We have to red the cute Panda. Hoe moeten we dat anders doing dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:54 schreef HuHu het volgende:
Hello, wil jou pliese in het Dutchlands posten, because anders wij you niet verstean can.
So it is alleen about the bedreigde rode Panda and she dus not care over the twaalfhousand dooie piepels? I thought trouwens that de rode Fiat Panda was gemaakt in Italy and niet made in China?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
We have to red the cute Panda. Hoe moeten we dat anders doing dan?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:04 schreef GasTurbine het volgende:
I will doneer with mijn postbank tien euroz. Because of deze topic.
Of course het is about the Panda! Don't jij know dat there are more piepels in China dan Pindapiemels?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
So it is alleen about the bedreigde rode Panda and she dus not care over the twaalfhousand dooie piepels? I thought trouwens that de rode Fiat Panda was gemaakt in Italy and niet made in China?
sorry, nu heb ik helemaal geen zin om te lachen...quote:
Reuters meldt: Xao Jing Zu en zijn vrouw Geurke zijn niet meer dood.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:24 schreef vivichy het volgende:
[..]
het is mijn lief land.. de mensen zijn nog steeds dood....
you zijn toch communistisch, aren't jullie?quote:let's pray for the victims and also pray for the survivors!!
sorry, mijn nederlands is niet echt goed. dus ik heb in engles geschreven.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:54 schreef HuHu het volgende:
Hello, wil jou pliese in het Dutchlands posten, because anders wij you niet verstean can.
first, thanks a lot for ur kindness.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
We have to red the cute Panda. Hoe moeten we dat anders doing dan?
veel bedankt!!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wel spam, maar op de één of andere manier raakt het me toch..
Dat zo iemand zó begaan is met zijn/haar volk dat er zelfs om hulp gevraagd wordt op anderstalige fora.
¤20 van Opa naar giro 881
Kom op mensen, alle kleine beetjes helpen!
wel, ik dacht de panda is alleen maar ons bekende dingen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
So it is alleen about the bedreigde rode Panda and she dus not care over the twaalfhousand dooie piepels? I thought trouwens that de rode Fiat Panda was gemaakt in Italy and niet made in China?
VEEL BEDANKT!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:04 schreef GasTurbine het volgende:
I will doneer with mijn postbank tien euroz. Because of deze topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |