Jah ze hebben craig jones even gefotografeerdquote:
Hmmm aparte vormgeving, kan zo niet direct de naam van die stroming verzinnenquote:
grapje zeker, zwaar dingquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:16 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah ze hebben craig jones even gefotografeerd
[ afbeelding ]
Nu doen ze net alsof het makkelijk wheely'en is met dat gedrocht. Zwaar ding trouwens, dik 220 kilo![]()
Die van Geerd het meestequote:Op donderdag 15 mei 2008 00:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
grapje zeker, zwaar ding
De mijne doet nog meer op de weegschaal
Dat zou wel extreem zijnquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die van Geerd het meesteAls hij erop zit
Zondag?quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
renkereindrijdenmaar wanneer gaan we meeten @ de Bosweg
ik heb er eentje liggen... denk dat die wel past.quote:anders ben ik me rugprotector serieus kwietosweinig zin om een nwe aan te schaffen eigenlijk strak zit ik met 2 van die dingen..
iemand toevallig een exemplaar te leen/te koop voor een prikkie
Hulp nodig?quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:58 schreef Cageon het volgende:
zit te twijfelen om de chick mee te nemen naar de mfmm, maar als we erna nog gaan sturen moet ik dr eerst naar huis brengen vanuit veenendaal.![]()
Nieuw achterbandje doet wonderen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:16 schreef stinkie het volgende:
Best vermoeiend, kreng is best aan het gewicht om door de file heen te sturen.
Iemand FZR1000 ruilen voor een gs500-tje![]()
wrom dat, alleen naar de mac rijden, ff chillen daarzo, ga toch niet met die toer parade tocht mee rjidenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hulp nodig?
Dare devil, iemand achterop bij de MM.![]()
de mijne voelt ook als een echte SSquote:[..]
Nieuw achterbandje doet wonderen.
Je kan eventueel ook nog de vorkpoten doorsteken.![]()
En misschien ook een paar nieuwe schokbrekers.![]()
Been there, done that. Na een maandje is het sowieso gewend.
Ik merk vast weer hoe log de Triumph 1200 is op de eerste de beste circuitdag.
Heb nu geen referentie om mee heen rijden.![]()
Voelt momenteel als een echte SS.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |