quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:08 schreef Mokum020 het volgende:
Ik heb nog een partijtje teiltjes en emmers staan die overbodig worden volgende week...
bij opbod verkopen is wel ok, iemand?
Doe ikquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:06 schreef Copycat het volgende:
Vara TV Magazine pakt uit met twee artikelen over DGK.
Het verslag van Aaf en Gijs en een stuk over Jaap en de aso beveiligers met Natasia trekjes (tig keer herhalen en zo dom als het achtereind van datzelfde varken).
Helaas geen scanmogelijkheid hier.
Andere Vara TV Magazine lezers mét scan aanwezig?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wil jij ook een dipje?
[ afbeelding ]
Oh shit ja, dat moest ik doen vanavond!quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wat dacht je! Ik heb sinds het begin nog nooit een aflevering gemist. En lekker weer anderhalf uur
[..]
Wil jij ook een dipje?
[ afbeelding ]
Het wordt steeds spannender. Probleem is alleen dat ik op één stel na alle mensen zo aardig vind... te aardig om af te vallen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh shit ja, dat moest ik doen vanavond!
Iemand die dit er ook maar een greintje lekker uit vindt zien?quote:
Zou op zich wel kunnen maar het is heel lastig om precies over de kooi te vliegen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:14 schreef schatje het volgende:
Waarom huren ze niet ff een luchtballon?
Aanwezigquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:06 schreef Copycat het volgende:
Vara TV Magazine pakt uit met twee artikelen over DGK.
Het verslag van Aaf en Gijs en een stuk over Jaap en de aso beveiligers met Natasia trekjes (tig keer herhalen en zo dom als het achtereind van datzelfde varken).
Helaas geen scanmogelijkheid hier.
Andere Vara TV Magazine lezers mét scan aanwezig?
OMG, pammetjestijd.quote:
Nadia vindt dat ie een mooie kop heeftquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iemand die dit er ook maar een greintje lekker uit vindt zien?
Wat een retard.
[..]
Wil jij ook een dipje?
[ afbeelding ]
Week 20. Net van de deurmat geplukt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
AanwezigVraag me alleen af in welke TV Magazine dat staat, heb alleen nog week 19 en daar kan ik niks in vinden.
Ze zal wel moeten, ze draagt immers zijn kloon.quote:
En dan, stel dat ze mensen zien, volgens iedereen zitten ze er nog alle 5 in, en zal de afvaller pas morgenavond weggaan.quote:
Nadia is dan ook een retard. Met drie navels en een bouwvakkersbouw.quote:
ik vond het erg saai de laatste afleveringquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wat dacht je! Ik heb sinds het begin nog nooit een aflevering gemist. En lekker weer anderhalf uur
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zal wel moeten, ze draagt immers zijn kloon.
Ja, dat bedacht ik me net ook al.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:20 schreef Verida het volgende:
[..]
En dan, stel dat ze mensen zien, volgens iedereen zitten ze er nog alle 5 in, en zal de afvaller pas morgenavond weggaan.
Mark en Marlindequote:Op woensdag 14 mei 2008 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt steeds spannender. Probleem is alleen dat ik op één stel na alle mensen zo aardig vind... te aardig om af te vallen.
Ik vind het altijd wel onderhoudend op z'n minst. 't Is gewoon een heel eerlijk programma. Maar je moet wel mensen hebben voor wie je gaat, of juist mensen aan wie je een hekel hebt (ik kan niet op de namen van dat stel komen).quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:21 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vond het erg saai de laatste aflevering
maar die daarvoor was hilarisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |