Nu op DJ achtige praktijken op het antwoord wachtenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had-ie nou niet moeten zeggen idd
Gaafquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Morgen tot en met zondag treinen rond kopenhagen![]()
Dat moet wel lukken, Alexquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga solliciteren als manager bij prorail. Ik kan niks, ik wil niks, ik weet niks, ik doe niks, ik wil veel geld verdienen en veel vrij zijn.
Copycatquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Morgen tot en met zondag treinen rond kopenhagen![]()
Jammer. Er mist nog wat.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga solliciteren als manager bij prorail. Ik kan niks, ik wil niks, ik weet niks, ik doe niks, ik wil veel geld verdienen en veel vrij zijn.
Ik ben mod op fok, dan hoef ik dat er toch niet apart bij te vermelden? Leek me duidelijk dat ik aan die kwalificaties al voldoeedquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammer. Er mist nog wat.
Ik wil graag reizigers pesten
Ik wil graag om me heen in het rond blaffen hoe goed ik alles wel weet, ook al mag ik alleen maar koffie rondbrengen.
Oh ja, goed punt. En hang voor de zekerheid even een bordje om je nek met "Ik deug nergens voor"quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben mod op fok, dan hoef ik dat er toch niet apart bij te vermelden? Leek me duidelijk dat ik aan die kwalificaties al voldoeed
Die is de LUL, sterkte kerel, je zult het nodig hebbenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:07 schreef UncleSam het volgende:
Ik kan het cijfer niet garanderen nee, en dit zijn dus alleen geregistreerde ATB remmingen, het kan zijn dat er perongeluk andere incidenten in de zoekquerie zijn gevallen, maar van wat ik kan zien klopt het aardig.
Ik werk bij ProRail
TE LAAAAAAAAAAAATquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:03 schreef UncleSam het volgende:
Zal ik er dan maar gelijk bij zeggen dat ik niet ga over verkeersleiding, seinen, storingen, bla die bla.
je bent de 1guy1brush van Prorail, en maakt de WCs schoon?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:03 schreef UncleSam het volgende:
Zal ik er dan maar gelijk bij zeggen dat ik niet ga over verkeersleiding, seinen, storingen, bla die bla.
ah ok heel hartelijk thanx!(Y) nu zie ik dat de trein op de heenweg (Duivendrecht - Ede/W) over Utrecht/stopbus gaat (reisplanner NS). maar krijg ik geen gezeik met conducteurs als ik mijn alternatieve route over Amersfoort neem?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet de NS geloven, want er zijn werkzaamheden tussen Driebergen-Zeist en Utrecht dit weekend, maar het kan zijn dat het stukje tussen Driebergen en Utrecht de NS bus te nemen en dan vanaf daar je treinreis te vervolgen, sneller is dan omreizen via de kippenlijn
Kan wel zijn, maar voorlopig ga ik voor iets wat NAAST heet station ligt, en waar jij alleen maar naar kon kijkenquote:
Tivoli bedoel je? Ben ik in 2005 al in geweestquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Kan wel zijn, maar voorlopig ga ik voor iets wat NAAST heet station ligt, en waar jij alleen maar naar kon kijken![]()
![]()
Jij werkt op de afdeling P&Oquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:03 schreef UncleSam het volgende:
Cool! Ik woon ook bij Amsterdam Amstelquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef ghizzer het volgende:
gassies, morgen reis ik van Doetinchem naar Amsterdam Amstel en zaterdag van Amsterdam Amstel naar Ede-Wageningen (retour). Ben van plan om rond een uur of 10 's avonds weer van Ede-Wageningen naar Amsterdam Amstel te reizen. 9292ov.nl geeft aan via Utrecht, maar NS (zonder dat ik de verklaring vinden kan) via de kippenlijn en dan Amersfoort/Duivendrecht. Wie moet ik geloven volgens jullie? thanx alvast voor de info! (oh ja, zondag ga ik dan weer van Amsterdam Amstel naar Doetinchem, nog niet gemeldde werkzaamheden gepland?)
quote:7. Ik heb een treinkaartje gekocht en afgestempeld voorafgaand aan de reis. Nu is de trein (door technische storing) niet geweest. Kan ik mijn geld terug ontvangen?
Nee, er wordt geen restitutie verleend. Technische storing en/of treinuitval door onverwachte (weers)omstandigheden vallen niet onder de aansprakelijkheid van Arriva. Tevens is vergoeding van een deel van de abonnementskosten niet mogelijk.
Volgens http://de.wikipedia.org/wiki/Voith_Maxima :quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:15 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vette locziet eruit alsof ie wel een aardig sleepje kan hebben
![]()
Weet alleen niet welk bedrijf hem heeft besteld en hoeveel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |