Jaap heeft een hele goeie kans, zeker als Huub eruit gaat en hij dus de laatste popipoll niet serieus neemt maar die 2 domme dozen (Cora en mams) zeggen dus dat Brian hoog staat (msn pollquote:Op woensdag 14 mei 2008 03:24 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is een beetje ingewikkeld maar volgens mijn berekeningen gaat Jaap winnen (als hij slim is). Let op. Halve finale is waarschijnlijk zo. Halve finalisten moeten 4 , 3, 2 en 1 punten weggeven aan elkaar. Het is wel vrij voorspelbaar wat de stelletjes gaan geven. Huub geeft bijvoorbeeld aan Clair 4, Jaap 3, Amanda 2 en Brian 1 punt. Clair doet hetzelfde betrefffende Brian en Amanda. Brian en Amanda doen ook hetzelfde maar geven Huub de minste punten. Dus nog voordat Jaap zijn punten verdeelt heeft is de stand: Jaap 12 , Clair 8, Amanda 8, Huub 6 , Brian 6. Dus Jaap gaat gewoon bepalen wie er nu uitligt. Als hij slim is geeft hij H 4, CL 3, AM 2, en Brian 1 punt. Dan krijg je totaal:
Jaap 12 , Clair 11, Amanda 10 , Huub 10 en Brian ligt eruit. We kunnen nu in iedergeval tot de conclusie komen dat Brain zijn positie uiterst onzeker is en dat Jaap alles in de hand heeft.
Ok , zijn jullie er nog nou komt deel 2
We gaan de uitslag van de halve finale omrekenen naar punten (want de halve finale is gelijk in waarde aan de finale. Dan krijg je Jaap 4 pnt, Clair 3 pnt, Huub 1,5 pnt , Amanda 1,5 pnt.
Dan nu het publiek. dat is ook voorspelbaar Amanda wint (krijgt hoop van Brians stemmen), Claire wordt laatse en het maakt eigenlijk niet uit of Jaap of Huub tweede wordt. In slechtste geval Amanda 4 ,
Huub 3, Jaap 2, en Claire 1.
Dit opgeteld bij de halve finale krijg je
Jaap 6 punten, Amanda 5,5 punten, Huub 4,5 punten, Clair 4 punten.
Conclusie : Jaap heeft een goede kans om te winnen, in ieder geval alle touwtjes in handen en Brian ligt er waarschijnlijk morgen uit
Vond ik overigens erg vreemd. Natuurlijk maakt Jaap een reele kans, maar dan wel volgens een bepaalde strategie die hij zelf moet vormen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaap heeft een hele goeie kans, zeker als Huub eruit gaat en hij dus de laatste popipoll niet serieus neemt maar die 2 domme dozen (Cora en mams) zeggen dus dat Brian hoog staat (msn poll) Verder hadden ze niet gekeken
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:51 schreef humberto.tan het volgende:
Jaap maakt een kans van maar liefst 0 procent om te winnen. Zelfs als de punten uit de halve finale mee zouden tellen op de manier die jij zegt en Jaap zou er met voorsprong ingaan dan nog heeft Jaap niets in te brengen. De telling zal namelijk nooit gaan zoals jij nu zegt, maar altijd gebaseerd zijn op het percentage van de stemmen dat iemand gehaald heeft.
De stand die jij noemt als stand na de halve finale is:
Jaap 12 , Clair 11, Amanda 10 , Huub 10
Omgerekend naar percentages betekent dit: 28, 26, 23, 23
Dat betekent dat Huub of Amanda dus maar 6 procent meer hoeft binnen te halen aan sms'jes en telefoontjes om Jaap voorbij te gaan.
wat als hij niet brian 1 punt geeft maar Huub,waarom ga je der vanuit dat hij brian de minste punten gaat geven ?quote:Op woensdag 14 mei 2008 03:24 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is een beetje ingewikkeld maar volgens mijn berekeningen gaat Jaap winnen (als hij slim is). Let op. Halve finale is waarschijnlijk zo. Halve finalisten moeten 4 , 3, 2 en 1 punten weggeven aan elkaar. Het is wel vrij voorspelbaar wat de stelletjes gaan geven. Huub geeft bijvoorbeeld aan Clair 4, Jaap 3, Amanda 2 en Brian 1 punt. Clair doet hetzelfde betrefffende Brian en Amanda. Brian en Amanda doen ook hetzelfde maar geven Huub de minste punten. Dus nog voordat Jaap zijn punten verdeelt heeft is de stand: Jaap 12 , Clair 8, Amanda 8, Huub 6 , Brian 6. Dus Jaap gaat gewoon bepalen wie er nu uitligt. Als hij slim is geeft hij H 4, CL 3, AM 2, en Brian 1 punt. Dan krijg je totaal:
Jaap 12 , Clair 11, Amanda 10 , Huub 10 en Brian ligt eruit. We kunnen nu in iedergeval tot de conclusie komen dat Brain zijn positie uiterst onzeker is en dat Jaap alles in de hand heeft.
Ok , zijn jullie er nog nou komt deel 2
We gaan de uitslag van de halve finale omrekenen naar punten (want de halve finale is gelijk in waarde aan de finale. Dan krijg je Jaap 4 pnt, Clair 3 pnt, Huub 1,5 pnt , Amanda 1,5 pnt.
Dan nu het publiek. dat is ook voorspelbaar Amanda wint (krijgt hoop van Brians stemmen), Claire wordt laatse en het maakt eigenlijk niet uit of Jaap of Huub tweede wordt. In slechtste geval Amanda 4 ,
Huub 3, Jaap 2, en Claire 1.
Dit opgeteld bij de halve finale krijg je
Jaap 6 punten, Amanda 5,5 punten, Huub 4,5 punten, Clair 4 punten.
Conclusie : Jaap heeft een goede kans om te winnen, in ieder geval alle touwtjes in handen en Brian ligt er waarschijnlijk morgen uit
Dat weet ik niet zeker. Jaap is slimmer dan de rest bij elkaar, dus hij zal wel doen wat het beste voor hem is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:23 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wat als hij niet brian 1 punt geeft maar Huub,waarom ga je der vanuit dat hij brian de minste punten gaat geven ?
Wat een makkelijke denker ben jij bah bahquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:35 schreef FransDeens het volgende:
Ik mag toch hopen dat die nare stinksukkel van een Huub eruit rot, echt onbegrijpelijk dat er mensen zijn die sympathie voor dat onmens voelen.
Waarom zou je uberhaupt hierover gaan nadenken?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:10 schreef dennisw het volgende:
[..]
Wat een makkelijke denker ben jij bah bah![]()
Dat BD dit idee heeft gedeeld toont al aan dat hij niet braindead is, hij geeft slechts een mogelijkheid.
Oh, Wat ik net gedaan heb komt eigenlijk ophetzelfde neer met wat jij gedaan hebt. Maar de laatste pop poll was die van mei en deze wasquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:40 schreef lordnoid het volgende:
Ik denk eigenlij kdat je moet uitgaan van dat de sms'jes 70 punten gaan verdelen aangezien claire ook 30 punten kreeg en die niet meer meetellen.
Bewoners:
Jaap 24
Amanda 23
Brian 13
Huub 10
Populariteitspoll + punten:
Jaap: 22 (15)
Amanda: 21 (15)
Brian:27 (19)
Huub:25 (18)
Totaal:
Jaap 39
Amanda 38
Brian 32
Huub 28
Wordt spannend ... verschillen zijn klein.
Dat weet ik wel zeker, aangezien hij hem in de zak dacht te hebben en hem 'nooit als vriend heeft beschouwd' lijkt dat er wel op. Brian ziet hem als onbetrouwbare neutrale factor, Huub (terecht) als iemand die hem het speltechnische mes in de rug heeft gestoken. Maar ik denk de kans erop klein is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:07 schreef quirina het volgende:
Ik vind het wel grappig als Jaap zou winnen.
Oooh wat zullen die Brian, Del en Huub er ziek van zijn!
Ik denk dat die Huub er nog het slechtst mee om kan gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |