Die boot die ken ik, die zie ik meerdere keren per dag voorbij komenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik studeer er alleen. Ik woon in IJmuiden, dat is een half uurtje met de boot
Toad woont in de buurt? Gezellig ja! Mag ook graag in Amsterdam komen. Was vorige week in Rotterdam maar dat vind ik toch een tikkie minder.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:39 schreef MutZ het volgende:
Daar woon ik al een tijdje hoor, niet heel ver bij Toad vandaan. En het is zeker een mooie stad
Jij moet toch de meest linkse pont nemen ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die boot die ken ik, die zie ik meerdere keren per dag voorbij komen
Rotterdam is na 1800 een dooie boel. Het centrum dan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toad woont in de buurt? Gezellig ja! Mag ook graag in Amsterdam komen. Was vorige week in Rotterdam maar dat vind ik toch een tikkie minder.
Mooi filmpje! Wanneer is die gemaakt?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:57 schreef on_air het volgende:
Dit is trouwens filmpje van Amsterdam.
Door ons, mij, gemaakt. Foto's zijn van diezelfde dag.
Er is nog een versie, die iets sneller/vrolijker is, maar die staat nog niet online.
Ik weet hem niet precies te wonen, maar wel globaal. In theorie kan het voorkomen dat wij dezelfde bus hebben, maar in de praktijk is dat nog nooit gebeurd.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toad woont in de buurt? Gezellig ja! Mag ook graag in Amsterdam komen. Was vorige week in Rotterdam maar dat vind ik toch een tikkie minder.
Hoe raad je het zo?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij moet toch de meest linkse pont nemen ?
Geef mij ook zo'n baanquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag.
Toch leuk zo, werken. Beetje filmen in de stad, zonnetje erbij...
Mwa, ligt er denk ik een beetje aan waar je zit want wij zaten op een gegeven moment op het terras aan het water (voorbij de gekantelde woningen en met uitzicht op de Erasmusbrug) en daar was het behoorlijk levendig.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef borisz het volgende:
Rotterdam is na 1800 een dooie boel. Het centrum dan.
Heb ook bij Amsterdam het idee dat het allemaal wat compacter is en in Rotterdam zit het wat meer verspreid en dat vind ik zelf wat minder. Ik mis een beetje een 'echt' centrum in Rotterdam. Overal zit wel wat en dat heeft zijn pluspunten maar ook wel wat minpunten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:04 schreef MutZ het volgende:
Ik weet hem niet precies te wonen, maar wel globaal. In theorie kan het voorkomen dat wij dezelfde bus hebben, maar in de praktijk is dat nog nooit gebeurd.
Amsterdam heeft wat gezelligs, en dat mis ik bij Rotterdam. Het zijn niet alleen de gebouwen, maar ook de mensen.
Ik zat bij de coolsingel en de zijstraten. We zochten een leuke eettent. Het werd toen de burgerkingquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, ligt er denk ik een beetje aan waar je zit want wij zaten op een gegeven moment op het terras aan het water (voorbij de gekantelde woningen en met uitzicht op de Erasmusbrug) en daar was het behoorlijk levendig.
[..]
Request van Hugo Borstquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoor ik Charlie Dée?
Staat niet in Dalet iig, dus zal niet veel gedraaid gaan worden dan....
Dat moet dan haast welquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Request van Hugo Borst. Ekdom zal hem wel hebben meegenomen dan
.
Het schijntquote:
Roep dat maar niet te hard tegen Sirolfquote:
Ik was een week geleden in Leiden. Vreemde stad. Je richtingsgevoel wordt enorm op de proef gesteld. En overal stikt het van de corpsballen. Zou er niet willen studeren.
Wat was hij leuk gisteren in DWDD.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Request van Hugo Borst. Ekdom zal hem wel hebben meegenomen dan
.
Het is ook de enige pont die naar een gebied gaat waarbij je de boot voorbij ziet komenquote:
In Amsterdam wssquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zat bij de coolsingel en de zijstraten. We zochten een leuke eettent. Het werd toen de burgerking. De winkels gingen dicht en toen was dat gedeelte van de stad zo snel dood. Terwijl het toch aardig terrasweer was. Maar de drukke terrassen waren zeker ergens anders
.
:wquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die boot die ken ik, die zie ik meerdere keren per dag voorbij komen
Ik heb maar een klein stukje gezien gisteren, vanaf dat boogiewoogie-enquote:
Heb maandag nog lange tijd op een terras op het leidseplein gezeten. En tegen middernacht liep de Melkweg leeg.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
In Amsterdam wssIk fietste maandag en dinsdagavond daar tegen middernacht doorheen en het was echt nog een drukte van jewelste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |