quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:45 schreef Soempie het volgende:
Kindjes. We zijn zelf nog veel te kinds.
En je weet het hè, jullie zijn eerst aan de beurt.
 rustig aan, we genieten op dit moment enorm van alle vrijheid die we als DINK's hebben. Weet je wat een DINK wordt na verloop van tijd?
  rustig aan, we genieten op dit moment enorm van alle vrijheid die we als DINK's hebben. Weet je wat een DINK wordt na verloop van tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Jaaaa, dat klopt welquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kindjes. We zijn zelf nog veel te kinds.

Ze hebben er zelfs al een kamer voorquote:En je weet het hè, jullie zijn eerst aan de beurt.

Je gaat niet afzeggen hequote:

Hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jullie gaan net zulke rare kinderen krijgen als Pitt en ik

quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
rustig aan, we genieten op dit moment enorm van alle vrijheid die we als DINK's hebben. Weet je wat een DINK wordt na verloop van tijd?
Een SITCOMNo way...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DINKies rule...

quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een SITCOMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget

quote:
 het is een rommel/werkkamer, en we noemen het voor de grap de kinderkamer, maar er zijn geen plannen!
  het is een rommel/werkkamer, en we noemen het voor de grap de kinderkamer, maar er zijn geen plannen!   

Helegaar niet. Ik bedoelde juist dat ik op informatie zit te wachtenquote:

omdat jullie net zo gek zijn als wij zijnquote:
 en Pitt en ik roepen al een hele tijd dat wij kutkinderen gaan krijgen
 en Pitt en ik roepen al een hele tijd dat wij kutkinderen gaan krijgen  

Dat scheeuwd om foto'squote:Op donderdag 15 mei 2008 09:54 schreef Soempie het volgende:
[..]

Deze woning heeft een tuintje.En een afschuwelijke keuken.

Wij gaan ook misvormde kinderen krijgen, kreeg ik gisteren te horen. ik ben A negatief en Sheep is geloof ik positiefquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omdat jullie net zo gek zijn als wij zijnen Pitt en ik roepen al een hele tijd dat wij kutkinderen gaan krijgen
 En dat gaat niet samen..
 En dat gaat niet samen..

Ik zou me meer druk maken om het haar van de kinderenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wij gaan ook misvormde kinderen krijgen, kreeg ik gisteren te horen. ik ben A negatief en Sheep is positiefEn dat gaat niet samen..

van dit koters die je tegelijkertijd kunt kielhalen maar waar je gewoon niet boos op kunt worden
 van dit koters die je tegelijkertijd kunt kielhalen maar waar je gewoon niet boos op kunt worden  

quote:

quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou me meer druk maken om het haar van de kinderen
 krullebol van me
  krullebol van me   

Dat wordt gewoon blond, donker of donkerblondquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou me meer druk maken om het haar van de kinderen
 Met krullen
 Met krullen  

Wij krijgen geen kutkinderen hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omdat jullie net zo gek zijn als wij zijnen Pitt en ik roepen al een hele tijd dat wij kutkinderen gaan krijgen

Die keuken is inderdaad echt jammer. Ouderwets ookquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij hebben de benedenverdieping met tuin.

ooooh jawelquote:
 heel druk, stuiterend, altijd actief en heel erg ondeugend
 heel druk, stuiterend, altijd actief en heel erg ondeugend  

Ik heb echt een hekel aan donkere kleuren. Word er altijd een beetje sippig van.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die keuken is inderdaad echt jammer. Ouderwets ook
Met tuin is fijn
 Maar behalve 1 muur in de kamer (baksteen) is de rest lekker licht.
  Maar behalve 1 muur in de kamer (baksteen) is de rest lekker licht.   

Ik stuur je zo even een emailquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helegaar niet. Ik bedoelde juist dat ik op informatie zit te wachten

We kunnen anders ook behoorlijk lui zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ooooh jawelheel druk, stuiterend, altijd actief en heel erg ondeugend

Ik ook, ik hou van licht en strak en dan met niet-strakke details, zeg maarquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan donkere kleuren. Word er altijd een beetje sippig van.Maar behalve 1 muur in de kamer (baksteen) is de rest lekker licht.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |