, en daar staat dezelfde foto, alleen (rara hoe kan dat) een stuk vager. Hetzelfde handje is er wel te zien, alleen moet je weten dat-ie er is.
Mijn vraag: kan dit bewijs door een van jullie bevestigd worden, door het plaatsen van de officiele foto, alleen dan scherp? Ik heb ernaar gezocht, maar kon 'm niet vinden.
[aanvulling] Hmmm, mijn loved one hier beweert het raadsel van het handje te hebben opgelost.... Het is volgens hem gewoon een afbeelding op de trui van Prince. [/aanvulling]
quote:Was ook al uitvoerig besproken in Wie is de Mol, deel 3
Op vrijdag 15 maart 2002 22:46 schreef Dave het volgende:
[afbeelding] wordt [afbeelding]en
[afbeelding] wordt [afbeelding]
En John is de enige die knipoogt...
Ik denk toch dat dat iets te maken heeft met licht/donker.
Bij de andere plaatjes zie ook wel de nodige verschillen met schaduw.
V.
Ik had Jantien en Ellen omgedraaid.
Dit is de goede:
code:Zie ook deel 3 van dit topic, waar ik het al had gepost.Prince George
Harry John
Jantien Ellen
Karen Kerstin
Paméla Dick
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 10:18 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ja dat had ik ook gehoord! Zou jij de mol zijn?
En als ik naar de dagboeken van de deelnemers en de mol kijk, komt de schrijfstijl van Harry nog het meest overeen met de stijl van de mol.
quote:Nee, ik zie het ook. Dat stukje aan het eind waarin hij vrolijk zegt dat de Mol nog steeds onder hen is, is hartstikke nep. En let vooral op zijn gezichtsuitdrukking op het moment dat Karen het rode scherm krijgt en opstaat om weg te gaan. Prince zit naast haar en is op dat moment vol in beeld. Karen zou volgens hem de Mol zijn, maar hij verblikt of verbloost niet als zij het rode scherm krijgt en ook als zij opstaat en hem een hand geeft staat zijn gezicht volledig blanco. Geen spoortje van verbazing whatsoever! Beetje vreemd als je net de hele test nog hebt gemaakt met Karen in gedachten als Mol. Harry en John lijken bijvoorbeeld toch wel echt oprecht verbijsterd te zijn.
Op vrijdag 15 maart 2002 23:12 schreef Marble het volgende:
Ben ik nou de enige hier die ziet dat Prince (heel slecht) zit te acteren?
quote:Gelukkig is er nog iemand die het ziet.
Op zondag 17 maart 2002 15:07 schreef rooierooie het volgende:[..]
Nee, ik zie het ook. Dat stukje aan het eind waarin hij vrolijk zegt dat de Mol nog steeds onder hen is, is hartstikke nep. En let vooral op zijn gezichtsuitdrukking op het moment dat Karen het rode scherm krijgt en opstaat om weg te gaan. Prince zit naast haar en is op dat moment vol in beeld. Karen zou volgens hem de Mol zijn, maar hij verblikt of verbloost niet als zij het rode scherm krijgt en ook als zij opstaat en hem een hand geeft staat zijn gezicht volledig blanco. Geen spoortje van verbazing whatsoever! Beetje vreemd als je net de hele test nog hebt gemaakt met Karen in gedachten als Mol. Harry en John lijken bijvoorbeeld toch wel echt oprecht verbijsterd te zijn.
quote:Nee hoeft niet hoor!
Op zondag 17 maart 2002 15:57 schreef Marble het volgende:
Het is een drama. Een blamage. Een schande. Need I go on?
Leuk progamma trouwens, dit is het eerste seizoen dat ik het volg.
quote:Wie zegt dat dat niet van te voren ingepland is? We kunnen nooit checken of iemand die weg moet, ook daadwerkelijk de meeste vragen fout had.
Op zondag 17 maart 2002 18:36 schreef Weazle het volgende:
Nog even die zigzag-theorie. Is dat er later in gemonteerd? Want op moment van filmen weten ze toch niet wie de winnaar zou worden
quote:Je hebt het gemist, maar je vond het gaaf
Op zondag 17 maart 2002 23:22 schreef Golfen het volgende:
Oeps, de mol heb ik dus vrijdag weer gemist. Behalve dat vliegtuig en al die saaie foto's . Dat vliegtuig was echt GAAF!!!
V.
quote:T'is al laat hè! Ik ben vreemd gegaan, ben namelijk beetje gaan zappen tijdens het kijken. Dus heb niet de hele uitzending gezien. Snap ie?
Op zondag 17 maart 2002 23:43 schreef Verbal het volgende:[..]
Je hebt het gemist, maar je vond het gaaf
V.
quote:hoe kun je vreemdgaan tijdens De Mol?
Op zondag 17 maart 2002 23:45 schreef Golfen het volgende:[..]
T'is al laat hè! Ik ben vreemd gegaan, ben namelijk beetje gaan zappen tijdens het kijken. Dus heb niet de hele uitzending gezien. Snap ie?
quote:Staat er in die hoek een computer met internet??
Op zondag 17 maart 2002 23:51 schreef evert het volgende:[..]
hoe kun je vreemdgaan tijdens De Mol?
Ga je schamen en tot vrijdag half 10 a.s. in de hoek staan.
En nee, ik ben geen Computer Nerd.
Een TV met real life soaps mag natuurlijk ook altijd.
quote:Inderdaad
Op zondag 17 maart 2002 23:51 schreef evert het volgende:[..]
hoe kun je vreemdgaan tijdens De Mol?
Ga je schamen en tot vrijdag half 10 a.s. in de hoek staan.
Afvallige!
V.
quote:Ehhh.... nee, want dan kun je niet zigzaggen.
Op zondag 17 maart 2002 13:52 schreef Sweej het volgende:
Even over die zigzag theorie. Tot nu toe klopt het.. maar deze keer toen de namen in beeld stonden, stonden ze gewoon onder elkaar. Klopt het dan ook nog???
Het lijstje dat bij de theorie hoort is maar één keer in beeld geweest en dat was in afl. 2 toen Prince de test deed. Erboven stond de vraag 'Wie is de Mol?'. Het viel op omdat bij Kerstin in diezelfde aflevering, bij diezelfde vraag, de namen op alfabetische volgorde stonden.
Vanaf dat moment hebben mensen zich afgevraagd of dat afwijkende lijstje bij Prince iets te betekenen had, en tot zover lijkt het erop dat je er middels de zigzagtheorie de volgorde van afvallen uit kunt aflezen.
quote:Nee, want dat is gewoon de afbeelding op zijn trui.
Op maandag 18 maart 2002 09:45 schreef Nausicaa het volgende:
... dan is dat malle handje op die groepsfoto dus toch wel een aanwijzing....
Als Prince de mol is, word ik toch behoorlijk pissig, want dan is ie echt slecht (dat 'acteren'). Net als Karen, als die de mol was geweest, had ik dat ook schandalig gevonden (maar ik heb haar nooit verdacht).
Nou we wachten wel af, of Ellen de volgende is die vertrekt (volgens de zigzagtheorie). Dan is George, Harry of Prince dus de mol.
Maar ik hoop nog steeds dat ik het bij het rechte eind heb met John als mol, maar Jantien zou ook leuk zijn!
quote:Wij vinden het slecht acteren. Maar zien de deelnemers het ook?
Op maandag 18 maart 2002 10:42 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Nee, want dat is gewoon de afbeelding op zijn trui.
Als Prince de mol is, word ik toch behoorlijk pissig, want dan is ie echt slecht (dat 'acteren'). Net als Karen, als die de mol was geweest, had ik dat ook schandalig gevonden (maar ik heb haar nooit verdacht).
Nou we wachten wel af, of Ellen de volgende is die vertrekt (volgens de zigzagtheorie). Dan is George, Harry of Prince dus de mol.
Maar ik hoop nog steeds dat ik het bij het rechte eind heb met John als mol, maar Jantien zou ook leuk zijn!
quote:Sorry, Jantien zou dan de volgende afvaller moeten zijn.
Op maandag 18 maart 2002 10:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou we wachten wel af, of Ellen de volgende is die vertrekt (volgens de zigzagtheorie).
Dit is voor de duidelijkheid dus het goeie lijstje zoals het te zien was in afl. 2:
code:Prince George
Harry John
Jantien Ellen
Karen Kerstin
Paméla Dick
Wel jammer als Jantien eruit moet trouwens.
quote:Dat vind ik dus ook. Jantien is de leukste van de kandidaten.
Op maandag 18 maart 2002 14:05 schreef Marble het volgende:
Wel jammer als Jantien eruit moet trouwens.
1. Opdracht in de kerk met die foto's
Bij het uitzoeken van de 'lichaamsdelen' wees Karen naar dat beentje en riep: "Die zijn van Prince". Als je goed kijkt zie je dat George heel sneaky TWEE lichaamdelen (ook een hart) opraapt, en daarna snel voor Karen langs naar het altaar loopt en de lichaamsdelen plaatst bij de foto's. Twee bij Prince, het been èn het hart, daarmee heeft hij als mol de opdracht verprutst. Tenminste, dat denkt hij! Want (cardiologe) Karen weet te vertellen dat rheuma ook de hartkleppen kan aantasten. Opdracht toch geslaagd, mol-actie mislukt.
2. Storende fout in de montage.
In de scene dat George zijn antwoorden intypt, zie je beelden van anderen en hoor je George's voice-over: "Prince is erg moe (bruingekleurde beelden van Prince onderuitgezakt), Harry is een beetje nonchalant en lichtzinnig (bruingekleurde beelden van jolige Harry tijdens ondervraging door Angela), Ellen is een beetje nerveus (Ellen in beeld)..." Die tekst klinkt niet spontaan, het is geen gesproken taal, hij leest het voor! Dat is dus later ingemonteerd.
3. George hakt hout in de trailer.
Dat is dezelfde opdracht als de Belgische mol deed in de tweede Belgische serie. Hij moest een boom omhakken en daarbij zorgen dat deze NIET op een van de geparkeerde auto's viel. Natuurlijk gebeurde dat wel en kostte dat de groep geld. Ze hebben in de Nederlandse serie vorig jaar ook opdrachten gekopieerd uit de Belgische serie. En die waren ook altijd EXACT hetzelfde...
4. George's website, http://www.georgelangenberg.com/
Klik op c.v. dan zie je waar George geboren is... Grave (! Wat doen mollen? precies...)
5. De zigzag theorie (?)
Blijven over de winnaar (Prince) de mol (George) en de verliezer (Harry).
Maar hij doet het leuk
quote:
Op maandag 18 maart 2002 20:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zojuist in GTST: Paméla!
Marcus was op zoek naar Gwen en ging naar het ziekenhuis. Daar zei Paméla dat Gwen had gezegd dat ze naar Spanje (ofzo) was gegaan.
quote:Dat ook het hart aangetast kan worden bij reuma zei Karen volgens mij ook al voor de controle van de foto's en lichaamsdelen.
Op maandag 18 maart 2002 19:50 schreef Major_Star het volgende:
Volgens mij is George is de mol.1. Opdracht in de kerk met die foto's
Bij het uitzoeken van de 'lichaamsdelen' wees Karen naar dat beentje en riep: "Die zijn van Prince". Als je goed kijkt zie je dat George heel sneaky TWEE lichaamdelen (ook een hart) opraapt, en daarna snel voor Karen langs naar het altaar loopt en de lichaamsdelen plaatst bij de foto's. Twee bij Prince, het been èn het hart, daarmee heeft hij als mol de opdracht verprutst. Tenminste, dat denkt hij! Want (cardiologe) Karen weet te vertellen dat rheuma ook de hartkleppen kan aantasten. Opdracht toch geslaagd, mol-actie mislukt.
Net als Ellen trouwens, die had makkelijk kunnen zeggen dat zij de H had aangezien voor een gedraaide I...
quote:Is ie te dom voor.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:25 schreef PokerFace het volgende:
Als Prince daadwerkelijk mol zou zijn, dan had hij volgens mij bij die vliegopdracht eerder gezegd dat hij een W of een M had gezien... Als je niet zeker bent van de letter is het veel moeilijker om een woord te verzinnen...
quote:Beetje vergezocht.
Net als Ellen trouwens, die had makkelijk kunnen zeggen dat zij de H had aangezien voor een gedraaide I...
Voorlopig hou ik het op Ellen. Het is gewoon een gevoel wat ik heb.
quote:Grappig, dat viel mij ook op! Ze lijkt er in ieder geval verdacht veel op...
Op dinsdag 19 maart 2002 19:15 schreef Sweej het volgende:
Heeft iemand het nieuwe hemafoldertje al gezien?
Die foto met al die dames erop? Die middelste is toch Pamela??????
quote:Ik bedenk me nu ineens dat het ook kan betekenen dat het gaat over Karen. iedereen verdacht haar en nu is ze weg, maar dan zou het weer geen goede hint zijn.
Op woensdag 20 maart 2002 21:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het zijn de Red Hot Chilli Peppers.
How could I be such a fool zingt hij
En de zanger zingt over een She, en dat hij een fool was. Dus de Mol zou een vrouw kunnen zijn en de mannen helemaal op het verkeerde spoor zitten.
Dit is iig de tekst van de RHCP:
Red Hot Chili Peppers
I could have lied
van het album Blood Sugar Sex Magik
There must be something
In the way I feel
That she don't want me to feel
The stare she bares cut me
I don't care
You see so what if I bleed
I could never change
Just what I feel
My face will never show
What is not real
A mountain never seems to have
The need to speak
A look that shares so many seek
The sweetest feeling
I got from you
The things I said to you were true
I could never change
Just what I feel
My face will never show
What is not real
I could have lied I'm such a fool
My eyes could never never never
Keep their cool
Showed her and I told her how
She struck me but I'm fucked up now
But now she's gone yes she's gone away
A soulful song
That would not stay
You see she hides 'cause she is scared
But I don't care
I won't be spared
Keep their cool
Keep their cool
Het vetgedrukte stuk is het fragment bij schiffers. Het kan natuurlijk ook een van de andere refreinen zijn. Kan iemand er iets mee?
quote:Misschien kan ik je zo vlak voor de uitzending nog een beetje op je gemak brengen?
John gaat er uit.* CJ voelt het aan z'n water
PRINCE WEG.
spannend....
quote:Woooohoooooo!!!!
Op vrijdag 22 maart 2002 18:57 schreef CJ het volgende:
John gaat er uit.* CJ voelt het aan z'n water
Hij zit er nog in...
Leuke vrouw heeft hij trouwens... /
quote:Zeer zeker.
Op vrijdag 22 maart 2002 22:28 schreef Verfokker het volgende:
YESSS, de zigzagzooi klop nie:PRINCE WEG.
spannend....
Mochten mensen zich nog even willen bescheuren (Prince werd voor mij zeker een verdachet voor de Mol) kijk eens op www.geocities.com/wie_is_de_mol
Maarre wat mij opviel (het zal wel weer een nutteloze aanwijzing zijn maar goed, het kan maar genoteerd staan.) Bij hetmaken van de test typte Jantien haar naam in hoofdletters in. Toeval??? Kan ze de caps lock niet vinden offe....
Wel sappige aflevering met al die allyouneedislove tafereeltjes. Miste de actie een beetje.
quote:Hmmm.. beetje te laat gelezen... anders had ik toch nog een beetje lekkerder gezeten tijdens de aflevering. Nu zat ik tot het laatste moment in spanning.
Op vrijdag 22 maart 2002 21:16 schreef Jane het volgende:[..]
Misschien kan ik je zo vlak voor de uitzending nog een beetje op je gemak brengen?
Volgens sommigen die over het promotiefilmpje van de serie beschikken (dat is dus het filmpje dat is uitgezonden vóórdat de serie begon!), was John te zien bij de stierenvechtopdracht. Dus als die vanavond niet komt, zit je safe.
Okay, volgende week ook geen stierenvechtopdracht, dus dan blijft hij ook. Volgende week wel de aflevering met de voorfilmpjes van George en Harry. Dat laatste weet ik niet zeker, maar aan die auto te zien wel.
Prince eruit, dat had ik echt nooit verwacht. Wat een geweldig programma is het toch.
En die zigzagtheorie klopt dus gelukkig ook niet
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 22-03-2002 22:35]
quote:* met het schaamrood op de kaken in een hoekje wegkruipt
Op vrijdag 22 maart 2002 22:35 schreef CJ het volgende:
Is Marble al gespot na de uitzending?
Wat een blamage
quote:Ben benieuwd wie nu je mol is?
Op vrijdag 22 maart 2002 22:36 schreef Marble het volgende:[..]
* met het schaamrood op de kaken in een hoekje wegkruipt
Wat een blamage
quote:Iedereen typt z'n naam in hoofdletters volgens mij.
Op vrijdag 22 maart 2002 22:34 schreef Sweej het volgende:
Ja idd! Veel mensen waren ervan overtuigd dat Prince de mol wasMaarre wat mij opviel (het zal wel weer een nutteloze aanwijzing zijn maar goed, het kan maar genoteerd staan.) Bij hetmaken van de test typte Jantien haar naam in hoofdletters in. Toeval??? Kan ze de caps lock niet vinden offe....
Wel sappige aflevering met al die allyouneedislove tafereeltjes. Miste de actie een beetje.
quote:Ik zeg niks meer. Ik kan het gewoon echt niet geloven!!!
Op vrijdag 22 maart 2002 22:37 schreef CJ het volgende:[..]
Ben benieuwd wie nu je mol is?
Ik begin nu echt aan mezelf te twijfelen.
quote:Nee alleen Jantien, dat was juist zo schattig.
Op vrijdag 22 maart 2002 22:38 schreef DrMarten het volgende:[..]
Iedereen typt z'n naam in hoofdletters volgens mij.
quote:Nee, want ik heb er ff op gelet. Ellen was daarna en dat was in kleine letters.
Op vrijdag 22 maart 2002 22:38 schreef DrMarten het volgende:[..]
Iedereen typt z'n naam in hoofdletters volgens mij.
Na de aflevering van vanavond heb ik definitely mijn mol te pakken; George
Aanwijzing 1: Het gedichtje
Je kan er zeker van zijn dat anderen denken dat jij, als kunstenaar, graag een gedichtje van een oude Portugese man wilt hebben. Maar hij wierp een halve blik op het papier en stuurde de man weg.
Aanwijzing 2: Harry en het meisje
Een stuk onwaarschijnlijker dan het gedichtje. George gokte dat Harry aan één of ander grietje geld voor d'r taxi zou geven. De deelnemers hebben weinig geld te besteden en hier kreeg Harry bovendien niks voor terug (i.t.t. het gedichtje). Op het centraal station komen ook wel eens buitenlanders op je af die beweren een paar gulden voor een trienkaartje te willen hebben, geef ik ook nooit.
Aanwijzing 3: de uitspraken
Toen George op het terrasje die oude man wegwapperde, zei hij later iets in de zin van: "Ik maakte niet eens oogcontact meer met 'm. Ja, ik kan ook vrij hard zijn af en toe." En toch haalde hij juist die (bijna letterlijke) uitspraak er de volgende dag niet tussenuit.
No way dat John de mol is trouwens. Ik heb zelden iemand zich zo in het zweet zien werken als hij met die schapen. Hij had er ook een beetje dom achteraan kunnen lopen, zoals Jantien een uur lang gedaan heeft.
BTW: Die hond!! Die deed echt helemaal niks nuttigs!
quote:Nope.. niet gezien. Ik dacht dat John z'n naam in kleine letters type?
Op vrijdag 22 maart 2002 22:39 schreef Sweej het volgende:[..]
Nee, want ik heb er ff op gelet. Ellen was daarna en dat was in kleine letters.
Iemand anders nog gezien?????
* CJ vond dat trouwens John er deze uitzending weer heel erg uit zag
Lucky wife.
quote:John ziet er altijd zo yummie uit. Vooral met zonnebril. Ik vind dat ie soapster moet worden ofzo, komt ie elke dag op tv.
Op vrijdag 22 maart 2002 22:41 schreef CJ het volgende:
* CJ vond dat trouwens John er deze uitzending weer heel erguit zag
quote:Inderdaad, die heeft het wel getroffen. Hij mocht alleen wel wat zachter doen met die schapen.
Lucky wife.
quote:Soapster. Ja, vind ik ook. Weg met John uit z'n stoffige rommelwinkeltje.
Op vrijdag 22 maart 2002 22:43 schreef Marble het volgende:[..]
John ziet er altijd zo yummie uit. Vooral met zonnebril. Ik vind dat ie soapster moet worden ofzo, komt ie elke dag op tv.
[..]Inderdaad, die heeft het wel getroffen. Hij mocht alleen wel wat zachter doen met die schapen.
En ja.. die schapen.. die vlogen bij wijze van spreken over het hek.
quote:ja inderdaad. Maar het zag er wel erg humor uit!
Op vrijdag 22 maart 2002 22:43 schreef Marble het volgende:Hij mocht alleen wel wat zachter doen met die schapen.
Damn, wat zat ik fout. Echt een drama.
quote:Die meid die zei dat ze dichtbij woonde, en Angela had al aangegeven dat ze zou zeggen dat ze dichtbij woonde, zodat ze het geld terug kon betalen. Alleen ik denk niet dat het tot Harry is doorgedrongen dat die meid het geld terug zou betalen. Hij reageerde nogal verbaast toen Angela dat vertelde. Of zou dat een molle-reactie zijn?
Op vrijdag 22 maart 2002 22:41 schreef Fling het volgende:
Aanwijzing 2: Harry en het meisje
Een stuk onwaarschijnlijker dan het gedichtje. George gokte dat Harry aan één of ander grietje geld voor d'r taxi zou geven. De deelnemers hebben weinig geld te besteden en hier kreeg Harry bovendien niks voor terug (i.t.t. het gedichtje). Op het centraal station komen ook wel eens buitenlanders op je af die beweren een paar gulden voor een trienkaartje te willen hebben, geef ik ook nooit.
quote:Die hond was inderdaad lachen.
No way dat John de mol is trouwens. Ik heb zelden iemand zich zo in het zweet zien werken als hij met die schapen. Hij had er ook een beetje dom achteraan kunnen lopen, zoals Jantien een uur lang gedaan heeft.BTW: Die hond!!
Die deed echt helemaal niks nuttigs!
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 22-03-2002 22:48]
daarna komt ie terug, op zo'n manier als toen met expeditie robinson. De programma leiding zorgt ervoor dat hij het is die weer terug komt. Dit maakt um minder verd8, omdat hij er al eens uit is geweest.
ja ik weet het, vage theorie, maar alssie terug komt, dan issie het zeker
niet helemaal zelfbed8
quote:ik leef helemaal met je mee......voel me ongeveer hetzelfde....diepe zucht
Op vrijdag 22 maart 2002 22:47 schreef Marble het volgende:
Dat Prince eruit is betekent ook dat ik nul komma nul talent heb om te zien of iemand acteert. En ik war er nog wel zo trots op.![]()
Iemand enig idee?
quote:Ah joh... velen met jou! Do not be ashamed. Gewoon weer lekker gokken op de volgende die het dan uiteindelijk niet is...
Op vrijdag 22 maart 2002 22:47 schreef Marble het volgende:
Dat Prince eruit is betekent ook dat ik nul komma nul talent heb om te zien of iemand acteert. En ik war er nog wel zo trots op.![]()
Ik kijk al voor het derde seizoen en zit elke keer fout '
Maar ik blijf het gewoon proberen! Ik ga deze week voor Jantien (wie weet heb ik het wel goed...)
quote:Ik had juist het idee dat Jantien achteraf pas met d'r oplossing kwam, over alle schapen loslaten en er dan vijftig in het andere hok drijven. Mosterd na de maaltijd figuur (je kent ze wel onder je collega's...).
Op vrijdag 22 maart 2002 22:48 schreef CJ het volgende:Die hond was inderdaad lachen.
Maar het kostte veel moeite om al die schapen over het hek te tillen. Jantiens methode was effectiever. De mol zou weten dat Jantien nooit van haar leven een schaap opgetild zou krijgen over het hek. Dat moest hij dus in z'n eentje doen... toch ook wel een mollestreek...
quote:Hij zei juist dat de oude man geen oogcontact maakte. Verder was die manier van john om al die schapen over het het te tillen en vervolgens naar de andere kant te brengen wel een hele tijdrovende actie. Hij was echter wel heel fanatiek in tegenstelling tot Jantien.
Op vrijdag 22 maart 2002 22:41 schreef Fling het volgende:
Nog maar vijf kandidaten over en het net sluit zich om de mol...Na de aflevering van vanavond heb ik definitely mijn mol te pakken; George
Aanwijzing 1: Het gedichtje
Je kan er zeker van zijn dat anderen denken dat jij, als kunstenaar, graag een gedichtje van een oude Portugese man wilt hebben. Maar hij wierp een halve blik op het papier en stuurde de man weg.Aanwijzing 3: de uitspraken
Toen George op het terrasje die oude man wegwapperde, zei hij later iets in de zin van: "Ik maakte niet eens oogcontact meer met 'm.
quote:Hij had zeker al geroken dat z'n aanstaande in de buurt was
Op vrijdag 22 maart 2002 22:53 schreef Golfen het volgende:
Prince wist wel dat het om die vrouw ging maar hij keek er niet naar
quote:Hier hetzelfde. Bij de eerst serie was ik ervan overtuigd dat die studente de mol was en in de tweede serie dacht ik eerst die soldate (Yvonne?) en later Sigrid.
Op vrijdag 22 maart 2002 22:50 schreef Sweej het volgende:[..]
Ah joh... velen met jou! Do not be ashamed. Gewoon weer lekker gokken op de volgende die het dan uiteindelijk niet is...
Ik kijk al voor het derde seizoen en zit elke keer fout
'
quote:Ik heb ook geen enkel idee meer.
Op vrijdag 22 maart 2002 22:52 schreef DrMarten het volgende:[..]
Hij zei juist dat de oude man geen oogcontact maakte. Verder was die manier van john om al die schapen over het het te tillen en vervolgens naar de andere kant te brengen wel een hele tijdrovende actie. Hij was echter wel heel fanatiek in tegenstelling tot Jantien.
Ik dacht eerst John maar ik weet het nu niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |