succes!quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:58 schreef cul_non_kul het volgende:
Vlgs. mij staat die rabarberlimo vanavond op het menu, graag, met een scheutje vodka
Zodirect maar eens richting hoofdkantoor alwaar ik een volledige introductiedag mag beleven, met presentaties, een woordje wisselen met de directeur en wat al dies meer zij....
Dus ga ik straks maar eens een overhemdje strijken en idem de plooien uit mijn nog slaperige kop strijken
quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:58 schreef Oblivion het volgende:
Of ben jij het , SOL?
Oh nee, toch niet.![]()
Vanwege dequote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:58 schreef Oblivion het volgende:
Of ben jij het , SOL?
Oh nee, toch niet.![]()
Doe je dat niet eens zelf?!quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:02 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]nope, alhoewel SoL best mijn overhemd mag strijken
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:07 schreef cul_non_kul het volgende:
Dat strijken gaat me prima af en ja, ik strijk altijd zelf mijn kleding, dat is me niet te veel moeite heur
Nou heur, de mijne DOET alsof hij niet kan strijken...quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:07 schreef cul_non_kul het volgende:
Dat strijken gaat me prima af en ja, ik strijk altijd zelf mijn kleding, dat is me niet te veel moeite heur
Kopje thee, mag dat ook?quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik doe nog een rondje koffie automaat. Iemand nog een bakkie?
Van rose tot groen, streepjes, ruitjes en effen .. wel en geen button down ... van H&M tot Paul & Shark ..quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:12 schreef Oblivion het volgende:
Welke kleuren heb je allemaal?
Streep (met wit) of effen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:15 schreef Oblivion het volgende:
Roze, geen button down.
Laatste mooie dag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |