Graafschap is 600. Volendam zal de kleinste zijn denk ik.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:02 schreef Jasza het volgende:
Een nationale voorrangsuitkaart kun je niet aanvragen, maar moet je verdienen. Ter indicatie: de grens om in aanmerking te komen voor een nationale voorrangsuitkaart 2007-2008 was vastgelegd op 12 (scan)punten.
Aan het einde van ieder seizoen wordt bepaald op hoeveel wedstrijden de voorrangsuitkaartgrens ligt. De belangrijkste reden voor bepaling van deze grens is dat er niet meer voorrangsuitkaarthouders kunnen zijn dan de capaciteit van het kleinste uitvak van de deelnemende clubs in de Eredivisie.
Wat is het kleinste uitvak? de Graafschap met 400 ofzo?
Tering die is erg klein.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Graafschap is 600. Volendam zal de kleinste zijn denk ik.
Tering die krijgen wij zelfs vol.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tering die is erg klein.
Naam Kras Stadion
Bouwjaar 1975
Capaciteit 6000
Uitvak 250
1,5 miljoen? Dat is niet veel verschil. Maar is hij 11 miljoen waard? hmm..quote:
Bedenk me net dat als je veel mensen meeneemt je volgens mij die hele tribune krijgt als uitclub.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tering die is erg klein.
Naam Kras Stadion
Bouwjaar 1975
Capaciteit 6000
Uitvak 250
Niet meer up to date, schijnt ongeveer 500 te zijn nu.
Mag hopen dat het wel 12 wedstrijden is, want anders hebben me maatjes voorrang en ik niet en dan mis ik volgend jaar veel wedstrijdenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Graafschap is 600. Volendam zal de kleinste zijn denk ik.
100% zeker. Tenzij hij opeens een blessure krijgt waarvan hij niet herstelt maar dat risico loop je altijd.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
1,5 miljoen? Dat is niet veel verschil. Maar is hij 11 miljoen waard? hmm..
Nou jammer voor ze. Ik zou als ik 11 zou betalen geen enkele premie die kant op laten gaan. Ze krijgen van niemand anders 11 miljoen. Ajax zal de enige zijn die dat bedrag op zou willen hoesten.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:32 schreef _Mike_ het volgende:
Ziet er wel gruwelijk uit, waar komen die plaatjes vandaan?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:30 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, betaal gewoon die 11 miljoen zeg!
Dat is hij meer dan waard. Dat ventje is nog piepjong en nu al één van de beste spelers hier in Nederland. Die jongen heeft een gouden toekomst, hij zal alleen nog maar beter worden.
Over een jaar of twee verkoop je hem door voor 20+ miljoen.
Dus ga nu niet de gierige jeud uithangen..
Dus? Weinig met Ajax te maken dit.quote:
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:47 schreef Radegast het volgende:
Ik zou Davids linksback zetten, en dan Slijngard of Colin centraal naast Heitinga.
Lindgren zie ik toch liever op het middenveld.
Kan Jan-Arie van der Heijden ook niet centraal achterin uit de voeten?
Kom je daar om zeven over twee 's nachts nu helemaal voor naar het Ajax topiquequote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als er 1 trainer is die geen charisma heeft dan is het van Basten wel, is het wel zo'n goeie trainer eigenlijk?
Maar natuurlijk. Wat dacht jij dan joh?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als er 1 trainer is die geen charisma heeft dan is het van Basten wel, is het wel zo'n goeie trainer eigenlijk?
Vrouwen hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kom je daar om zeven over twee 's nachts nu helemaal voor naar het Ajax topique.
quote:Pot geeft Koster ervan langs
Menno Pot, lid van Ajax en columnist voor de AFCA Supportersclub, geeft in zijn nieuwste column Adrie Koster ervan langs. Pot is niet gecharmeerd van de huidige interim-trainer van Ajax. Koster wekte bevreemding door na de 2-1 nederlaag bij FC Twente monter op te merken dat een 1-0 thuiszege voldoende is om de play-offs te winnen.
"Het is een waarheid als een koe, maar het probleem is nou juist dat Ajax nooit de nul houdt", weet Pot. "De kans dat Ajax in De Arena twee of drie tegengoals krijgt is bijna twee keer zo groot als de kans dat Ajax in eigen huis de nul houdt, dus we kunnen er gerust van uit gaan dat Ajax zondag drie of vier doelpunten nodig zal hebben, en met twee goals verschil zal moeten winnen om zonder penaltyschieten de play-offs te winnen. Enig idee hoe vaak Twente dit seizoen met twee goals verschil verloren heeft? Welgeteld twee keer - en van Ajax verloren ze in drie duels nog helemáál niet."
De manier waarop Koster Ajax in de pers vertegenwoordigt, bevalt de journalist van de Volkskrant voor geen meter. "Als er persconferenties met Ten Cate op televisie waren, sprong ik soms schuimbekkend van onmacht en frustratie door de woonkamer. Nu, onder Adrie Koster, heb ik bijna het punt bereikt dat ik heimwee krijg naar de losse flodders van zijn voorganger. Na persconferenties van Adrie Koster sta ik óók elke zondagavond van frustratie tegen de muur te hengsten. Wat dat betreft kan ik niet wachten tot Marco van Basten begint. Eindelijk weer eens een intelligente, scherpzinnige man aan het roer, die zich niet laat opnaaien (zoals Ten Cate), geen wandelende clichéfabriek is (zoals Koster), gevoel voor understatement heeft en ook nog wel eens op een tongue in cheek formulering te betrappen valt."
Pot vindt achteraf dat Ajax in oktober niet het besluit had moeten nemen om Koster aan te stellen als (tijdelijke) opvolger van de vertrokken Henk ten Cate. "Ik ben blij dat het tijdperk Koster erop zit. Dit seizoen hadden we gezien de zwakke concurrentie kampioen móeten worden, maar het is wéér uitgelopen op een afgang, mede omdat we in oktober al besloten dat de trainer van het tweede de rest van het seizoen wel hoofdtrainer mocht zijn. Dat was ook wel goed genoeg. En dat noemt zich dan een topclub. Ongelooflijk."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |