Weet ik, ik keek daar dan ook vanwege mijn vreesquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je kunt onderin je statusbalk zien dat het om een wikipagina gaat.
700 inclusief.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:30 schreef Supersheep het volgende:
Fijn Soemp
Wat gaat de huur eigenlijk worden voor jullie?
Mooi gemaaktquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:10 schreef wyccie het volgende:
In dit filmpje wordt het ook wel mooi overzichtelijk uitgelegd.
* proestquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:36 schreef Etcetera het volgende:
'krijgen jullie wel eens wat terug van essent?' ik: ja, stroom.
Dit heb ik ooit voor m'n biologie-examen gehad.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:01 schreef wyccie het volgende:
Nee, ook wel met zwangerschappen.
Als de moeder rhesusnegatief is en het kind positief, kan de moeder antistoffen aanmaken tegen de rhesusstoffen van het kind. Dit kan door de placenta heen en kan het bloed van het kind afbreken.
Vaak gebeurt dit niet bij het eerste kind, de antistoffen worden later pas aangemaakt. Bij 8% worden zes maanden na de bevalling antistoffen gevonden.
Bij een tweede bevalling is het percentage al hoger. Het gaat dan ook vaak pas mis bij een tweede kind.
Om te voorkomen dat de moeder antistoffen gaat aanmaken krijgt ze immunoprofylaxe toegediend..
Moest het opzoeken, want wist het niet zeker.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:26 schreef Supersheep het volgende:
wyccie, vraagje:
Als een kind van de ouders bloedgroep A en 0 (of B en 0) meekrijgt dan zal het kind bloedgroep A (of B) hebben voor zover ik weet. Waarom komt bloedgroep 0 dan zo vaak voor?
vorige week vrijdag was ik nog ergerquote:
Ik kliktequote:Op donderdag 15 mei 2008 23:10 schreef wyccie het volgende:
In dit filmpje wordt het ook wel mooi overzichtelijk uitgelegd.
Hij kan alleen niet dansenquote:
quote:
Dat is helemaal niet zo duur.quote:
Hmmm, wij hebben al 17 jaar een koopwoning en ik betaal aan hypotheek per maand maar 468 Euro...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo duur.![]()
Nu betalen we veel meer als we huur en alles optellen. Het is dus nog gunstiger ook voor ons.![]()
Waarschijnlijk is het goedkoper om via de woningbouw iets te vinden, maarja, enorme wachtlijsten.
en gas, water, licht?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, wij hebben al 17 jaar een koopwoning en ik betaal aan hypotheek per maand maar 468 Euro...
OK, dat vergeet ik dan weer:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
en gas, water, licht?![]()
Kopen is ook veel voordeliger, maar dat ging helaas niet. Krom he.
Dan komt het op 638 en scheelt het alweer minderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dat vergeet ik dan weer:
Gas en licht 130 Euro p/m, water 40 Euro per maand...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |