Nee, op de vrijdag er voor, toen ik ook vlaai bij me hadquote:
Toen ze nog echt kewl waren!quote:
Laatste concert van de 6 keer (vorig jaar november) wat ik gezien had, was echt goed. Maar weinig nieuwe nummers gehoord toen eigenlijk.quote:
Was met Flash bezig, lukte niet, kwam op diverse weblogs en bleef natuurlijk hangen. Moet alleen nog iets voor het werk doen, dus ben eigenlijk niet goed bezig. Maarja, het is nog warm, dan mag datquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:22 schreef DaMook het volgende:
Hmm al een half uur stil hier, dan zal ik me ook maar rustig houden.
En ik had visite, en mijn vaste internetverbinding ligt er nog steeds uit...quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:22 schreef DaMook het volgende:
Hmm al een half uur stil hier, dan zal ik me ook maar rustig houden.
Die film heb ik hier nog op een video 2000 band liggen, geloof ikquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:53 schreef Broekie het volgende:
Oeh! Mickey Mouse wordt morgen 80:
1928 - Mickey Mouse heeft zijn eerste optreden in de tekenfilm Steamboat Willie.
XS4ALL en Solcon hebben nog steeds problemen en met name bij XS4ALL zou het nog wel even kunnen duren want het werkt maar voor 2/3... Ook Fok! draait vanavond weer als een soepele TGV.. DRAMA !quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik had visite, en mijn vaste internetverbinding ligt er nog steeds uit...
Ik heb m'n browser ingesteld dat 'ie zich vermomt als Opera Mini, en op die manier FOK! ik dus nu via de Mobile-layout. En dat gaat nog best snel (voor GPRS-begrippen).quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
XS4ALL en Solcon hebben nog steeds problemen en met name bij XS4ALL zou het nog wel even kunnen duren want het werkt maar voor 2/3... Ook Fok! draait vanavond weer als een soepele TGV.. DRAMA !
Ik wilde net gaan zeggen dat het wel lijkt alsof ik in een disco zitquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet helemaal, ben nog voor werk bezig
Maar het bliksemt wel
Hier is het nog steeds droog en is de lucht helemaal zwart, met af en toe een voorbijvliegende verzameling lampjes (vliegtuigenquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan zeggen dat het wel lijkt alsof ik in een disco zit. Al die flitsen
. Ik ga btw ook zo ongeveer, om 6 uur gaat de wekker weer
.
* Litton-Lane is klaar met werken en gaat ook richting bed. Morgen weer om half 9 in-klokken op de zaak....quote:
Tip voor zover mogelijk: gooi de radio pas om 0900 aan en doe hem om 1600 uitquote:Op donderdag 15 mei 2008 07:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel is weer es een product volop aan 't promoten![]()
.
Bij gaat hij om 1400 al uitquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Tip voor zover mogelijk: gooi de radio pas om 0900 aan en doe hem om 1600 uit
quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Tip voor zover mogelijk: gooi de radio pas om 0900 aan en doe hem om 1600 uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |