Heb je al 3 sterren op office? Die is echt sneaky! heb wel afgekeken van youtube filmpjes om daar achter te komenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:17 schreef Mirel het volgende:
bijna 40 sterren bij timetrial. Als je een bepaalde time trial stretch de hele tijd doet, dan zie je vanzelf de beste wegen.
Ik heb hem ook op medium en hard gewoon uitgespeeld, en op easy nog een keer zonder wapens. Eerst probeerde ik het ook zonder te meppen en disarmen enzo, na een paar levels blijkt dat zelfs op easy behoorlijk moeilijkquote:Op maandag 22 december 2008 18:11 schreef Platina het volgende:
Damn het is me niet gelukt
Ik probeerde hard uit te spelen zonder een wapen te gebruiken, maar na tientallen keren gefaald te hebben bij chapter 8 ben ik toch maar gestopt en met schieten verder gespeeld. Dan maar op easy doen :p
quote:Op maandag 22 december 2008 23:55 schreef Gamer_V het volgende:
Op hard en zonder wapens yeah
Het laatste stukje met die serverkamer zo'n 30 keer over moeten doen
respect! ik kon het niet meer opbrengen. Ging me te vaak mis.quote:Op maandag 22 december 2008 23:55 schreef Gamer_V het volgende:
Dat gaat echt nergens over. Zelfs nu ik weet hoe het moet (ik had een ghost van top ranked) lukt het me niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:39 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb je al 3 sterren op office? Die is echt sneaky! heb wel afgekeken van youtube filmpjes om daar achter te komen
Ik was begonnen op medium en meteen zonder wapens gedaan. Die server ruimte lukte me elke keer maar 1 a 2 ventjes te ontwapenen. Na 2 uur proberen ben ik van tactiek gewisseld.quote:Op maandag 22 december 2008 23:55 schreef Gamer_V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:11 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik was begonnen op medium en meteen zonder wapens gedaan. Die server ruimte lukte me elke keer maar 1 a 2 ventjes te ontwapenen. Na 2 uur proberen ben ik van tactiek gewisseld.Dat rondrennen deed ik ook, maar met zoveel mannetjes kon ik onmogelijk de machinegungast ontwapenen zonder van een bepaalde kant doodgeschoten te worden. Dus moest ik ze stuk voor stuk neermeppen, anders haalde ik de bovenkant nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Dat en de tassen zoeken moet ik ook nog, heb er zo'n 15 perongeluk gevonden. Maar ik ga niet voor de achievements die dingen zoeken dat is saai!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:57 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Dat gaat echt nergens over. Zelfs nu ik weet hoe het moet (ik had een ghost van top ranked) lukt het me niet.![]()
edit: Oh trouwens, ik zat nu op Youtube te kijken, dat is best te doen! Probeer eens een top ranked te doen, die doet office in 10 seconde!Atrium is tof! Factory krijg ik maar niet, daar zit zo'n enorm irritante wallrun in
![]()
Spel is wel lekker voor je gamerscore, moet enkel nog wat speedruns en time trials (35 en 50) voor 1000/1000
Heet dat zo als je de 1000punten hebt?quote:Op maandag 29 december 2008 15:02 schreef Gamer_V het volgende:
Max gamerscore voor x-boxers.
Of platina?
De eerste rij ramen moet je eerst naartoe gaan en allemaal kapotmeppen, dan overnieuw beginnen, vervolgens zijn de ramen nogsteedsweg. Als je dan op de paal rent, omdraait en springt moet je in de lucht naar rechts sturen terwijl je dat raam kapotramt. Dan kan je hem binnen 27sec halen. Als je vervolgens al die ramen ook kapotmept en weer overnieuw begint gaat het nog sneller. De 10-15seconde methode weet ik nietquote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef Simsfan88 het volgende:
Tassen zijn super makkelijk, duurt ook niet lang. Even op de site kijken die hier ergens in het topic staat, met foto's en video erbij, heb je die achievement ook weer. Ik krijg de time trial van Office maar niet voor elkaar. De snelste manier met 10-15 seconde lukt me niet, en op de normale manier krijg ik de bovenste ramen niet kapot.
De soundtrack blijft echt geweldig, hier met HD kwaliteit:
Het lukte mij eerst niet eens om op die paal uberhaupt een wallrun-turn-jump te maken. Toen dat eenmaal lukte ging het breken van het raam ook na een paar keer al, gewoon in de lucht naar rechts draaien en de rechtertrigger inhoudenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:55 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik weet dat die ramen niet terug komen als je restart, maar die ramen helemaal bovenaan krijg ik maar niet weg. Mijn Xbox 360 is onderweg richting Duitsland, dus volgens jaar weer eens proberen.
En daarom begin ik er niet aanquote:Op zondag 4 januari 2009 11:55 schreef Mirel het volgende:
# @$^& kutspel.
Heb ik nog 10 sec over bij het eind van chapter 9 wanneer je op de helicopter moet springen. Spring ik op de heli met nog 5 sec over, schopt ze Jacknife weg, en dan gaat die trut dood. Nogmaals geprobeerd met de 5 sec die over waren, en speelde het uit met 6:00:72 als tijd. -___-
Ik had precies hetzelfde.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:55 schreef Mirel het volgende:
# @$^& kutspel.
Heb ik nog 10 sec over bij het eind van chapter 9 wanneer je op de helicopter moet springen. Spring ik op de heli met nog 5 sec over, schopt ze Jacknife weg, en dan gaat die trut dood. Nogmaals geprobeerd met de 5 sec die over waren, en speelde het uit met 6:00:72 als tijd. -___-
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef koffiegast het volgende:
Voor de PC dan eindelijk uit,
helaas loop ik tegen een slowmotion geval aan in chapter 4 of 5 ofzo :/ net ik helemaal verliefd werd op de game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Jup, en het is voor de pc. Hoe haal je die dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:50 schreef Mirel het volgende:
Ja bij Jacknife toch? Als ie bij het einde op z'n bek gaat. Welke versie speel jij? PS3 360 of PC? Benieuwd of ze dat foutje bij de PC eruit hebben gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |