abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:07:40 #51
168159 FSR
Just myself
pi_58659170
Zou Bwian deze streamloze dagen hebben aangevraagd.... dit ivm zijn studie "Hengstelullen zijn geil, ontdek het zelf" deel I
When exist, things are inévitable
pi_58659171
Eindelijk tijd voor wat achterstallig onderhoud, kinderen krijgen weer vers en groen eten, baas is blij dat ik weer productief ga zijn. Honden hoeven niet meer over toetsenbord te lopen als ze moeten plassen. Jeee, wat zal mijn leven saai zijn.
Maar voorlopig nog even geen tijd, met de streams op zwart is het toch wel heul spannend
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_58659175
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:06 schreef Prospera het volgende:

[..]

Bloemstukjes maken
Vind ik leuk voor de middag. Met als thema, de dood. Creatief met graftakken.
Go hard or go home
pi_58659213
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:03 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Vandaag bloemetjes plukken en stukjes maken
Pilletjes al gehad?
Géén pillen

Bloemetjes plukken en stukjes maken, dus?

Ik weet nog wel een stukje bos waar we materiaal kunnen verzamelen
Het wordt vast druk daar vandaag
pi_58659231
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:07 schreef noekje het volgende:

[..]

Vind ik leuk voor de middag. Met als thema, de dood. Creatief met graftakken.
Dan zet ik in op de pruik van Amanda, thema dood met wat levende haven erin. Ik kan er wel wat mee.
pi_58659241
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:11 schreef tutjehola het volgende:

[..]

Dan zet ik in op de pruik van Amanda, thema dood met wat levende haven erin. Ik kan er wel wat mee.
Roze lint erbij met wat glimmers!
Go hard or go home
pi_58659274
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:04 schreef noekje het volgende:

[..]

Het lijkt me leuk dat we beginnen met het nieuws door te nemen onder het genot van een kopje koffie en een plakje kruidkoek. Daarna is het aardig om een creatief uurtje in te plannen. Dichten, rijmen, het oudhollands,' verneuk hier een spreekwoord',' spelletje en raad het plaatje.
dichten?????? Die zoeken we op !

De gedichten Fakes

(ben er best wel heul trots op)
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:15:04 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58659286
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 08:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jawel. Willem is eruit dus het wordt tussen Ruud en Bart

Damn, had je dat niet in een spoilertag kunnen zetten?!

Nu ik de uitslag weet hoef ik de wedstrijd niet meer te kijken
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_58659300
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:11 schreef noekje het volgende:

[..]

Roze lint erbij met wat glimmers!
Misschien het hondje er tussen schikken, ik zeg, ik ga ervoor
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:16:56 #60
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58659308
Heb je nog leuke of speciale(goede) afbeeldingen van dgk op je schijf staan, wil je deze dan mailen naar HiDiHo op gmail punt com
(eventueel ingepakt)

bvbd
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:18:06 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58659332
quote:
[..]
Het lijkt me leuk dat we beginnen met het nieuws door te nemen onder het genot van een kopje koffie en een plakje kruidkoek. Daarna is het aardig om een creatief uurtje in te plannen. Dichten, rijmen, het oudhollands,' verneuk hier een spreekwoord',' spelletje en raad het plaatje.
131591 hier, even een vraagje: zijn alle onderdelen verplicht of mag men vakken laten vallen??

Alhoewel, ik doe sowieso mee voor de koffie
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 14 mei 2008 @ 09:18:28 #62
135305 beequeen
Lost.
pi_58659338
Goedemorgen
Dit wilde ik jullie niet onthouden, Night-Shift van NL n.a.v. het radio interview met Coño Bo Mama.

Beste streamers,

quote:
Reactie aan Mevr Fintelman (Netty)

Geachte Mevr Fintelman ,
Een site met 20.000 leden zoals u zegt in het interview op de radio, ben even wezen zoeken kan geen Brian site zijn hoe graag u dit ook zou willen !
Ook het Talpa/ Tien forum is niet zo groot, toen ben ik gekomen op NOW-Live ! DE Gouden kooi site !.
Diezelfde site waar u een hele poos samen met uw andere zoon kenneth informatie vanaf haalde om die Brian te kunnen doorspelen tjdens bezoek of zijn optredens.
Was u bang om de naam te noemen op de radio ?
geeft niet hoor Now-Live is bekent genoegen daar hebben we u dus niet voor nodig.

U wilt geen antwoord geven op lastige vragen, maar onbewust gaf u toch antwoord !
Weet u, Brian wil ook nooit antwoordt geven op lastige vragen en laat ik nu uit een soort van belangstelling mezelf hebben afgevraagd van wie hij dit zou hebben ?
Misschien vraagt Brian het zichzelf ook wel eens af, in ieder geval kreeg ik vandaag het antwoord, en ook al had ik al en ander klein stukje klaar vind ik het leuk om weer even bij de realiteit te blijven vandaar deze open brief.
Maar goed op verdere lastige vragen wilt u niet antwoorden om Brian te beschermen, hiermee suggereert u dus dat indien u wel zou antwoorden dit Brian zou kunnen schaden !
Immers tegen leuke, lieve & aardige dingen behoef je iemand niet te beschermen Toch ?
Dus u voelde de bui al aankomen helderziend ? of gewoon een moeder die haar zoon goed kent en liever niet wil worden geconfronteerd met zijn mindere kanten ?
Nee ik moet toegeven Brian doet het toch heel wat beter met de pers, neem nu vanmiddag eens tijdens de persconferentie.
De verslaggever vroeg aan Brian als hij zou winnen of hij dan zou delen met Amanda die hem door dik & dun heeft gesteund en zijn letterlijke & figuurlijke dekking is geweest ( het laatste gedeelte is voor mijn rekening )
Na een kleine stilte, ( Erg slecht in een interview daar ik van iemand met een H.B.O. opleiding verwacht dat hij wel zo slim is om de vraag te herhalen om tijd te winnen om na te denken)
Zei hij : Niet te mogen delen ! Onzin natuurlijk ! er mocht/ mag geen afspraak tijdens het spel hierover worden gemaakt maar als je als winnaar naar buiten komt en het geld op je rekening hebt is dit jouw eigendom en bepaalt zelfs de Mol niet wat je er mee doet !
Al vaker heeft Brian aangegeven : Amanda in haar stadje Ik in mijn stadje en af en toe een etentje.
ook op de vraag of Amanda dan wellicht een auto van hem zou krijgen gaf hij geen antwoord en omzeilde de vraag met : Wat van mij is , is ook van haar dat geld dan misschien voor zijn hoestbui op 4 wielen maar niet op het miljoen ! of wat daar van overblijft, Want Brian deelt de liefde en een keer uit eten dat soort dingetjes, ik heb gehoort dat er Kermis is/was in Almere als hij lang genoeg blijft kunnen ze samen in het reuzenrad en de botsauto`s.

Ik ben absoluut geen fan van Amanda maar haar gevoel naar Brian toe is mijnsinziens oprechter in bovenstaande voorbeelden als andersom, En dat zien zelfs mensen die nog Brian nog Amanda fan zijn.
Dat zijn kritische & inhoudelijke vragen waar de fam niet zo goed mee overweg kan kennelijk.
u moet dan om uw gezondheid denken zegt u op de radio en dat, Mevr Fintelman, dat begrijp ik !
Als mijn zoon of dochter zou worden aangevallen zou mijn bloeddruk ook stijgen, En ja dat is slecht voor de gezondheid !
Maar weet u ...Ik zou mijn zoon of dochter dan ook wel vertellen wat hij of zij fout doet in mijn ogen, en dat heb ik u nog nooit zien doen.

Vervolgens zegt u op de radio dat Huub fans er voor zorgen dat Brian wordt geboycot, maar u ligt dit niet nader toe, dus permiteer ik me even te speculeren op datgene wat ik op de streams en op de site, Die met die 20.000 leden heb meegekregen.
Er was sprake dat Brian een optreden zou verzorgen op een school in Almere en daar een lezing zou houden over hoe goed hij zich heeft leren beheersen. Ik stel me zo voor dat hij dit zou kunnen doen met een gesponsord Talpa laptopje een beamer en dat hij dan bijv het laatste filmpje laat zien over hoe rustig en op een volwassen mannier hij Tommy de butler even op zijn plek zette na dat hij hem een vingertje had gegeven, Omdat hij verbaal niets in te brengen had, Waarbij als de leerlingen dit naar de leerkracht doen zich kunnen gaan melden bij de directeur/trice en eventueel een brief mee naar huis krijgen.
Een beetje bijdehante leerling zou vragen waar de camera staat om dat hij/zij denkt in Poets of Banana split te zitten.
Het is zeg maar een heroine junk een lezing laten geven over hoe slecht drugs voor je is, en onder de les een shotje in zijn arm zet.
Dat is waar een gedeelte van die 20.000 man op dat forum niet echt blij mee zijn en zodoende hebben er oproepen gestaan om die school te benaderen.
Kenneth maakte tijdens zijn bezoek duidelijk dat Brian beter geen naam had kunnen noemen
daar er gezeik was.
Ik weet niet of u hier op doelde met uw uitspraak over ze willen Brian Boycotten maar mocht ik het helemaal mis hebben bent u vrij om te reageren.
Ook weet ik niet of het daadwerkelijk is gebeurd, maar heb hier wel oproepen gezien hiervoor.
Dus de duidelijkheid die u niet wil verschaffen in een interview probeer ik dan maar in te vullen want loze kreten neemt misschien uw interviewer genoegen mee maar een beetje interviewer spit iets dieper en media-schuw bent u niet, en daar hoort dit bij.
Voorts wil ik nog wel even voor de leden vermelden dat Brian In Nederland is geboren en wel in Breukelen daar u daar zo aan hechte dit kwijt te willen, En dat Brian op zijn vierde ? of was het vijfde jaar naar Bonaire is gegaan u wist het zelf niet precies meer zal de zenuwen geweest zijn.
.
Shadow ook uw Night-Shift als lid van NowLive.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58659342
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:16 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je nog leuke of speciale(goede) afbeeldingen van dgk op je schijf staan, wil je deze dan mailen naar HiDiHo op gmail punt com
(eventueel ingepakt)

bvbd
Ik zal eens voor je gaan zoeken!

Mooi topic, Avonne!
Go hard or go home
pi_58659379
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

131591 hier, even een vraagje: zijn alle onderdelen verplicht of mag men vakken laten vallen??

Alhoewel, ik doe sowieso mee voor de koffie
Je mag ervan uitgaan dat alles wat we bieden zinvol is. Dus je doet maar lekker mee.
Vooral raad het plaatje is erg aan te raden als braintraining. We zijn hier immers allemaal weer ouder geworden. Ik was nog zo jong en bleu toen ik begon te streamen. Mooi was die tijd!!
Go hard or go home
pi_58659404
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 08:52 schreef avonne het volgende:
goedemorgen, patient 105597 meldt zich voor de dagbesteding
Ik ben benieuwd wat we vandaag gaan doen
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:22:52 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58659422
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Je mag ervan uitgaan dat alles wat we bieden zinvol is. Dus je doet maar lekker mee.
Vooral raad het plaatje is erg aan te raden als braintraining. We zijn hier immers allemaal weer ouder geworden. Ik was nog zo jong en blue toen ik begon te streamen. Mooi was die tijd!!
Ja maar... ik moet vandaag ook nog....

Is het goed als ik mijn zoon een briefje laat schrijven voor de onderdelen waar ik niet bij aanwezig kan zijn??
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:25:28 #67
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_58659469
quote:

[..]

Heb net twee haringen met uitjes weg zitten werken, sorry juf!

okee, ik heb een raadsel. Wat komt te voet , en gaat te paard?
pi_58659470
en ja hoor wie liggen er nog in hun nest jazekerrrrrrrrr...... b & a

huub en clairen hebben zich net fris gedouched en zitten nu met japio aan de ontbijttafel heerlijk te ontbijten terwijl palma voor deze 3 miljonairs een kopje koffie maakt.

Ineens schrikken H, C en J op van de zeer boze stem via de speaker of de 2 luie donders eens uit hun bed willen komen en watthefuck beide springen als door een wesp gestoken uit bed en b is boos op a het was haar schuld dat ze er nog inlagen..................begint al goed vandaag.
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:25:59 #69
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58659479
Iemand al afkickverschijnselen?
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:26:38 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58659487
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]

Vriendschap

Sjezus... Haring als ontbijt?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:27:15 #71
je weet wel
pi_58659501
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja maar... ik moet vandaag ook nog....

Is het goed als ik mijn zoon een briefje laat schrijven voor de onderdelen waar ik niet bij aanwezig kan zijn??
Jij hoeft niet te gymmen, okee? (doe je wel mee aan de apenkooi???)
pi_58659505
quote:

[..]

Antwoord: Ik weet het niet!!
Raadsel: waar heb je Claire gelaten?
Go hard or go home
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:27:45 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58659508
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:25 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand al afkickverschijnselen?
Ik heb gvd om 09.30 al zeker 5 posts gedaan in 3 topics.... wat denk je zelf??
Hoe lang is het geleden dat je mij om 09.05 uur in de SC zag?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:27:52 #74
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58659510
Mogge saam'n

Net terug van een bakje koffie bij Rietje. was gezellig, en hebben net ff samen kleine rocco uitgelaten.
op dit moment is het weer rustig rondom de kooi, alleen bij de productie wordt er driftig heen en weer gerend.

ik kon 5 koppies tellen in de villa dus iedereen zit er nog.
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:28:23 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58659513
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te gymmen, okee? (doe je wel mee aan de apenkooi???)
Alleen als jij ook meedoet
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58659543
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:27 schreef RSie het volgende:
Mogge saam'n

Net terug van een bakje koffie bij Rietje. was gezellig, en hebben net ff samen kleine rocco uitgelaten.
op dit moment is het weer rustig rondom de kooi, alleen bij de productie wordt er driftig heen en weer gerend.

ik kon 5 koppies tellen in de villa dus iedereen zit er nog.
Good old Rietje. Razende reporter Rietje. Waar zouden we zijn zonder haar.
Ook leuk voor vandaag.
Paint hier Rietje!
Go hard or go home
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:30:06 #77
je weet wel
pi_58659546
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vriendschap

Sjezus... Haring als ontbijt?

Vriendschap lijkt me ook goed, maar er is een betere.

Ja, was een halve weddenschap. Iemand riep: "Bluf!" en voor ik het doorhad zat ik er mee. Koppie koffie erbij en het is prima te doen:)
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:31:34 #78
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58659571
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alleen als jij ook meedoet
Ik ben ongesteld
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:32:39 #79
je weet wel
pi_58659587
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:27 schreef noekje het volgende:

[..]

Antwoord: Ik weet het niet!!
Raadsel: waar heb je Claire gelaten?
Heb Bram al gesproken vandaag. Volgens hem zit Claire thuis. Onder de bank. Niemand mag haar zien.

het antwoord was: vertrouwen... (past lekker bij dit spelletje ook)
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:32:44 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58659589
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vriendschap lijkt me ook goed, maar er is een betere.

Ja, was een halve weddenschap. Iemand riep: "Bluf!" en voor ik het doorhad zat ik er mee. Koppie koffie erbij en het is prima te doen:)
Ja ik weet het... ik heb m eerder gehoord maar ik weet gewoon niet meer wat het is....

Wel iets in die trant.... geld, vrienden, liefde.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58659623
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:20 schreef noekje het volgende:

[..]

Vooral raad het plaatje is erg aan te raden als braintraining. We zijn hier immers allemaal weer ouder geworden. Ik was nog zo jong en bleu toen ik begon te streamen. Mooi was die tijd!!
kolere, noekje, je klinkt echt als een volleerde hulpverlener
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:34:45 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58659625
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb Bram al gesproken vandaag. Volgens hem zit Claire thuis. Onder de bank. Niemand mag haar zien.

het antwoord was: vertrouwen... (past lekker bij dit spelletje ook)
Ehm... het antwoord is ook "reputatie"

En dat was degene die ik eerder gehoord had.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58659658
Eh... dieenebart... voor mijn part maak je een kloon aan, maar als medeFokker ben je toch echt moreel verplicht om enige inside info over de actuele gebeurtenissen in DGK met ons te delen, hoor

Wij hebben jou ook flink gevoed met info, de afgelopen jaren. Toch?
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:37:33 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58659665
Toch lullig trouwens voor Claire... met dit mooie weer de hele dag onder de bank moeten zitten
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:39:23 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58659687
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld
Alweer??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58659699
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ehm... het antwoord is ook "reputatie"

En dat was degene die ik eerder gehoord had.
Ik dacht eerder dat het antwoord Brian was, die als hoofdprijs Fries had gekozen.
In het kader vanware liefde
pi_58659722
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:34 schreef avonne het volgende:

[..]

kolere, noekje, je klinkt echt als een volleerde hulpverlener
Duh, dat is jaren mijn werk geweest! Ik was goehoed!
Go hard or go home
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:41:23 #88
je weet wel
pi_58659723
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:37 schreef avonne het volgende:
Eh... dieenebart... voor mijn part maak je een kloon aan, maar als medeFokker ben je toch echt moreel verplicht om enige inside info over de actuele gebeurtenissen in DGK met ons te delen, hoor

Wij hebben jou ook flink gevoed met info, de afgelopen jaren. Toch?
Of niet?

Okee dan, tegen 'betaling' wil ik er wel over nadenken.
*maakt Kloon aan: Jopie Stekelhaar*
pi_58659741
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58659750

Mooi!

Hmm, wat was dit ook alweer?
Go hard or go home
pi_58659795
quote:

[..]

Sinterklaas! jemig, de meligheid slaat hier toe, schuif ff een haring of doe maar kruidkoek door, ben sinds een paar maanden vegetarisch: is ook afkicken
pi_58659807
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:44 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!

[ afbeelding ]
Hmm, wat was dit ook alweer?
Ook even gedold met Fries?
pi_58659812
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:31 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik ben ongesteld
Ik net één dag niet meer dank voor deze prettige informatie!
pi_58659823
quote:

[..]

dit meen je? oooo my gosh zo smorgens vroeg
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:50:04 #95
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58659846
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 02:47 schreef Prospera het volgende:

[..]

TY Petraa

Opdat we haar niet vergeten
[ afbeelding ]
Zij had moeten winnen
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_58659851
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:41 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Of niet?

Okee dan, tegen 'betaling' wil ik er wel over nadenken.
*maakt Kloon aan: Jopie Stekelhaar*
sarah pruikenmaker mag ook
pi_58659880
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zij had moeten winnen
Scanman toch, ik dacht dat je smaak had!
pi_58659958
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:43 schreef Lobasca het volgende:

heyheyheyheyyyyyyyy
pi_58659966
juf noekje, ik heb een vraag.
Ik zit nu serieus te overwegen iets te knutselen. Als een soort vervanging voor het niet kunnen streamen, zeg maar.
Heel specifiek: ik keek naar de volle vuilnisbak en had helemaal geen zin om de zak te vervangen. Ik voelde een woede in mij opkomenen en dacht "pas maar op, jij, stomme vuilinisbak! Ik ga je zo schilderen met streepjes goudverf dat je op een gouden kooi lijkt!"

Is dit positief of negatief? Ik ben een beetje in verwarring
pi_58659980
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:55 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

heyheyheyheyyyyyyyy
nowwwwww eeeeh hooihooiihooii hooooooooi !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')