Kunnen zal die het vast wel, maar niet super meerquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:46 schreef BoerBert het volgende:
Kan De Boer niet een wedstrijdje meeballen?
Met Lucky Ajax maakte hij laatst nog een wereldgoal.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kunnen zal die het vast wel, maar niet super meer
Ach nu je het zegt, slechter dan Urby op links kan nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Met Lucky Ajax maakte hij laatst nog een wereldgoal.
Die is linksback toch?quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:41 schreef Urquhart het volgende:
Kan die Slijngard niet meedoen?
quote:Zwaanswijk blijft toch bij NAC
Uitgegeven: 15 mei 2008 18:01
Laatst gewijzigd: 15 mei 2008 18:02
BREDA - Patrick Zwaanswijk blijft toch bij NAC. De 33-jarige verdediger wees vorige week nog een aanbieding voor een nieuw contract af omdat daaruit te weinig waardering sprak.
ANP
Na een onderhoud met technisch directeur Earnest Stewart besloot Zwaanswijk donderdag alsnog te blijven. Hij ondertekent een contract voor een jaar in Breda, zo meldde de club op de website.
Tweede seizoen
Zwaanswijk kan een tweede seizoen 'verdienen' als hij komend jaar voldoende wedstrijden speelt. De voorwaarden die aan 'voldoende' zijn verbonden, zijn na het gesprek tussen Stewart en Zwaanswijk enigszins versoepeld om de waardering voor de verdediger te onderstrepen.
Waar staan die fotos?quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:53 schreef kalinho het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die foto's van v.d. Vaart en v.d. Sar zijn ook HELS gewoon. Nigel de Jong lijkt op Demy de Zeeuw, Gio kijkt een beetje homo en matthijsen is net Robben met een dikke kop
Weetniet of je er toegang toe hebt, maar zoek eens in Lexis Nexis.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:33 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben op zoek naar artikelen of informatie over de beurgang van Ajax.
Het maakt niet uit wat voor en of het van pas of het begin is, alle info is welkom.
Iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Heb er geen toegang toe, dus iets anders..?quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Weetniet of je er toegang toe hebt, maar zoek eens in Lexis Nexis.
Ajax jaarverslagen lijkt me ook wel handig. Heb ik tenminste veel gebruikt toen ik het nodig had over de beursgangquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:33 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben op zoek naar artikelen of informatie over de beurgang van Ajax.
Het maakt niet uit wat voor en of het van pas of het begin is, alle info is welkom.
Iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Gaaf.quote:
Ziet er wel grappig uit, waar komen die plaatjes vandaan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Gaaf.
Hier de rest. Van der Sar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de niet(-ex)-ajacieden:
Mathijsen
Kakkerlakje
Credits voor Erwin Olaf.
quote:Verschil van 1, 5 miljoen tussen vraag en aanbod: 'Morgen opnieuw gesprek Ajax en Heerenveen over Sulejmani'
15-05-08
Insiders binnen Ajax melden ons dat vrijdag er een nieuw gesprek gepland staat tussen delegaties van Ajax en Heerenveen om de overgang van Sulejmani naar Ajax te bespreken. Ook inhoudelijk weet onze bron informatie te melden: Er zou vooralsnog een gat van zo'n 1,5 miljoen zitten tussen het bod van Ajax en de vraagprijs van Heerenveen: Ajax biedt 9,5 miljoen, Heerenveen vraagt 11 miljoen plus een deel van de opbrengst mocht Sulejmani tussentijds door Ajax voor een hoger bedrag verkocht worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |