Niks mis met werk in de fabriek. Als daar niet gewerkt wordt, is er voor jou bar weinig in te kopenquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Die werkt in de fabriek, achter de de muur en gesloten deuren!![]()
fabrieksarbeiders![]()
Wij ook een stuk minder dan bij mijn vorige werkgeverquote:
Klopt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis met werk in de fabriek. Als daar niet gewerkt wordt, is er voor jou bar weinig in te kopen.
Ah, mooi is dat!quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij ook een stuk minder dan bij mijn vorige werkgever![]()
Daarentegen wel meer Nederlandse scholieren om te commanderen
En terecht. Inkoop weet nooit eens fatsoenlijke kwaliteit grondstoffen in te kopenquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik mag ze graag afzeiken.Doen zij (hun in hun taal) ook maar wat graag
.
Immerquote:
goede oplossingquote:Op woensdag 14 mei 200810:07 schreef MPG het volgende:
Nouja, technisch gezien hebben wij geen polen in dienst, want ze komen van een uitzendbureau [afbeelding]
je werkt in Indonesie?quote:Op woensdag 14 mei 200810:08 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht. Inkoop weet nooit eens fatsoenlijke kwaliteit grondstoffen in te kopen [afbeelding]
Altijd maar goedkope prutzooi, waarvan de halve partij onbruikbaar is wegens slechte kwaliteit [afbeelding]
Nee, gewoon in Nederlandquote:
Nee, over de kwaliteit hoor ik ze nooit. Het gaat vooral over het tijdstip van bestellen, dat ik niet altijd zelf bepaal. En, uiteraard, juist over de dingen die ik niet zelf bepaal, krijg ik gezeik.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:08 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht. Inkoop weet nooit eens fatsoenlijke kwaliteit grondstoffen in te kopen
Altijd maar goedkope prutzooi, waarvan de halve partij onbruikbaar is wegens slechte kwaliteit
quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:19 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, over de kwaliteit hoor ik ze nooit. Het gaat vooral over het tijdstip van bestellen, dat ik niet altijd zelf bepaal. En, uiteraard, juist over de dingen die ik niet zelf bepaal, krijg ik gezeik.![]()
Alles wat ik zelf bepaal, gaat goed in 99% van de gevallen.
zweep erbij en meppen maar.quote:Op woensdag 14 mei 200810:19 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, over de kwaliteit hoor ik ze nooit. Het gaat vooral over het tijdstip van bestellen, dat ik niet altijd zelf bepaal. En, uiteraard, juist over de dingen die ik niet zelf bepaal, krijg ik gezeik. [afbeelding]
Alles wat ik zelf bepaal, gaat goed in 99% van de gevallen. [afbeelding]
De grootste klager voelt daar toch niets van... 150 kg vet...quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
De grootste klager voelt daar toch niets van... 150 kg vet...![]()
stuk hout dan.. flink stukquote:Op woensdag 14 mei 200810:24 schreef OA het volgende:
[..]
De grootste klager voelt daar toch niets van... 150 kg vet... [afbeelding] [afbeelding]
jij bent gemeen!quote:Op woensdag 14 mei 200810:25 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lunch afpakken dan [afbeelding]
quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:26 schreef MPG het volgende:
Volgens mij moet ik binnenkort ven een vleugje JortPG in mij boven laten komen
quote:
Niet?quote:
Papier gaat wel erg rap de laatste tijd... Wellicht is het beter om MPapierG te spelen dan...quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:24 schreef MPG het volgende:
#336 Papierversnipperaar 29300
#338 Muck 29208
#340 OA 29113
#352 MPG 28476
#357 DaMart 28185
Ik raak achterop
Spammen?quote:Op woensdag 14 mei 200810:26 schreef MPG het volgende:
Volgens mij moet ik binnenkort ven een vleugje JortPG in mij boven laten komen [afbeelding]
Dat is ook een optie inderdaadquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:34 schreef OA het volgende:
[..]
Papier gaat wel erg rap de laatste tijd... Wellicht is het beter om MPapierG te spelen dan...
Ik ga rapperderquote:Op woensdag 14 mei 200810:34 schreef OA het volgende:
[..]
Papier gaat wel erg rap de laatste tijd... Wellicht is het beter om MPapierG te spelen dan... [afbeelding]
anti-rook-topics? Waar?quote:Op woensdag 14 mei 200810:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is ook een optie inderdaad [afbeelding]
Rellen in anti-rook topics [afbeelding]
Overal. Zie de AT van Papierquote:
indahnesia.mpg?quote:
je had hem gister eens moeten zienquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
suiker, melk... voor een kwartje een nieuwe het blijft sneu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dan nietquote:
quote:Op woensdag 14 mei 200810:46 schreef Muck het volgende:
[..]
je had hem gister eens moeten zien [afbeelding]sorry dat ik niet in de buurt was om goed afscheid te nemen. Ik laat MPG wel een nieuwe brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt dus op z'n minst rellen in:quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is ook een optie inderdaad
Rellen in anti-rook topics
cool.. wanneer? ik doe mee!quote:Op woensdag 14 mei 200810:50 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wordt dus op z'n minst rellen in:POL NWS TRU BNW OUD
Laat eerst de bak maar weer helemaal op orde komen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sorry dat ik niet in de buurt was om goed afscheid te nemen. Ik laat MPG wel een nieuwe brengen
quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:50 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wordt dus op z'n minst rellen in:POL NWS TRU BNW OUD
quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Laat eerst de bak maar weer helemaal op orde komen.
Suiker zwemt door de blauwe zut heen nu
jukkiequote:Op woensdag 14 mei 200810:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Laat eerst de bak maar weer helemaal op orde komen.
Suiker zwemt door de blauwe zut heen nu [afbeelding]
zo'n test kost 16 euroquote:
ja, nieuw water en nieuwe vissen zijn goedkoperquote:Op woensdag 14 mei 200811:07 schreef Muck het volgende:
[..]
zo'n test kost 16 euro [afbeelding]
Nee, die blauwe zut zijn de medicijnen [afbeelding]
De kans dat Melk Suiker ook besmet heeft, is vrij groot, vandaar dat die ook medicijnen krijgt
Aah, vandaarquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:07 schreef Muck het volgende:
[..]
zo'n test kost 16 euro![]()
Nee, die blauwe zut zijn de medicijnen
De kans dat Melk Suiker ook besmet heeft, is vrij groot, vandaar dat die ook medicijnen krijgt
Idd...quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, nieuw water en nieuwe vissen zijn goedkoper
Voor sommige vissen echt niet hoorquote:Op woensdag 14 mei 200811:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, nieuw water en nieuwe vissen zijn goedkoper [afbeelding]
er staat ergens 2 euroquote:Op woensdag 14 mei 200811:16 schreef suane het volgende:
Zijn het dure vissen ofzo? Anders koop je toch en nieuwe goudvis?
true, true...quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, nieuw water en nieuwe vissen zijn goedkoper
Daar gáát het toch niet om?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:16 schreef suane het volgende:
Zijn het dure vissen ofzo? Anders koop je toch en nieuwe goudvis?
oh ja hoor, maar je daar maar geen zorgen overquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Muck zal er wel snel overheen zijn
Nee, minder... 13.000quote:Op woensdag 14 mei 200811:31 schreef MPG het volgende:
jij betaalt dik 14.000 voor een pilske?
Whehe. Dan loop je met idiote bedragen over straat daar dusquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, minder... 13.000en als ik ze in de supermarkt koop nog geen 8.000, maar da's niet gezellig.
Precies. Je zorgt niet voor niets voor zo'n beestje.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar gáát het toch niet om?
Er komt heus wel een niewe vis, maar daarom is het nog wel sneu dat deze op een hele nare manier aan zijn einde is gekomen. En degene die nog leeft wil ik graag gezond houden, dat is toch niet zo gek?
Gelukkig maarquote:[..]
oh ja hoor, maar je daar maar geen zorgen over
Neuh, ik heb maximaal een paar honderdduizend bij me.quote:Op woensdag 14 mei 200811:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Dan loop je met idiote bedragen over straat daar dus [afbeelding]
Ik wou dat ik een paar honderdduizend hadquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, ik heb maximaal een paar honderdduizend bij me.
tja in euro's heb ik het ook nietquote:Op woensdag 14 mei 200811:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een paar honderdduizend had [afbeelding] [afbeelding]
Euro's dan
ik zou ook wel willen dat jij een paar honderdduizend hadquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een paar honderdduizend had![]()
![]()
Euro's dan
Aah, een echte vrouwquote:Op woensdag 14 mei 200811:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zou ook wel willen dat jij een paar honderdduizend had [afbeelding]
Nee, hij heeft het nog niet, maar hij kan het wel krijgen doordat alles wat in de bak staat in aanraking is geweest met Melk. Het is echt retebesmettelijk, dus vandaar dat ie medicijnen krijgt en over een tijdje een nieuw vriendjequote:Op woensdag 14 mei 2008 12:01 schreef suane het volgende:
ja zeer sneu voor zo'n vis, maar hij lijdt zo denk ik alleen maar meer pijn, of heeft hij de ziekte nog niet?
Laatquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:45 schreef Muck het volgende:
MPG, hoe laat ben je in Diem?
rtKquote:
Was schoonOA weer bezig?quote:
dan zorg ik dat de couscous klaar staatquote:
Neuh, die is er niet momenteel...quote:
Nee. OA werkt bij hetzelfde bedrijf als schoonOA.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:15 schreef JortK het volgende:
OA werkt voor SchoonOA ?
Wat een pechquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. OA werkt bij hetzelfde bedrijf als schoonOA.
Beide personen doen compleet ander werk en de één bemoeit zich nooit met de ander.
quote:
De luiaardquote:
Dat hij niet op de zaak is, betekent niet dat hij niet werkt. De goede man bezoekt ook wel klanten teneinde hen technisch te ondersteunen om voor te doen hoe het moet en hen daarna te laten aanmodderen om vervolgens nog tien keer langs te gaan en het vervolgens op te geven....quote:
Hij heeft hetzelfde werk als mijzelf dusquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:36 schreef OA het volgende:
[..]
Dat hij niet op de zaak is, betekent niet dat hij niet werkt. De goede man bezoekt ook wel klanten teneinde hen technisch te ondersteunen om voor te doen hoe het moet en hen daarna te laten aanmodderen om vervolgens nog tien keer langs te gaan en het vervolgens op te geven....
jajajajaquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Hij heeft hetzelfde werk als mijzelf dus
Nee. Echt niet.quote:Jij heet toch geen Michel he?
Oud nieuws!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Schavuit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |