Wat vind men van het westen?quote:Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig beïnvloed werden.
Wat zijn tukkers?quote:Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Is er ook een volkslied?quote:Tukker is de bijnaam die door sommige Nederlanders wordt gegeven aan Twentenaren.
Tukker komt waarschijnlijk van het woord "tuk" in het dialect, dat broekzak betekent - wellicht verwijzend naar de gewoonte om met beide handen in de broekzak over straat te gaan, hetgeen voor de stedeling boers overkwam. Tukker zou daarom een weinig vleiende beschrijving kúnnen zijn, ware het niet dat het voor Twentenaren tegenwoordig een geuzennaam is. Zo gebruiken fans van de Twentse voetbalclub FC Twente het woord Tukker veel op spandoeken.
Afgeleid van het woord Tukker wordt soms naar Twente verwezen als Tukkerije, met name als het om een negatieve associatie gaat.
Is er een Twents woordenboek?quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:BREDA
De politie van Breda is op zoek naar de eigenaar van bijna 100.000 euro. Het bedrag zat in een plastic zak die een passant woensdagavond vond langs een weg in het Ulvenhoutsebos bij Breda. De eerlijke vinder heeft het geld afgeleverd bij de politie in Breda. De politie stelt een onderzoek in, omdat zij het niet onwaarschijnlijk acht dat het geld te maken heeft met een criminele activiteit. Zij heeft de euro's veilig opgeborgen in een kluis. Als de politie de eigenaar van het geld binnen een jaar niet heeft gevonden, komt dat volgens de Nederlandse wetgeving toe aan de vinder.
Er is toch ook een serie over Twente?quote:breda
de polietsie van breda is op zeuk noar de eigenaar van bienoa 100.000 euro. 't bedrag zat in toet'n dee veurbieganger woensdagoamd vond langs weg in 't ulvenhoutsebos bieje breda. de eerlijke vinder hef 't gèèld ofgeleverd bieje de polietsie in breda. de polietsie stelt onderzeuk in, omdat zij 't nich onwaarschijnlijk acht dat 't gèèld te maak'n hef met criminele activiteit. zij hef de euro's veilig votdoan in kloes. aske de polietsie de eigenaar van 't gèèld binnen joar nich hef vonn, kump dat volgens de nederlandse wetgeving too aan de vinder.
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?quote:Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost door NL Film & TV werd geproduceerd. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP), Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio Overijssel. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005 trok 300.000 kijkers, later is wel eens een aantal van 375.000 gehaald. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje, sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden. Vanaf 21 mei 2007 wordt de serie ook dagelijks om 18.45 uur op Nederland 2 uitgezonden door de KRO.
In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden. De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
enquote:Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland.
Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaald voetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de officiële naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van één seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Krüzen en Folkert Velten. Krüzen is momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.
Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan creëren. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion verhoogd van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras.
De huidige trainer is Gert Heerkes. Hij volgde interimtrainer Hendrie Krüzen op. Krüzen was tijdelijk trainer na het ontslag van Ruud Brood.
Welke FOK!-users komen er allemaal uit Twente dan?quote:FC Twente is een Nederlandse voetbalvereniging uit Enschede die sinds de oprichting in 1965 betaald voetbal speelt. De club ontstond uit een fusie tussen Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Op het seizoen 1983/84 na speelde FC Twente altijd in de Eredivisie. Het eerste elftal wordt momenteel getraind door oud-speler Fred Rutten en zijn assistent Erik ten Hag.
Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. Een thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in.
De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het huidige stadion. De grootste overwinning ooit is 8-0, een uitslag die behaald werd tegen De Graafschap op 14 september 1975 en tegen FC Utrecht op 23 april 1977. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 104 nationale en 19 Europese doelpunten. In het seizoen 1971/72 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is een record voor de Nederlandse Eredivisie.
FC Twente speelt zijn thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Dit stadion werd op 10 mei 1998 geopend en bood aanvankelijk plaats aan 13.500 toeschouwers. Later is dit teruggebracht naar 13.250. Met ingang van het voetbalseizoen 2008/2009 is het stadion uitgebreid met een gedeeltelijke tweede ring waardoor de capaciteit wordt vergroot naar 24.353 bezoekers. De naam zal na de uitbreiding "Grolsch Veste" luiden, een verwijzing naar vestingstad Groenlo waar de fabriek van sponsor Grolsch zijn oorsprong heeft.[1] De eerste officiële wedstrijd die in het huidige stadion werd gespeeld was op 10 mei 1998 tegen PSV, een competitiewedstrijd die in 3-0 voor de Tukkers eindigde.
Tot 1998 werd gespeeld in het Diekmanstadion, wat voor 1965 de thuisbasis was van Sportclub Enschede.
De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente; in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente-fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 legde, de op dat moment nog niet officiële supportersvereniging, Vak-P de fundamenten voor de Ultras cultuur in Nederland.
Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio. Ook vlak over de grens in Duitsland is er een officieel erkende Twente-fanclub. In 2007 kwam daar ook een Australische supportersvereniging bij onder de naam "Tukkeroos". Enkele Twente supporters hebben sinds de jaren 90 een vriendschapsband met aanhangers van het Duitse Schalke 04.
Twente won twee maal de KNVB-beker, in 1977 na een finale tegen PEC Zwolle en in 2001 na winst tegen PSV. In 1975, 1979 en 2004 verloor Twente de bekerfinale. Het beste competitieresultaat is een tweede plaats in 1974, eenzelfde klassering als voorganger Sportclub Enschede in 1958 behaalde. Zeven keer legden de Tukkers beslag op de derde plek in de eindrangschikking van de Eredivisie. In seizoen 1983/84 haalde FC Twente een tweede plaats in de eerste divisie en promotie naar de Eredivisie, nadat het het jaar daarvoor was gedegradeerd. Als bekerwinnaar mocht Twente in 2001 spelen om de Johan Cruijff-schaal. De wedstrijd tegen PSV ging echter met 3-2 verloren.
FC Twente speelde éénmaal een Europese finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia M'gladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld. In 1973 werd de halve finale van de UEFA Cup gehaald en in 1978 de halve finale van de Europacup II.
FC Twente was in 2006 één van de elf UEFA Intertoto Cupwinnaars, na winst over twee wedstrijden tegen Kalmar FF uit Zweden. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint, waarmee het toegang verwierf tot de tweede kwalificatieronde voor de UEFA Cup van dat jaar. Hierin werd het echter uitgeschakeld door FC Levadia uit Estland.
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Whehehequote:Op woensdag 14 mei 2008 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hij is alweer bijna vol mensen, ff doorspammen
Als de tijd rijp isquote:
wit is te maagdelijk?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als de tijd rijp isIk wil niet in het wit trouwen.
Eigenlijk was het wat jij zei, maar dat komt zo slecht overquote:
Whehehequote:Op woensdag 14 mei 2008 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk was het wat jij zei, maar dat komt zo slecht over
trustequote:
vind je het gek met zo baggerenquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
RoD doet trouwens z'n best me in te halen qua postaantallen, maar ik sta nog steeds ruim voor.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:54 schreef rulerofdeath het volgende:
stel kadavers
jullie schrikken al dat andere volk af
nee de paashaasquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:54 schreef rulerofdeath het volgende:
stel kadavers
jullie schrikken al dat andere volk af
zo krijgen we nooit een drukke meetquote:
Ik ben druk voor 4quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo krijgen we nooit een drukke meet
En dat is onze schuld wilde je zeggen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo krijgen we nooit een drukke meet
nee maar een meet met iets meer dan 3 mensen lijkt me leukerquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]niemand is verplicht hier te komen toch?
Ok ok, da's zoquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee maar een meet met iets meer dan 3 mensen lijkt me leuker
hardstikkequote:
quote:
daaromquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze is bijna vol.
quote:
haar doen voor het naar bed gaan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ga wel slapen iig... nog even m'n haar doen. Tralalala!
Weltrusten mannen
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haar doen voor het naar bed gaan?
zal wel aan mij liggen
owquote:
ok. dat scheelt morgen weerquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa stijlenDan hoef ik dat morgen vroeg niet meer te doen!
Dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ok. dat scheelt morgen weer
kun je weer wat langer blijven liggen
whoei. een kusjequote:
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:23 schreef bobsqaud het volgende:
Zal ik me bij deze ook maar eens aanmelden voor de meet dan zijn jullie in ieder geval met meer dan drie personen
Onder voorbehoud kan ik wel jaquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:34 schreef bierbart het volgende:![]()
ik zal even het lijstje aanpassen:
ToF meet 8 juni:
Komers:
bobsqaud
-_Guitarist_-
Lau.
Remcore
Roze-meisje
rulerofdeath
Rumille
Samzz
bierbart (is nieuw hier ja)
Misschieners:
Yooquote:
6 man..quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooja, ik zit ook op school
nu nog maar met 6 man.
Echt, hier op school kunnen de meeste gewoon op komen dagen maar iedereen is te luiquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:44 schreef bierbart het volgende:
[..]
Yoo![]()
[..]
6 man..weetje hoeveel.. wij maar met z'n tweeen
Welke school zit je dan op?quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Echt, hier op school kunnen de meeste gewoon op komen dagen maar iedereen is te lui
ROC hequote:Op donderdag 15 mei 2008 08:53 schreef bierbart het volgende:
[..]
Welke school zit je dan op?![]()
Hier komt het grootste deel meestal wel gewoon..
Ik doe ook ROC!quote:
Ik wou dat ik nog op stage zatquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:12 schreef bobsqaud het volgende:
Tja ik zit hier nu zelf op stage is in ieder geval beter dan op school
Waarom niet?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:28 schreef badgirl18 het volgende:
neee, ik denk dat ik niet naar de meet ga:P
Hoe jong ben jij zelf dan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:33 schreef badgirl18 het volgende:
Omdat ik niet zo goed kan in juni, en omdat jullie jong zijn
Zegt zij met een nickname 18quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:33 schreef badgirl18 het volgende:
Omdat ik niet zo goed kan in juni, en omdat jullie jong zijn
Vond school altijd wel relaxed! Dingen doen waar je zin in had, veel vrije tijd, tentamens beetje leren. Erg chillquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:12 schreef bobsqaud het volgende:
Tja ik zit hier nu zelf op stage is in ieder geval beter dan op school
Mja...opzich is het ook wel relaxed...maar soms zo saaaaaaiquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vond school altijd wel relaxed! Dingen doen waar je zin in had, veel vrije tijd, tentamens beetje leren. Erg chill!
En dan voel je jezelf te oud voor ons?quote:
Dat ben ik zeker weten niet danquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:50 schreef bobsqaud het volgende:
En er moet toch iemand zijn met iets meer "verstand" :p
Het is altijd kut als mensen je beginnen te kennenquote:
Soms wel ja.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:54 schreef bierbart het volgende:
[..]
Het is altijd kut als mensen je beginnen te kennen
Leen me je agenda maar even dan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:54 schreef badgirl18 het volgende:
Gezien het feit dat ik in juni ook nog erg druk ben..uhh.. jaa! Bewijs het tegendeel maar
Je kunt ook gewoon tijd maken hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:54 schreef badgirl18 het volgende:
Gezien het feit dat ik in juni ook nog erg druk ben..uhh.. jaa! Bewijs het tegendeel maar
Dan zeg je maar een show af!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef badgirl18 het volgende:
Nee joh, ik ben een druk bezet artieste!!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Onder voorbehoud kan ik wel ja
Wat doe je zoal dan als artiest?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef badgirl18 het volgende:
Nee joh, ik ben een druk bezet artieste!!
You've got a dirty mind....quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Cool
dacht aan heel andere dingen door je naam.
Dan moet je maar niet komen he. Als je vind leeftijd alles zegt, ben jij misschien te kinderachtig voor ons.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:58 schreef Roycoooooo het volgende:
omg, dacht die is iets van 30 jaar ofzo! 23 en vindt zichzelf te oud voor ons
! Ben zelf net 22
![]()
A dirty mind is a joy foreverquote:
maar ik ben bijna 23quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:28 schreef badgirl18 het volgende:
neee, ik denk dat ik niet naar de meet ga:P
1 juni dan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:45 schreef bobsqaud het volgende:
Als er zoveel niet komen is het mischien handig een andere datum te prikken ik zit zelf ook aardig lastig 8 juni
dan bij deze:quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:25 schreef badgirl18 het volgende:
Haha mooi hoe iedereen hier zo heftig op reageert
* rulerofdeath dwingtquote:
Jij hebt het ei van Columbus uitgevonden. Perfecte oplossing!quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:29 schreef bobsqaud het volgende:
Maak anders een poll met datums en dan maar stemmen en de datum waar het meest op gestemd is de meet houden makkelijker kan het haast niet
quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:59 schreef Samzz het volgende:
Het ei van Columbus uitgevonden? Is het niet, het Ei van Columbus ontdekt en het wiel uitgevonden?
Of word ik gek?
die is er al geweest en het aantal mensen dat er op stemt valt tegenquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:29 schreef bobsqaud het volgende:
Maak anders een poll met datums en dan maar stemmen en de datum waar het meest op gestemd is de meet houden makkelijker kan het haast niet
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet komen he. Als je vind leeftijd alles zegt, ben jij misschien te kinderachtig voor ons.
Altijd leuk, discussies over het geloof.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heb met een meisje een discussie over de geboortedatum van Jezus... totaal zinloos blijkt, want ze houd vast aan de verzinselen van de Bijbel en haar Godsboek of zo.
Mijn nagel is naar de kloten aan het gaan
Hoi!quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
laptop heeft kuren, dus nu op een oude bak bezig
morgen maar ff na laten kijken...
goedenavond
Waarom dequote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:18 schreef Rumille het volgende:
Als FC Twente verliest, is er dan ook een huldiging.
Lijkt mij dus ook nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:08 schreef Rumille het volgende:
Lijkt me niet echt gezellig als je net het ticket om de vr CL hebt misgelopen, dat je dan gaat feest vieren. Kan aan mij liggen.
zit er flink over te denken om er heen te gaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:48 schreef Stienn het volgende:
FC Twente live op een groot scherm en huldiging om 20:00 en dan allemaal op de grote markt!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:08 schreef Rumille het volgende:
Lijkt me niet echt gezellig als je net het ticket om de vr CL hebt misgelopen, dat je dan gaat feest vieren. Kan aan mij liggen.
en die joden zijn gewoon zo arrogantquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Voor een club als Twente ligt dat anders dan bij Ajax.
Teletekst/internet hooligan als je niet gaat, nepperdquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zit er flink over te denken om er heen te gaan![]()
quote:
Een dipjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
welke plaats hadden jullie in de competitie?![]()
hebben jullie de beker gewonnen?
kratje bier op zetten?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:56 schreef Rumille het volgende:
[..]
Een dipje
Volgend seizoen de beker en de competitie en halve finale CL!
met van basten?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:56 schreef Rumille het volgende:
[..]
Een dipje
Volgend seizoen de beker en de competitie en halve finale CL!
die is toch heel goed?quote:
ik ga wel, vreest nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Teletekst/internet hooligan als je niet gaat, nepperd!
Dat was een grandioze finale! Wat een spanning toen in de Kuip!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga wel, vreest nietvanaf 13.00 begint het, met beelden van de bekerfinale 2001
![]()
het was de 75 gulden voor bus+ticket toen meer dan waardquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:27 schreef Stienn het volgende:
[..]
Dat was een grandioze finale! Wat een spanning toen in de Kuip!
er kwamen toen een rits kaarten vrij, omdat PSV ze niet wilde hebben. daardoor kon ik hier bij de Intersport nog een kaartje krijgenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:41 schreef Stienn het volgende:ben je mooi afgezet! ik zat voor 25 gulden strak aan het veld!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:27 schreef Stienn het volgende:
[..]
Dat was een grandioze finale! Wat een spanning toen in de Kuip!
Oei, das mooi stom!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
lol, ben ik toen ook nog heen geweest! Kan me nog herinneren dat een college van mijn pa dr ook was, stond Twente ver achter met pingels, ging die weg.. Kwam die even later toch weer terug
!
ga jij daar ook heen?quote:
Van mijn kant ook maarquote:
gefeliciteerdquote:Op zondag 18 mei 2008 18:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ben gisteren avond mama geworden van een baby muisjeIk heb geen idee hoe oud ie is (gok zo'n 2 dagen oud.. ) Hij ligt nu in een bakje met watten onder de lamp! Hij is zó schattig!!!
quote:
en ik nietquote:
quote:
danku, dankuquote:
niet zo veel van gezienquote:Op zondag 18 mei 2008 21:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
danku, dankuheb op de Oude Markt staan kijken, Ajax heeft kansen genoeg gehad, Twente ook, denk wel dat over deze 2 wedstrijden gezien de beste heeft gewonnen
Ben dr ff helemaal klaar meequote:Op maandag 19 mei 2008 12:07 schreef Blawh het volgende:
Deceptie al teboven Rumille, Roycoooooo en die andere tukkerjood hier?
Ik ben ook al een paar weken een beetje voetbalmoe, laatste weken van de competitie al trouwens.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben dr ff helemaal klaar mee. Nu maar genieten van t EK en maar weer op naar volgend seizoen
!
Whehe de Tank voetbalt helaas niet meer anders zou t zeker een overweging waard zijnquote:Op maandag 19 mei 2008 13:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ben ook al een paar weken een beetje voetbalmoe, laatste weken van de competitie al trouwens.
En de tank.Ajax zoekt verdedigers toch? Daar kwam de Tank aardig uit de voeten destijds.
Die 6-6 tegen HHC was inderdaad meesterlijk.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe de Tank voetbalt helaas niet meer anders zou t zeker een overweging waard zijn! Mooi seizoen toen wel
(vooral de 6-6 kan ik mij nog goed heugen
)!
mooiquote:Op maandag 19 mei 2008 16:18 schreef Samzz het volgende:
Ik heb m'n laptop weer terugEn ik heb een nieuw rokje en twee topjes, whoeja!
ik maak hem wel: pics!!quote:Op maandag 19 mei 2008 16:18 schreef Samzz het volgende:
Ik heb m'n laptop weer terugEn ik heb een nieuw rokje en twee topjes, whoeja!
hahaquote:Op maandag 19 mei 2008 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik maak hem wel: pics!!
ik ga morgen shoppen voor (zomer)kleren
en zie ik jou dit weekend in Beckum Wouter?![]()
Jawel. Alleen het idee dat Twente wél CL speelt doet nog pijn.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:07 schreef Blawh het volgende:
Deceptie al teboven Rumille, Roycoooooo en die andere tukkerjood hier?
het zijn nog voorrondes hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 21:44 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jawel. Alleen het idee dat Twente wél CL speelt doet nog pijn.
en dát maakt mij juist extra blijquote:Op maandag 19 mei 2008 21:55 schreef Rumille het volgende:
Ik gun het ze van harte hoor, leuke club, leuk voetbal.
Maar dat Twente wél vr Cl speelt en Ajax niet, dát doet zeer.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dát maakt mij juist extra blij
Whehe idd, kan nog herinneren dat Herman zei: dit is de laatste wedstrijd in de junioren van sommigen en dan doen jullie dit. Toen ging ff die knop omquote:Op maandag 19 mei 2008 15:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die 6-6 tegen HHC was inderdaad meesterlijk.![]()
5-0 achter bij rust, totaal overlopen. Na rust een herboren elftal, 6-5 voorkomen en uiteindelijk een 6-6 eindstand.
Dat seizoen had ik ook nog een briljant hakje achter het standbeen langs dat in eigen doel belande, kutpolletje.![]()
![]()
Uit? Waar we met 5-0 op de kop kregen? Was mijn eerste wedstrijd als laatste manquote:
Tien weken non stop @ Westendorp, Drenthe! Waarschijnlijk alleen in augustus een paar weekenden vrij ivm mijn viertal werkzaamheden. Moet mee naar de Regio en de Nederlandse dan.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi
jij kon in juli niet ivm stage? ben je dan de hele tijd ergens anders?
Waar wil je foto's van? M'n laptop?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik maak hem wel: pics!!
ik ga morgen shoppen voor (zomer)kleren
en zie ik jou dit weekend in Beckum Wouter?![]()
jou zonder in je nieuwe klerenquote:
hmm. en wanneer begint dat?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tien weken non stop @ Westendorp, Drenthe! Waarschijnlijk alleen in augustus een paar weekenden vrij ivm mijn viertal werkzaamheden. Moet mee naar de Regio en de Nederlandse dan.
Die ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uit? Waar we met 5-0 op de kop kregen? Was mijn eerste wedstrijd als laatste man!
glanderbrug verkrachten?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:03 schreef Samzz het volgende:
Ik ga eens even checken hoe ze Glanerbrug aan het verkrachten zijn! Daarna naar de Dierenwinkel en zo
Byee *zwaait
Ze zijn een winkelplein aan het maken, heel Glanerbrug ligt op z'n kop.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
glanderbrug verkrachten?
mag ik meedoen?
ow laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn een winkelplein aan het maken, heel Glanerbrug ligt op z'n kop.
in Glanerbrug vast welquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow laat dan maar zitten![]()
ik dacht dat er wat te neuken was
wie?quote:
Adolescentquote:
wat is er?quote:
mag ik ook een keer?quote:
waar ga jij heen verhuizen?quote:
quote:
goedenavond remcoquote:hoi
quote:
Pfeiffer. Lekker slapenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik moest eigenlijk om half 9 op school zijn. Ik ben 10 minuten wakker
Ben er grotendeels wel af, maar na een drukke week merk ik het wel weer even.quote:
quote:
dus je blijft wel in tukkerlandquote:
Voorlopig nog wel, over 10 jaar hoop ik in Engeland/Schotland te wonen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus je blijft wel in tukkerland
Waarom dat?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voorlopig nog wel, over 10 jaar hoop ik in Engeland/Schotland te wonen.
Aha op die fiets. Kanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben al sinds m'n 6e ofzo gek op de Engelse taal en cultuur
Ik wil na 'm'n HBO Bestuurskunde een Bachelor Engelse Taal en Cultuur doenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aha op die fiets. Kan! Moet je wel alles achter laten
! Waarom studeer je dan geen Engels oid?
Moggel
Had ik ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:19 schreef bierbart het volgende:
Ik verveel me hier.. Engels op vrijdag het eerste uur.. wie verzint dat
Had ik allang niet meerquote:
Ik niet, vind t altijd wel leuk! Hablo Espanolquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:13 schreef rulerofdeath het volgende:
talen
dat vond ik altijd waardeloos. ik deed dan liever wiskunde of natuurkunde of iets in die richting
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik niet, vind t altijd wel leuk! Hablo Espanol!
Lekker hoor, weer geslaagd voor een examen. Mag nu meedoen aan de leergang Financieren Zakelijke Relaties
Dank je, ben dr zeer content meequote:
en een of andere graftak voor engels wil ook niet bepaald helpenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:28 schreef Blawh het volgende:
Van harte Roy!
Talen ligt er natuurlijk aan op welke manier je het leert. Heb talen nooit leuk gevonden, maar Spaans nu is wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |