Het was dus zowiezo een van de 4:
- Prince
- Kerstin
- Karen
- Jantien
Hun stemgedrag:
- Prince -> Karen
- Kerstin -> Karen
- Jantien -> Ellen
- Karen -> Jantien
Ik denk dat Prince, Kerstin, John en Harry allemaal heel dicht bij de afgrond lagen, omdat ze allemaal op Karen hebben gestemd.
De volgende keer maakt Ellen ook een kans om er uit te vliegen, gezien de vliegtuig-act die ze moet opvoeren.
Karen is de mol dus niet naar alle waarschijnlijkheid.
Jantien en Ellen maken nu dus nog zeker kans voor de titel.
John (die deze aflevering trouwens wel heel erg was) blijft er waarschijnlijk ook in zitten omdat volgende week waarschijnlijk geen schapenopdracht is. Tenminste dat hoop ik.
En het zou me niets verbazen als hij de Mol is... wie vergeet nu z'n pal van de trekker te halen bij paintballen...
Harry was me te fanatiek bezig met het liedjesraden om de mol te zijn. George lette me te veel op Jantien en was heel enthousiast toen iedereen het goed raadde.
Tja en verder weet ik het eigenlijk niet.
quote:I couldn't agree more!!! Die ziet er echt niet uit. Wat een zoutzak joh! En dat haar toen ze net uit bed kwam!
Op vrijdag 08 maart 2002 22:42 schreef Marble het volgende:
Okee Karen is dus niet de mol. Wat ze wél is, is een total fashion disaster!!! Een hawaii-bloes onder een gestreepte trui?!?
Ik denk ook dat Karen de mol niet is omdat haar dagboekstukje op de site van wieisdemol een totaal andere schrijfstijl heeft dan de stukjes van de mol (al weten wij natuurlijk niet hoever ze die verbouwen.....)
quote:Je bewijslast stoot hier echter op een probleem. Prince zei ook dat hij eigenlijk wel wist dat er twee sleutels waren omdat John dat gezegd had. En Ellen en Harry wisten het ook, maar die vergeten dat soort dingen heel snel.
Op vrijdag 08 maart 2002 22:38 schreef DrMarten het volgende:
Hij pakte de telefoon bij de ontvoering van Kerstin waardoor de boodschap dat er twee sleutels nodig waren misschien niet goed is overgekomen. Voor zover mijn bewijslast.
Paintballen was wel heel verdacht. Vond ik ook... als hij nou gehoopt had dat meer mensen op hem hadden gestemd dan was dit natuurlijk een mooie mollestreek om de boel te verkloten.
Nou, als-ie de mol is, dan is-ie wel de lekkerste mol ooit...
* sorry kon het even niet laten die laatste opmerking *zucht*
Opdr 1a
George en Jantien moeten een band 4 Nederlandse nummers laten spelen en de andere 6 kandidaten moeten die dan raden. Het gaat om 5000 Euro De nummers zijn:
- Tulpen uit Amsterdam
- Sinds een dag of
- Een beetje verliefd
- Even aan mijn moeder vragen
Ze raadden het allemaal goed
Het viel me op dat Jantien erg de leiding nam en dat George daar maar een beetje zat van: nou ja, doe dat dan maar, jij zal het wel weten. Hij zei later dat hij expres bij jantien wou, omdat hij haar verdenkt, maar dan ga je juist toch tegen iemand in?
Opdr 1b
In 2 pools wordt gepaintballed, de winnaar krijgt een vrijstelling. Gaat om 10.000 euro. Ook moet de winnaar worden voorspeld, als de meesten de goede winnaar voorspellen, krijgen ze dus dat geld
Pool 1: Karen, Kerstin & Prince
Pool 2: John, Ellen & Harry
Wie wint volgens wie:
Kerstin: Prince
Karen: Prince
Prince: John
Ellen: Prince
John: was me niet helemaal duidelijk, d8 hij nou dat hij zelf zou winnen?
Harry: Prince
karen vs. kerstin: Kerstin is af
Karen vs. Prince: Karen is af
Ellen vs. John: John is af
Ellen vs. Harry: Harry is af
Ellen vs. Prince: Ellen wint
Ellen heeft dus een vrijstelling gewonnen.
Het viel me op dat Harry alweer benadrukte dat hij vooral geen vrijstelling wou. Waarom niet? Ook zat Karen veel op te scheppen dat ze Prince expres had laten winnen. Jaja, dat zag ik er weinig van af.
Opdracht 2
Kerstin is 'ontvoerd'. De andere 7 moeten haar voor 12.00 uur weer vinden. Dat kunnen ze doen m.b.v 2 clues in hun hotel. Clue 1 is een foto van Kerstin met een dagblad, Clue 2 is een ansichtkaart van een groot hotel in Luso. De groep wordt opgesplitst in 2 teams, nml:
Team 1. John, Prince, George en Karen
Team 2. Harry, Ellen en Jantien
Met telefoon enzo moest Kerstin bevrijd worden. Jantien kletste ontzettend veel aan de telefoon, iets wat ze vaak doet en Kerstin (een overbodige opmerking, maja) zei eerst dat ze 10 min. omhoog ging, en tegen het andere team zei ze dat ze 10 min. omlaag ging. Mollenstreek, maar 'mijn' mol is nu dus exit.
Executie
Kerstin: Karen
Prince: Karen, 2e mol is Ellen
John: Karen
Jantien: Ellen
Harry: Karen
George: Jantien of prince, eigenlijk geen idee
Karen: Jantien of kerstin
Ellen: vrijstelling
Als eerste werd karen ingetypt, daarna George en als 3e Kerstin en die is nu exit.
volgende week:
- een hal met een heleboel foto's, daar moesten ze iemand/iets tussen zoeken
- een kerk vol met schedels
- ellen op het vliegtuig (ellen exit?)
quote:Hee, dat ligt niet aan Karen, maar aan die leipo's die uit alle spullen wat in die 2 grote tassen hebben gepropt bovenop die stuwdam.
Op vrijdag 08 maart 2002 22:42 schreef Marble het volgende:
Okee Karen is dus niet de mol. Wat ze wél is, is een total fashion disaster!!! Een hawaii-bloes onder een gestreepte trui?!?
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 08-03-2002 22:51]
quote:Wedden dat de Mol dat shirt er in heeft gestopt om Karen te pesten?
Op vrijdag 08 maart 2002 22:48 schreef beelzebub het volgende:[..]
Hee, dat ligt niet aan Karen, maar aan die leipo's die uit alle spullen wat in die 2 grote tassen hebben gepropt bovenop die stuwdam.
quote:Zou goed kunnen, ik zat toen even niet goed op te letten. Maar toch, als ik nu terug denk kan ik geen opdracht verzinnen warin John zich overmatig heeft ingespannen om het geld binnen te halen. Erg veel van zijn acties waren wel enigszins dubieus.
Op vrijdag 08 maart 2002 22:45 schreef CJ het volgende:[..]
Je bewijslast stoot hier echter op een probleem. Prince zei ook dat hij eigenlijk wel wist dat er twee sleutels waren omdat John dat gezegd had. En Ellen en Harry wisten het ook, maar die vergeten dat soort dingen heel snel.
quote:hehehe, jah!
Op vrijdag 08 maart 2002 22:51 schreef CJ het volgende:
Wedden dat de Mol dat shirt er in heeft gestopt om Karen te pesten?
Ik hoop ook dat Harry eruit gaat, irriterend figuur. Maar bij volgende week zag ik niets over een auto en harry. Helaas.
quote:Klopt. Op de website staat dit voorval trouwens wel als tip.
Op vrijdag 08 maart 2002 22:52 schreef DrMarten het volgende:[..]
Zou goed kunnen, ik zat toen even niet goed op te letten. Maar toch, als ik nu terug denk kan ik geen opdracht verzinnen warin John zich overmatig heeft ingespannen om het geld binnen te halen. Erg veel van zijn acties waren wel enigszins dubieus.
quote:Ja he
Op vrijdag 08 maart 2002 22:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Coole ondertitel Marble!
quote:Er staat toch ook geen Allyson?
is t trouwens niet Allyson (zo vertalen ze t)
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 22:54 schreef Marble het volgende:
Er staat toch ook geen Allyson?
En die Ellen... die heeft de winnaar zo maar in één klap ¤ 20.000 door de neus geboord!
quote:Nee, het is Allison. De y wordt in samenstellingen een i.
Op vrijdag 08 maart 2002 22:55 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nee er staat Allison. Maar ik bedoel dus of het allyson is, omdat dat er altijd staat bij de vertalingen
quote:OK, dat klopt wel ja. Dan vertalen ze het dus mooi fout daar.
Op vrijdag 08 maart 2002 22:56 schreef Marble het volgende:
Nee, het is Allison. De y wordt in samenstellingen een i.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |