het is de bedoeling dat de ELCAN langzaam wordt vervangen dacht ik, maar niet alle mariniers daar hebben een Aimpoint (de overgrote deel wel) op een paar foto's zie ik nog een paar ELCAN'squote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:25 schreef hollandFTW het volgende:
[..]
Ik zag die foto's van de mariniers in Chad, en daar hadden de meeste inderdaad een andere kijker dan de elcan. Ben wel benieuwd hoe dat geregeld is, neem aan dat ze die allemaal gekregen hebben, maar geld dit dan voor elke marinier of dus alleen die naar Chad zijn gegaan.
Bij de Goden kerel! Dit topic ~is bijna 3 jaar oud!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef Salvad0R het volgende:
Opvolger van de M14, deM110
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/M110_Semi-Automatic_Sniper_System
En waarom is dat het beste wapen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef Salvad0R het volgende:
Opvolger van de M14, deM110
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/M110_Semi-Automatic_Sniper_System
Waarschijnlijk omdat het een opvolger van iets is en betreffende persoon onder indruk is van het uiterlijk ofzo.quote:
Maar het volgtvervangt de M21 (op lange termijn)quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het een opvolger van iets is en betreffende persoon onder indruk is van het uiterlijk ofzo.
Daar zullen de ontwerpers vast wel rekening mee gehouden hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:47 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja en net als bij de AK zal het waarschijnlijk onder alle omstandigheden werken maar nooit iets raken.
Geloof dat die dingen nu zelfs nog zo'n $1000 per stuk kosten, en dat het rond de $30 wordt zodra het in normale productie wordt genomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:00 schreef Vronsky het volgende:
Duur wapen.. kost geloof ik $25/$30 per granaat.
wat een koeiepoep..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:47 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja en net als bij de AK zal het waarschijnlijk onder alle omstandigheden werken maar nooit iets raken.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:06 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wat een koeiepoep..
als je denkt niets te kunnen raken met de AK .. dan ligt dat toch echt aan de schutter, niet aan het wapen.
De AK is gewoonweg onzuiver, en loopt naar rechts boven weg. Dus vol auto of double tap kan je met dat ding vergeten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:06 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wat een koeiepoep..
als je denkt niets te kunnen raken met de AK .. dan ligt dat toch echt aan de schutter, niet aan het wapen.
Ja meermaal, daarom ook mijn opmerking dat het een onnoukeurig wapen is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:03 schreef Mores het volgende:
@Sine_Pari,
heb jij ooit geschoten met een AK?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |