quote:Op zaterdag 24 mei 2008 04:01 schreef Merkie het volgende:
Internet.
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Ben ik nou de enige die Chuck zo leuk vindt? M'n huisgenootje keek echt zo van: O.o what?!
Jij snapt mequote:Op maandag 26 mei 2008 20:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]! Ik vind Chuck echt
![]()
![]()
. Hou wel van dat soort types eigenlijk
. Nate is natuurlijk ook goddelijk, maar die is iets te liefjes.
Saaie seizoensafsluiter trouwens, met Chuck en Blair die binnen een kwartier van aan naar uit gingen, de vage relatie tussen Vanessa en Nate die ook ineens uit was en nog meer van dat soort plotselinge acties. Ik kijk niet echt uit naar september ofzo. Ga het denk ik wel opnieuw volgen op Net5 vanaf volgende week.
Ik snap het niet helemaalquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:56 schreef Tazmaniac het volgende:
haha lol, GG gaat head-to-head met Chuck.. arme Josh![]()
Gelukkig hebben wij downloaders er geen last van
Ten eerste zijn het natuurlijk 2 top series. Ze zullen op hetzelfde tijdstip uitgezonden worden dus zal tv kijkend Amerika moeten kiezen tussen Chuck en Gossip Girl.. maar daarnaast is het ook nog zo dat beide series geschreven en geproduceerd zijn door Josh Schwartz.. dus zijn 2 series zullen het tegen elkaar gaan opnemen als het warequote:
Denk sowieso dat het wel voor een deel een andere doelgroep aantrekt maar het is natuurlijk niet zo leuk voor Josh.. het ene programma kan het andere breken doordat het nu minder kijkcijfers zou kunnen krijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:40 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik vind Chuck een stuk minder dan Gossip Girl heur ( niet dat het niet leuk is)
Haha sorry, Chuck is een serie (die overigens 0,0 met GG te maken heeft (gaat over hele andere Chuck)) de enige overeenkomst is de de schrijver/produceren van de showsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Ok ik begrijp nu pas dat Chuck een serie is maar is dat een spinoff van GG? Die alleen over de Chuck uit GG gaat of staat die serie los van GG? Want ik heb dus niets over die serie gehoord
http://www.imdb.com/title/tt0934814/quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha oke ik snap 't inmiddels. Thnx! De Chuck serie draait al 'n tijdje of die moet nog beginnen? Ik heb geen series meer dus
...
Ja, dat is echt. Die twee hebben ook irl een relatie.quote:
Bedankt voor de tip. Dit is interessant voer voor tijdens de breakquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:40 schreef Sc0tTy het volgende:
Haha echtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:55 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ja, dat is echt. Die twee hebben ook irl een relatie.
Idd. Break=skut, tijd om een paar andere series erbij te pakkenquote:Bedankt voor de tip. Dit is interessant voer voor tijdens de break.
True lovequote:Has stated that she has known her Gossip Girl co-star Penn Badgley since she was 11 years old.
Ik vind Chuck, de serie, juist leukerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:40 schreef Sc0tTy het volgende:
Chuckquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik vind Chuck, de serie, juist leuker, maar ik ben dan ook een male viewer en behoor niet echt tot de GG-doelgroep
.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:45 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Dat stukje was geweldig ja. Wel vond ik dat Regina erg snel toegaf. Ze was opeens foetsie. Gelukkig hebben de makers verteld dat ze terugkomt als regular in Season 2. Vanavond komt de Pilot op Net5 om half 10. Ik ga het weer mooi volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |