Water is overigens 40 Euro per 3 maanden, foutje...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan komt het op 638 en scheelt het alweer minder
Ik weet het, maarja wij zitten nog even met huurhuizen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Water is overigens 40 Euro per 3 maanden, foutje...
Denk alleen dat ons huis iets groter is (5 kamers + tuin + carport naast het huis).
En ik kan het verkopen...
waaromquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
Pffff mijn vriend heeft zn computer zo ingesteld dat de bewegende smileys toch statisch worden weergegeven
Paniekerd...
Zie mensen niet snel van Groningen naar Breda komen hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:44 schreef LadyBlack het volgende:
Wat zul je het rustig krijgen Soempie, als je eenmaal in Breda woont....... denk daar maar vast aan
Geen heen en weer gereis meer, mensen die jouw kant opkomen ipv dat je steeds naar Groningen moet... het heeft best voordelen, zo'n eind weg verhuizen!
Weenie, hij laat ook automatisch alle cookies verwijderen na elke FF-sessie, dus ingelogd blijven op fok is er ook niet bij.... best irritant als je dat gewend bentquote:
Pff ze komen toch minstens je huis een keer bewonderen en naar verjaardagen enzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zie mensen niet snel van Groningen naar Breda komen hoor.Misschien 1 keer per jaar.
![]()
Denk dat het afspreken wordt in Utrecht of Zwolle. Of dat ik wat vaker naar Groningen terug ga. We zien wel.
Jawel. Huis bewonderen dit jaar en volgend jaar verjaardagen. Dat is 1 keer per jaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Pff ze komen toch minstens je huis een keer bewonderen en naar verjaardagen enzo?
Een van mijn beste vriendinnen doet vandaag toelating voor een master in Maastricht![]()
![]()
Hehehe, ja dat kan hier in Groningen heel makkelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel. Huis bewonderen dit jaar en volgend jaar verjaardagen. Dat is 1 keer per jaar.Tijd gaat vaak zo snel, dat het op een gegeven ogenblik ook wel best is om elkaar maar 2 of 3 keer per jaar te zien.
Heb het met best veel mensen. Je bouwt toch alletwee weer een nieuw sociaal leven op.
Maastricht is ver, maar wel een heel leuke stad.Dat is wel tof als je haar dan gaat opzoeken. Net een mini-vakantie.
![]()
Vriendin belt net af. Ze was heel erg brak. Dacht eerst dat ze ziek was, zo klonk ze, maar gewoon tot 7 uur vanmorgen de stad in geweest.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:07 schreef Etcetera het volgende:
toen was ik dus net wakker
is het al woensdag
Ja hihi dit is al de tweede keer dat ik heel schijnheilig zit te duimen (want ik gun haar natuurlijk echt wel dat ze slaagt) en ondertussen heel hard hoop dat ze hier blijftquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:10 schreef Soempie het volgende:
Best gek gevoel is dat. Aan de ene kant wens je iemand het beste, maar aan de andere kant hoop je toch stiekem dat het niet door gaat.![]()
NCIS finale deel 1quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:10 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is er woensdag dan??
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:14 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
![]()
ZOMG..........
Ik krijg heb grijze haren!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]wat naar voor je
![]()
![]()
is het er 1 of meer? 1 gebeurt wel eens
Ik ook. 3 ofzo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
![]()
![]()
3 so far...... en ach ik ben blond dus ze zullen niet opvallen, maar toch wordt mijn aanstaande 25e verjaardag nu wel wat confronterender![]()
Oke dan, dat was even onduidelijk.quote:
We hadden het wel kunnen gokkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke dan, dat was even onduidelijk.We kunnen niet in je hoofd kijken waar je aan denkt.
sorryquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
![]()
![]()
3 so far...... en ach ik ben blond dus ze zullen niet opvallen, maar toch wordt mijn aanstaande 25e verjaardag nu wel wat confronterender![]()
jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke dan, dat was even onduidelijk.We kunnen niet in je hoofd kijken waar je aan denkt.
JA!! Vooral dezequote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:24 schreef Soempie het volgende:ik heb al m'n smileys terug!!!
LB, als je nog toffe smileys wilt.
Ik ook, maar ik ken best veel mensen van onze leeftijd die al grijze haren krijgen. Geen idee hoe dat komt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, ik ook..... vind het maar een raar idee dat je op je 24e al grijze haren hebt![]()
Goed idee.quote:Goed, ik ga even wat make up op mn ogen smeren en dan er vandoor. Ga een grasmat kopen voor op het balkon
Ja dusquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
JA!! Vooral dezewil ik graag!!
Ben je op msn nu?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat zei je ook weer? It's not a habit, it's cool, I feel alive.....
quote:
Je begint dus steeds meer op je avatar te lijken dus, bleek was je al...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:14 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
![]()
ZOMG..........
Ik krijg heb grijze haren!!!![]()
![]()
je hebt er niet veel aan gemist, het geluid stond zo zacht dat je bijna niks kon horenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:41 schreef MadMaster het volgende:
Sorry MaJo, redde het gisterenavond niet.
Veel zaken bleken niet meer in huis te zijn, dus het was boodschappen doen geblazen.
En daarna had ik geen fut meer...
Dat weet ik wel, alleen ik heb geleerd dat je dan spuiten moet tijdens de zwangerschapquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:40 schreef wyccie het volgende:
Ok, dan blaat ik nog wel even verder.
B. zei dat zij en Sheep verschillende resustypen hadden. Je kunt dan wel kinderen krijgen hoor, anders heeft een kwart van de wereldbevolking een probeem. Ik zal eens opzoeken hoe dat zit.
Ojaquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:01 schreef wyccie het volgende:
Nee, ook wel met zwangerschappen.
Als de moeder rhesusnegatief is en het kind positief, kan de moeder antistoffen aanmaken tegen de rhesusstoffen van het kind. Dit kan door de placenta heen en kan het bloed van het kind afbreken.
Vaak gebeurt dit niet bij het eerste kind, de antistoffen worden later pas aangemaakt. Bij 8% worden zes maanden na de bevalling antistoffen gevonden.
Bij een tweede bevalling is het percentage al hoger. Het gaat dan ook vaak pas mis bij een tweede kind.
Om te voorkomen dat de moeder antistoffen gaat aanmaken krijgt ze immunoprofylaxe toegediend..
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vorige week vrijdag was ik nog ergereen vrouw die we van de kroeg kennen, plagen we nogal eens dat ze wat ouder is (als in: waar is je rollator, ouwe dakduif enzo
)
we zaten op het terras, en op een gegeven moment riep B. 'ik wil zien... een dinosaurus!' en zij zat daar bij, schuin tegenover mij. mijn eerste reactie, compleet impulsief: daar zit ze - wijzend en wel
zelden zo gelachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |