Haagen-Dazs?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga vanavond een ijsje eten met mr date
Bij mij ook niet, maar bij zijn mamma-lief wel. Maar die, aan de andere kant, heeft het vast ook niet voor niets weggegeven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:49 schreef freecell het volgende:
Schud-ding? Pak?
Wat is er in hemelsnaam mis met gewoon eieren, melk en bloem (en desnoods een beetje custard voor de kleur of vanillesuiker).
Het zou echt niet in mij opkomen om een pak of schud-ding of whatever te kopen
Nee een normale portie is 50 gram ongekookt volgende de diëtist, wat dus neerkomt op 100 gram gekookt. En dit is het enige dat voor hem veranderd, voor de rest mag hij blijven eten wat hij wil. Hij eet ook gewoon chips en alles in mijn bijzijn, dus dan vind ik dat hij ook best rekening kan houden dat ik wat minder rijst maak. En anders kookt hij zelf maar wat bij. Ik ben altijd al degene die overal rekening mee houdt en alles doet voor hem, dus dat hij dan iets minder rijst krijgt dan normaal moet toch niet een heel groot offer zijn lijkt me. En het is ook niet zo dat hij dan daarna 's avonds meer gegeten heeft omdat hij honger had, dus volgens mij valt het best mee.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:38 schreef freecell het volgende:
Een normale portie rijst is toch ongeveer 75 gram?
Wij hebben hier trouwens wel genoeg aan ongeveer 100 gram samen, maar dat komt meer omdat bij rijst bij ons driekwart van de maaltijd vaak uit groente en dergelijke bestaat
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb dikke billen
al schijnt het wel minder geworden te zijn na die -15kg
Uhm, wel van m'n buik... en m'n darmen rommelen wat meerquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef Miss_S het volgende:
Ben ik de enige die last krijgt van haar maag als ze ongesteld is?
Ik heb juist meer een soort honger gevoel terwijl ik normaal en gezond gegeten hebquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Uhm, wel van m'n buik... en m'n darmen rommelen wat meer
Je bent wat opgezetter vaak, dus daardoor heb je misschien eerder een vervelend vol gevoel? Daarbij eten veel vrouwen meer zoetigheid tijdens de menstruatie, daar kan je ook misselijk van worden!
Dat zou ik nou niet bepaald beschrijven als 'last van mijn maag', maar juist handig en fijn!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb juist meer een soort honger gevoel terwijl ik normaal en gezond gegeten heb
Maarja ik ben ook raar
Constant een hongergevoel is niet echt prettigquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat zou ik nou niet bepaald beschrijven als 'last van mijn maag', maar juist handig en fijn!
Maar dat zal wel aan mij liggen![]()
Ik moet dan de 1e of 2e de dag heel veel naar de wc (fecesquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef Miss_S het volgende:
Ben ik de enige die last krijgt van haar maag als ze ongesteld is?
heeeeel herkenbaar.... ik heb ook veel last vaak moeten dan.. en vaak diarree....en darmkrampen....quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik moet dan de 1e of 2e de dag heel veel naar de wc (feces) en daarvoor juist helemaal niet
en m'n buik borrelt heel erg
Das liefquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:13 schreef Miss_S het volgende:
Trouwens over vriendjes die mee moeten eten gesproken
Ik wou op een verjaardag niet snoepen en mijn vriendje bood uit zichzelf aan om dat dan ook niet te doen
Morgen hebben we trouwens 5 maanden en gaan we ook uiteten
als ik naar achteren kijk, zie ik heul wel dikke billenquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef octopussy het volgende:
[..]
das heul niet waar! je hebt helemaal geen dikke billen.
Ik heb deze bril net nieuwquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:04 schreef conleche het volgende:
Leuk haar, Sylvana! Ik zou als ik jou was wel een andere bril nemen! Deze gaat met de hoeken wat naar beneden en daar lijk je volgens mij een beetje triestig door.
Foto's!quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb deze bril net nieuwMaar zie dat hij niet helemaal recht zat op de foto. En ik ben hartstikke moe en heb veel pijn ( buik+neus), dus vandaar dat ik er oook een beejte triestig uitzie
Mn Wehkamp bestelling is eindelijk binnen, dus zo ff passen of alles goed zit enzo
Ik vind je zwarte topje het leukst!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:14 schreef Sylvana het volgende:
*topjes/rokjes/jurkjes*
Ben er nog niet achter of dit een compliment isquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:12 schreef Liejannuh het volgende:
En qua poseren: probeer je sterke punten te benadrukken.Draai je lichaam een beetje, zet een been voor je andere been, doe iets met je armen, lach.
[sub]Miss S heeft die kunst redelijk goed onder de knie overigens.
[sub]
als er mensen zijn die zonder kleding slapen, nee, liever nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:12 schreef Liejannuh het volgende:
En MoBlo, moet iedereen nu ineens zn nachtkleding gaan showen?????
Ach iedereen mag dat, behalve ik toch?quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en bedankt voor de complimentjes, al was ik obvious wel een beetje aan het vissen![]()
yogaquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:24 schreef -marz- het volgende:
MoBlo ziet er sexy uit
Ik heb ook zo'n jurkje (zelfs aan nu (geen pics)) maar dan grijs met rood, maar dat is wel echt een slaapdingetje (van Livera).
Sylvana ik vind ook rokje + zwart topje het leukst
PFFF net yoga gedaan, was erg heftig met o.a. in een flinke spreidstand staan, hoofd naar beneden hangen, en proberen te ontspannen in die houdingaan het eind lange ontspanning is altijd wel heerlijk.
Ik slaap in een shirtje en hotpants, dat wil je ook niet zienquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als er mensen zijn die zonder kleding slapen, nee, liever niet![]()
dat kan nog nétquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik slaap in een shirtje en hotpants, dat wil je ook niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |