Dankjewel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:06 schreef sir_dalord het volgende:
gefeliciteerd soemp
komt het toch nog goed
Geen tijd om te dromen, moet nog inpakken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:39 schreef Etcetera het volgende:
hup hup
aan de slagdaarna mag je dromen over je huis
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wij gaan ook misvormde kinderen krijgen, kreeg ik gisteren te horen. ik ben A negatief en Sheep is geloof ik positiefEn dat gaat niet samen..
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou me meer druk maken om het haar van de kinderen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie kinderen gaan eruit zien als wollige olifantjes.How cute.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Meer als hele lange duo penotti kinderen
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die link had ik ook nog niet gelegd
oeh, scaryquote:
Beter dat dan dat je over een tijdje op een overwacht en ongunstig moment had moeten gaan strontscheppen en overwerken om alles weer op de rails te krijgen...quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:15 schreef MadMaster het volgende:
Heb vanmorgen een flinke data-inconsistentie in een aantal (gelukkig nog niet operationele) systemen ontdekt.
Was van plan om vanmiddag vrij te nemen, maar ik ben bang dat ik mezelf die pret heb ontnomen...
Ohja.. dat.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Eeeen gefeliciteerd Soemp. Kennelijk werkt het, dat collectief duimen
Dat stukje doet het bij mij niet. Welke dj was het en waarom ws het zo erg dan? Behalve dat hij info gaf?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:10 schreef MaJo het volgende:
Heb net dat stukje op de radio gehoord over mijn WAS bandlid, echt te fout
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
En weer thuis
Mijn vader is ook weer thuis. Die had afgelopen zondagnacht( op maandag) een hartinfarct dus dat was schrikken. Nu is het bij het Erasmus MC hier sinds 1,5 jaar de gewoonte om te proberen je binnen een uur in de OK te krijgen zodat ze kunnen gaan dotteren(de verstopte ader weer open maken). En dat was gelukt.
1 nachtje op de CCU(IC voor hartpatienten) gelegen en daarna op een "normale" kamer.
En vandaag mocht 'ie al naar huis. Voorlopige diagnoso is "weinig tot geen schade".
Ik hou het lekker op "weinig" maar dat moet dan nog blijken.
Hij voelde zich een maandag al goed en verveelde zich stierlijk want hij mocht niet naar buiten of zelfs niet van de afdeling(dan zou de mobiele hartmonitor het signaal kwijtraken en dan raakt het personeel in paniek).
Ik hou het erop dat 'ie enorm veel geluk heeft gehad. Hij moet wel stoppen met roken en tot nu toe zegt 'ie dat dat heel simpel is (rookte 1 pakje per dag). We zullen zijn
Wel medicijnen natuurlijk.
Heb je hem al vermoord?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:10 schreef MaJo het volgende:
Heb net dat stukje op de radio gehoord over mijn WAS bandlid, echt te fout
Inderdaadquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wat heeft jouw vader dan een geluk gehad
een collega van me, haar vader heeft ook iets met z'n hart gehad, maar midden in de nacht, en het gaat nog altijd niet zo goed
![]()
Zal ik doen. Hij zei "nou, als het 10x moeilijker wordt dan dit...0x10 is 0"quote:En wens hem succes met stoppen met roken![]()
Ik hoop het niet want dan kunnen we hem bij de FokBBQMeat met zijn allen kastijdenquote:
Omdat het mijn huisgenoot is die ik iets in vertrouwen verteld heb en hij dat doodleuk weer op de radio zegtquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat stukje doet het bij mij niet. Welke dj was het en waarom ws het zo erg dan? Behalve dat hij info gaf?
Ah jeetje wat schrikkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
En weer thuis
Mijn vader is ook weer thuis. Die had afgelopen zondagnacht( op maandag) een hartinfarct dus dat was schrikken. Nu is het bij het Erasmus MC hier sinds 1,5 jaar de gewoonte om te proberen je binnen een uur in de OK te krijgen zodat ze kunnen gaan dotteren(de verstopte ader weer open maken). En dat was gelukt.
1 nachtje op de CCU(IC voor hartpatienten) gelegen en daarna op een "normale" kamer.
En vandaag mocht 'ie al naar huis. Voorlopige diagnoso is "weinig tot geen schade".
Ik hou het lekker op "weinig" maar dat moet dan nog blijken.
Hij voelde zich een maandag al goed en verveelde zich stierlijk want hij mocht niet naar buiten of zelfs niet van de afdeling(dan zou de mobiele hartmonitor het signaal kwijtraken en dan raakt het personeel in paniek).
Ik hou het erop dat 'ie enorm veel geluk heeft gehad. Hij moet wel stoppen met roken en tot nu toe zegt 'ie dat dat heel simpel is (rookte 1 pakje per dag). We zullen zijn
Wel medicijnen natuurlijk.
Ja voor hem ook schrikken. Snap nu ook iets beter hoe jij elke keer weer schrikt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah jeetje wat schrikkenJe zei al dat je naar het ziekenhuis ging maar wist niet dat het je papa was
Wel fijn dat het zo goed is afgelopen, dat kan inderdaad anders. Ga hem maar even verwennen
ja dat is zeker schrikken. Het went nooitquote:
Hehe, op zich vind ik het niet zo erg maar mijn eindredacteur doet het ook en dan heel kort en snelquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom zeggen mensen tegenwoordig hoi als ze een telefoongesprek beeindigen?
Ik ga morgen beginnen met een test, ik begin elk telefoongesprek met doeiquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe, op zich vind ik het niet zo erg maar mijn eindredacteur doet het ook en dan heel kort en sneldan klinkt het wel dom
Ik heb het nog specifiek gevraagd aan de arts die de procedure heeft uitgevoerd.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja dat is zeker schrikken. Het went nooitgelukkig is hij er zo goed vanaf gekomen, het hart is maar een eng ding. Haha kan me voorstellen dat hij liever een lekkere steak eet dan een bak fruit
wat dieeten betreft, er zijn wel dingen die minder goed voor je hart zijn. Zout bijv (hoge bloeddruk) en ook vet en alcohol. Vreemd dat dat niet gezegd is..
quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb het met mensen uit noord- en zuid-holland en limburg, verder zou ik het niet weten
' Hoi hoooi ' doet het ook goed hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zuid-Holland hier. Maar je zegt het op de manier van "lateeeer"
Wat?quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
' Hoi hoooi ' doet het ook goed hoor
quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag weer wat topfilms op de kop getikt bij een tweedehandsspullenzaak:
A2 Racer The Movie
Nou, dan weet je waar ik te vinden ben die dag en op dat tijdstipquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:50 schreef Supersheep het volgende:
Ane Brun 16.aug.2008 Lowlands Festival Biddinghuizen
Ik heb er enorm veel moeite mee dit "wansmaak" te noemen. Dit gaat wansmaak voorbij.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag weer wat topfilms op de kop getikt bij een tweedehandsspullenzaak:
House of 1000 corpses
2001 freaks
Santa's slay
En...
A2 Racer The Movie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |