abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58799159
met zo een schudding werden mijn pannenkoeken ook niet echt super !
pi_58799232
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga vanavond een ijsje eten met mr date
Haagen-Dazs?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58799327
Schud-ding? Pak?
Wat is er in hemelsnaam mis met gewoon eieren, melk en bloem (en desnoods een beetje custard voor de kleur of vanillesuiker).

Het zou echt niet in mij opkomen om een pak of schud-ding of whatever te kopen
pi_58799432
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:45 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Haagen-Dazs?
Das wel een goeie maar weet niet waar je dat koopt
Succes met je bio zo!
pi_58799436
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:49 schreef freecell het volgende:
Schud-ding? Pak?
Wat is er in hemelsnaam mis met gewoon eieren, melk en bloem (en desnoods een beetje custard voor de kleur of vanillesuiker).

Het zou echt niet in mij opkomen om een pak of schud-ding of whatever te kopen
Bij mij ook niet, maar bij zijn mamma-lief wel. Maar die, aan de andere kant, heeft het vast ook niet voor niets weggegeven.
Het mooi kotsende meisje.
pi_58799989
Zo'n schud-ding? Een shaker voor pannenkoeken noemen ze dat .
Verschrikkelijk zoiets... de pannenkoeken zijn daarbij zo dun dat je ze niet eens kan omkeren .
Met meel, eieren en melk is inderdaad een veel betere wijze om ze te bakken
pi_58800044
Zo'n pannenkoekenshake heb ik ook 1 keer geprobeerd, idd niks waard

Net is er iemand van de woningstichting geweest om de deur van de kamer mn oude huisgenoot open te doen, zodat we de cv-ketel konden bijvullen. Vanochtend koud water nl, dus niet kunnen douchen. Per 1 juni komt er een meisje in die kamer, ben benieuwd.

Vanochtend gewerkt, vanmiddag nog 3 uurtjes werken, boodschappen doen en dan om half 5 naar de kapper toe, is hard nodig.

Denk dat het vandaag kipfilet met een groentenschotel en rijst wordt.

Gister voor het eerst bij Peter rijst afgewogen ( met zn 2en 100 gram ongekookte rijst) en hij vond het maar weinig. Op de verjaardag van zn moeder ook klagen dat hij maar 2 happen rijst kreeg enzo :S Maarja, hij moet er maar aan wennen hoor
pi_58800186
Hoeveel pitjes heb je? Als hij klaagt over de hoeveelheid kan je daar best aan tegemoet komen vind ik. Wanneer je alleen kookt, kijk je hoeveel gram (scheplepels) het wordt als je 50 gram ongekookte rijst neemt bv. Je moet wel rekening houden met elkaar, maar er ook echt aan meedoen gaat weer te ver vind ik.
pi_58800313
Een normale portie rijst is toch ongeveer 75 gram?
Wij hebben hier trouwens wel genoeg aan ongeveer 100 gram samen, maar dat komt meer omdat bij rijst bij ons driekwart van de maaltijd vaak uit groente en dergelijke bestaat
pi_58800417
wij halen altijd lekker volkoren pannenkoeken mix

niets over te klagen

misschien vrijdag weer 's lekker bakken, er staat nog een pak in de voorraadkast
Ja doei.
pi_58800462
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:38 schreef freecell het volgende:
Een normale portie rijst is toch ongeveer 75 gram?
Wij hebben hier trouwens wel genoeg aan ongeveer 100 gram samen, maar dat komt meer omdat bij rijst bij ons driekwart van de maaltijd vaak uit groente en dergelijke bestaat
Nee een normale portie is 50 gram ongekookt volgende de diëtist, wat dus neerkomt op 100 gram gekookt. En dit is het enige dat voor hem veranderd, voor de rest mag hij blijven eten wat hij wil. Hij eet ook gewoon chips en alles in mijn bijzijn, dus dan vind ik dat hij ook best rekening kan houden dat ik wat minder rijst maak. En anders kookt hij zelf maar wat bij. Ik ben altijd al degene die overal rekening mee houdt en alles doet voor hem, dus dat hij dan iets minder rijst krijgt dan normaal moet toch niet een heel groot offer zijn lijkt me. En het is ook niet zo dat hij dan daarna 's avonds meer gegeten heeft omdat hij honger had, dus volgens mij valt het best mee.
pi_58800703
Kan je niet 150 gram maken dat hij 2/3e neemt? Of idd hij kookt zelf maar wat extra Of neemt maar een zak chips.

Ik heb in augustus een broek gekocht,
ik kreeg het knoopje bijna niet dicht maar bij m'n benen zat ie wel normaal
in januari was ik een hele hoop afgevallen (7 kg?) dus zat ie bij mn benen echt heel los en bij m'n knoop ook.
nu zit ie nog steeds heel los bij m'n knoop maar knallen m'n billen/bovenbenen er bijna uit
lekkere billen ftw
pi_58801019
Sylvana, zie reactie van PF. Maak gewoon 150 gram ongekookte rijst en neem zelf je afgewogen portie als het klaar is. Het lijkt me dat je vriend beter goed kan eten van zijn avondeten en dan minder chips neemt dan dat hij te weinig krijgt (offer) en des te meer trek krijgt in chips. Want jij wordt er ook niet gezelliger op wanneer hij meer chips gaat eten lijkt me.

PF, gespierde billen zijn
pi_58801052
ja ik dacht dat ik dik was
maar ik heb gewoon lekkere billen
pi_58801218
Van beide vriendjes gingen&gaan de meeste complimentjes over de derrière...
wat moet je daar nou weer van vinden...
pi_58801220
ik heb dikke billen

al schijnt het wel minder geworden te zijn na die -15kg
Ja doei.
pi_58801600
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb dikke billen

al schijnt het wel minder geworden te zijn na die -15kg
das heul niet waar! je hebt helemaal geen dikke billen.
pi_58801602
Hey. Ik merk dat een kom notencruesli met yoghurt in de ochtend veel beter vult dan een kom Brinta
Ik eet meteen minder de rest van de dag.

Nu de rest van de week nog volhouden om weinig te eten
Springfield's looking pretty dusty today
pi_58801694
Ben ik de enige die last krijgt van haar maag als ze ongesteld is?
pi_58801754
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef Miss_S het volgende:
Uhm, wel van m'n buik... en m'n darmen rommelen wat meer
Je bent wat opgezetter vaak, dus daardoor heb je misschien eerder een vervelend vol gevoel? Daarbij eten veel vrouwen meer zoetigheid tijdens de menstruatie, daar kan je ook misselijk van worden!
pi_58801799
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Uhm, wel van m'n buik... en m'n darmen rommelen wat meer
Je bent wat opgezetter vaak, dus daardoor heb je misschien eerder een vervelend vol gevoel? Daarbij eten veel vrouwen meer zoetigheid tijdens de menstruatie, daar kan je ook misselijk van worden!
Ik heb juist meer een soort honger gevoel terwijl ik normaal en gezond gegeten heb
Maarja ik ben ook raar
pi_58801962
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb juist meer een soort honger gevoel terwijl ik normaal en gezond gegeten heb
Maarja ik ben ook raar
Dat zou ik nou niet bepaald beschrijven als 'last van mijn maag', maar juist handig en fijn!
Maar dat zal wel aan mij liggen
pi_58803906
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dat zou ik nou niet bepaald beschrijven als 'last van mijn maag', maar juist handig en fijn!
Maar dat zal wel aan mij liggen

Constant een hongergevoel is niet echt prettig
pi_58804924
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef Miss_S het volgende:
Ik moet dan de 1e of 2e de dag heel veel naar de wc (feces ) en daarvoor juist helemaal niet
en m'n buik borrelt heel erg
pi_58805195
Ik heb altijd een hongergevoel
pi_58805374
Trouwens over vriendjes die mee moeten eten gesproken
Ik wou op een verjaardag niet snoepen en mijn vriendje bood uit zichzelf aan om dat dan ook niet te doen

Morgen hebben we trouwens 5 maanden en gaan we ook uiteten
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:24:42 #277
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58805612
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik moet dan de 1e of 2e de dag heel veel naar de wc (feces ) en daarvoor juist helemaal niet
en m'n buik borrelt heel erg
heeeeel herkenbaar.... ik heb ook veel last vaak moeten dan.. en vaak diarree....en darmkrampen....

dat hongergevoel heb ik vaak vlak voordat ik ongesteld moet worden...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58806269
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:13 schreef Miss_S het volgende:
Trouwens over vriendjes die mee moeten eten gesproken
Ik wou op een verjaardag niet snoepen en mijn vriendje bood uit zichzelf aan om dat dan ook niet te doen

Morgen hebben we trouwens 5 maanden en gaan we ook uiteten
Das lief Dat doet Peter dus echt niet. En Peter eet gewoon altijd een zak chips leeg, of hij nou veel of weinig rijst gehad heb. Maar kan idd wel gewoon meer rijst koken en het dan pas daarna wegen ( dus 100 gram gekookte rijst voor mij ipv 50 gram ongekookt van te voren wegen) Maar blijf vinden dat hij ook wel gewoon een beetje rekening kan houden met mij, want zo blijf ik natuurlijk wel steeds alleen maar met hem rekening houden als ik toch weer meer rijst ga koken enzo.

Ik ben net terug van de kapper, er is echt een heel stuk af, lekker zomers koppie nu

Ben ik morgen bij de diëtist gelijk 3 kilo lichter

Nu eten koken, eten, afwassen, was opruimen en dan lekker voetbal kijken
pi_58806814
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef octopussy het volgende:

[..]

das heul niet waar! je hebt helemaal geen dikke billen.
als ik naar achteren kijk, zie ik heul wel dikke billen dus ik héb dikke billen

net thuis, de longen uit mn lijf gespinned en ga zo lekker voor mezelf wat koken..

Pasta met pangasiusfilet, spinazie, courgette en champignons met wat creme fraiche en pesto
Ja doei.
pi_58806865
en whieie!!

wrsch over anderhalve week ons nieuwe katje ophalen
Ja doei.
pi_58807211
Hier 2 boterhammen met tonijn, sla, tomaat, komkommer en een beetje mayo

Nu weer balkonnetje zitten met krantje
pi_58807288
Leuk haar, Sylvana! Ik zou als ik jou was wel een andere bril nemen! Deze gaat met de hoeken wat naar beneden en daar lijk je volgens mij een beetje triestig door.

Ik zit onder de 62! Kwam aan in A'dam en kon het niet laten om er even op te gaan staan: 61,7. Ik denk dat ik voordat ik op vakantie ga (9 juni) nog wel onder de 60 geraak, als ik zo doorga

Ben benieuwd hoe de date van Viking verloopt vanavond!
pi_58807347
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:04 schreef conleche het volgende:
Leuk haar, Sylvana! Ik zou als ik jou was wel een andere bril nemen! Deze gaat met de hoeken wat naar beneden en daar lijk je volgens mij een beetje triestig door.
Ik heb deze bril net nieuw Maar zie dat hij niet helemaal recht zat op de foto. En ik ben hartstikke moe en heb veel pijn ( buik+neus), dus vandaar dat ik er oook een beejte triestig uitzie

Mn Wehkamp bestelling is eindelijk binnen, dus zo ff passen of alles goed zit enzo
pi_58808555
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:07 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb deze bril net nieuw Maar zie dat hij niet helemaal recht zat op de foto. En ik ben hartstikke moe en heb veel pijn ( buik+neus), dus vandaar dat ik er oook een beejte triestig uitzie

Mn Wehkamp bestelling is eindelijk binnen, dus zo ff passen of alles goed zit enzo
Foto's!
En leuk je haar
pi_58808715
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 20:12 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Foto's!
En leuk je haar
Thnx en foto's komen later vanavond, accu van fototoestel ligt nog aan lader.
pi_58809717
Oke, let er niet op hoe ik kijk, ik sta nooit leuk op foto's

Rokje ook in het groen, shirtje ook in het rood en zwart

Shirtje ook in het paars

Shirtje ook in het rood

Jurkje ook in het rood

pi_58810393
rokjes en truitjes vind ik , de jurkjes iets minder flatterend

maar de rokjes en truitjes maken een hoop goed

mag ik ook even spammen?

zo een kort jurkje heb ik nog nooit gehad is mn slaapjurkje

máár, een paar maanden geleden zag dit er uit als een rollade nu nog steeds wel een beetje, vind ik, maar daarom kom ik er ook niet mee buiten
Ja doei.
  woensdag 21 mei 2008 @ 21:54:12 #288
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58810703
MoBlo, dat ziet er goed uit!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58810986
@ Sylvana: Ik vind die jurkjes dat rokje en het zwarte hemdje leuk staan, die twee bovenste truitjes wat minder

Moblo: staat je erg leuk!
pi_58811016
Sylvana ik vind het setje met zwarte topje en het rokje leuk

Mijn wehkampjurkje voor mijn romantisch diner met mijn vriend morgen:

pi_58811035
staat idd erg goed Moblo en jij kijkt tenminste leuk op foto's
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:12:40 #292
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58811084
Sylvana, mag ik je een tip geven?
Ook al mag het niet, ik doe het gewoon. Die strakke shirtjes moet je niet doen. Niet lullig bedoeld, maar ze leggen de nadruk op je zwakke plek: je buik. Die zit er, is echt niet met een week weg en dus moet je m niet gaan benadrukken. Alleen zwangere vrouwen mogen hun dikke buik benadrukken.
Het rokje staat hartstikke leuk, moet je houden. Maar draag er eens iets op wat minder strak is. Een wat ruimer vallend shirtje. Of een bloesje. Iets met overslag. Whatever. Ik durf te wedden dat het je 10 keer beter staat.

En qua poseren: probeer je sterke punten te benadrukken. Draai je lichaam een beetje, zet een been voor je andere been, doe iets met je armen, lach. Miss S heeft die kunst redelijk goed onder de knie overigens.

En MoBlo, moet iedereen nu ineens zn nachtkleding gaan showen?????

[ Bericht 0% gewijzigd door Liejannuh op 21-05-2008 22:30:03 ]
pi_58811122
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:14 schreef Sylvana het volgende:
*topjes/rokjes/jurkjes*
Ik vind je zwarte topje het leukst!

@Moblo: wat zal jij trots zijn op jezelf
pi_58811185
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:12 schreef Liejannuh het volgende:

En qua poseren: probeer je sterke punten te benadrukken. Draai je lichaam een beetje, zet een been voor je andere been, doe iets met je armen, lach. [sub]Miss S heeft die kunst redelijk goed onder de knie overigens. [sub]
Ben er nog niet achter of dit een compliment is
pi_58811248
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:12 schreef Liejannuh het volgende:

En MoBlo, moet iedereen nu ineens zn nachtkleding gaan showen?????
als er mensen zijn die zonder kleding slapen, nee, liever niet

nah, dit is een gewoon zomerjurkje hoor maar gebruik 'm als jurkje tot ik me echt op mn gemak voel erin, dan doe ik hem misschien eens aan naar buiten

en bedankt voor de complimentjes, al was ik obvious wel een beetje aan het vissen
Ja doei.
pi_58811320
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en bedankt voor de complimentjes, al was ik obvious wel een beetje aan het vissen
Ach iedereen mag dat, behalve ik toch?
pi_58811404
MoBlo ziet er sexy uit

Ik heb ook zo'n jurkje (zelfs aan nu (geen pics)) maar dan grijs met rood, maar dat is wel echt een slaapdingetje (van Livera).

Sylvana ik vind ook rokje + zwart topje het leukst

PFFF net yoga gedaan, was erg heftig met o.a. in een flinke spreidstand staan, hoofd naar beneden hangen, en proberen te ontspannen in die houding aan het eind lange ontspanning is altijd wel heerlijk.
pi_58811540
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:24 schreef -marz- het volgende:
MoBlo ziet er sexy uit

Ik heb ook zo'n jurkje (zelfs aan nu (geen pics)) maar dan grijs met rood, maar dat is wel echt een slaapdingetje (van Livera).

Sylvana ik vind ook rokje + zwart topje het leukst

PFFF net yoga gedaan, was erg heftig met o.a. in een flinke spreidstand staan, hoofd naar beneden hangen, en proberen te ontspannen in die houding aan het eind lange ontspanning is altijd wel heerlijk.
yoga

dat lijkt me écht heul zwaar... vooral dat 'ontspannen' deel doe je het al lang? en merk je ook echt dat je er wat soepeler én meer ehm.. 'zen' van wordt?

@ sexy: René is ook erg blij dat ik nu dit aanheb 's nachts geloof ik Hij vindt 't zo lekker glad én beter dan de xxl slaapshirts die ik eerst droeg. Ben blij dat ik nu dit aankan
Ja doei.
pi_58811727
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als er mensen zijn die zonder kleding slapen, nee, liever niet
Ik slaap in een shirtje en hotpants, dat wil je ook niet zien .
pi_58811763
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:39 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik slaap in een shirtje en hotpants, dat wil je ook niet zien .
dat kan nog nét
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')