dan wil ik wel weten op wat voor school jij zitquote:Op maandag 28 juli 2008 01:12 schreef Tanjaa het volgende:
Waarschijnlijk weten de meeste mensen die die onderbroeken dragen niet eens wie bjorn borg is xD
Ik vroeg laatst aan n meisje uit mijn klas die werkelijk alles van bjorn borg had; Weet je eigenlijk wel wie bjorn borg is? Ze zei : Ja een modeontwerper.
Toen ik haar vertelde dat hij een toptennisser was geloofde ze me niet eens xD
Hoezo wil je dat weten?quote:Op maandag 28 juli 2008 01:15 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
dan wil ik wel weten op wat voor school jij zit
Afgelopen jaar heb ik alleen maar jongens gezien met een onderbroek onder hun zwembroek.quote:Op maandag 28 juli 2008 02:50 schreef intraxz het volgende:
Mensen die een onderbroek onder een zwembroek triest vinden hebben een kleine leuter en zijn jaloers.
quote:Op maandag 28 juli 2008 02:50 schreef intraxz het volgende:
Mensen die een onderbroek onder een zwembroek triest vinden hebben een kleine leuter en zijn jaloers.
Het bepaalde merk is al Bjorn borg, en het is SowieSo want het komt uit het duits.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:35 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is er nou vet aan een bepaald merk bjorn borg boxer dragen
Zowieso, onderbroeken dragen onder je zwemshort :/ wtf hebje daar nou aan
Het zal wel weer overwaaien over een jaar of 3
Dat vind ik dus ook ZO erg,sommige meiden waarbij de string boven hun broek uit komt,quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:57 schreef Misstique het volgende:
Goed idee wel, ik ga ook mn Bjorn string onder mn bikinibroekje dragen.
dude, dat was twee jaar geleden ook al uit!quote:Op maandag 28 juli 2008 01:07 schreef Fortitudo het volgende:
2 jaar geleden deed ik het, toen liep niemand nog in dat soort onderbroeken. nu niet meer, ik heb er gewoon niks onder, die fase ben ik al na die zomer ontgroeid
ok mevrouw de trendsetsterquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:07 schreef suus21 het volgende:
[..]
dude, dat was twee jaar geleden ook al uit!
Dan moet je niet meer in het zwembad zeiken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:38 schreef speknek het volgende:
Het grootste nadeel van die tokkiemode is dat ik nu een nieuwe zwembroek moet kopen, maar ze bijna geen zwembroeken zonder binnenbroek meer hebben. Wit is ook de nieuwe modekleur voor zwembroeken nu.
En ze hadden zeker ook al een oorbel en een gouwe ketting?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:21 schreef MaLo het volgende:
Ik zag gister twee jochies van hooguit 11 jaar oud met een onderbroek onder hun zwembroek. De ene had Björn Borg, de ander een merkloze.
Zo jong, en al zo verpest
Dat zijn dezelfde mensen die ervan overtuigd zijn dat Cher en Madonna nog 25 zijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:12 schreef Tanjaa het volgende:
Waarschijnlijk weten de meeste mensen die die onderbroeken dragen niet eens wie bjorn borg is xD
Ik vroeg laatst aan n meisje uit mijn klas die werkelijk alles van bjorn borg had; Weet je eigenlijk wel wie bjorn borg is? Ze zei : Ja een modeontwerper.
Toen ik haar vertelde dat hij een toptennisser was geloofde ze me niet eens xD
Proptip: wit wordt doorzichtig als het nat is. Dat is geen probleem als je er een onderbroek onder draagt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:02 schreef DeTolk het volgende:
Dan moet je niet meer in het zwembad zeiken.
Na het rookverbod, nu ook het onderbroek-boven-je-zwembroekverbodquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:59 schreef MouzurX het volgende:
In een zwembad in hengelo is dat nu verboden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |