Maar ze roept toch steeds dat ze zo veel fans hebben? Kennelijk heeft ze er dus totaal geen vertrouwen in dat die haar ook steunen, want ze denkt blijkbaar dat ze het hoe dan ook tegen Huub aflegt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Amanda wil vast wel winnen, zo zie ik haar wel, maar ze gunt het Brian ook......meer dan Huub (die gunt ze enkel een tuintje op z'n buik), vandaar Brian op één
Aangezien bijna niemand daar elkaar de punten gunt (behalve de stelletjes), denk ik dat zij misschien nog wel eens veel punten zou kunnen krijgen. Amanda zet Jaap ech niet op 2. En Brian ook niet denk ik. Want Jaap lig te dicht met zijn popipoll bij Amanda...dus krijgt Claire waarschijnlijk veel punten...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:41 schreef blomst het volgende:
[..]
als Claire slim is dan pakt het geld, maar we weten niet eens of er nu al geld word geboden.
En ik denk dat Jaap ook wel een koffer met geld zou pakken als het rond de 50.000 euro zou zijn, maar lijkt me vreemd dat ze er dan zoveel zullen Bieden, eerder rond de 10-20.000 euro
trap er niet in ..... kijk wat ik binnenkreegquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:41 schreef STAP01 het volgende:
Mensen, stop maar met gissen! Ik had net Brian aan de lijn! The game is over zei hij!
Had ie dan een kwartje om te bellen ?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:41 schreef STAP01 het volgende:
Mensen, stop maar met gissen! Ik had net Brian aan de lijn! The game is over zei hij!
Hoezo doorgeslagenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:41 schreef Dementor het volgende:
NL neemt het bijzonder serieus:
Laatste nieuws
Geplaatst op 13-05 om 23:36
Wij weten het nog niet zeker maar proberen morgenavond een extra Nowlive Radio uitzending te doen waarbij mensen die bij de kooi staan rechtstreeks kunnen bellen met de studio.
Daarvoor heeft ze Amanda op de wereld gezet.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Mams moet waarschijnlijk nog een hoop witwassen vanuit Belgie
Take over de world..?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:46 schreef Desii het volgende:
[..]
trap er niet in ..... kijk wat ik binnenkreeg
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:46 schreef Desii het volgende:
[..]
trap er niet in ..... kijk wat ik binnenkreeg
[ afbeelding ]
Ze hadden de golfclub toch al afgehuurd voor 3 dagen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:46 schreef Kinga het volgende:
Nog even en Nowlive stuurt een cameraploeg erheen, om van een afstandje te filmen...
Ik dacht dat jij eigenlijk alleen de tv uitzendingen volgde en niet de streams...vandaar dat ik me verbaasde...quote:
Hij belde met de gejatte telefoon van mijn oma!quote:
Dat is een grapje mag ik hopen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hadden de golfclub toch al afgehuurd voor 3 dagen?
Amanda heeft geen vertrouwen in haar eigen fans, omdat alle Huubfans zijn vereenigd in een sekte!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:45 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar ze roept toch steeds dat ze zo veel fans hebben? Kennelijk heeft ze er dus totaal geen vertrouwen in dat die haar ook steunen, want ze denkt blijkbaar dat ze het hoe dan ook tegen Huub aflegt.
Ze hebben ook veel fans, maar Hupert heeft er nog veel meer...die angst om het af te leggen tegen Huub is wel gegrond. Als Huub echt de finale mag spelen, dan wint hij volgens mij met één vinger in de neus.....Ik zie sommige van zijn fans in staat om de rekeningen niet te betalen en het geld aan smsjes te spenderen. Ik heb echt het gevoel dat dat bij hem veel meer het geval is dan bij anderen bewoners.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:45 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar ze roept toch steeds dat ze zo veel fans hebben? Kennelijk heeft ze er dus totaal geen vertrouwen in dat die haar ook steunen, want ze denkt blijkbaar dat ze het hoe dan ook tegen Huub aflegt.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:50 schreef yvonne het volgende:
Kom ik net terug van mn werk, is dit opeens hilarisch geworden, dit is eik nog leuker dan de streams
Is Fok niet je werk?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:50 schreef yvonne het volgende:
Kom ik net terug van mn werk, is dit opeens hilarisch geworden, dit is eik nog leuker dan de streams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |